Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tapahtui synnytyslaitoksella...

Vierailija
04.04.2006 |

täydellinen pieni esikois poikavauvani oli vuorokauden ikäinen, kun vaihdoin hänelle vaippoja siellä hoitohuoneessa hoitopöydällä, viereeni tuli äiti, jolla oli tyttövauva, hän tuli sanomaan, että onpas ihanan poika ja että hän oli varma, että saa toisen pojan, eskoispoika oli 2v. ja että kaikki tutut ym olivat myös poikaa veikkailleet ja että hän luuli koko aika odottavansa poikaa, että KYLLÄ SE VAAN NIIN ON, ETTÄ POJAT ON NIITÄ ÄIDIN POIKIA, mutta että onhan tämä tyttö ihan kiva...



sillä hetkellä en asiaa oikein edes tajunnut ajatella, kun olin haltioissani vuorokauden ikäisestä vauvasta ja ihan sekasin onnen huumasta yms, mutta nyt kahden pojan äitinä olen asiaa ajatellut, että miksi tämä äiti sanoi näin ja miten jollekin voi olla sukupuoli niin suuressa arvostuksessa ja miten sillä voi olla noin suuri merkitys?



itse haluaisin toki kolmannenkin pojan, mutta yhtälailla tytönkin ja terveys on tärkein!



mitä tunteita tämmöinen käytös juuri tyttövauvan saaneelta äiditlä sinussa herättää?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki minun synnärillä tapaamani äidit ovat olleet vain ja ainoastaan ylpeitä vastasyntyneistään.

Vierailija
2/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä osaisi edes ajatella toisen sukupuolen vauvana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, kuinka pahasti on tuollaisen ihmisen elämänarvot pielessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi