Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun
Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.
Kommentit (500)
Ollessani terassilla bissetiskin myyjänä joku miekkonen ilmestyi vierelleni ja tuuppasi käteeni jätskitötterön. Totesi:"Ajattelin vaan, että tarviit jotakin viileää, kun on niin kuuma." No mitäs siihen voi sanoa... kiitin, ettei olisi tarvinnut, että me ei saada syödä työajalla. (Tuo oli vale, mutta en todellakaan uskaltanut alkaa syömään mitään jätskejä, joiden alkuperästä en tiennyt mitään. Varsinkin, kun terden asiakaskunta saattoi olla aika monivivahteista.) Mies intti, että syö nyt vaan. Mulla jätski suli ja valui kättä pitkin. Mitä tehdä? Olin tiukkana, että syö ite, meidän säännöt on nämä. Mies lähti kauemmas ja jäi sinne virnuillen kyttäämään. Minä tein tikusta asiaa sisälle ja heitin jäden roskiin.
Siis apua, ihan kivaa joo. Mutta. Mulla on traumoja näitä kiitollisuudenveloista muistuttelijoita kohtaan, jotka vaativat näihin (pakko)lahjoihinsa vedoten minulta jotain treffejä tms. vastapalvelusta. Ei kivaa. Kivempi olisi ollut, jos olisi vaikka pyytänyt treffeille töiden jälkeen ja uskonut hyvällä, mikäli olisin kieltäytynyt.
Mies bussipysäkillä: Onko sinulla lapsia?
Minä: Ei ole
Mies: Kun lähdet minun matkaan niin pian on.
Mikähän nyt olisi noloin. 2 kertaa käynyt eri pomon kanssa niin, että kännipäissään vinkuneet säälipillua. Noloa se oli ainakin niille,kun seuraavana työpäivänä kerroin, mitä olivat tehneet ja ettei todellakaan kiinnosta.
Kaveri oli minusta kiinnostunut, mutta itse en ollut hänestä. Koko kaveriporukka tiesi, mutta kukaan ei uskonut, että mies tekisi liikkeen. Kahden vuoden odottelun jälkeen tuli klassinen känniviestiliike. En vieläkään lämmennyt.
Sitten toki nämä, jotka ensin haukkuvat tai yrittävät nolata. No, oikeastaan he eivät edes ole noloja, vaan säälittäviä k.päitä.
Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.
Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieten haukkuminen ja nöyryyttäminen on luonnollisesti ok tällä femakkopalstalla :)
Taas kerran: helppo se on naisena huudella. Kaikki paineet ja vetovastuu on miehellä aloitteiden tekemisessä. Myös siinäkin.
Tiedoksesi, että tuosta "aloitteiden tekeminen on täysin miesten vastuulla ja naisilla on elämä niin helppoa" -aloituksesta löytyy useampikin olemassaoleva ketju, jossa asiaa on puitu hyvinkin seikkaperäisesti. Kannustaisin sinua tutustumaan niihin jotta saisit naisten perspekstiiviä tuosta aloitteiden tekemisestä. Maailma ei ole todellisuudessa niin mustavalkoinen kuin sinun ajatusmaailmasi.
Ja ilmeisesti se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, eli sinäkin tunnistat itsesi tässä ketjussa kuvatusta epätoivotusta käytöksestä. Ajatelepa asiaa niin, että nyt sinulla on loistava mahdollisuus ottaa opiksesi ja muuttaa omaa tapaasi lähetsyä naisia. Saatat jopa yllättyä positiivisesti tuloksista.
Mikäs matamimimmi täällä nyt jakelee määräyksiään kuinka palstalle pitää kirjoittaa, siitä vaan. Maailma ei todellakaan ole mustavalkoinen. Aloitteiden teko on miesten vastuulla tänäkin päivänä ja auta armias jos et tee aloitetta tai se osuu väärään aikaan ja väärässä paikassa niin ole Homo tai runkkari, ehkä karrikoidusti. On tosi vaikea tietää koska nainen haluaa, että mies tekee aloitteen ja vaikka onnistuisikin niin jatko esim. seksihommiin ole ollenkaan selvää. Tämmöistä näin aluksi.
Kerran oltiin kämppiksen opiskelukaverin synttäreitä viettämässä keskustassa. Oltiin kaikki tanssimassa ja tuli sitten joku humalainen mies lääppimään mua. Käskin pitää kätensä irti minusta ja tottelikin. Heti perään sönkötti että "Sori, Sori oot vaan tän paikan kaunein nainen, ni en voinut vastustaa." Kiitin häntä kohteliaisuudesta, mutta sanoin että tuntemattoman ihmisen lääppiminen ei silti ole oikeutettua. Taas pahoitteli ja sitten alkoi lähtemään, mutta muuttikin mielensä ja kysyi lähdenkö hänen luo jatkoille. Kieltäydyin ja sanoin, että en ole seuraa vailla, kiitos. "Sori, Sori, oot vaan kaunein nainen täällä. En voinut mitään."
Tämän jälkeen sitten en jaksanut enää tälle miehelle vastata, vaan tanssin kavereiden kanssa ja mies häipyi jossain välissä. Kun kävin vessassa ja palasin takaisin, hän oli taas odottamassa. Kysyi että "Hei, sori, mutta ajattelin kysyä että voisinko saada sun numeron." Kerroin taas kerran, että en ole seuraa vailla. Mies kääntyi lähteäkseen,mutta kääntyikin sitten takaisin: "Entä sun kaverit? Onks ne seuraa vailla?" Kysyin sitten kavereilta, että miten olis, leidit? Kaikki yllättäen kieltäytyi. Mies kiitti ja alkoi lähteä, kunnesä tajusikin että yksi koukku oli vielä veteen heittämättä: "Entä sun mutsi? Onks se sinkku? Näyttäks se sulta?" :'D
Toinen suosikki oli kun Briteissä istuin baariitiskillä odottamassa kaveria ja viereen tuli mies joka sanoi englanniksi että "Näytät niin makealta, että toivon ettet oo diabeetikko." Katsoin miestä silmiin samalla kun kaivoin insuliinin laukusta ja pistin insuliinin siinä. Mies lähti nopeasti ja aika punastuneena paikalta pois ja baarimikko nauroi niin paljon, että sain ilmaisen drinkin. Ei varmaan enää käytä tota lainia.
"Meille syntyisi kauniita lapsia" ja limainen hymy päälle
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.
Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.
Siinä se varmaan onkin, että et ole se miss mailmankaikkeus eli "mua palvoo kaikki ja mä saan mitä haluan"-tyyppi. Senkaltaiselle joku töykeys tms. näpäytys voi ehkä toimiakkin pudotuksena maan pinnalle.
Kirjahyllystä löytyy Neil Straussin "Pelimies" ja kyseisessä kirjassa tuota temppua on viljelty.
Mielenkiintoinen kirja kuvaamaan parinmuodostuksen näennäistä pinnallisuutta.
Kun baariin lähtee mentaliteetilla "tulin ottamaan muutaman kaljan, kerro tarinasi, minä kerron omani ja sitten lähden kotiin", niin yleensä mielenkiintoisimmat seikkailut ovat syntyneet tältä pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?
Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"
Ei millään pahalla, mutta noi molemmat esimerkit on todella selvää vittuilemista. Toisin kuin siellä teidän pick up artist -yhteisöissänne väitetään, useimmat ihmiset lämpenevät vittuilun sijaan fiksulle, ystävälliselle ja vilpittömälle kohtelulle. Siitä alapeukut. On turha kuvitella, että huono flaksi johtuisi kiltteydestä, jos on oikeasti ilkeä, itsekäs ja juonitteleva ihminen.
Ei nyt ihan osunut tuo, olen perheenäiti. Kunhan selitin mitä negaamisella tarkoitetaan, kun selvästi ihmiset ymmärtävät sen väärin.
Se on selvää että moni ymmärtää sen väärin mutta että se oikeinkaan muka toimisi on harhaa. Miksi kukaan olisi sellaisen seurassa jossa ei koe oloaan mukavaksi saatikka lähtisi mukaan.
Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.
Eih.... "Vaikutus on psykologinen" = on tullut pleijerioppaita luettua! Nämä tapaukset suhtautuu naiseen kuin koiraan, aivankuin aikuista ihmistä voisi tuolla tavalla "pelata" yhtään mihinkään. En minäkään usko, että tuollainen on koskaan toiminut yhteenkään naiseen. Mikä siinä on niin vaikea käsittää, että nainen on muutakin kuin se ulkonäkö? Mitä jos menisit pokaamaan sitä "baarin kauneinta naista" ihan vain juttelemalla ASIOISTA, eikä kyseisen henkilön ulkonäöstä? Jos ei ole sokea kyseessä, niin kyllä se ihan varmasti tietää, miltä on baariin lähtiessään näyttänyt.
Mitäpä jos lukisit edelliset viestit, olen edelleen hetero nainen, turha antaa mitään vinkkejä miten iskeä nainen, kunhan kerroin miten tuo negaaminen toimii jos toimii, kaikkiin ei päde tietenkään samat jipot.
Minua kerran yksi n 50 v epäsiistin oloinen nainen tuli iskemään sanoilla "lähdetkö mun mukaan kun ei täältä kukaan mies suostunut". Kiitos mutta ei kiitos..
T. Nainen silloin 25 v
Vierailija kirjoitti:
"Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna."
No NYT on katottu elokuvia?? :D Ei hyvän tähen naiset ajattele noin perkeleen monimutkaisesti :D AINA löytyy joku joka on kauniimpi kuin itse. Myös ympärilleen virtsaava ja kanaa imitoiva mies käyttäytyy eri tavalla kuin muut.
No jos sinuun iskee ympäriinsä virtsaava ja kanaa imitoiva mies niin go for it.
Baarissa mies käveli eteeni olut kädessä. Hän tuijotti minua hetken silmiin ja minä tuijotin takaisin, mietin onko hän asiakas tmv, täytyykö moikata? En ehtinyt, hän otti oluensa ja kaatoi sen päälleni! Olin ihan että öööh, ei oo todellista, mitä hittoa?! Tämä mies totesi iloisesti hymyillen että oho, kaadoit kaljani ja nyt ostat mulle uuden. Juu ihan varmaan, aviomieheni seisoi vieressä eikä ollut kovin iloinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei se olekkaan suoranaisesti ilkeilyä tai haukkumista, mutta negatiiviseen sävyyn tuotu joku "fakta" naisesta ilmi. Juuri sellaista ettet ainakaan ihastele häntä mitenkään, mutta juttelen niitä näitä etkä välttämättä niin välitä hänen kampauksestaan / vaatteista / ammatista jne. Et hauku niitä, mutta voit todeta jotain "jaa lähihoitaja.. No, Niitä kai tarvitaan aina.."
Vierailija kirjoitti:
Törkein on varmaan kun joku laittoi kädet suoraan tisseille ja tokaisi että onpas kivat melonit :)
Joo mulla on sama kokemus "kivat tissit just kouraan sopivat". Tarviiko ees sanoo miten kävi?:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis suomalaiset miehet ei osaa tota negaamista. Se EI toimi niin että sanot naiselle "ootpa ruma hyhhyh, no mut läheks panee?" ei ei.. Tarkoitus on sanoa jotain joka laskee naisen itsetuntoa, mutta et "tarkoita" loukata. Tyyliin "onko tuo takki Heidin uutta mallistoa? Joo noita näkee kyllä nykyään kaikilla, no kelläpä ei olisi lidlin vaatteisiin varaa, ei sillä, ihan hyviä perusvaatteita varmaan." tajuatteko?
Miksi tämä on saanut noin paljon alapeukkuja? Asia on juuri näin. Sanot naisesta jotain negatiivista, mutta et suoraan hauku häntä. Toinen esimerkki "onko sulla tarkoituksella meikit vähän suttuiset? Ai on. Okei, katsoin vaan että on vähän levinnyt, mutta ei sitten mitään"
Ei millään pahalla, mutta noi molemmat esimerkit on todella selvää vittuilemista. Toisin kuin siellä teidän pick up artist -yhteisöissänne väitetään, useimmat ihmiset lämpenevät vittuilun sijaan fiksulle, ystävälliselle ja vilpittömälle kohtelulle. Siitä alapeukut. On turha kuvitella, että huono flaksi johtuisi kiltteydestä, jos on oikeasti ilkeä, itsekäs ja juonitteleva ihminen.
Ei nyt ihan osunut tuo, olen perheenäiti. Kunhan selitin mitä negaamisella tarkoitetaan, kun selvästi ihmiset ymmärtävät sen väärin.
Se on selvää että moni ymmärtää sen väärin mutta että se oikeinkaan muka toimisi on harhaa. Miksi kukaan olisi sellaisen seurassa jossa ei koe oloaan mukavaksi saatikka lähtisi mukaan.
Vaikutus on psykologinen. Baarin kaunein nainen on tottunut siihen, että kaikki miehet kuolaavat hänen peräänsä, sitten tulee joku joka ei kuolaa. Ei hauku, mutta antaa ymmärtää ettei nainen ole ihan niin täydellinen kuin uskoo, kaunis joo mutta onhan noita nähny. Nainen kiinnostuu tästä miehestä Koska hän käyttäytyy eritavalla kuin muut miehet. "Mikä minussa on vikana ettei hän tee kaikkiaan minun eteeni?" nainen tavallaan kunnioittaa miestä enemmän koska häntä ei voi kohdella miten vaan, niinkuin niitä muita kuolaajia. Varmasti toimii osaan oikein toteutettuna.
Eih.... "Vaikutus on psykologinen" = on tullut pleijerioppaita luettua! Nämä tapaukset suhtautuu naiseen kuin koiraan, aivankuin aikuista ihmistä voisi tuolla tavalla "pelata" yhtään mihinkään. En minäkään usko, että tuollainen on koskaan toiminut yhteenkään naiseen. Mikä siinä on niin vaikea käsittää, että nainen on muutakin kuin se ulkonäkö? Mitä jos menisit pokaamaan sitä "baarin kauneinta naista" ihan vain juttelemalla ASIOISTA, eikä kyseisen henkilön ulkonäöstä? Jos ei ole sokea kyseessä, niin kyllä se ihan varmasti tietää, miltä on baariin lähtiessään näyttänyt.
Mitäpä jos lukisit edelliset viestit, olen edelleen hetero nainen, turha antaa mitään vinkkejä miten iskeä nainen, kunhan kerroin miten tuo negaaminen toimii jos toimii, kaikkiin ei päde tietenkään samat jipot.
Mikä ongelma sulla on? Miksi jankkaat? Mitä väliä sinun sukupuolella ja suuntautumisellasi on, kuitenkin uskot tuohon hölynpölyyn? Ennemminkin alkaa kuulostamaan siltä, että olet kaapissa oleva lesbo...
Vierailija kirjoitti:
Istuimme tyttöjen kanssa pöydässä, kun äkkiä pääni yli laskettiin eteeni drinkki.
Tarjoilija sanoi sen tulleen minulle "herralta tuolla." Ruuhkassa taaempana seisoi joku perus-Pertsa vilkuttelemassa minulle odottaen vastakaikua. En todellakaan välittänyt mistään terävistä enkä kaivannut kyseisen herran seuraa edes kiitollisuudesta. Mitä voin tehdä? Toisekseen, mistä minä tiedän, mitä tyrmäystippoja sekaan on laitettu?
Ehkä hieman OT, mutta jos tarjoilija sen tuo pöytään, niin varmaan hän on sen itse lasiin myös kaatanut. Tuskin Pertsan lasia on ottanut 5min jälkeen, että vietkö tämän tuohon pöytään.
Sexual harrasment kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkein on varmaan kun joku laittoi kädet suoraan tisseille ja tokaisi että onpas kivat melonit :)
Joo mulla on sama kokemus "kivat tissit just kouraan sopivat". Tarviiko ees sanoo miten kävi?:D:D:D
Mutta aina lähtee tuolla menolla mukaan joku nainen, joten aivan sama jos tulee 8-9 reboundia jos se 10. lähtee...
Mies olen ja kun sinkkuna vietin Helsingin yössä aikaa niin aika monta kertaa noloja yrityksiä tein, koska aivan liian kova känni. Juuri näitä ketjussa sanottuja asioita. Nolottaa tai ainakin nolotti silloin jälkeenpäin. Eihän se ole yhtään seksikästä eikä kivaa kun ei mitään järkevää suusta tule. Noina iltoina ei ollut lykästystä, ymmärrettävästi. Olin silloin 30v hujakoilla. Tarkoitus ei kuitenkaan ollut loukata ja koskaan en tollasta dissaamista harrastanut tyyliin "oot ruma". Ihan törkeetä. Menestyksestä vihjailin, jota ei tosin todellakaan ollut. Ah tää häpeä. Mutta sitten kun meno oli kohdillaan ja itsellä tolkku päässä (jutut rehellisiä) niin mukavaa oli, tuli tuttavuuksia ja yhdenillan juttuja, mukavia muistoja. Yksi niistä kolahti ja on kuutisen vuotta ollut kumppanina ja häntä rakastan. En törkeyksiä puolusta, mutta ehkä siellä se rakkauden kaipuu taustalla ole. Paitsi niillä ketkä hakee panemalla valtaa.
Hei, täällä yksi tuollainen "prinsessa" joka vastaa miehille ilkeästi. Olen joutunut raiskatuksi ja siitä syystä pelkään miehiä kuollakseni. Sanon mitä tahansa saadakseni iskijät (kohteliaatkin) pois kimpustani mahdollisimman pian ja tehokkaasti. Toisaalta olen myös naimisissa eli sormuksenkin takia jo ketuttaa, kun siitä huolimatta pokaillaan. Kiva kun sinä jaksat vastailla kohteliaasti, meistä kaikista ei kuitenkaan ole siihen..