Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
Kommentit (469)
Kaikki trikoiden pitäminen on paljastelunhalua! Löysempiäkin treenihousuja olisi, ja ne olisivat aivan yhtä hyviä ja tarkoitukseen sopivia, mutta kun ei, pitää olla tiukkaa...
Vierailija kirjoitti:
et käy suihkussa treenien jälkeen? Hikiset naiset on inhottavia :D
muuten kuka vain saa pukeutua miten haluaa
"Hikiset naiset on inhottavia". Vähän ollaan jossain menneisyydessä taas? Nainen ei saa olla hikinen mutta mieskö saa?
Mä ainakin käytän trikoita, koska mielestäni 1. löysä, vähän laatikkomainen ja lyhyt treenitakkini + ihonmyötäinen alaosa näyttää paremmalta kuin löysää löysällä 2. trikoot on salitreeniin, esimerkiksi maastavetoon ihan ylivertaiset, tanko liukuu sulavasti ihonmyötäistä vaatetta pitkin eikä mistään koskaan kiristä eikä tule lahje tielle yms.
Ja mitä suihkuun tulee, niin treeneistä lähtiessäni kävelen aina kotiin reipasta tahtia, että hikoilen siinäkin, ei olisi mitään järkeä käydä ensin suihkussa vaan vaihdan vain kengät ja laitan treenitakin päälle ja kotona suoraan suihkuun.
Jos kangas ei näy läpi niin pidä rauhassa. Jos kangas näkyy läpi niin olet käytännössä seksuaalinen ahdistelija, koska kenellekään ei saa tyrkyttää omaa alastomuuttaan. Jos voin kertoa onko alla stringit vai tait, niin kangas on liian läpinäkyvä. Terveisiä myös punapöksyiselle juoksijalle joka eräässä kaupungissa haluaa paljastella stringipeppuaan koko kansalle...
Vierailija kirjoitti:
Jos kangas ei näy läpi niin pidä rauhassa. Jos kangas näkyy läpi niin olet käytännössä seksuaalinen ahdistelija, koska kenellekään ei saa tyrkyttää omaa alastomuuttaan. Jos voin kertoa onko alla stringit vai tait, niin kangas on liian läpinäkyvä. Terveisiä myös punapöksyiselle juoksijalle joka eräässä kaupungissa haluaa paljastella stringipeppuaan koko kansalle...
Ainahan siitä trikookankaasta näkyy läpi alapään muodot. Naisilla häpykumpu ja kamelinvarvas ja miehillä muna ja pallit.
Eivätkö mitkään muunlaiset treenihousut käy?
Mitä vikaa on hikisessä naisessa? Hikinen nainen ja haarovälistä kosteat trikoot = kiihottavaa!
Eikös tuo nyt ole ihan selvää. Siitä asti kun belfiet ovat tulleet instaan, niin kaikilla mammoilla alkoi olla trikoot päällä. Toki on kivat katsella, jos naisella on hyvä perse, mutta valitettavasti sellaiset xxxl-kokoiset pukeutuvat näihin.
Toinen vaihtoehto on, että naiset haluavat esitellä alushousujaan. Jostain syystä monet käyttävät liian pieniä läpikuultavia trikoita. Mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tänään sovittamassa juoksukenkiä ja olin pukeutunut tietysti juoksuvaatteisiin, oli siis trikoot jalassa. Kyllä urheiluliikkeen naismyyjän katse kävi välillä housujeni etumuksessa, vaikka kenkiä oli tietenkin tarkoitus katsoa.
Niin että kyllä ne naisetkin vilkuilee, jos miehellä on tiukat trikoot.
Tottakai vilkuillaan! Mielelläänhän sitä katsoo, jos on komea mies, jolla pullottaa trikoissa ;)
Ja sitten jos sukupoulet on toisinpäin, niin kirjoitetaan someen #metoo tarina.
No treenaa ja heittää päälleen perseenpeittävää SITTEN, jos on muuten vaikeata. On se kieltämättä rasittavaa katsella liikaa paljastavia vaatteita. Kun nämä trikoot edes peittäisivät alusvaatteet mutta kun ei ! Se on noloa ei se treeni tai housut!
Miksi naiset eivät sitten saisi pukeutua vartaloaan imartelevasti? Häh?
Alusvaatteet eivöt sivistyneellä ihmisellä näy MISSÄÄN ! Rannalla biksut kyllä käy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset eivät sitten saisi pukeutua vartaloaan imartelevasti? Häh?
Kyllä ja suotavaakinhan se vaan on mutta alusvaatteitten esitteleminen on mautonta. Trikoitten alle sukkahousua ettei ne alkkarit paista läpi!
Koko ajan puhutaan naisista tämän ongelman kohdalla, mutta kyllähän miehiäkin näkee noissa ihan liian pienissä pöksyissä, ja siellä sitten pullottaa ja on ties mitä kohoumaa housuissa.
Ne housut näyttävät hyviltä, kun seisoo. Kun liikut, muut joutuvat katsomaan hyllyvää persettäsi. Lisäksi kangas paljastaa venyessään sellaista, mitä en halua nähdä. Et tajua itse, miten hirveältä se näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ne housut näyttävät hyviltä, kun seisoo.
Ainakin sen seisokin huomaa hyvin trikoissa.
Jännä, että aina puhutaan miehistä jotka arvostelevat naisia ulkonäön ja pukeutumisen perusteella ja on ties mitä whatsapp-rinkiä joissa puhutaan näistä.
Mutta aika iso osa on näköjään naisia, jotka samalla tavalla haukkuvat ja halveksuvat TOISIA naisia. Tässäkin tapauksessa joidenkin hiton trikoohousujen takia ja argumenttina että "ainahan voi käyttää verkkareita ja tuulihousuja" (HUOM. Ennen kuin joku puuttuu tähän niin mielestäni niissäkään ei ole mitään vikaa).
Mitä hemmettiä, ensinnäkin missä kaupungissa te asutte? Helsingissä ainakin näkee kaikenlaisia vaatteita ja erityylisiä ihmisiä, en minä ainakaan arvostele tai edes erityisemmin huomioi mitä muilla on päällä.
Sekin että tässä keskustelussa luokitellaan kaikki treenitrikoot siihen tyyliin että niistä kaikista näkyy tyyliin vagina läpi. Itse en ole henk koht koskaan todistanut moista näkyä.
Ja jos tässä oli toinen ongelma "pepunesittely" niin koskeeko sama sitten esim farkkuja jotka ovat tiukasti istuvia? Vai mistä tässä on kyse? Oma kuntosalini on n.400m päässä kotoa. Talvisin laitan paksummat housut treenivaatteiden päälle mutta kesällä en todellakaan. Eikä kyllä todellakaan aio muuttaa tapojani ahdasmielisten hapannaamojen vuoksi.
Trikoissa kamelinvarpaat ylpeästi vilkkuen, antaa hapannaamojen valittaa, kateellisia vain ovat! Ja miehet tykkää!
Trikoot ovat härskin näköiset niin naisilla kuin miehilläkin!
Vierailija kirjoitti:
Sekin että tässä keskustelussa luokitellaan kaikki treenitrikoot siihen tyyliin että niistä kaikista näkyy tyyliin vagina läpi. Itse en ole henk koht koskaan todistanut moista näkyä.
Itse olen montakin kertaa. Jotkut naiset käyttävät yksinkertaisesti liian pieniä trikoita. Nehän joustavat ja uppoavat sitten joka koloon, jalkoväliinkin. Miehillä liian pienet trikoot aiheuttavat taas sen, että vehje menee lahkeeseen.
Kyllä näitä näkee eikä niitä voi olla huomaamatta.
Itse koitan saada itseni takasin kuntoon ja kiinteäksi. En tajunnut joskus nauttia kun olin tosi hoikka ja omasin erottuvat lihakset ja sulavan olemuksen, ei mitään ylimääräistä missään.
Nyt harrastan punttia kotona ihan verkkareissa ja juoksen lenkillä tuulipuvussa, mutta oi että kun saan six pacin ja piukean perseeni takas niin takuuvarmasti ostan tiukat ahteria myötäilevät treenitrikoot ja juoksentelen lenkit ilman paitaa!
Jos joku mies pitää tuollaisia kireitä pöksyjä, niin tulee heti mieleen, että vähän on tarkoituskin antaa "sen" näkyä...