Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoren äidin vauva-show lentokentillä. Ei muuten kiinnostanut ketään.

Vierailija
08.09.2017 |

Mitä ne oikein kuvittelee päässään? Lähinnä ärsytti ja hävetti tän pikkurouvan show: Lasta nosteltiin ja käänneltiin että näkeekö kaikki nyt varmasti ja samalla heiluteltiin ihania hiuksiaan kun oltiin niin ääreist kauniita.
Laosikin villiintyi ja siitäpä olikin varmaan kiva mennä samaan koneeseen äitylin kanssa.
Kun siinä lentoa odotellessa tosiaankin vaan odotellaan kukin. Ei tarvi todellakaan jonkun alkaa pitää katsokaa-kaikki-mua showta.

Kommentit (137)

Vierailija
81/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Lempäälä venäjänvastaista aluetta??

Vierailija
82/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ongelma on äiti joka viihtyy lapsensa kanssa? ahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mokkatakkinen tyttö on kyllä hivenen typerä jos laittaa 400e takin päälleen lentokentälle. kuka vain voi kompastu yms ruuhkassa. eli tilannetajua köhöm vai miten se meni

Vierailija
84/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksikään lapsi ei ole vaatteitani tuhonnut mutta helvetin moni rakki on rikkonut sukkiksiani ja kurannut farkkuja tai takin helmaa. törkein oli piski joka yritti napata kengänhapsusta. tai vieraillessa pureskellaan korkoa yms.

Vierailija
85/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen sisällöstä päätellen, AP on seurannut showta erittäin tarkkaan ja jatkanut vielä koneessakin. 

Itse olen aina halunnut viihdyttää muksujamme. Olen käännellyt ja väännellyt ja heitellyt ilmaan, jotta he viihtyisivät ja olisivat iloisia. Ei yksikään pikkulapsi jaksa kovin pitkään odottaa lentokoneeseen pääsyä, tai istua vöissä koko lentoa. Jos tällainen "show" häirtisee sinua, niin voi voi. Minua ei pätkääkään kiinosta mitä muut ovat mieltä. Toki monet katsoivat pitkään, kun minulla isänä oli kantoliinassa pieni vauva, mutta ei haitannut menoa.

Pitääkö lapsen viihtyä koko ajan? Tai oikeastaan pitääkö lasta viihdyttää koko ajan? Ehkä minä ihmettelisin lentokentällä "showta" katsoessani miten joillakin vanhemmilla on pakonomainen tarve viihdyttää lapsia. Pieni paniikki leijuu siinä lapsi-vanhempi kombossa ja ahdistaa kohta muitakin. Mitäs jos antaa lapsen tylsistyä tai kiukutella ihan rauhassa, ei niitä tunteita tarvitse pelätä. Millainen aikuinen kasvaa lapsesta, jonka pitää olla iloinen koko ajan tai muuten on jokin vialla. Ei hyvä.

Vierailija
86/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja mokkatakkinen tyttö on kyllä hivenen typerä jos laittaa 400e takin päälleen lentokentälle. kuka vain voi kompastu yms ruuhkassa. eli tilannetajua köhöm vai miten se meni

Pitääkin laittaa seuraavalle työmatkalle tehtaan työkamppeet, miten ei ole aikaisemmin tullut mieleen. Myös suojakypärälle ja -laseille on tarvetta, unohtamatta turvakenkiä 😁

Vierailija
87/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkin laittaa seuraavalle työmatkalle tehtaan työkamppeet, miten ei ole aikaisemmin tullut mieleen. Myös suojakypärälle ja -laseille on tarvetta, unohtamatta turvakenkiä 😁

Kannataa kun ilmeisesti ei ole vanhempien tehtävä kasvattaa lapsiaan huomioimaan muita. Harmi että ehdin jo kasvattaa omani. Nyt ne sitten jää itsekeskeisten perseilijöiden jalkoihin.

Vierailija
88/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo aiemmin maininnut: "ennakoimaton vahinko sitten asia erikseen". Kyllä, aina voi kompastua tai saada vaikka vieressä seisovan aikuisen ylläriyrjöt päälleen. Se on elämää. Täyden nokkamukin heiluttelu ihmistungoksessa on typerää ajattelemattomuutta (siis lapsi heilutteli ja äiti keskittyi vaan sille lapselle hihkumiseen).

Mutta annan anteeksi tuolle äidille. Ei hän ole yhtään niin paha kuin te, joille ei rautalangasta vääntämälläkään mene perille.

Vierailija
89/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sitä omasta lapsestaan ylpeä. Katsokaa kaikki mun vauvvaa. Ihkua. 

Vierailija
90/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tätä nyt on niin vaikea myöntää teidän? Asia on päivänselvä ja olen nähnyt näitä "kattokaa hei kaikki nyt minua, minua, minua kun mulla on tää vauva tässä". Ja tosisaan ne äidit haluaa huomiota ja ihanaa-ihanaa ihailua ympäriltään.

Ja siinä vissi ero jos yritetään vaan pitää lasta rauhallisena tai opettaa sitä odottamaan vielä hetki. Kuin se että aletaan pitämään sitä olen keskipiste-ja kaikki kadehtii mua-esitystä. Oli kerran yksi aviomies niin kyllääntynyt vaimonsa käytökseen. Näki että se esitys vi-tti sitä.

Vierailija
91/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilassa tänään: Äiti jonottaa kahden lapsensa kanssa, toinen haettu voimistelusta. Äiti pyytää lasta siinä näyttämään, mitä tänään opittu. Ja lapsi tekee työtä käskettyä - voikkaliikkeitä kahvilassa kun muut yrittää kantaa kuumia kahvejaan ja pitää yllä kahvilatunneelmaan. Söpöä ja taidokasta - juu äidistä kyllä...

Minäkö kateellinen, en. Lapsia itsellänikin ja sm-tason urheilijoita, mutta ne kyllä esiintyy ihan siellä kisakentillä vaan.

Vierailija
92/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän kateellisen aloittajan ketju jo ala riittää? Ketjuja on vieläpä kaksi täällä palstalla.

Vierailija
93/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi minulle fiksusti kun kuopustani joskus vauvana ihailin, että nauti nyt hänestä, mutta muista ettei hän muista ole niin ihana kuin sinusta. Ja tottahan se on. Maailman kaunein ja ihmeelisen lapsi löytyy JOKAISEN äidin kehdosta.

Vierailija
94/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tämän kateellisen aloittajan ketju jo ala riittää? Ketjuja on vieläpä kaksi täällä palstalla.

Kateellinen mille?

Vaikka lapsista pidän ja itsellänikin niitä on niin harvoin jaksan missään  'katsokaa meitä showsta' kiinnostua.

Vierailija
95/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakaroitten kanssa pysytään sisätiloissa kunnes rääpäle täyttää 15 jolloin voi mennä riparille. Siihen asti pidettävä pois ihmisten jaloista.

Vierailija
96/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakaroitten kanssa pysytään sisätiloissa kunnes rääpäle täyttää 15 jolloin voi mennä riparille. Siihen asti pidettävä pois ihmisten jaloista.

Koskee erityisesti msogeleja yhdeksän raha-automaattinsa kanssa.

Vierailija
97/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että tulee näin katkeraa ja vihamielistä porukkaa kun äidin lastaan kohtaan osoittama hellyys ja huomio aiheuttaa tällaista kateellisuutta - ja kierre on valmis...

Kaikille jotka ovat lapsiaan hoivaavia äitejä tässä ketjussa ikävästi kommentoineet: suosittelen terapiaa, jos vaan suinkin on varaa. Kaikki lapset ansaitsevat vanhempiensa huomion ja huolepidon. Olen pahoillani, jos te olette jääneet vaille, mutta vahinko on ainakin osittain korjattavissa. Ei muuta kuin terapeutille, Kela korvaa osan jos varat on vähissä! Kivaa syksyä kaikille!

Vierailija
98/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen sisällöstä päätellen, AP on seurannut showta erittäin tarkkaan ja jatkanut vielä koneessakin. 

Itse olen aina halunnut viihdyttää muksujamme. Olen käännellyt ja väännellyt ja heitellyt ilmaan, jotta he viihtyisivät ja olisivat iloisia. Ei yksikään pikkulapsi jaksa kovin pitkään odottaa lentokoneeseen pääsyä, tai istua vöissä koko lentoa. Jos tällainen "show" häirtisee sinua, niin voi voi. Minua ei pätkääkään kiinosta mitä muut ovat mieltä. Toki monet katsoivat pitkään, kun minulla isänä oli kantoliinassa pieni vauva, mutta ei haitannut menoa.

Pitääkö lapsen viihtyä koko ajan? Tai oikeastaan pitääkö lasta viihdyttää koko ajan? Ehkä minä ihmettelisin lentokentällä "showta" katsoessani miten joillakin vanhemmilla on pakonomainen tarve viihdyttää lapsia. Pieni paniikki leijuu siinä lapsi-vanhempi kombossa ja ahdistaa kohta muitakin. Mitäs jos antaa lapsen tylsistyä tai kiukutella ihan rauhassa, ei niitä tunteita tarvitse pelätä. Millainen aikuinen kasvaa lapsesta, jonka pitää olla iloinen koko ajan tai muuten on jokin vialla. Ei hyvä.

Eli parempi olisi ollut tyhjyyteen/älynäyttöä tuijottava, poissaoleva vanhempi ja vieressä kitisevä lapsi?

Jo nyt on perkele, oikeasti.

Minulta pisteet tälle lapsensa kanssa vuorovaikutussuhdetta vaalivalle vanhemmalle! Hyvin toimittu! :)

Vierailija
99/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme että tulee näin katkeraa ja vihamielistä porukkaa kun äidin lastaan kohtaan osoittama hellyys ja huomio aiheuttaa tällaista kateellisuutta - ja kierre on valmis...

Kaikille jotka ovat lapsiaan hoivaavia äitejä tässä ketjussa ikävästi kommentoineet: suosittelen terapiaa, jos vaan suinkin on varaa. Kaikki lapset ansaitsevat vanhempiensa huomion ja huolepidon. Olen pahoillani, jos te olette jääneet vaille, mutta vahinko on ainakin osittain korjattavissa. Ei muuta kuin terapeutille, Kela korvaa osan jos varat on vähissä! Kivaa syksyä kaikille!

Sä missasit pointin kokonaan.

Vierailija
100/137 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koirat on söpöjä, lapset ei.

No ei ole. Pahimmillaan omistajat antavat hurtan tulla hyppimään päälle kuraisilla tassuillaan. Sitten omistaja vaan möllöttää, kun sanon koiralle "ei saa hyppiä" ja siirryn kauemmaksi. Jos omistaja vielä antaa koiralle hihnaa lisää, potkaisen rakin kauemmaksi. Tuollaisia huonotapaisia höseltäjiä lähes kaikki koirat on loppuun asti.

Juuri näin, olen kolmet koiran kuraamat housut maksattanut näillä hurttien omistajilla. Ja potkaisen bootsilla koiraa mahaan, aina jos tulee iholle.

Mistä te tuollaisia koiria, tai pikemminkin koiran omistajia löydätte jotka antaa koiran hyppiä päälle? Itellä on koira ja siitä syystä tuolla lenkittäessä tulee vastaan paljon muita koiria, eikä yksikään omistaja ole antanut koiran hypätä minua päin. Ei tuu mieleen että ois joku antanut koiran hypätä vasten, oli itellä koira mukana tai ei.

Mut sinällään totta, ei pidä koiran antaa likaisilla tassuilla pomppia kenenkään vaatteita likaamaan. En tykkäis siitä minäkään, vaikka koira itelläkin on.

Jos koira hyppii ihmisiä vasten, on se omistajan eikä koiran syy, kohdista vihasi ensi kerran omistajaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi