Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
Kuulin sivukorvalla bussissa kun pari naista puhui "perseen esittelijöistä", itse siis matkalla treeneihin trikoissa ja lyhyessä (urheilu)takissa. Pitkiä urheilupaitoja en edes omista, siis perseen peittäviä, eivät ole käytännöllisiä liikkuessa.
En ole muunlaisia hengittäviä pitkiä treenihousuja edes löytänyt. Mutta siis tosiaanko treenaava ihminen jonka pyllyä ei ole erikseen piilotettu = esittelee itseään? Aika kapeaksi alkaa käydä tila naisena, kuulostaa ennemmin erinäisten uskonnollisten ryhmien ajatuksilta kuin normaaleilta länsimaalaisilta.
Kommentit (469)
Vierailija kirjoitti:
Mä juoksen ja fillaroin juoksutrikoissa, yks päivä puhkes kumi fillarista js jouduin ottamaan bussin, olenko siis perseen esittelijä, kyllä ihmisillä on ongelmia kun toisten pukeutumista pitää vahdata, no mulla on kyllä kiinteät reidet ja perse, että kelpaahan noita näytelläkin :) fillaroin myös töistä suoraan kauppaan kun säästän aikaa eikä tarvitse raskaita ostoksia kanniskella, kyllä kassajonossa ainakin miesten olen huomannut tykkäävän!!!
Miksi mulle tulee tästä kirjoitustyylistä aina se fiilis, että kirjoittaja huutaa? Jotenkin mielessäni luen tällaisen sepustuksen aina sellaisella hitonmoisella huutoäänellä.
Sori nyt ot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietäisi ilman av-palstaa että joku oikeasti paheksuu jumppatrikoita :D
Itse käytän trikoita enemmän kuin farkkuja koska ne ovat niin mukavat jalassa! Ei ole tullut mieleenkään että joku ajattelee että esittelisin takapuoltani. Olen joskus ajatellut että muut ajattelisivat että tuo on niin juntti ettei jaksa/osaa pukeutua tyylikkäästi vaan kulkee urheiluvaatteissa (se on kyllä totta). Joskus väkisin laitan korkkarit ja farkut ja heti kun pääsen kotiin, vaatteet vaihtuu ihaniin urheilurintsikoihin ja jumppahousuihin. Helpompaakin kun ei tarvitse koko ajan vaihtaa vaatteita koiralenkeille ym. Kulkisin joka päivä urheiluvaatteissa jos vaan kehtaisin. Jumppatrikoiden arvostelijat, kokeilkaa niitä niin huomaatte kuinka ihanan joustavat ja mukavat ne vaan on jalassa.
T. Nainen jumppatrikoissa
Niinpä ne ovat hyvät jalassa ja tällaisiin kunnolla treenattuhin jalkoihin ja peppuun vaikea löytää housuja sekä inhoan farkkuja jos ne eivät
Jousta kunnolla. Siispä pidän joko treenitrikoita/yogapöksyjä/dromeja tai freddyjä.Juoksutrikoiden käyttäjät on juuri näitä jotka läyttää myös freddyjä. Voi nolous :D
Mitä freddyt edes ovat?
T. Ketjuun vastannut treenihousuja käyttävä, joka harrastaa liikuntaa ja kulkee liikuntavaatteissa myös matkat.
Freddyt on nolot, koska niiden ainoa viesti on, että tarvitsisin paremman pyllyn. Jos on hyvin treenattu perse, ei tarvi mitään persettä feikkaavia pöksyjä.
Tota... Olet siis mamma, joka on nähnyt Freddyjä vain OIKEASTI hyväperseisten naisten päällä. Kerron nimittäin nyt sinulle jotain mullistavaa - Freddyt EI ole feikkaushousut, niillä EI saa hyvännäköistä persettä. Niiden muotoilu on suunniteltu muodokkaille perseille, jotka ei yleensä mahdu tavallisiin farkkuihin.
Olen itse nähnyt Freddyt kerran lättäperseisellä naisella ja perse oli ihan yhtä lättänä Freddyissäkin.
Olen töissä toimistolla ja mulla on trikoot jalassa :)
Minä saatan käydä lenkin jälkeen suoraan kaupassa, koska kauppa on lenkkireitin loppupäässä. En todellakaan kanna lenkillä mukana mitään vaihtovaatteita, jotka vaihdan puskassa. Muuten en kyllä pukeudu trikoisiin kuin vain urheillessa, joten ei se minulta ainakaan ole mitään 'esittelyä'.
No mitä luulette, jos päivä alkaa lenkillä koirien kanssa, sit urheilutreeneihin ja sitten kotiin ja taas koirien kanssa ulos. Niin vaihtelenko asuani moneen kertaan? En. Hikiliikunnasta ei siis ole kyse.
Just mietin, voinko laittaa leveälahkeiset trikoohousut ihmisten ilmoille, kun ovat vähän ohuet ja ehkä läpinäkyvätkin. Voin kait, jos vain juoksutrikoot on nounou.
Vierailija kirjoitti:
Just mietin, voinko laittaa leveälahkeiset trikoohousut ihmisten ilmoille, kun ovat vähän ohuet ja ehkä läpinäkyvätkin. Voin kait, jos vain juoksutrikoot on nounou.
Leveälahkeiset trikoohousut..?!
Älä käytä missään, edes yksin kotona.
Vierailija kirjoitti:
No mitä luulette, jos päivä alkaa lenkillä koirien kanssa, sit urheilutreeneihin ja sitten kotiin ja taas koirien kanssa ulos. Niin vaihtelenko asuani moneen kertaan? En. Hikiliikunnasta ei siis ole kyse.
Mikä se semmoinen urheilutreeni on jossa ei hiki tule? Eihän se hyödytä mitään.
Sanon sen, minkä varmaan jo arvaattekin: näin heteromiehen näkökulmasta ei haittaa se, että naiset nykyään ovat tämän esittelyn suhteen niin liberaaleja. Hyvää kevättä kaikille peppuilijoille vaan. :)
Miksihän miehet eivät käytä näitä pyllyhousuja- ja shortseja, jos ne ovat niin hyviä treenatessa? Niinpä.
Ei koske vain naisia. Jos mies pitää tiukkoja trikoita kadulla, niin kyllä sekin aiheuttaa pahennusta. Osa liittää siihen jopa arviot seksuaalisesta suuntautumisesta.
Semmosta se on, jos haluat miesten katseet, saat naisten vihat.
Aivan mahtavia kuvia oli nuo beibet joogahousuissa, kostuin kyllä kunnolla.
Lisää vaan kauppoihin pyllistelemään trikoissa niin saan päiväuniin lisää potkua. Niin niin, te vain mukavuudesta haluatte laittaa ne päälle, kiitos kun ajattelette minun mukavuuttani :) ihanaa kun ette peitä persettänne millään pitkillä takeilla tai puseroilla.
Uuuuhhhh ahhhhh
Vierailija kirjoitti:
Ei koske vain naisia. Jos mies pitää tiukkoja trikoita kadulla, niin kyllä sekin aiheuttaa pahennusta. Osa liittää siihen jopa arviot seksuaalisesta suuntautumisesta.
Melko iso jos. Lähinnä tulee mieleen että kaverin maantiepyörän runko tai ketju on katkennut kesken lenkin, mikäli tuommoisen näkee kävelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Siis luuleko ihmiset että juoksutrikoot treeneistä tullessa = paljastelunhalua?
No eihän tuossa mitään muutakaan ole taustalla. Tai tietysti naiset nyt juoksevat muodin perässä.
Mutta mikäli haluaa korostaa pakaroitaan, ovat trikoot hyvät siihen. Ja jos haluaa näyttää muille millaiset alushousut on aamulla valinnut, niin legginsit ovat siihen hyvä vaihtoehto.
Ihan sama miksi teillä on perse näytillä. Olette yhtä syyllisiä kaikki paljastelunhaluunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko iso jos. Lähinnä tulee mieleen että kaverin maantiepyörän runko tai ketju on katkennut kesken lenkin, mikäli tuommoisen näkee kävelemässä.
Höpö höpö teidän kanssanne. Aikanaan kun asuin kerrostalolähiössä, herättivät juoksutrikooni selvästi naisten kiinnostusta positiivisessa mielessä aina siirtyessäni asuinalueelta lenkkipoluille tai takaisin, yleensä kävelyvauhdilla. Parhaimmillaan viheltelivät ja huutelivat perääni. Sekä etumustani. Paheksuntaa en huomannut, saati että kukaan olisi homottelemaan alkanut.
Ketä kiinnostaa mitä muut ajattelee? Jos haluan mennä kauppaan trikoot peppuvaossa, kamelin varpaat heiluen niin silloin menen. Jos siitä mielesi pahoitat niin ole onnellinen pienistä elämän murheistasi.
Treenitrikoissa näkee paremmin, tekeekö liikkeet puhtaasti treenatessa. Jossain lökäpöksyissä ei nää niin hyvin, toki riippuu ihan mitä harrastaa. Lisäksi esim. kollarihousut on todella kuumat. Ihmetyttää miksi aihe herättää niin kovasti tunteita. Jos et halua itse käyttää niitä, niin älä. Anna muiden pukeutua miten haluavat. Joku kysyi miksi miehet ei käytä tiukkoja trikoita, no jaa, ehkä ne vehkeet ei tunnu hyviltä todella tiukoissa housuissa tms. Yksi arvio tosin vain tämä. Naisilla sitä ongelmaa ei ole. Monet miehet saattaa ajatella myös, että trikoot on naismaisia eli ei sovi tyyliin.
Missä ne kaikki miehet tiukoissa salihousuissa???? Minä haluan nähdä kuinka tiukat housut imevät kiinni ihoon niin että näen millaiset kulkuset on ja miten pitkä jatke löytyy.
Miksi VAIN naiset kulkevat moisissa ihonmyötäisissä kledjuissa????