Nuoren äidin vauva-show lentokentillä. Ei muuten kiinnostanut ketään.
Mitä ne oikein kuvittelee päässään? Lähinnä ärsytti ja hävetti tän pikkurouvan show: Lasta nosteltiin ja käänneltiin että näkeekö kaikki nyt varmasti ja samalla heiluteltiin ihania hiuksiaan kun oltiin niin ääreist kauniita.
Laosikin villiintyi ja siitäpä olikin varmaan kiva mennä samaan koneeseen äitylin kanssa.
Kun siinä lentoa odotellessa tosiaankin vaan odotellaan kukin. Ei tarvi todellakaan jonkun alkaa pitää katsokaa-kaikki-mua showta.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten ne lapset jotka pärisyttää kieltä ja miljoonat kuolapisarat lentää ihmisten silmiin, huulille ja vaatteille. Vanhempi ei tietysti sano mitään. Oksettavaa. Tekis mieli tukistaa
Suosittelen pysymään vähän kauempana muiden vauvoista, jos vauvan päristely saa kuolan lentämään silmiisi...
Miten vaikea on kasvattaa lapset niin ettei ne räi muiden päälle. Pitäkää sisällä siihen asti että oppivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän häiritsi odotella 400€ mokkanahkatakissa kun vieressä seisoi mamma ja sylilapsi, ja lapsen nokkamuki heilui kädessä aika holtittomasti. Tilannetaju, muiden huomioiminen, ohoi. Onneksi en kastunut.
Meinasin ihmetellä mikset samantien teipannut moccanahcatacciisi lappua, jossa olisi näkynyt hinta, mutta enpä kyllä kehtaisi 400 euron takilla lesota. Jos hommaisit väärennetyn hintalapun, jossa ylimääräinen nolla perässä ja naputtelisit sitä merkitsevästi aina nokkamukien lähestyessä uhkaavasti?
Toistan: yhtä asiatonta olisi roiskia 25€ Prisman takin päälle. Hinnan ja materiaalin mainitsemisella halusin vain korostaa harmitustani ja sitä, että mahdollisen vahingon sattuessa takkia on vaikea puhdistaa. Mokka on vähän eri kuin joku gore-tex. Mutta yhtä väärin kaikki tuntemattomien päälle ruikkiminen. Ennakoimaton vahinko sitten erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä näitä näkee kahviloissa.
Todellakin. Ja sitten kun ollaan jo kaikki muut asiakkaat häiriköity annetaan apinan juosta tiskin taakse jossa meillä on paljon kuumia levyjä ja uuneja ja valmistamme asiakkaille leivät. Tiedä mikä tauti milläkin äpärällä on kun sinne tulevat pitämään supersöpöä showta mutta ei sillä väliä kunhan minä työn kiireessä vain ihailisin sitä räkänokkaa!
Terveisin: ennen kahvilassa töissä.
Hyi, miten oikein puhut. Ei liene oma äitisi sinua hoivannut, saati kasvattanut, kun puhut noin oksettavan rumasti. No, oletpahan taas yksi esimerkki, jota voin käyttää kertoessani lapselleni huonosta käytöksestä ja katkeruudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin. Ja sitten kun ollaan jo kaikki muut asiakkaat häiriköity annetaan apinan juosta tiskin taakse jossa meillä on paljon kuumia levyjä ja uuneja ja valmistamme asiakkaille leivät. Tiedä mikä tauti milläkin äpärällä on kun sinne tulevat pitämään supersöpöä showta mutta ei sillä väliä kunhan minä työn kiireessä vain ihailisin sitä räkänokkaa!
Hyi, miten oikein puhut. Ei liene oma äitisi sinua hoivannut, saati kasvattanut, kun puhut noin oksettavan rumasti. No, oletpahan taas yksi esimerkki, jota voin käyttää kertoessani lapselleni huonosta käytöksestä ja katkeruudesta.
Kerrothan samalla pöpöjen leviämisestä ja siitä, mikä on nättiä käyttäytymistä ravintolassa. Paha tapa jos etsii aina vikaa muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän noita apinoita esimerkkinä kun kasvatan omia lapsiani :)
T: tuo ketä lainasit
Komppaan 400e takin omistajaa. Viimeksi väitin bussissa hampurilaisen palasia. Rattaissa istuva taapero päätti niitä heitellä vaikka äiti kielsi. Äiti myös antoi sinä uuden palan esitettäväksi.
Tosiasiaan sanon, että minulla on yksi talvitakki ja sen pesuaikataulu vaatii suunnittelua. Kerran sain päälleni pitsat. Vähän itketti mokkalaukun vuoksi.
Turtolan cittarissa Tampereella odotin penkillä muuta porukkaa. Joku äiti siinä imetti, eikä kukaan kiinnittänyt mitään huomiota. Ilmeisesti sen takia piti puhua vauva itkemään, kovalla äänellä. Kukaan ei edelleenkään kiinnittänyt mitään huomiota. Mä nyt sen näin, kun olin vieressä, mutta vain totesin ja sit kun puhui kovalla äänellä ja vauva alkoi itkeä, huvitti, että tapa tuokin hakea huomiota.
Oliko kyseessä Mungo-Anna ja Dante?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän häiritsi odotella 400€ mokkanahkatakissa kun vieressä seisoi mamma ja sylilapsi, ja lapsen nokkamuki heilui kädessä aika holtittomasti. Tilannetaju, muiden huomioiminen, ohoi. Onneksi en kastunut.
Mikset siirtynyt täystuhon läheltä?
Mun piti myydä aivot, että sain sen takin. Jouduin tyytymään halpistakkiin, pienet aivot, pieni hinta. Ei ymmärrä, ei ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei täystuhoa siirretty pois? Taas jaetaan tuota kiusajien päänpaijaus ideologiaa. Annetaan kaikkien koulukiusaajien ja muiden perseillä mielinmäärin! Muut vaan tieltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut olla perhekahvilassa 😂 mites tuo oma apina/äpärätilanteesi, vai oletko apinaton?
Toiset ihastelevat omaa lastaan ja toiset mulkoikevat myrkyllisesti 😂 onko tämä joku kehä 3 eteläpuolen ilmiö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrothan samalla pöpöjen leviämisestä ja siitä, mikä on nättiä käyttäytymistä ravintolassa. Paha tapa jos etsii aina vikaa muista.
Tai edes sen että se oma pikku mussukka on vaaraksi itselleen ja muille siellä tiskin takana. Kivat palovammat kun tulee joku teepannu päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun piti myydä aivot, että sain sen takin. Jouduin tyytymään halpistakkiin, pienet aivot, pieni hinta. Ei ymmärrä, ei ymmärrä.
Huomaan, että et oikein malta seurata keskustelua. Lentomatkustamisessa voi joutua ahtaisiin odotus- tai jonotustilanteisiin. Ja minä olin siinä ensin.
Minulle ei tulisi mieleenkään antaa jonkun seurassani olevan käyttäytyä sellaisella tavalla, josta on ilmeistä mahdollista haittaa jollekin muulle. Varmasti sanoisin, että varotko muita. Kerrotko vähän omasta maailmankuvastasi, kun en oikein ymmärrä. Lapsetkaan eivät ole katoamassa maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut olla perhekahvilassa 😂 mites tuo oma apina/äpärätilanteesi, vai oletko apinaton?
Kiitos kysymästä, kaksi omaa apinaa löytyy (eivät syntyneet avioliitossa). Niillä on käytöstavat myös kodin ulkopuolella ollessa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieni tila, tiedätkö... Ja hahaa huvittavaa, takin hinta taisi herättää joissakin aika katkeroituneita mielleyhtymiä. No se on harvoja hyviä takkejani. Ja olipa vaikka Prisman takki, niin onko tuo asiallista?
No kuulostaa se nyt aika oudolta kun joku selittää että "katson mun 345 000 maksaneen omakotitalon 1300 maksaneella kulmasohvalla mun uudesta 1250 euroa maksaneesta telkkarista Maajussilla morsian ohjelmaa (formaatin hintaa en tiiä).
Eikö sinustakin? Köyhien ei kannattaisi käyttää kalliita vaatteita siksi että niillä ei ole varaa menettää niitä jos jotain käy.
No sivusta huomautan, että hinta varmaan mainittiin siksi, että 400 euron nahkatakin tahriintuminen maidolla harmittaa varmaan vähän enemmän kuin se, että maitoa kaatuu 4 euron kirppikseltä ostettuun verkkatakkiin?
Ainakin minua harmittaisi.
-ohis
Mitä Siinä showssa tapahtuu? :o pidänkö minäkin showta kun yritän viihdyttää lasta jos täytyy odottaa? Osoitan esim asioita "katso Pirjo mikä tuolla on?" jne. Saatamme myös nauraa ja hymyillä toisillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma lapseni osaa käyttäytyä hienosti ja lisäksi hän puhuu kauniisti. Sinä moukka sitä et sen sijaan näy oppineen.
En ole sinkku mutta neljän lapsen äiti ja minuakin etoo se vauva-äiti-show . Eikä se äiti sille vauvalle sitä huomiota halua vaan itselleen. Tykkään vauvoista ja niiden äideistä mutta nämä showtyypit eivät ole kivoja. Se juttu on niin kornia.
Puhun oikeastaan taaperoista. Etkö ole ikinä nähnyt? Juu ei sitä pikkupisaraa välttämättä tunne mutta yllättyisit millä voimalla ne lentää ja kauas.