Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita noloin "peliliike", mitä miehet ovat yrittäneet sinuun

Vierailija
09.09.2017 |

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.
En jäänyt kuuntelemaan mitä ehtoja lasillisen saamiseksi olisi annettu.

Kommentit (500)

Vierailija
161/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälikortti. Sanoi olevansa ainoa lapsi ja tottunut saamaan aina kaiken, minkä haluaa...

Sääli? Ootko kuullu huumorista?

Vierailija
162/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies esitteli kännykästä punaisen urheiluautonsa kuvia. Sanoin vähän niinkuin lapselle että onpa kiva auto ja jatkoin omia juttujani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika useasti naiset ovat heitellet jotain ihan kusipäisiä juttuja kun on mennyt ihan asiallisesti ja ystävällisesti juttelemaan. Ei kyllä ihme sitten että jotkut miehet vittuilevat samalla mitalla takaisin.

Tässäkin ketjussa monessa jutussa takuulla ainoa vika oli että oli "perus pertti" kyseessä.

Jos olet asiallisesti ja kivasti lähestynyt, niin olet vain törmännyt kuspäänaisiin. Sellaisia on olemassa myös, ikävä kyllä. En ole koskaan tajunnut näitä prinsessoja, jotka vastaavat vieraalle ilkeästi. Itse olen ollut aina kohtelias ja ystävällinen. Toisaalta on miehiä, jotka eivät ymmärrä, ettei kiinnosta, kuin vasta rautalangasta vääntäen. Tavallaan hyvä, että tulee heti selville, niin et tuhlaa moisiin aikaasi ja kivuuttasi, eikös?

Mutta jos alat _tuon vuoksi_ lähestyä tuntemattomia sillä periaatteella, että v^ttuilet jo esittäytyessäsi, niin metsään menee.

Hei, täällä yksi tuollainen "prinsessa" joka vastaa miehille ilkeästi. Olen joutunut raiskatuksi ja siitä syystä pelkään miehiä kuollakseni. Sanon mitä tahansa saadakseni iskijät (kohteliaatkin) pois kimpustani mahdollisimman pian ja tehokkaasti. Toisaalta olen myös naimisissa eli sormuksenkin takia jo ketuttaa, kun siitä huolimatta pokaillaan. Kiva kun sinä jaksat vastailla kohteliaasti, meistä kaikista ei kuitenkaan ole siihen..

Toivotan sulle hyvää elämää siellä sosiaalihelvetissä ja kestämistä sille sun aviomiehellesi, jos ihan oikeasti on olemassa, ei käy kateeksi äijää.

Aika upeasti onnistuit todistamaan tuolle viittamallesi kommentoijalle, että hänen kokemuksensa miesten pahuudesta on varsin hyvin perusteltu. Eli nyt kun katsot peiliin, niin miltäpä tuntuu, kun noin hienosti pääsit solvaamaan ihmistä, jonka perusturvallisuutta, fyysistä koskemattomuutta ja naiseutta on loukattu törkeällä tavalla? Tuliko voittajaolo ja päivän hyvä työ tehtyä? 

T. eri kuin kommentoimasi

Vierailija
164/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.  

Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.

Siinä se varmaan onkin, että et ole se miss mailmankaikkeus eli "mua palvoo kaikki ja mä saan mitä haluan"-tyyppi. Senkaltaiselle joku töykeys tms. näpäytys voi ehkä toimiakkin pudotuksena maan pinnalle.

Kirjahyllystä löytyy Neil Straussin "Pelimies" ja kyseisessä kirjassa tuota temppua on viljelty.

Mielenkiintoinen kirja kuvaamaan parinmuodostuksen näennäistä pinnallisuutta.

Kun baariin lähtee mentaliteetilla "tulin ottamaan muutaman kaljan, kerro tarinasi, minä kerron omani ja sitten lähden kotiin", niin yleensä mielenkiintoisimmat seikkailut ovat syntyneet tältä pohjalta.

Strauss ei ole pelimies vaan hupiukko jonka sketsikooste ei naurata.

Vierailija
165/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena pääsin kaverini kautta kerran yökerhon vippiin. Baaritiskillä viereen tuli mies, joka tilasi jotain tosi kallista skumppaa kaksi lasia. Mies otti lasit käteensä, katsoi minua ja sanoi: Tää toinen lasillinen voisi ehkä juuri ja juuri olla sinun.

Tosi kallista skumppaa ei ole, eikä tosi kallista samppanjaa myydä laseittain.

Vierailija
166/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua jos joku negais (onks tää joku uus juttu?) niin suolaisin niin pahasti jäppisen ettei mitään rajaa :D :D Ainoa toimiva iskutyyli muhun koskaan, on ollut se, että minut nähtyäni mies ei ole vilkaissutkaan koko baarissa ketään muuta kuin minua. Jos yhtään olisin haistanut että hän ehkä virittelee muitakin(niin kuin toki monesti kävi) siinä samalla, niin heti ehdoton kylmä ei. Mutta joo-o, olen lähtenyt "kyydeille" useammankin tuollaisen miehen kanssa. Minulle tärkeintä isketyksi tulemisessa on se että vien miehen koko huomion, ja siihen jää kakkoseksi kaikki muu. En niinkään ole edes tarvinnut tai kaipaillut seksiä, vaan juuri tuota tunnetta että minua halutaan enemmän kuin mitään. Seksi on tullut sitten illan päätteeksi bonuksena, mikäli minusta on sattunut siltä tuntumaan. Aina ei ole tuntunut :)

Nykyisen miehenikin tehokkain peliliike oli rakastua minuun ihan korviaan myöten. Nyt yhdessä 6v, koska hän ei vain vieläkään ole lopettanut sitä ihastelevaa katsetta, ja kaikkien tarpeideni tyydyttämistä into piukeana ;)

Että tällaista prinsessafantasiaa tällä kertaa.

Vierailija
167/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieten haukkuminen ja nöyryyttäminen on luonnollisesti ok tällä femakkopalstalla :)

Taas kerran: helppo se on naisena huudella. Kaikki paineet ja vetovastuu on miehellä aloitteiden tekemisessä. Myös siinäkin.

Tiedoksesi, että tuosta "aloitteiden tekeminen on täysin miesten vastuulla ja naisilla on elämä niin helppoa" -aloituksesta löytyy useampikin olemassaoleva ketju, jossa asiaa on puitu hyvinkin seikkaperäisesti. Kannustaisin sinua tutustumaan niihin jotta saisit naisten perspekstiiviä tuosta aloitteiden tekemisestä. Maailma ei ole todellisuudessa niin mustavalkoinen kuin sinun ajatusmaailmasi.

Ja ilmeisesti se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, eli sinäkin tunnistat itsesi tässä ketjussa kuvatusta epätoivotusta käytöksestä. Ajatelepa asiaa niin, että nyt sinulla on loistava mahdollisuus ottaa opiksesi ja muuttaa omaa tapaasi lähetsyä naisia. Saatat jopa yllättyä positiivisesti tuloksista.

Mikäs matamimimmi täällä nyt jakelee määräyksiään kuinka palstalle pitää kirjoittaa, siitä vaan. Maailma ei todellakaan ole mustavalkoinen. Aloitteiden teko on miesten vastuulla tänäkin päivänä ja auta armias jos et tee aloitetta tai se osuu väärään aikaan ja väärässä paikassa niin ole Homo tai runkkari, ehkä karrikoidusti. On tosi vaikea tietää koska nainen haluaa, että mies tekee aloitteen ja vaikka onnistuisikin niin jatko esim. seksihommiin ole ollenkaan selvää. Tämmöistä näin aluksi.

Ystävä hyvä, otapa se keilapallo pois nenästäsi. Saat toki kirjoittaa mitä haluat, mutta omaan poteroosi linnoittautuminen ei palvele sinun omaa etuasi ihmissuhdeasioissa, joissa katkeruudestasi päätelleen et ole menestynyt kovin hyvin. Lue ihan ajatuksella tämä ketju läpi ja mieti millaiset asiat on mainittu epätoivotuiksi lähestymisyrityksiksi. Sitten vertaa niitä siihen, minkä useampi kommentoija on maininnut miellyttäväksi, eli kohtelias käytös ja naiselle jutteleminen kuin kenelle tahansa muullekin ihmiselle, ilman rooleja ja pelejä. Kukaan ei voi luvata sinulle, että käyttäytymällä ystävällisesti ja fiksusti heti ensimmäinen nainen lankeaa jalkoihisi, tai edes että nainen kiinnostuu juttelemaan kanssasi. Mitään "selvää" ei ole koskaan olemassakaan sen suhteen, päätyvätkö ihmiset harrastamaan keskenään seksiä vai ei, eikä siitä lähtökohdasta kannata edes yrittää lähestyä toisia ihmisiä. Mutta niin se on kaikkien ihmisten kohdalla, ihmiset ovat yksilöitä -  vain harvojen kanssa todellisuudessa natsaa, ja jos ei ole itse avoin ja rehellinen muita kohtaan, ei se tilaisuus natsata tule koskaan vastaan.

Ja lisään vielä, etten minäkään olisi tänä päivänä naimisissa mieheni kanssa, tai sitä ennen ollut seurustelusuhteissa, jos en olisi itse ollut naisena aloitteellinen. Nyt poistun palstalta ja kesustelusta, hyvää yötä.

T. kommentoimasi

Vierailija
168/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisin joku miss maailmankaikkeus niin ei kyllä ilkeily tehoaisi yhtään. Ei vaikka olisi mikä unelma pokailemassa. Mulla tulee vaan epämiellyttävä olo siitä ihmisestä.  

Kaikista paras on se, että juttelee naiselle kuin ihmiselle. En tietenkään voi puhua kuin omasta puolesta, ehkä se negaaminen sitten joihinkin toimii kun siitä niin vouhotetaan niissä oppaissa.

Siinä se varmaan onkin, että et ole se miss mailmankaikkeus eli "mua palvoo kaikki ja mä saan mitä haluan"-tyyppi. Senkaltaiselle joku töykeys tms. näpäytys voi ehkä toimiakkin pudotuksena maan pinnalle.

Kirjahyllystä löytyy Neil Straussin "Pelimies" ja kyseisessä kirjassa tuota temppua on viljelty.

Kun baariin lähtee mentaliteetilla "tulin ottamaan muutaman kaljan, kerro tarinasi, minä kerron omani ja sitten lähden kotiin", niin yleensä mielenkiintoisimmat seikkailut ovat syntyneet tältä pohjalta.

Ja nykyisin ei muka lueta kirjallisuutta... :D

Vierailija
169/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtoi olla pointti? Pätemisen tarve? Olikohan tässä oleellista se, mitä juomaa tarjottiin? Sitä paitsi on samppanjaakin sanotaan skumpaksi ja sitä voidaan myydä laseittain. Mutta siis sinähän olet tietty niin rikas, että voit sanoa tosi kalliiksi vasta tonnin tai parin pulloa. Perusta aiheesta vaikka oma ketju.

Vierailija
170/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain yökerhon valoista jotain vähän epileptisiä oireita ja vetäydyin narikan luo istumaan ja pitelemään päätäni. Huomasin että viereeni istui joku mies iso lasillinen kädessään, siinä oltiin vaan hiljaa kunnes kuului "No mitäs sulle?". Vastasin "On vähän huono olo, silmiin sattuu" samalla häneen vilkaisten.

"No NOIHIN silmiin varmaan sattuukin!"

En tiedä olisiko mun pitänyt olla jotenkin otettu vai mikä oli homman juju, taisin vaan mutista takaisin "Njoo, kiitos" ja sitten mies jo hermostui.

Vierailija
171/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekkaan suoranaisesti ilkeilyä tai haukkumista, mutta negatiiviseen sävyyn tuotu joku "fakta" naisesta ilmi. Juuri sellaista ettet ainakaan ihastele häntä mitenkään, mutta juttelen niitä näitä etkä välttämättä niin välitä hänen kampauksestaan / vaatteista / ammatista jne. Et hauku niitä, mutta voit todeta jotain "jaa lähihoitaja.. No, Niitä kai tarvitaan aina.."

Tämä on tuotu esiin tässä ketjussa jo vaikka kuinka monta kertaa, mutta edelleen: ei kukaan normaali ihminen halua tuhlata aikaansa sellaisen tyypin seurassa, joka tölvii keskustelukumppaniaan ja pyrkii aivan läpinäkyvästi aiheuttamaan mielipahaa. Naisella täytyy olla jokin mielenterveysongelma tai hyväksikäyttötausta, että kokisi tuollaisen mulkkuuden puoleensavetäväksi. Arkijärjellä varustettu nainen kääntää tuollaiselle tyypille selkänsä ja keskittyy mukavampaan seuraan, ja negaaja jatkaa yksin valomerkin jälkeen grillijonoon, that's it.

Vierailija
172/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieten haukkuminen ja nöyryyttäminen on luonnollisesti ok tällä femakkopalstalla :)

Taas kerran: helppo se on naisena huudella. Kaikki paineet ja vetovastuu on miehellä aloitteiden tekemisessä. Myös siinäkin.

Tiedoksesi, että tuosta "aloitteiden tekeminen on täysin miesten vastuulla ja naisilla on elämä niin helppoa" -aloituksesta löytyy useampikin olemassaoleva ketju, jossa asiaa on puitu hyvinkin seikkaperäisesti. Kannustaisin sinua tutustumaan niihin jotta saisit naisten perspekstiiviä tuosta aloitteiden tekemisestä. Maailma ei ole todellisuudessa niin mustavalkoinen kuin sinun ajatusmaailmasi.

Ja ilmeisesti se koira älähtää johon kalikka kalahtaa, eli sinäkin tunnistat itsesi tässä ketjussa kuvatusta epätoivotusta käytöksestä. Ajatelepa asiaa niin, että nyt sinulla on loistava mahdollisuus ottaa opiksesi ja muuttaa omaa tapaasi lähetsyä naisia. Saatat jopa yllättyä positiivisesti tuloksista.

Mikäs matamimimmi täällä nyt jakelee määräyksiään kuinka palstalle pitää kirjoittaa, siitä vaan. Maailma ei todellakaan ole mustavalkoinen. Aloitteiden teko on miesten vastuulla tänäkin päivänä ja auta armias jos et tee aloitetta tai se osuu väärään aikaan ja väärässä paikassa niin ole Homo tai runkkari, ehkä karrikoidusti. On tosi vaikea tietää koska nainen haluaa, että mies tekee aloitteen ja vaikka onnistuisikin niin jatko esim. seksihommiin ole ollenkaan selvää. Tämmöistä näin aluksi.

Voi hyvää päivää! Ettäkö jatko seksihommiin ei ole ollenkaan selvää? Juuri siksi monet naiset ovat tylyjä, koska osa miehistä kuvittelee ystävällisyyden tarkoittavan, että pääsee "hommiin". Tiedoksi vaan, että moni nainen mieluiten sekstaa oman kumppanin kanssa tai ainakin sellaisen, johon tuntee erityistä vetoa. On se vaan niin väärin. Inhottavat naiset, että kehtaavat.

Vierailija
173/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mahtoi olla pointti? Pätemisen tarve? Olikohan tässä oleellista se, mitä juomaa tarjottiin? Sitä paitsi on samppanjaakin sanotaan skumpaksi ja sitä voidaan myydä laseittain. Mutta siis sinähän olet tietty niin rikas, että voit sanoa tosi kalliiksi vasta tonnin tai parin pulloa. Perusta aiheesta vaikka oma ketju.

Oho kun meni tunteisiin kun tarina ammuttiin alas. Parempi onni ensi kerralla.

Samppanjaa myydään laseittain, mutta ei kallista samppanjaa.

Vierailija
174/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Negaaminen kaikissa muodoissaan. Miten voi olla, että aikuiset miehet eivät ymmärrä sitä, että silkka kiusaaminen ei todellakaan herättele haluja lähempään tutustumiseen? Jos on kiinnostunut ja/tai pitää minusta aidosti, niin silloin pitää myös olla riittävästi pokkaa näyttää se niin selkeästi, että mitään epäselvyyksiä ei jää.

Tätä ei tosiaan voi kuin ihmetellä. Koulussa pikkupojat osoittavat kiinnostuksensa tyttöihin näin ja se oli jo silloin ärsyttävää, mutta aikuisena se vasta onkin käsittämätöntä. En halua miehen seurassa tuntea kuin olisin taas alakoulussa.

Vierailija
175/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo negaaminen toimii korkeintaan valmiiksi epävarmaan tyttöön joka on tottunut tulemaan huonosti kohdelluksi 😕

Itse asiassa se toimii vain todella kaunehin, yseihin ja kymppeihin, koska ovat tottuneet että kaikki kehuu heitä koko ajan, ja pitävät itseään parempina kuin kaikki muut. Tai toimi silloin, ennen kuin kaiken maailman idiootit alkoivat käyttämään tekniikkaa kaikkiin naisiin, siis myös kaseihin ja alempiin, ja sitä esiteltiin tv-sarjoissa.

Vierailija
176/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tulee naisten "peliliike". Menin kaverin (olemme siinä 25 vuoden molemmin puolin) kanssa baariin ja jo sisään jonotellessa kaksi hiukan kokeneempaa daamia (30+) alkoi jutustella. Ongelma oli, että he alkoivat pojitella, vittuilivat ja vaatetuksesta ja suhtautuivat muutenkin alentuvasti meihin. Sama jatkui sisällä, kun haimme juomat. Kaverin kanssa katsoimme toisiamme ja totesimme, että nyt on mammoilla väärä taktiikka, jos tekee kullia mieli. Teki myös mieli sanoa jo rumasti takaisin, mutta en halunnut pilata heidän iltaansa kuitenkaan. Poistuimme tanssilattialle. Iskutaktiikkahan se pojittelu oli ollut, koska toinen tuli perästä kuiskimaan minulle korvaan haluavansa syödä minut.

En lähtenyt syötäväksi. Poistun kaverini kanssa baarista 19-vuotiaiden naisten kanssa, jotka osasivat käyttäytyä. Mammat jäivät edelleen ruokaseuraa etsimään.

Vierailija
177/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Strauss on nykyajan ilmiöistä kirjoittava toimittaja, jonka tuotannossa pokaajiksi treenaavista betamiehistä kertova "Pelimies" on vain yksi kirja muiden joukossa.

Pe

Vierailija
178/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan Porschella. :)

Vierailija
179/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho kun meni tunteisiin kun tarina ammuttiin alas. Parempi onni ensi kerralla.

Samppanjaa myydään laseittain, mutta ei kallista samppanjaa.

Ensin puhut "tosi kalliista" ja nyt "kalliista". Voisitko määritelä nämä euroissa, Suomessa ja ulkomailla?

Vierailija
180/500 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Strauss on nykyajan ilmiöistä kirjoittava toimittaja, jonka tuotannossa pokaajiksi treenaavista betamiehistä kertova "Pelimies" on vain yksi kirja muiden joukossa.

Pe

Voi kai hyvin, hyvin huonosti kirjoittavaa toimittajaa sanoa myös toimittajaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan