Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko parisuhteessa riittävästi omaa aikaa ?

Vierailija
19.10.2024 |

Vastata voi sekä naiset että miehet ja miksi haluaisitte lisää ns. omaa aikaa, sellaista, jossa puoliso ei vaikuta tai ole läsnä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en saanut, koska naisilla aina joku tarve kontrolloida miestä. Nyt sinkkuna aika vapaa olo, mutta surullinen.

Vierailija
2/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä en saanut, koska naisilla aina joku tarve kontrolloida miestä. Nyt sinkkuna aika vapaa olo, mutta surullinen.

Minä taas olen kokenut jatkuvaa kyttäämistä ja kontrollointia ex-mieheni taholta, tällä hetkellä hän saa kytätä ketä haluaa, häntä tuskin yksikään nainen edes haluaisi kytätä, ruma kuin mikäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ihan tarpeeksi, joskus liikaakin.

Vierailija
4/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut. Miehen mielestä kumpikaan meistä ei tarvinnut omaa aikaa (hän päätti sen minunkin puolesta). No, on exä nyt, ja minulla on just niin paljon omaa aikaa kun haluan. Tänään kävin ostoksilla ja olipas mukavaa kun kukaan ei ollut huomauttelemassa minulle että mitä saan ostaa ja mitä en. Täytyy myöntää...vähän hemmottelin itseäni pitkästä aikaa. Terkut vaan exälle:) kontroloi jonkun toisen elämää tästä lähtien.

Vierailija
5/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen kokenut jatkuvaa kyttäämistä ja kontrollointia ex-mieheni taholta, tällä hetkellä hän saa kytätä ketä haluaa, häntä tuskin yksikään nainen edes haluaisi kytätä, ruma kuin mikäkin.

Meitä on monenlaisia. Itellä tuo perustuu useampaan pitkähköön suhteeseen, että ei sitten varmaan ole oikeanlaista osunut kohdalle

Vierailija
6/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se semmoinen oma aika on? Aamupäivät olen töissä ja töistä kun pääsen kotiin saan listan kotitöistä mitä vaimo haluaa sinä päivänä tapahtuvan samalla kun teen muksuille ruokaa ja autan heitä läksyissä ja vietän heidän kanssa muutenkin aikaa sillä aikaa kun vaimo on viettämässä aikaa ystäviensä kanssa

Vierailija
7/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se semmoinen oma aika on? Aamupäivät olen töissä ja töistä kun pääsen kotiin saan listan kotitöistä mitä vaimo haluaa sinä päivänä tapahtuvan samalla kun teen muksuille ruokaa ja autan heitä läksyissä ja vietän heidän kanssa muutenkin aikaa sillä aikaa kun vaimo on viettämässä aikaa ystäviensä kanssa

Oletkohan eksynyt kodista ja ovesta ?

Vierailija
8/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Mies haluaisi tehdä kaiken yhdessä.

Vierailija
9/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan eksynyt kodista ja ovesta ?

Tiedän että en ole fiksuin ihminen mutta nyt meni vähä ohi tuo kysymyksesi että mitä sillä tarkoitat ja yrität kysyä? Kyllä minä tiedän missä asun ja olen kirjoilla ja löydän kotioven eksymättä jos sitä tarkoitit

Vierailija
10/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut. Miehen mielestä kumpikaan meistä ei tarvinnut omaa aikaa (hän päätti sen minunkin puolesta). No, on exä nyt, ja minulla on just niin paljon omaa aikaa kun haluan. Tänään kävin ostoksilla ja olipas mukavaa kun kukaan ei ollut huomauttelemassa minulle että mitä saan ostaa ja mitä en. Täytyy myöntää...vähän hemmottelin itseäni pitkästä aikaa. Terkut vaan exälle:) kontroloi jonkun toisen elämää tästä lähtien.

Nono tiedän että ikävä on jo 😘

Vierailija
11/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Ukko on kuin peräpukama, aina mukana.

Vierailija
12/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kokemus just päinvastainen.

Exmies huiteli missä lie. Ei tehty mitään yhdessä sen alun 2v jälkeen joka sillä meni mun hurmaamiseen. Ja kun kipuilin asian kanssa, sain kuulla olevani vain kaikesta jäkättävä tyranni.

En tiedä tänä päivänäkään miksi olin kaikki ne viimeiset vuodet hänen kanssaan. Ehkä siksi kun sanoin että mä en tätä elämää jaksa enkä halua että erotaan, hän muutti käytöstään muutamiksi viikoiksi ja tadaa mä olin koukussa taas.

Kolmannella kerralla pidin pääni ja erottiin. Sain kuulla olevani katkera ex vaikka henkisesti tanssin ripaskaa kun sain vapauden syyttelevästä ja ilkeästä puolisosta jonka läsnäolo pilasi ilman.

Vierailija
13/13 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika huvittavaa dilemma, nainen kun haluaa omaa aikaa niin miehen ja lasten on poistuttava kotoo että nainen saa omaa aikaa. Mies kun haluaa omaa aikaa on miehen poistuttava kotoa kun kotona ei ole mahdollista saada omaa aikaa ilman naista ja lapsia