Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun

Vierailija
09.09.2017 |

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Kommentit (500)

Vierailija
201/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viiden minuutin juttelun jälkeen mies kärsimättömänä ja selvästi ärsyyntyneenä kysyy että saako sitä p.llua sitten varmasti kun ei haluaisi aikaansa turhaan hukata. 

Vierailija
202/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lyöttäytyy seuraan baarista poistuttaessa ja jankuttaa epätoivoisena miten haluaisi että lähden jatkoille hänen luokseen. Jostain syystä, ehkä päästäkseni eroon hänestä, annan (työ)puh.nroni. Seuraavana päivänä kertoo miten kovasti arvostaa minua kun en lähtenyt luokseen mutta lähtisinkö nyt treffeille. Ai kaksinaismoralistisen ääliön kanssa? Kiitos ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliliikkeet ovat ihan aina noloja. Kertoo kyllä myös kohteesta, johon niitä käytetään.

Vierailija
204/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ihastus negasi. Olimme muutaman kerran olleet jo sängyssä ennen tätä. Olimme baarin terassilla ja yksi seurueesta lähti hakemaan shotteja sanoen että nyt tarvitaan vähän tiukkaa. Tämä ex-ihastus sanoi siihen, että ainoa mikä täällä on löysä on "minunnimi".

Vietimme vielä illan yhdessä, ihastus viileni kyllä samantien vaikka mies yrittikin koko illan silmäpeliä ym. Ei olla sen jälkeen tavattu.

Vierailija
205/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Yritin taivuttaa naista tanssilattialla lennettiin molemmat nurin. Nainen lähti.

-Otin festareilla kiinni edessä olevan naisen lantiosta ja se suuttui ja alkoi hakkaamaan mua, Yö lopetti soittamisen.

-Olin taas humalassa ja kourin kaikkia naisia laivan baarissa ja lensin ulos baarista kun järkkäri heitti pihalle. No menin vähän ajan päästä takaisin ja tanssilattialle. Aamulla heräsin naisen vierestä, vuosi seurusteltiin.

Siinä 3 omaa suosikkia -mies.

Vierailija
206/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä on ketju "noloista" liikkeistä niin kaikki noi kyllä toimii, en ole TV-Media-Yritys julkkis, mutta työni puolesta tunnen gendern ja kaikenlaista kissanristiäistä on läpi vuoden jossa joutuu käymään vähän niinkuin työnpuolesta.

Kaikki teidän "nolot" jutut toimii todella hyvin...jos vaan on ns.piireistä se joka sen esittää... tosin nykyään naiset tulee jo itse tarjoamaan itseään....ennen ei näin ollut Suomessa. Muualla on noin ollut ihan aina.

Vierailija
207/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimiesmäiset muuvit ja pleijeriopas povitaskussa -tyyliset...

Vierailija
208/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset: Yksi syy olla kadehtimatta kauniita naisia on juuri tuo negailijoitten määrä. Voitte vain kuvitella, kuinka monta tommosta tulee illan aikana loukkausyrityksineen lähestymään heitä.

Näitä negaajia yhdistää yksi asia: jokainen heistä tietää yrittävänsä reilusti oman tasonsa yläpuolelta. Komeat, fiksut ja ns. "asiat kunnossa"-miehet eivät ole niin epätoivoisia, että heidän tarvitsisi käyttää mitään "taktiikkaa".

Negaajat voisivatkin kokeilla joskus ihan normaalia ystävällistä keskustelua omantasoisen kanssa, niin voisi joskus onnistaakin. Jos ei onnistu, niin se tarkoittaa vain sitä, että rima on liian korkealla. Ihan jokaiselle löytyy aina ottaja, pitää vaan olla realistinen. Ei voi vaatia toiselta enempää kuin mitä itsellä on tarjota ja sitten vihata kaikkia naisia, kun ei saa sitä kaikkein parhainta ja kauneinta.

Vierailija
209/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peliliikkeet ovat ihan aina noloja. Kertoo kyllä myös kohteesta, johon niitä käytetään.

Niin ja pahoinpitelyn urhi on aina syypää pahoinpitelyyn.

Vierailija
210/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.

En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Tosi kallista skumppaa ei ole, eikä tosi kallista samppanjaa myydä laseittain.

Mikä mahtoi olla pointti? Pätemisen tarve? Olikohan tässä oleellista se, mitä juomaa tarjottiin? Sitä paitsi on samppanjaakin sanotaan skumpaksi ja sitä voidaan myydä laseittain. Mutta siis sinähän olet tietty niin rikas, että voit sanoa tosi kalliiksi vasta tonnin tai parin pulloa. Perusta aiheesta vaikka oma ketju.

Oho kun meni tunteisiin kun tarina ammuttiin alas. Parempi onni ensi kerralla.

Samppanjaa myydään laseittain, mutta ei kallista samppanjaa.

Pullollinen kallista kuohuviiniä saattaa auttaa alkuun, mutta onneksi epämielyttävä luonne - ainakin noin äärimmäisissä tapauksissa - tulee ilmi lyhyessäkin keskustelussa. 

Vierailija
211/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis noi on kaikkein pahimpia kun yritetty sitä kaveria ensin ja kun ei lämpene niin siirtyy sinuun. Joskus kyseessä mies kenen mukaan voisin lähteekin JOS en olisi hänelle se "jämä" johon tyytyy..

Mikä siinä on niin kauheaa naisten mielestä? Lähes kaikki miehet joutuvat tyytymään kumppaniinsa ainakin jossain mielessä. Niitä alfamiehiä jotka saavat kenet haluavat on todella pieni prosentti. Luulisi naisen logiikallakin tajuavan, että jos ei ole kedon kaunein kukkanen niin silloin tuskin on kenenkään miehen ykkösvaihtoehto.

Vierailija
212/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä olin pysäkillä odottamassa ratikkaa ja katokseen tulee mies pienen tytön kanssa. Mies sanoi lapselle että mene kysymään tuolta kauniilta tytöltä alkaisiko se sinulle uudeksi äidiksi. Tsiisus!

Vierailija
213/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun istuin joskus aikanaan baarissa parin kaverin kanssa, kaverit meni hetkeksi kuka mihinkin ja vapaalle penkille viereen istui joku äijä ja samantien sanomatta mitään se lykkäsi käden reidelle. Vilkaisin sitä äijää senverran vihaisesti että se poistui paikalta aika vauhdilla eikä edelleenkään sanonut mitään. Kaverit kyllä jaksoivat pitkään vittuilla siitä jälkeenpäin :)

Olen siis mies eikä se ollut mikään homobaari.

Vierailija
214/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallessa pukumies tuli selittämään miten on taas saneerannut hirveästi ihmisiä ja kuinka rankkaa työtä se on. Olin ihan äimänä kunnes mies selitti että on siis yrityssaneeraaja joka työkseen irtisanoo ihmisiä...ööh, oisko taas katsottu liikaa jenkkileffoja kuten Up in the air, luuli ilmeisesti olevansa George Clooney. En siis jostain syystä innostunut, mutta sama mies tulee uudestaan yrittämään jonkun kuukauden päästä, muistamatta tietenkään minua. Silloin hän olikin Finnairin lentäjäksi muuttunut. 

:)

Vierailija
215/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies yritti kännissä iskeä minua niin että kaatoi omat kaljansa minun kaljojn sekaan ja sanoi ole hyvä.

Vierailija
216/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen ihastus negasi. Olimme muutaman kerran olleet jo sängyssä ennen tätä. Olimme baarin terassilla ja yksi seurueesta lähti hakemaan shotteja sanoen että nyt tarvitaan vähän tiukkaa. Tämä ex-ihastus sanoi siihen, että ainoa mikä täällä on löysä on "minunnimi".

Vietimme vielä illan yhdessä, ihastus viileni kyllä samantien vaikka mies yrittikin koko illan silmäpeliä ym. Ei olla sen jälkeen tavattu.

Tuohon olisin sanonut:"Syytä vain muita omasta pienuudestasi."

Vierailija
217/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vähän päivitellä: siis ihan oikeastiko joku mies luulee että naisen saisi iskettyä mollaamalla ja vittuilemalla???

Nyt kun mietin, niin nuorempana kun kuljin baareissa, näihin piilovittuilijoihin törmäsi aika ajoin. Mutta luulin aina että herralla oli ollut huono ilta, oli tullut useat pakit, tai että oli nauttinut vahingossa rähinäviinaa tms. Koskaan ei käynyt mielessäkään että kyseessä olisi ollut iskurepliikki 😳😳😳

Vierailija
218/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja pahoinpitelyn urhi on aina syypää pahoinpitelyyn.

Joskus on ihan random-katuväkivaltaa, mutta päihdeongelmaisten kanssa liikkuessa oon kyllä huomannut, että omalla käytöksellä voi pienentää riskin joutua pahoinpidellyksi todella minimiin. Tietty vika loppupeleissä on tekijässä, mutta voi katsoa myös peiliin, jos provosoi henkilöä, jolla on väkivaltatausta ja aivoista puuttuu tietty välittäjäaine, joka heikentää impulssikontrollia. Tai jää tällaisen kanssa suhteeseen. Ja viesti poistuu.... nyt.

Vierailija
219/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttönä olin pysäkillä odottamassa ratikkaa ja katokseen tulee mies pienen tytön kanssa. Mies sanoi lapselle että mene kysymään tuolta kauniilta tytöltä alkaisiko se sinulle uudeksi äidiksi. Tsiisus!

Yäk mikä asetelma. "Kivoja" lapsuusmuistoja varmasti myös sille pikkutytölle :(

Vierailija
220/500 |
10.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis noi on kaikkein pahimpia kun yritetty sitä kaveria ensin ja kun ei lämpene niin siirtyy sinuun. Joskus kyseessä mies kenen mukaan voisin lähteekin JOS en olisi hänelle se "jämä" johon tyytyy..

Mikä siinä on niin kauheaa naisten mielestä? Lähes kaikki miehet joutuvat tyytymään kumppaniinsa ainakin jossain mielessä. Niitä alfamiehiä jotka saavat kenet haluavat on todella pieni prosentti. Luulisi naisen logiikallakin tajuavan, että jos ei ole kedon kaunein kukkanen niin silloin tuskin on kenenkään miehen ykkösvaihtoehto.

Tiedäthän, että nyky-yhteiskunnassa naisella (eikä muuten miehelläkään) ole minkäänlaista sosiaalista tai taloudellista pakkoa pariutua, jos vastaan ei tule itselle sopivaa kumppania. Monet elävät mieluummin itsellistä ja oman näköistä tyydyttävää elämää, kuin "tyytyvät" kumppaniin jonka kanssa loppupeleissä elämänlaatu on huonompaa kuin yksin ollessa. Eli siksi naiset eivät halua ihan vain jotain miestä, jonka mielestä kyseinen nainen on "melko ok mutta katselen tässä samalla josko joku kuumempi bööna tulisi tarjolle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan