Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren äidin vauva-show lentokentillä. Ei muuten kiinnostanut ketään.

Vierailija
08.09.2017 |

Mitä ne oikein kuvittelee päässään? Lähinnä ärsytti ja hävetti tän pikkurouvan show: Lasta nosteltiin ja käänneltiin että näkeekö kaikki nyt varmasti ja samalla heiluteltiin ihania hiuksiaan kun oltiin niin ääreist kauniita.
Laosikin villiintyi ja siitäpä olikin varmaan kiva mennä samaan koneeseen äitylin kanssa.
Kun siinä lentoa odotellessa tosiaankin vaan odotellaan kukin. Ei tarvi todellakaan jonkun alkaa pitää katsokaa-kaikki-mua showta.

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän häiritsi odotella 400€ mokkanahkatakissa kun vieressä seisoi mamma ja sylilapsi, ja lapsen nokkamuki heilui kädessä aika holtittomasti. Tilannetaju, muiden huomioiminen, ohoi. Onneksi en kastunut.

No oliko sulla siinä takissa hintalappu kiinni? Ehkä se katsoi että toivottavasti nokkamuki ei roiskauta mutta onneksi tuolla on vain 30e Ginan tusinatakki niin vahinko ei ole suuri.

Hahaa, olipa hauskaa.

Voisiko oikeasti vanhemmat vähän katsoa lastensa perään, onhan se mokkatakki aikalailla pilalla, tai ainakin jää jälki jos siihen jotain roiskuu. Ilmeisesti pitäis lähteä jossain sadeviitassa aina ulos, niin sais lapset heilutella nokkamukeista juomaa tai lääppiä tahmatassuillaan vieressäolijoita. Ja ihan sama oliko kalliit vai vaik kirpparilta ostetut vaatteet, olishan se kiva ettei niissä olis tahroja, varsinkaan muitten aiheuttamana. Mut kai se on vaan hyväksyttävä että vieressä oleva lapsi saa kaataa mehunsa tai muut juomansa mun päälle, minähän se olen se jolla ei ole käytöstapoja jos asiasta vaikka mainitsen näin nimettömänä.

-eri, eli ei sen mokkatakin omistaja

Vierailija
62/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näitä näkee kahviloissa.

Todellakin. Ja sitten kun ollaan jo kaikki muut asiakkaat häiriköity annetaan apinan juosta tiskin taakse jossa meillä on paljon kuumia levyjä ja uuneja ja valmistamme asiakkaille leivät. Tiedä mikä tauti milläkin äpärällä on kun sinne tulevat pitämään supersöpöä showta mutta ei sillä väliä kunhan minä työn kiireessä vain ihailisin sitä räkänokkaa!

Terveisin: ennen kahvilassa töissä.

Hyi, miten oikein puhut. Ei liene oma äitisi sinua hoivannut, saati kasvattanut, kun puhut noin oksettavan rumasti. No, oletpahan taas yksi esimerkki, jota voin käyttää kertoessani lapselleni huonosta käytöksestä ja katkeruudesta.

Kerrothan samalla pöpöjen leviämisestä ja siitä, mikä on nättiä käyttäytymistä ravintolassa. Paha tapa jos etsii aina vikaa muista.

Oma lapseni osaa käyttäytyä hienosti ja lisäksi hän puhuu kauniisti. Sinä moukka sitä et sen sijaan näy oppineen.

En ollut tuo ravintolatyöntekijä. Asenteesi vain vaikutti juuri sellaiselta "meidän perhe on aina oikeassa, katsokaa noita moukkia". Hienoa jos lapsesi osaa, ja häntä valistetaan myös hänen omista virheistään tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat on söpöjä, lapset ei.

No ei ole. Pahimmillaan omistajat antavat hurtan tulla hyppimään päälle kuraisilla tassuillaan. Sitten omistaja vaan möllöttää, kun sanon koiralle "ei saa hyppiä" ja siirryn kauemmaksi. Jos omistaja vielä antaa koiralle hihnaa lisää, potkaisen rakin kauemmaksi. Tuollaisia huonotapaisia höseltäjiä lähes kaikki koirat on loppuun asti.

Juuri näin, olen kolmet koiran kuraamat housut maksattanut näillä hurttien omistajilla. Ja potkaisen bootsilla koiraa mahaan, aina jos tulee iholle.

Vierailija
64/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en tajuu yhtään mistä puhutaan. Mikä show? Häh?

Itellä kaksi lasta, enkä tietääkseni ole mitään vauvashowta ikinä nähnyt tai esittänyt. Ja mikä hiusten heiluttelu? Miten se tähän liittyy. Lapsia toki kannattaa viihdyttää kun odotellaan konetta. Se huuto on meinaan aika paljon ärsyttävämpää kuin hiusten heiluttelu. :D

Vierailija
65/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän häiritsi odotella 400€ mokkanahkatakissa kun vieressä seisoi mamma ja sylilapsi, ja lapsen nokkamuki heilui kädessä aika holtittomasti. Tilannetaju, muiden huomioiminen, ohoi. Onneksi en kastunut.

No oliko sulla siinä takissa hintalappu kiinni? Ehkä se katsoi että toivottavasti nokkamuki ei roiskauta mutta onneksi tuolla on vain 30e Ginan tusinatakki niin vahinko ei ole suuri.

Hahaa, olipa hauskaa.

Voisiko oikeasti vanhemmat vähän katsoa lastensa perään, onhan se mokkatakki aikalailla pilalla, tai ainakin jää jälki jos siihen jotain roiskuu. Ilmeisesti pitäis lähteä jossain sadeviitassa aina ulos, niin sais lapset heilutella nokkamukeista juomaa tai lääppiä tahmatassuillaan vieressäolijoita. Ja ihan sama oliko kalliit vai vaik kirpparilta ostetut vaatteet, olishan se kiva ettei niissä olis tahroja, varsinkaan muitten aiheuttamana. Mut kai se on vaan hyväksyttävä että vieressä oleva lapsi saa kaataa mehunsa tai muut juomansa mun päälle, minähän se olen se jolla ei ole käytöstapoja jos asiasta vaikka mainitsen näin nimettömänä.

-eri, eli ei sen mokkatakin omistaja

Näinpä. Ainut selitys, mitä tälle joidenkin asennoitumiselle ja alapeukutukselle keksin on se, että ovat ehkä sellaisia ihmisiä, jotka ovat tottuneet selviämään selittelemällä. Ollaan täysin välinpitämättömiä, ja sitten jos jotain tapahtuu, niin hups ja oho, kuinka hupaisaa, meidän Valtteri, älä nyt lapselle suutu... Miltä tällainen käytös näyttää? Se näyttää siltä, että ei välitä ympärillä olevista paskan vertaa, me muut ollaan jotain tunteettomia puutolppia vaan. Vois vaikka sylkeä päälle. En tiedä, mitä siellä päässä oikeasti liikkuu.

Vierailija
66/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoisin vauvashow:ta mielelläni.

Lapsenlapsia odotellessa..

Vierailija
67/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo selittäkää tyhmälle tarkemmin millanen se vauva show on? Kai siihen muutakin kuuluu kun hiusten heiluttelu?? Ei ap:n sepustuksesta saanu selvää.

Vierailija
68/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nää samoja naisia, jotka lisääntymisiän ylitettyään hakee huomiota koiran avulla?

Vierailija
69/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helevetti oikeesti😂😂😂😂😂😂😂

Sain päivän naurut

Vierailija
70/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sille mokkatakille lentänyt mitään?

Mokkatakkinen tyttö nyt vain valtavalla lastenkasvatuskokemuksella pelkäsi olla lapsen lähellä, koska on mahdollisuus että voi roiskua jotain.

Ongelma oli oikeasti siinä että se oli kerrankin ostanut överikalliin ja helposti piloille menevän vaatteen ja yritti hysteerisesti sitä suojella, jonka vuoksi lapsi ja nokkamukikombo muotoutui järjettömäksi uhaksi.

Vierailija
71/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä äiti ei selvästi tiennyt konsteja. Hänen olisi pitänyt vetäistä nuoret, kauniit ja terhakkaat rintansa siihen kaiken kansan esille. Sitten hiuksiaan heilutellen olisi voinut luoda paheksuvia katseita kaikille miehille, jotka salaa ja vaivihkaa yrittävät saada katseensa rintoihin, joku ehkä jopa kuvan salaa.

Vierailija
72/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotkut ei vaan erota ihmisistä esim. millä fiiliksellä ne on, tai ei erota teeskentelijää.

Jotkut taas erottaa hyvinkin.

Mä tunnistan ton showtyypin myös, se on niin läpinäkyvää!

Joo, toki vauvaa pidetään sylissä, sille jutellaan, hymyillään, mut ne ketkä tekee sen saadakseen huomiota...

Huoh.

Mulla on lapsia, mutta mä en oleta että muut näkis mun lapset maailman mahtavimpina muksuina.

Siks melkein etoo, kun jotkut mammat on sellaisia jotka esittelee sitä muksua kaikille ja sitten pitäisi kilpaa lässyttää.

Naapurikin veti juuri herneet nenään, kun en ole sattunut ohimennessä jäämään ihastelemaan hänen uusinta muksua.

Kun mua ei vaan kiinnosta moikkatuttujen muksut, ihan lähimpien perheenlisäyksistä kyllä onnittelen ja kysyn kuulumisia, koska heistä mä välitän.

Vierailija
73/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kell' vauva on, se vauvan kätkeköön!

Kell' tukka on, se tukan kätkeköön!

Vierailija
74/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä huvittaa eniten nämä blogimammojen kuvailut, kuinka pikkumussukka sai taas söpöhöpsöilyllään aikaan sen, että kaikkia ohikulkijoita niin kovin hymyilytti ja nauratti se söpöhöpöhupsuttelu. Todennäköisemmin vitutti.

Vierailija
75/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä näitä näkee kahviloissa.

Ja bussissa/ratikassa/metrossa ja varsinkin junissa.

Vierailija
76/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sitä on häpeillä. Myönnä pois, että lamauttava pelko ihanan mokkatakkisi likaantumisesta sai sinut kostumaan.

Vierailija
77/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Mikä show? Onko jonkun mielestä se joku show jos naurattaa vauvaa ja vaikka "heittelee" ilmaan? Minusta se on ihan vaan sitä että yritetään pitää lapsi iloisena. Parempi varmaan iloinen vauva kuin itkevä? Ei ole tullut mieleenkään että pitäisin jotain showta jos nauratan vauvaani julkisella paikalla.

Vierailija
78/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sille mokkatakille lentänyt mitään?

Mokkatakkinen tyttö nyt vain valtavalla lastenkasvatuskokemuksella pelkäsi olla lapsen lähellä, koska on mahdollisuus että voi roiskua jotain.

Ongelma oli oikeasti siinä että se oli kerrankin ostanut överikalliin ja helposti piloille menevän vaatteen ja yritti hysteerisesti sitä suojella, jonka vuoksi lapsi ja nokkamukikombo muotoutui järjettömäksi uhaksi.

Juu, aina kun olen lapsen lähellä, pelkään hysteerisesti, että se alkaa yhtäkkiä pursuta eritteitä päälleni! Ehkä seuraavaksi puen päälleni gore-tex-takin! Mokkatakin pukeminen on vähän niinkuin "oma vika", rapatessa roiskuu. Voi että nyt oikeasti... Järjetöntä tässä keskustelussa on ainoastaan se, että jotkut ei näy alkeellisellakaan tasolla tajuavan ympärillä olevien ihmisten kohteliasta huomioimista. Ja implikoidaan ikään kuin pitäisi ottaa tyytyväisenä takilleen kaikki se, mitä on mahdollisesti tullakseen.

Vierailija
79/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyään näitä pikkukakaroita roudataan mukana kaikkialle? Lentomatkustaminen on aika rankkaa. Pikkulapsen paikka on kotona ja vanhempien kuuluisi unohtaa omat matkustusmieltymyksensä siihen asti, että lentomatkustaminen sujuu edes jotenkuten mukavasti kaikkien osapuolten kannalta. Mukaan lukien ne kanssamatkustajat.

Vierailija
80/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy näin pitkähiuksisena sanoa että mahdottoman epäkätevät taaperon kanssa. Pitää olla aina kiinni ettei kiinni kaikkialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi