Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienet rinnat suurin turn off?

Vierailija
09.09.2017 |

Keskustelun aiheeni aloitus on lähinnä se, että miksi rintojen koko tuntuu olevan niin iso juttu? Itselläni a-kupin rinnat ja koko elämäni (noh, hieman yli 20v) olen jonkinlaisia kommentteja niistä kuullut. Töissä olen naiskollegoiltani usein kuullut kommentteja kuten "oletpa lattarinta" tai "eihän sinulla ole rintoja ollenkaan". Yleensä olen vaan naurahtaen sivuuttanut nämä kommentit mutta kieltämättä kotiin tullessa on ollut hieman masentunut fiilis. En mielestäni näytä vastenmieliseltä (mielestäni olen suht tavallinen, 170 cm ja 54 kg, pitkät hiukset ja siniset silmät, ok naama) joten olen miettinyt onko tässä sitten syy ettei ole miestä ja kukaan ei koskaan ole ulos pyytänytkään... Onko palstalla samaistuvia henkilöitä?
N22

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen aa-kuppinen 28 v ja koskaan en ole miehille kelvannut. Seksiin kyllä kelpaan mutten suhteeseen. Olen varma, että syy on aa-kupin rintani.

Vierailija
22/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Lihavuus on turn-off, ei pienet rinnat.

Lihavuus ei todellakaan ole turn off. Niin monta läskiä näista tiedän ketkä ovat suhteeseen päässyt. Läskeillä on sitä paitsi aina isot tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä kärsin pienistä rinnoistani.Miespuoliset työkaveritkin sanoivat"muilla naisilla on rinnat,mutta meidän Viivillä vain nännit".Otin asian huumorilla,koska tiesin etteivät he pahaa tarkoittaneet.Keskisuomalaista huumoria! Vuosikymmeniä myöhemmin(olen 64v) rintani suurenivat huomattavasti,johtuen ehkä välillä olleesta ylipainosta(ei raskauksia).

Vierailija
24/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa keksityltä... Millaisessa työpaikassa arvostellaan toisten rintoja? 

Vastaus kysymykseesi: Ei, rintojen koko ei ole suurin turn off.

Mietin ihan samaa, haiskahtaa TODELLAKIN keksityltä.. Itse olen ollut monessa työpaikassa, eikä kukaan ole kommentoinut tissejäni suuntaan tai toiseen (ainakaan minulle). Kerrohan ap missä olet töissä?

Vierailija
25/31 |
21.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellänikin on ollut suht pienet rinnat, joita häpesin tietenkin teininä. Myöhemmällä iällä tajusin, kuinka sirolta yläkroppani näyttää, kun en esim käytä topattuja liivejä. Samoin ryhtini pysyy hyvänä, eikä rinnat paina. En myöskään tykkää tuntemattomien miesten katseista, joten ainakaan etumukseni ei herätä ylimääräistä ei-toivottua huomiota.

Vierailija
26/31 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellänikin on ollut suht pienet rinnat, joita häpesin tietenkin teininä. Myöhemmällä iällä tajusin, kuinka sirolta yläkroppani näyttää, kun en esim käytä topattuja liivejä. Samoin ryhtini pysyy hyvänä, eikä rinnat paina. En myöskään tykkää tuntemattomien miesten katseista, joten ainakaan etumukseni ei herätä ylimääräistä ei-toivottua huomiota.

Sama, inhoan kuolaavia äijiä ja myös esim. uimapukuni on pitkähihainen, vartaloni on sopusuhtainen ja hoikka petite-mallia. Sellaiset terhaakkaat rinnat ovat seksikkään "ranskalaiset" ja voit käyttää söpöjä pitsiliivejä, jotka ei riippuville utareille sovi. Jotkut tyynyillä topatut liivit on tökeröt ja antaa bimbon ja epävarman kuvan.

Vierailija
27/31 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pienet rinnat ole mikään turn off ellei nyt puhuta ihan olemattomista mutta muuten pienehköt rinnat ovat paljon seksikkäämmät, kuin isot roikkuvat.

Vierailija
28/31 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa keksityltä... Millaisessa työpaikassa arvostellaan toisten rintoja? 

Varmaan siinä samassa mielikuvitus työpaikassa missä tämän palstan äipät yleensäkkin tapaavat näitä kauheita mielikuvitus miehiä joista täällä valittavat.

Vierailija
29/31 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

heteromiehenä voin kertoa että pienet rinnat on kauniit, kun taas isot rinnat on totaalisesti out.

Vierailija
30/31 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä toinen aa-kuppinen 28 v ja koskaan en ole miehille kelvannut. Seksiin kyllä kelpaan mutten suhteeseen. Olen varma, että syy on aa-kupin rintani.

Täällä 28v jolla d-kupin lollot riipparit. Eikä ole edes lapsia. Menisi varmaan pienempi koko jos olisi kiinteät. Voisin heti leikata nämä kokonaan pois tai ottaa a-kupit jos mahdollista. En ole minäkään miehille kelvannut.

Vierailija
31/31 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun pieniä rintoja kehutaan, lytätään isot ja "ainakaan pienet ei roiku". Mikä helvetti siinä on että pitää jonkun mieli pahoittaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi