Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin tulee talvitakit vaatekauppoihin?

Vierailija
10.09.2017 |

Nyt on pääasiassa sellaisia ohuita välikausitakkeja myynnissä. Milloin tulee kunnon talvitakit? Mitä luulette?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viimeksi eilen niitä.

Vierailija
2/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Espritin nettisivuilla onn toppatakkeja ja kun etsii että hae myymälästä, niin siinä lukee että tuotetta ei ole missään myymälässä. Ja kun kävin liikkeessä niin pääosa niistä takeista oli ohuita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä hyvä valikoima esillä, ainoastaan yksittäisiä talvivaatteita. Pääosa vielä syyspukeutumista.

Vierailija
4/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Espritin nettisivuilla onn toppatakkeja ja kun etsii että hae myymälästä, niin siinä lukee että tuotetta ei ole missään myymälässä. Ja kun kävin liikkeessä niin pääosa niistä takeista oli ohuita.

Esprit tuskin on ainut vaatekauppa....Osassa on jo nyt, osaan tulee myöhemmin. Ei näihin mitään yleisaikataulua ole.

Vierailija
5/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla talvitakkeja kun ei vielä ole talvikaan? Juuri ja juuri kesä loppunut.

Vierailija
6/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3vko niin on jo parempi valikoima.

Vierailija
7/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla talvitakkeja kun ei vielä ole talvikaan? Juuri ja juuri kesä loppunut.

No kun kadulla kävelee niin melkeen kaikilla on sellanen ohut topattu takki päällä :D

Vierailija
8/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksimiksimiksi.. Mitä se sua haittaa jos joku on kerrankin ajoissa? Suunnitelmalliset ihmiset yleensä petaavat ideaalitilanteen itselleen ja hyötyvät siitä.

terveisin: ei ap vaan joku muu

Vierailija
9/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun kadulla kävelee niin melkeen kaikilla on sellanen ohut topattu takki päällä :D

Ohut toppatakki onkin syysvaate ja sitä on loogista käyttää näin syksyllä. Paksu sitten talvella käyttöön.

Vierailija
10/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ohuet topatut takit ovat VÄLIkausitakkeja. Mä olen vielä kyllä ihan ohuella takilla tuolla ulkona, täällä on nyt +14 astetta, mun mielestä ei ole mikään talvi vielä. Katsotaan sitten n. kolmen-neljän kuukauden pääsy uudelleen.

Vierailija
11/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jatkaa. Siis pääsy=päästä uudelleen.

Vierailija
12/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu alueesta. Lapissa varmasti ollut talvikamppeita kaupoissa jo jonkin aikaa, etelässä tuskin vielä moneen viikkoon. 

Vierailija
13/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensäkin kannattaisi pukeutua säätilan mukaan eikä kalenterin!

Vierailija
14/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.esprit.fi/naisten-takit/untuvat-topatut-097EE1G042_025

Ristiriitaista. Onko tämä teistä syys- vai talvitakki? Eli voisiko tuota pitää parin viikon kuluttua jo päällä?

Vierailija
15/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ohuet topatut takit ovat VÄLIkausitakkeja. Mä olen vielä kyllä ihan ohuella takilla tuolla ulkona, täällä on nyt +14 astetta, mun mielestä ei ole mikään talvi vielä. Katsotaan sitten n. kolmen-neljän kuukauden pääsy uudelleen.

Öö? 3-4 kk päästä voi olla -20! Tarkoitit kai että 3-4 viikon päästä?

Vierailija
16/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ristiriitaista. Onko tämä teistä syys- vai talvitakki? Eli voisiko tuota pitää parin viikon kuluttua jo päällä?

Jos ottaisi tuon karvahupun pois, niin oisko silloin ok käyttää jo parin viikon päästä?

Vierailija
17/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos säätila vaatii, tuota voi käyttää vaikka heinäkuussa. Jos parin viikon kuluttua on +10, en näe tarvetta laittaa noin paksua takkia. Vaatteet sään mukaan, ei sen mukaan mikä kuukausi on menossa. 

Vierailija
18/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja luulet, että kaikki ostaa joka vuosi uuden takin?!

Mä ostin viime vuonna Hulluilta päiviltä kevytuntsikan aloin käyttämään sitä heti sen jälkeen eli olisko syyskuun loppupuolta ollut. Silloin oli kaupoissa paljon noita kevytuntsikoita, mutta ei mielestäni vielä muita oikeita talvitakkeja.

Vierailija
19/28 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän muodikasta välikausitakkia kun on -20astetta helsingissä helmikuussa, mutta asunkin kuitenkin pariisissa. Kun on -30 laitan bikinit, mutta olenkin silloin vierailemassa tahitilla!

Vierailija
20/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, tämä onkin vanha ketju, mutta utuisten mukaan Pohjois-Suomessa on jo käyty nollan alapuolella eli pienellä pakkasella ja nyt on elokuun alku.