Mies avautui kännissä ja nyt olen rikki
Avomies sanoi humalassa että ei ole ikinä pitänyt minun ulkonäöstä. Vartaloni on kuulemma todella ruma. Oikeasti se onkin, tiedän sen mutta olen laihtunut alkuajoista ja loukkaannuin kamalasti. Selvinpäin on kuitenkn kehunut minua. Kasvoja ja silmiä tms.
Pahinta oli kuitenkn tämä.... Kännipanetuksesa hyväili mua ja toisteli entisen naisystävänsä nimeä. Jälkeenpäin ei muista siitä mitään, mutta minulla se pyörii mielessä.
Ei ole pyytänyt anteeksi koska ei muista mitään. Naureskeli vain.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetin enkelin illalla vartioimaan sinua, mutta se palasi takaisin. Kysyin miksi ja se vastasi: "Enkelit eivät vartioi toisiaan"
Jos tuo oli minulle, niin kiitos!
Ap
En ole tuo jolle vastasit, mutta kommentissa piilee totuus.
Kommentista päätellen olet aivan liian kiltti ja mahdollistat kumppanillesi vallankäytön ja henkisen väkivallan.
Toisin kun arvostaisit itseäsi ja ettet hyväksyisi miehen huonoa käytöstä, etsit syytä itsestäsi ja olet valmis tekemään kaikki miehet temput, mitä hän nyt keksiikään, joka on loputon suo, kun miehelle ei mikään riitä ja ole tarpeeksi.
Hän häikäilemättömästi pitää sinua leluna ja jatkaa sitä niin kauan kuin sinä mahdollistat ja jos jätät, hän etsii uuden saaliin.
Normaali mies olisi pahoillaan ja pyytäisi anteeksi ja tekisi kaikkensa virheensä korjaamiseksi ja parisuhteen eteen, mutta mitä tekee miehesi - hän nauraa, eikä tunne empatiaa sinua kohtaan, vaikka olet loukkaantunut ja pahoilla mielin.
Ap, hyvä. Yhdenkään naisen ei tarvitse joutua sietämään tuollaista. Hanki, ihana nainen, itsellesi uusi elämä ilman tuollaista törkypesää.Saat olla tuolle ikuinen ymmärtäjä ja ottaa p*skaa vastaan.
Tuo on ainoa neuvo minulta. Mieti.
t vanha nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaudu samalla mitalla hänelle ja kutsu sängyssä exän nimellä.
Mielestäni näin lapselliseen mauttomuuteen ei kannata turvautua. 😦
Ei kai kukaan enää mene sänkyyn tuollaisen kanssa. Edes kostomielessä.
Vierailija kirjoitti:
Avomies sanoi humalassa että ei ole ikinä pitänyt minun ulkonäöstä. Vartaloni on kuulemma todella ruma. Oikeasti se onkin, tiedän sen mutta olen laihtunut alkuajoista ja loukkaannuin kamalasti. Selvinpäin on kuitenkn kehunut minua. Kasvoja ja silmiä tms.
Pahinta oli kuitenkn tämä.... Kännipanetuksesa hyväili mua ja toisteli entisen naisystävänsä nimeä. Jälkeenpäin ei muista siitä mitään, mutta minulla se pyörii mielessä.
No, omista kommenteistasi päätellen mies on oikeassa ja kertoo lähinnä faktoja. Joten mitäpä tuosta loukkaantumaan. Kyllä sinä miehellesi kelpaat vaikka et ihan kedon kaunein horsma olekkaan.
Taitaa olla niin, että ap tulee pysymään miehen rinnalla vastaisuudessakin. Mieluummin vaikka ikävä mies heittämässä totuukisa kuin olla yksin.
Ap taitaa tavallaan nauttia siitä että mies nöyryttää ja polkee häntä. Ap on varustettu koiran itsetunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, omista kommenteistasi päätellen mies on oikeassa ja kertoo lähinnä faktoja. Joten mitäpä tuosta loukkaantumaan. Kyllä sinä miehellesi kelpaat vaikka et ihan kedon kaunein horsma olekkaan.
Olen jo aiemmissa viesteissä kertonut että eniten loukkasi se entisen naisen nimen hokeminen sängyssä ja se että mies on ilmeisesti valehdellut koko ajan siitä niiden suhteesta. Kai niillä on vieläkin jotain. Jos ei muuta niin ainakin tunteita .
Ulkonäön haukkuminen on kuitenkin sivuseikka jonka olen ohittanut. Tiedän miltä näytän ja se saa kelvata. Vartalo kohenee pikkuhiljaa.
Päätin että annan miehelle mahdollisuuden. Jos tuntuu että en ole jatkossa se ykkönen niin herra saa etsiä sen unelmiensa missukan.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa tavallaan nauttia siitä että mies nöyryttää ja polkee häntä. Ap on varustettu koiran itsetunnolla.
Olet oikeassa, yritän oppia olemaan vahva.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö, mun koiralla on itsetuntoa vaikka muille jakaa.
Keksi parempi vertaus!
Minä en tiedä, enkä puutu asiaan, mutta voi olla alkkiksilla, että tämä on tapa kääntää huomio omasta riippuvuusheikkoudesta (joka oikeasti tuhoaa parisuhteita) kumppaniin, ja saada tämä ottamaan häpeä, syyllisyys ja epävarmuus harteilleen. Jos niillä ei ole naista, mennään kavereiden kanssa huutelemaan vieraille naisille arvioita siitä, ottaisko jos sais. Olisko jo aika nähtyä enemmistölle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, olet sinkku?
Mielestäni näin lapselliseen mauttomuuteen ei kannata turvautua. 😦