Tulkitkaa uneni!
Näin unta, että minulla oli auto, melko vanhaa mallia, ankean näköinen. Minulla oli käsissäni siihen vanteet, ei todellakaan mitkään hienot, mutta kuitenkin. Olin asentamassa niitä, mutta joku mies oli tulossa (koin tämän unessa uhkana, tulossa lähentelemään ilmeisesti) ja laitoinkin vain pari paikoilleen ja loput otin auton sisälle mukaan. Kai lähdin ajamaan, en oikein muista.
Maisema oli kotini lähialueet, mutta tosi synkkä fiilis. Satoi vettä, oli kuin vuosi 70. Ankean näköistä, unessa oli myös ilta/yö.
Tämä jäi jotenkin vaivaamaan, osaisiko kukaan tulkita?
Kommentit (10)
Ehkä kyse oli parisuhteestasi? Että auto oli parisuhteesi, jota täytyisi huoltaa ja se mies joku väliintunteutuja :D
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kyse oli parisuhteestasi? Että auto oli parisuhteesi, jota täytyisi huoltaa ja se mies joku väliintunteutuja :D
Muuten hyvä, muttei mulla ole parisuhdetta :).
Tuo auto voi kuvata myös elämääsi. Sinulla ei ehkä ole aikaa, eikä oikein varaakaan korjata elämääsi kunnolliseksi, mutta yrität kuitenkin. Yritys jää kesken, koska uhkaava mies ajaa sinut puoliksi korjaamasi elämän kanssa muualle, tai pois tuon miehen luota. Sade merkitsee aina vastoinkäymisiä. Ja synkkä fiilis yleistä heinkistä ilmapiiriä elämässäsi (tai kotikaupungissasi) juuri unennäköhetkellä.
Olet nähnyt välillisesti perunoita, jotka kuvastavat hedelmällisyyttä. Luvassa siis paljon seksiä.
.
T: Sari selvänäkijä
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat aivan liian sinisilmäisiä maahanmuuttoasioissa. Täällä hyysätään terroristeja, ongelmista puhuminen on rasismia ja vihapuhetta. Nuo vain käyttävät sitä hyväkseen ja naureskellen kutsuvat kaikkea rasismiksi saaden sen varjolla sikailla ja loisia miten huvittaa.
Voitteko kuvitella, että Suomessa islamilaisen terrorismin tuomitseminen eduskunnassa tulkitaan rasismiksi ja vihapuheeksi ?
Herätys suomalaiset. Älkää Olko idiootteja.
Tiedän, mutta tämä ei kyllä uneeni liity mitenkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo auto voi kuvata myös elämääsi. Sinulla ei ehkä ole aikaa, eikä oikein varaakaan korjata elämääsi kunnolliseksi, mutta yrität kuitenkin. Yritys jää kesken, koska uhkaava mies ajaa sinut puoliksi korjaamasi elämän kanssa muualle, tai pois tuon miehen luota. Sade merkitsee aina vastoinkäymisiä. Ja synkkä fiilis yleistä heinkistä ilmapiiriä elämässäsi (tai kotikaupungissasi) juuri unennäköhetkellä.
Kiitos. Tämä voisi olla uneni merkitys hyvinkin. En kyllä nää, että kukaan mies estäisi tätä elämänikorjausprosessia, mutta ehkä uni olikin varoitus, että pidän asian mielessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Tämä voisi olla uneni merkitys hyvinkin. En kyllä nää, että kukaan mies estäisi tätä elämänikorjausprosessia, mutta ehkä uni olikin varoitus, että pidän asian mielessä.
Ap
Mies unessa voi merkitä montaakin asiaa; miehisiä asioita, todellista miestä jonka olet tuntenut tai jonka kanssa olet joskus ollut, miestä joka kyylää ikkunasta aina kun olet lenkillä ja et ole koskaan nähnytkään häntä, tai myöskin esimiestä. Unissa ei yleensä ilmaista asioita suoraan, vaikka joskus kyllä niinkin käy. Esimerkiksi itse olen nähnyt todella ahdistavia unia minua vuosikymmet ahdistelleesta miehestä: unessa aina yritän paeta tätä miestä ja herään joka kerta siihen kauhun ja ahdistuksen tunteeseen.
Mulle heräsi ihan todella voimakkaita mielikuvia tekstistäsi.
Oma tulkintani on, että elämänhallinnassa on puutteita, ehkä elämäntilanteen tai oman jaksamisen vuoksi. Näköalatonta ja sameaa. Silti sinulla on voimaa tehdä ratkaisuja itsenäisesti ja olet joka tapauksessa vallankahvassa oman elämäsi ja sen suunnan suhteen, vaikka itse koet eväittesi olevan suht vaatimattomia.
Ulkopuolelta sinuun kohdistuu jonkinlaisia häiriötekijöitä ja haluat suojautua tai välttää kohtaamasta niitä.
Voi kuvata nykyhetkeä tai olla jonkun vanhan elämäntilanteen prosessoimista.
Kirjoitathan unesi muistiin myös jatkossa, paras tulkitsija olet sinä itse, mutta monesti yhteydet selviävät vasta myöhemmin.
Kaikkea hyvää elämääsi!
Vierailija kirjoitti:
Mulle heräsi ihan todella voimakkaita mielikuvia tekstistäsi.
Oma tulkintani on, että elämänhallinnassa on puutteita, ehkä elämäntilanteen tai oman jaksamisen vuoksi. Näköalatonta ja sameaa. Silti sinulla on voimaa tehdä ratkaisuja itsenäisesti ja olet joka tapauksessa vallankahvassa oman elämäsi ja sen suunnan suhteen, vaikka itse koet eväittesi olevan suht vaatimattomia.
Ulkopuolelta sinuun kohdistuu jonkinlaisia häiriötekijöitä ja haluat suojautua tai välttää kohtaamasta niitä.
Voi kuvata nykyhetkeä tai olla jonkun vanhan elämäntilanteen prosessoimista.
Kirjoitathan unesi muistiin myös jatkossa, paras tulkitsija olet sinä itse, mutta monesti yhteydet selviävät vasta myöhemmin.
Kaikkea hyvää elämääsi!
Jäi vielä tuossa sanomatta, että unessa oli pieni pohjavire viitaten kiltteyteesi, kosiskelija on tulossa mutta ennemmin pakenet kuin kohtaat häntä kertoaksesi ettet halua samaa. Onko sinun tosielämässä vaikeaa asettaa ihmisille rajoja vai pakenetko helposti epämiellyttäviä kohtaamisia?
Jaa voisiko auto kuvastaa terveyttäsi?