Nuoren äidin vauva-show lentokentillä. Ei muuten kiinnostanut ketään.
Mitä ne oikein kuvittelee päässään? Lähinnä ärsytti ja hävetti tän pikkurouvan show: Lasta nosteltiin ja käänneltiin että näkeekö kaikki nyt varmasti ja samalla heiluteltiin ihania hiuksiaan kun oltiin niin ääreist kauniita.
Laosikin villiintyi ja siitäpä olikin varmaan kiva mennä samaan koneeseen äitylin kanssa.
Kun siinä lentoa odotellessa tosiaankin vaan odotellaan kukin. Ei tarvi todellakaan jonkun alkaa pitää katsokaa-kaikki-mua showta.
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan jatsella vauvoja. Asetun aina kassajonoissakin niin, että näen rattaisiin. Ap voi halutessaan katsella toiseen suuntaan. Miten äidin hiukset liittyvät aiheeseen? Taidat olla kateellinen ja haluaisit oĺla kuten hän, et vain ole myöntänyt sitä itsellesi.
PETOVIILI!!!!11
Perjantain lapsivihaketju. :D
Katkerat sinkut päässeet töistä.
Täh? Kuulostaa siltä, että podet salaa vauvakuumetta kun noin tarkasti katsoit.
Trust me, ainoat asiat, jotka pyörivät äidin mielessä lentokentällä ovat "ole pliis hiljaa" "älä kakkaa nyt" "älä pliis oksenna" "toivottavasti lento ei myöhästy tai joudun imettämään" "miten järjestän itseni ja tavarat koneeseen mahd helposti" "laulan vaikka 1000krt pienet sammakot, kunhan pysyt iloisena". Ja kaikki tämä vain siksi, että tuntemattomat kanssamatkustajat olisivat tyytyväisiä. Ei, vauvan esittely ei käy etäisestikään mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Minä rakastan jatsella vauvoja. Asetun aina kassajonoissakin niin, että näen rattaisiin. Ap voi halutessaan katsella toiseen suuntaan. Miten äidin hiukset liittyvät aiheeseen? Taidat olla kateellinen ja haluaisit oĺla kuten hän, et vain ole myöntänyt sitä itsellesi.
Niin klassinen esimerkki kateudesta että. Kertoo siitä vielä täällä kahdessa aloituksessa.
Aloituksen sisällöstä päätellen, AP on seurannut showta erittäin tarkkaan ja jatkanut vielä koneessakin.
Itse olen aina halunnut viihdyttää muksujamme. Olen käännellyt ja väännellyt ja heitellyt ilmaan, jotta he viihtyisivät ja olisivat iloisia. Ei yksikään pikkulapsi jaksa kovin pitkään odottaa lentokoneeseen pääsyä, tai istua vöissä koko lentoa. Jos tällainen "show" häirtisee sinua, niin voi voi. Minua ei pätkääkään kiinosta mitä muut ovat mieltä. Toki monet katsoivat pitkään, kun minulla isänä oli kantoliinassa pieni vauva, mutta ei haitannut menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän häiritsi odotella 400€ mokkanahkatakissa kun vieressä seisoi mamma ja sylilapsi, ja lapsen nokkamuki heilui kädessä aika holtittomasti. Tilannetaju, muiden huomioiminen, ohoi. Onneksi en kastunut.
No oliko sulla siinä takissa hintalappu kiinni? Ehkä se katsoi että toivottavasti nokkamuki ei roiskauta mutta onneksi tuolla on vain 30e Ginan tusinatakki niin vahinko ei ole suuri.
Mitä hiton väliä takin hinnalla on jos joku aivonsa synnyttänyt kanttura antaa lapsensa heitellä tuntemattomien päälle jotain? Lapset pois ihmisiltä jotka ei osaa kasvattaa.
Juuri näin. Vieraan ihmisen halpaa autoakin saa varmaan surutta naarmuttaa ja kolhia, kerta kyseessä on halpa auto? :D
Jos haukkuu toisia "aivonsa synnyttäneiksi kantturoiksi" niin toivon että henkilöön osuu jotain paljon nestettä kiinteämpää.
Minulle kävi samalla tavalla kuin ap:lle. Sitten oman lapsen saatuani aloitin älyttömän vauva shöwn. Eikä oikeastaan hävetä yhtään. Huomaan että vanhukset, pienet lapset, turistit huomioivat usein vauvat hyvin lämpöisesti. Myös joskus toiset lapsiperheet.
Kateus se vie kalatkin vedestä. Ap on kateellinen.
Koska jos ihmistä jokin asia ei oikeasti kiinnosta, hän ei edes kiinnitä siihen huomiota. Täysin helppoa katsoa muualle kuin niitä äidin hiuksia tai sitä miten äiti pitelee vauvaa sylissä.
Noloa.
Itse katson mielelläni muiden vauvoja. Viimeksi terminaalissa odotellessa saatiin miehen kanssa ihastella n. kuukauden vanhaa tytteliä, joka pällisteli meitä äidin olalla. Ihastuttava tapaus. Ja niin oli aikalailla kaikkien mielestä <3 Tosin, ehkä ap seisoi jossain nurkassa naama norsunvitulla, en kiinnittänyt huomiota...
Harmitti ilmeisesti kun kyseessä ei ollutkaan räjähtäneen näköinen äiti isoine silmäpusseineen ja laittamattomine hiuksineen pieruverkkareissa. Miten kehtasi näyttää nätiltä!
En tiedä onko ap kuvaama tapahtunut, mutta mistä kaikki hyvät draama ja komediasarjat syntyisivät, jos kaikki ihmiset muka olisi vaatimattomia, tavallisia, rauhallisia, ei ajattelisi koskaan mitään ikävää kenestäkään. Ihan taatusti on ihmisiä jotka haluaa huomiota aina ja kaikkialla, ja voi pitää vauvaansa ja itseään niin upeana että haluaa muidenkin huomaavan. Itsekin olen sellainen huomionkipeä lukuunottamatta sitä etten jaksa tehdä mitään sen eteen.Ei tuo kyseinen henkilö välttämättä ole, mutta kyllä niitä löytyy. Onhan maailmassa myös ihmisiä, jotka poraa ihmisen kalloon reiän ja täyttää sen hapolla saadakseen oman zombin (Jeffrey Dahmer), sen ja tavallisen hillityn järkevän kunnon kansalaisen välille mahtuu variaatioita.
Sitten ne lapset jotka pärisyttää kieltä ja miljoonat kuolapisarat lentää ihmisten silmiin, huulille ja vaatteille. Vanhempi ei tietysti sano mitään. Oksettavaa. Tekis mieli tukistaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän häiritsi odotella 400€ mokkanahkatakissa kun vieressä seisoi mamma ja sylilapsi, ja lapsen nokkamuki heilui kädessä aika holtittomasti. Tilannetaju, muiden huomioiminen, ohoi. Onneksi en kastunut.
No oliko sulla siinä takissa hintalappu kiinni? Ehkä se katsoi että toivottavasti nokkamuki ei roiskauta mutta onneksi tuolla on vain 30e Ginan tusinatakki niin vahinko ei ole suuri.
Mitä hiton väliä takin hinnalla on jos joku aivonsa synnyttänyt kanttura antaa lapsensa heitellä tuntemattomien päälle jotain? Lapset pois ihmisiltä jotka ei osaa kasvattaa.
Juuri näin. Vieraan ihmisen halpaa autoakin saa varmaan surutta naarmuttaa ja kolhia, kerta kyseessä on halpa auto? :D
Jos haukkuu toisia "aivonsa synnyttäneiksi kantturoiksi" niin toivon että henkilöön osuu jotain paljon nestettä kiinteämpää.
Mikä sitten on sellainen joka antaa lapsensa tuhota toisen omaisuutta eikä yritä kasvattaa siitä normaalia ihmistä? Apinat heittelee kakkaa muiden päälle.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ihmetellä mikset samantien teipannut moccanahcatacciisi lappua, jossa olisi näkynyt hinta, mutta enpä kyllä kehtaisi 400 euron takilla lesota. Jos hommaisit väärennetyn hintalapun, jossa ylimääräinen nolla perässä ja naputtelisit sitä merkitsevästi aina nokkamukien lähestyessä uhkaavasti?
N30 kirjoitti:
Kateus se vie kalatkin vedestä. Ap on kateellinen.
Koska jos ihmistä jokin asia ei oikeasti kiinnosta, hän ei edes kiinnitä siihen huomiota. Täysin helppoa katsoa muualle kuin niitä äidin hiuksia tai sitä miten äiti pitelee vauvaa sylissä.
Noloa.
Itse katson mielelläni muiden vauvoja. Viimeksi terminaalissa odotellessa saatiin miehen kanssa ihastella n. kuukauden vanhaa tytteliä, joka pällisteli meitä äidin olalla. Ihastuttava tapaus. Ja niin oli aikalailla kaikkien mielestä <3 Tosin, ehkä ap seisoi jossain nurkassa naama norsunvitulla, en kiinnittänyt huomiota...
Just näin! Itse lapsettomana musta on söpöä, jos vauva ottaa kontaktia ja alkaa hymyilemään vaunuistaan.
Itse olen törmännyt showhun vain kerran. Äiti taaperoineen luuli ilmeisesti olevansa musikaalissa,sen verran suurieleisesti ja äänekkäästi tanssi ja lauloi vessajonossa. Kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Koirat on söpöjä, lapset ei.
No ei ole. Pahimmillaan omistajat antavat hurtan tulla hyppimään päälle kuraisilla tassuillaan. Sitten omistaja vaan möllöttää, kun sanon koiralle "ei saa hyppiä" ja siirryn kauemmaksi. Jos omistaja vielä antaa koiralle hihnaa lisää, potkaisen rakin kauemmaksi. Tuollaisia huonotapaisia höseltäjiä lähes kaikki koirat on loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ihmetellä mikset samantien teipannut moccanahcatacciisi lappua, jossa olisi näkynyt hinta, mutta enpä kyllä kehtaisi 400 euron takilla lesota. Jos hommaisit väärennetyn hintalapun, jossa ylimääräinen nolla perässä ja naputtelisit sitä merkitsevästi aina nokkamukien lähestyessä uhkaavasti?
Jos jollain on halvat vaatteet niin sen päällekö sitten saa heitellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi ettet nyt vedä mitään johtopäätöksiä keskustelun kulusta, kun huti menee. Ei sillä, "aivonsa synnyttänyt" on joskus ihan kuvaava ilmaisu ääritapauksista. Siis suomeksi sanottuna, joskus koulutetusta naisesta tulee synnytyksen jälkeen täysin välinpitämätön muuta elämää kohtaan. Se on jotenkin kummallista ja primitiivistä.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ne lapset jotka pärisyttää kieltä ja miljoonat kuolapisarat lentää ihmisten silmiin, huulille ja vaatteille. Vanhempi ei tietysti sano mitään. Oksettavaa. Tekis mieli tukistaa
Suosittelen pysymään vähän kauempana muiden vauvoista, jos vauvan päristely saa kuolan lentämään silmiisi...