Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun

Vierailija
09.09.2017 |

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Kommentit (500)

Vierailija
181/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo negaaminen toimii korkeintaan valmiiksi epävarmaan tyttöön joka on tottunut tulemaan huonosti kohdelluksi 😕

Itse asiassa se toimii vain todella kaunehin, yseihin ja kymppeihin, koska ovat tottuneet että kaikki kehuu heitä koko ajan, ja pitävät itseään parempina kuin kaikki muut. Tai toimi silloin, ennen kuin kaiken maailman idiootit alkoivat käyttämään tekniikkaa kaikkiin naisiin, siis myös kaseihin ja alempiin, ja sitä esiteltiin tv-sarjoissa.

Voi sua. Se kauneus ei todellakaan takaa sitä että on tullut hyvin ja kunnioittavasti kohdelluksi. Monesti ulkonäkö houkuttaa juuri tuollaisia hyväksikäyttäjiä ja kusipäitä. Kaunottaret ovat usein epävarmoja siitä, välitetäänkö heistä oikeasti. Itsetunnon pohja tosin luodaan jo lapsuudessa. Jos tyttö on saanut negaa jo isältään, se on sitä, mitä hän isonakin uskoo ansaitsevansa. Tasapainoinen nainen ei negaajaan haksahda vaikka olisi miten kaunis.

Vierailija
182/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten oltiin naisporukalla jonottamassa baariin, kun yhtäkkiä joku tarrasi kiinni takapuoleeni. Käännyin hölmistyneenä katsomaan, kenen käsi se oli, ja takanani oli sellainen ihan tavallinen kolmevitonen perusjamppa, joka alkoi pahoitella käytöstään ja tehdä tuttavuutta. Sanoin hänelle, että hän oli esittäytynyt mulle jo ihan tarpeeksi enkä sen perusteella ole kiinnostunut tutustumisesta. Uskoi kyllä heti ja antoi sen jälkeen olla rauhassa.

Joskus nuorempana umpikänninen nuorimies tuli iskemään repliikillä "oletko sä eronnut, karannut... vai miten se nyt meni..." No, se ei hänelle seljennyt koskaan ainakaan mun kohdallani :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on osunut kohdalle Kallion yössä tämmöinen ilmastonmuutoksesta puhuja, kuin tuossa yksi toinen mainitsi. Ei tosin välttämättä ollut sama tyyppi kyseessä, tuijotti vaan tissejäni ja oli ällöttävä, vaikka toki ilmastonmuutos on vakava asia.

Vierailija
184/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.

En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Tosi kallista skumppaa ei ole, eikä tosi kallista samppanjaa myydä laseittain.

Mikä mahtoi olla pointti? Pätemisen tarve? Olikohan tässä oleellista se, mitä juomaa tarjottiin? Sitä paitsi on samppanjaakin sanotaan skumpaksi ja sitä voidaan myydä laseittain. Mutta siis sinähän olet tietty niin rikas, että voit sanoa tosi kalliiksi vasta tonnin tai parin pulloa. Perusta aiheesta vaikka oma ketju.

Oho kun meni tunteisiin kun tarina ammuttiin alas. Parempi onni ensi kerralla.

Samppanjaa myydään laseittain, mutta ei kallista samppanjaa.

Siis en ole tuo, jolle skumppaa tarjottiin. Ihmettelen vain avautumistasi. Tuskin tuo kertoja edes muistaa, mikä juoma täsmälleen oli, koska sillä ei ole väliä.

Mikä sinun tarkoituksenasi oikein on? Pilkata ihmistä, jonka mielestä jokin juoma on kallista? Miksi? Samppanja lienee kallista suurimmalle osalle suomalaisista.

Vierailija
185/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?

Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"

Ei millään pahalla, mutta noi molemmat esimerkit on todella selvää vittuilemista. Toisin kuin siellä teidän pick up artist -yhteisöissänne väitetään, useimmat ihmiset lämpenevät vittuilun sijaan fiksulle, ystävälliselle ja vilpittömälle kohtelulle. Siitä alapeukut. On turha kuvitella, että huono flaksi johtuisi kiltteydestä, jos on oikeasti ilkeä, itsekäs ja juonitteleva ihminen.

Ei nyt ihan osunut tuo, olen perheenäiti. Kunhan selitin mitä negaamisella tarkoitetaan, kun selvästi ihmiset ymmärtävät sen väärin.

Se on selvää että moni ymmärtää sen väärin mutta että se oikeinkaan muka toimisi on harhaa. Miksi kukaan olisi sellaisen seurassa jossa ei koe oloaan mukavaksi saatikka lähtisi mukaan.

Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.

Eih.... "Vaikutus on psykologinen" = on tullut pleijerioppaita luettua! Nämä tapaukset suhtautuu naiseen kuin koiraan, aivankuin aikuista ihmistä voisi tuolla tavalla "pelata" yhtään mihinkään. En minäkään usko, että tuollainen on koskaan toiminut yhteenkään naiseen. Mikä siinä on niin vaikea käsittää, että nainen on muutakin kuin se ulkonäkö? Mitä jos menisit pokaamaan sitä "baarin kauneinta naista" ihan vain juttelemalla ASIOISTA, eikä kyseisen henkilön ulkonäöstä? Jos ei ole sokea kyseessä, niin kyllä se ihan varmasti tietää, miltä on baariin lähtiessään näyttänyt. 

Mitäpä jos lukisit edelliset viestit, olen edelleen hetero nainen, turha antaa mitään vinkkejä miten iskeä nainen, kunhan kerroin miten tuo negaaminen toimii jos toimii, kaikkiin ei päde tietenkään samat jipot.

Mikä ongelma sulla on? Miksi jankkaat? Mitä väliä sinun sukupuolella ja suuntautumisellasi on, kuitenkin uskot tuohon hölynpölyyn? Ennemminkin alkaa kuulostamaan siltä, että olet kaapissa oleva lesbo...

Mikä ongelma itselläsi on kun jankkaat "ei minuun toimi ilkeily ja haukkuminen" ei varmasti, mutta kun se ei ole sitä, etkä sinä ole maailman ainut ihminen, ihan puskista varmasti tulee että ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
186/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis noi on kaikkein pahimpia kun yritetty sitä kaveria ensin ja kun ei lämpene niin siirtyy sinuun. Joskus kyseessä mies kenen mukaan voisin lähteekin JOS en olisi hänelle se "jämä" johon tyytyy..

Täällä oli vähän aikaa sitten ketju jossa useampi nainen kertoi ettei heitä haittaa jos mies esim käy ensin muiden kanssa treffeillä ja jos ei natsaa niin yrittää heidän kanssaan 😅 kuinka vähän voi nainen itseään kunnioittaa..

Eli nainen voi seurustella vain miehen kanssa, joka ei ole saanut pakkeja muilta?

Vierailija
187/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs varttuneempi mies alkoi baarissa tarinoida ensin pitkästi naisesta, johon oli kovin rakastunut. Ilmeni kuitenkin, että nainen oli viime aikoina viilennyt, mikä kovasti huoletti ja suretti. Tästähän sitten ihan loogisena jatkona seurasi, että minun pitäisi nyt lähteä hänen kämpilleen saunomaan. No, tämä myyntipuhe ei tuottanut tuloksia.

Vierailija
188/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä että täällä naiset jankkaavat miten KUKAAN nainen ei IKINÄ haksahda mihinkään negaajaan, vaan pelkästään kiltteihin miehiin :,D noo todellisuus on taas tarua ihmeellisempää kuinka rentuilla aina naisia riittää ja kivoilla pojilla ei.

Vierailija
189/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis noi on kaikkein pahimpia kun yritetty sitä kaveria ensin ja kun ei lämpene niin siirtyy sinuun. Joskus kyseessä mies kenen mukaan voisin lähteekin JOS en olisi hänelle se "jämä" johon tyytyy..

Täällä oli vähän aikaa sitten ketju jossa useampi nainen kertoi ettei heitä haittaa jos mies esim käy ensin muiden kanssa treffeillä ja jos ei natsaa niin yrittää heidän kanssaan 😅 kuinka vähän voi nainen itseään kunnioittaa..

Eli nainen voi seurustella vain miehen kanssa, joka ei ole saanut pakkeja muilta?

Noo en minä seurustelisi miehen kanssa joka ensin kokeilee niiden kanssa kenestä oikeasti on kiinnostunut ja jos ei toimi tyytyy minuun :)

Vierailija
190/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliliike 1: Pyritään ostamalla suosioon

Olin interreilaamassa ja Rotterdamissa hostelissa muuan jenkki pysäytti mut rappurissa ja pyysi mukaansa kaupungille. Vein kamat huoneeseeni ja lähdettiin saman tien. Varhaisessa vaiheessa hän teki selväksi, että työskentelee Piilaaksossa. Tyyppi kulki mun perässä ja kyseli koko ajan jostain näyteikkunatavaroista "tykkäätkö siitä", "voin ostaa sen sulle", "haluutko ton" jne. Onneksi en huolinut siltä kiveäkään. Paitsi en pannut hanttiin, kun halusi tarjota lounaan. Sekin tosin osoittautui virheeksi, koska jo samana iltana hemmo tuli kerjäämään lounaan hintaa takaisin, kun sille selvisi, etten aio ottaa häntä matkaseuraksi seuraavaan kaupunkiin.

Vierailija
191/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä että täällä naiset jankkaavat miten KUKAAN nainen ei IKINÄ haksahda mihinkään negaajaan, vaan pelkästään kiltteihin miehiin :,D noo todellisuus on taas tarua ihmeellisempää kuinka rentuilla aina naisia riittää ja kivoilla pojilla ei.

Se, että mies on renttu, ei merkitse, että hän on negaaja. Usein nämä ns. rentut ovat hauskoja ja rentoja tyyppejä eivätkä jotain ilkiöitä. Kenen kanssa itse mieluiten vietät aikaa, sellaisen joka piikittelee vai sellaisen joka saa sinut tuntemaan olosi mukavaksi?

Vierailija
192/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sä oot täällä tänä iltana vaan mua varten."

Sanottiin korvaan, kun olin tanssilattialla mieheni kanssa. Jes.

Vierailija
193/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskalavalta huutelin, että jos jollain oli antaa käyttökelvottomia/huonoja peittoja tai mattoja. Joku mies ilmoitti, että hältä löytyy ja voi hakea pois, on meinannut viedä ne jäteasemalle, muttei ole saanut aikaiseksi.

Siellä miehen pihalla selvisi, että eihän sillä mitään ollut! Vähän naureskellen tuumasi, että oli vaan halunnut tavata mut, kun vaikutin niin mielenkiintoiselta naiselta ja meillä vois olla paljon yhteistä (ei tosin osannut mainita, mitä). Sisälle olisi pitänyt tulla juomaan kahvit...

Siis ajattelit, että suora valehtelu on jotenkin hyvä ja luottamusta herättävä aloitus? Mikset vaan laittanut normaalia viestiä ja pyytänyt kahville? Ja hox!! Ei sun metsässä sijaitsevaan kämppään, vaan julkiselle paikalle, kiitos. En katos haluu päätyä lannoitteeksi sun perunamaahan.

Vierailija
194/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, tulee naisten "peliliike". Menin kaverin (olemme siinä 25 vuoden molemmin puolin) kanssa baariin ja jo sisään jonotellessa kaksi hiukan kokeneempaa daamia (30+) alkoi jutustella. Ongelma oli, että he alkoivat pojitella, vittuilivat ja vaatetuksesta ja suhtautuivat muutenkin alentuvasti meihin. Sama jatkui sisällä, kun haimme juomat. Kaverin kanssa katsoimme toisiamme ja totesimme, että nyt on mammoilla väärä taktiikka, jos tekee kullia mieli. Teki myös mieli sanoa jo rumasti takaisin, mutta en halunnut pilata heidän iltaansa kuitenkaan. Poistuimme tanssilattialle. Iskutaktiikkahan se pojittelu oli ollut, koska toinen tuli perästä kuiskimaan minulle korvaan haluavansa syödä minut.

En lähtenyt syötäväksi. Poistun kaverini kanssa baarista 19-vuotiaiden naisten kanssa, jotka osasivat käyttäytyä. Mammat jäivät edelleen ruokaseuraa etsimään.

No miettikääpä, "pojat": tällaista se on naisilla/tytöillä jo 14-vuotiaasta eteenpäin! Vanhat äijät haluavat aina ja kaikkialla suoraan näyttää, kuinka himoittava tytteli on. Suoraa puhetta päin naamaa, kähmintää, huutelua, vihjailevia katseita suoraan sinne, vislailua, väkisin pussaamista, silittelyä ja taputtelua, tytöttelyä työpaikoillakin...

Eipä ihme, että sitä ehdollistuu kiertämään rakennustyömaat, asfalttiporukat, kaljaterassit, tupakkipaikat ja muut miesten ryhmät kaukaa. Jos kuljet kesämekossa ja hiukset auki, saat takuulla huomiota vaikka et sitä pyytäisikään.

Vierailija
195/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehui olevansa ehkä vielä coolimpi kuin James Bond. Oli kuulemma veneet, autot ja asunnot viimeisen päälle. Tilasi rehvakkain ottein samppanjat mutta lähtikin äkisti vessaan, kun olisi ollut maksun aika. Kamala lipevä geelitukka, joka oli kaatanut päälleen pullollisen hajua.

Missä yökerhossa / baarissa maksetaan eri aikaan kuin saadaan juomat tiskilyä? Ainoastaan pöytään tarjoiltuna menee noin. Eli olet ollut hänen kanssaan treffeillä tai sitten valehtelet.

Vierailija
196/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehui olevansa ehkä vielä coolimpi kuin James Bond. Oli kuulemma veneet, autot ja asunnot viimeisen päälle. Tilasi rehvakkain ottein samppanjat mutta lähtikin äkisti vessaan, kun olisi ollut maksun aika. Kamala lipevä geelitukka, joka oli kaatanut päälleen pullollisen hajua.

Missä yökerhossa / baarissa maksetaan eri aikaan kuin saadaan juomat tiskilyä? Ainoastaan pöytään tarjoiltuna menee noin. Eli olet ollut hänen kanssaan treffeillä tai sitten valehtelet.

Matkusta joskus suomen ulkopuolelle, näät ihmeellisiä asioita.

Vierailija
197/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin haukuttu mm ulkonäköni ja olemukseni ja hetken päästä sama ihminen olettanut pääsevänsä suutelemaan kanssani.

Mulle selvis aikanaan tän jutun juoni miehen järjenjuoksulla 😣 eli homma toimii niin, että sulta viedään kuvitelmat siitä, että olisit yhtään mitään/kelpaisit virheidesi vuoksi kellekään, niin sitten kun asia on näin pedattu, niin sähän oot suorastaan kiitollinen, kun edes tämä sankari on valmis unohtamaan sun virheet ja antamaan sulle "namii"😵

Vierailija
198/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallessa pukumies tuli selittämään miten on taas saneerannut hirveästi ihmisiä ja kuinka rankkaa työtä se on. Olin ihan äimänä kunnes mies selitti että on siis yrityssaneeraaja joka työkseen irtisanoo ihmisiä...ööh, oisko taas katsottu liikaa jenkkileffoja kuten Up in the air, luuli ilmeisesti olevansa George Clooney. En siis jostain syystä innostunut, mutta sama mies tulee uudestaan yrittämään jonkun kuukauden päästä, muistamatta tietenkään minua. Silloin hän olikin Finnairin lentäjäksi muuttunut. 

Vierailija
199/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sulla on synttärit? Mä voin maksaa sulle silikonit  !  Höh höö"

Yökerhossa, kun juhlin kolmekymppisiäni ja olin jo kauan ollut sinut a-kuppini kanssa, herkemmältä olisi varmaan mennyt juhlafiilis !

Vierailija
200/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee niin olen taas todella tyytyväinen kun jossain vaiheessa päätin etten enää käy baareissa enkä ainakaan sieltä hae minkäänlaista miesseuraa. Miehet on niin s...tanan tyhmiä että päätä kivistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä