Mies avautui kännissä ja nyt olen rikki
Avomies sanoi humalassa että ei ole ikinä pitänyt minun ulkonäöstä. Vartaloni on kuulemma todella ruma. Oikeasti se onkin, tiedän sen mutta olen laihtunut alkuajoista ja loukkaannuin kamalasti. Selvinpäin on kuitenkn kehunut minua. Kasvoja ja silmiä tms.
Pahinta oli kuitenkn tämä.... Kännipanetuksesa hyväili mua ja toisteli entisen naisystävänsä nimeä. Jälkeenpäin ei muista siitä mitään, mutta minulla se pyörii mielessä.
Ei ole pyytänyt anteeksi koska ei muista mitään. Naureskeli vain.
Kommentit (194)
Onko mies ollut aiemmin ilkeä vai eka tapaus kun kännissä avautuu typerästi. Toisaalta kyse voi olla että miestä vaivaa asia ja haluaa olla raivorehellinen tai sitten haluaa tahallaan loukata. Kysy siltä kumpaa se itse veikkaa vaikka ei muista.
Mars lenkille ja salille, äläkä siinä uikuta! Ei ole liikaa vaadittu.
Vierailija kirjoitti:
Onko mies ollut aiemmin ilkeä vai eka tapaus kun kännissä avautuu typerästi. Toisaalta kyse voi olla että miestä vaivaa asia ja haluaa olla raivorehellinen tai sitten haluaa tahallaan loukata. Kysy siltä kumpaa se itse veikkaa vaikka ei muista.
Ap heräilee...
Mies on ollut aiemmin tosi kiva eikä ole ilkeillyt.
Vierailija kirjoitti:
Mars lenkille ja salille, äläkä siinä uikuta! Ei ole liikaa vaadittu.
Käyn lenkillä ja salilla monta kertaa viikossa.... ap
Veikkaan aika tuoreen suhteen kasvukipuja. Vertailua voiko tyytyä tähän ihmiseen ja tulee sanottua rumastikin kännissä. Jos nainen on fiksu ja handlaa tilanteen oman itsetuntonsa kanssa ja osaa aloittaa keskustelun miehen kanssa niin tilanne voi aueta ja tulla hyväksikin.
Itse rakensin vastaavasta tilanteesta perheen, ollaan jo viisi vuotta menty yhdessä eteenpäin. Motiivina minulla oli pitää miehestä kiinni, oli hurmaava tapaus parista känniapinamöläytyksestä huolimatta. Tiesin, että tuon miehen haluan eikä enää möläytyksiä ole tullut kun kipuilu päättyi suhteemne alussa, kaksi vuotta siihen kunnolla tutustumiseen meni. Tosin omaa itseluottamusta ei pään aukomiset heilauta. Näin meidät yhdessä tulevaisuudessakin ja mieheni sanoi, että olin järkevin nainen, jonka kanssa hän oli seurustellut. Nykyään myös rakkain.
Tämä yksi tuossa ajaa ap:tä suhteeseen kuin kyytä pyssyyn omaa erinomaisuuttaan pönkittäen siihen malliin että alkaa tosissaan kiinnostamaan miehen rehellinen näkemys tuosta unelmasuhteesta 😃.
Apn kannattaa nyt seurailla aika tarkkaan merkkejä että mihin suuntaan tuo tuosta alkaa kehittyä. Seuraavasta vastaavasta mies ulkoruokintaan. Voihan sitä tosiaan ottaa elämäntehtäväkseen ihmisen kasvattamisen kusipäästä, mutta minä en kyllä jaksaisi, elämä on liian lyhyt. Varsinkaan jos ap ei nytkään saa tarpeeksi seksiä.
Voi että 87 ja 88...
Te olette saaneet minut ajattelemaan asioita uudelta kantilta. Taidan houkutella miehen pitkälle kävelyllle metsään ja jutella siellä kaikessa rauhassa.
Yön nukkumisen jälkeen tilanne ei ole niin epätoivoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä yksi tuossa ajaa ap:tä suhteeseen kuin kyytä pyssyyn omaa erinomaisuuttaan pönkittäen siihen malliin että alkaa tosissaan kiinnostamaan miehen rehellinen näkemys tuosta unelmasuhteesta 😃.
Hauska kommentti mutta ei ole tarkoitukseni ohjata ketään huonoon suhteeseen rikkomaan itsetuntoaan. Itse olen taipuvainen ottamaan mukavan miehen kuin kusipään ja pari kusipäätä olen jättänyt. Pointtini on, että syyt tulee selvittää miksi mies käyttäytyi noin tai mitä mies itse ajattelee omasta käytöksestään.
Ap sanoi, että mies on ollut mukava aikaisemmin ja nyt tuli varsinainen ohari. Itse olen ollut aika epätoivoinen vastaavassa tilanteessa mutta myös varma siitä, että sovimme toisillemme. Niin kävi ja ainoa neuvoni on ottaa selville keskustelemalla mistä on kysymys ja vasta sen jälkeen tehdä johtopäätökset. "Ei olis tollasen jälkeen minun mies" kertoo minulle enemmän huonosta itsetunnosta ja konfliktien huonosta käsittelytaidosta plus kiivaudesta kuin vahvasta itsenäisestä naisesta, sori vaan justiinalle. Ja anteeksi mielipiteeni, joka on eri kuin sadalla muulla. Siperia opettaa .
On se nyt kumma kuinka herkkähipiäisiä sitä ollaan. Varmasti puhui totta, mutta on kanssasi silti. Toisin sanoen ymmärtää sen sisäisen kauneuden päälle, jonka arvostamisen tärkeyttä naiset aina liputtavat. Koko yhdessäoloaikananne on erehtynyt lipsauttamaan totuuden ulkonäöstäsi yhden kerran, kännissä. Muutoin on keskittynyt kehumaan kauniita kohtia fyysisessä olemuksessasi. Kelpo suoritus häneltä. Mikä mättää? Lähinnä se, ettet kestä kuulla kylmää faktaa itsestäsi. Mikset panostaisi viehättävän ulkomuodon hankkimiseen enemmän? Timmiä kroppaa varmasti katselee suurin osa ihmisistä mieluummin kuin läskistä, löllyvää, hyllyvää vartaloa. Näin se vain on. Kumppaniasi älä lähde lyömään lyttyyn. Siihen ei ole syytä.
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu ap, vähentäkää alkoholin käyttöä, kyllä silloin voi tulla sanottua kaikenlaista, mitä ei oikeasti tarkoita. Mitään peruuttamatonta niinkuin oikeaa pettämistä ei ole tapahtunut, niin voit antaa anteeksi ja hanki itsellesi itseluottamaus ilman mitään leikkauksia.
Samaa mieltä!
Jossain on mies, joka arvostaa ja rakastaa juuri sua sellaisena kuin olet, ja joka ei ikinä laukoisi mitään tuollaista edes kännissä. Että mieti nyt kaksi kertaa, haluatko todella olla tuollaisen ihmisen kanssa.
Joo jossain on mies, joka arvostaa ja rakastaa sua sellaisena kun olet ja ei ikinä sano tuollaista edes kännissä. Ei ikinä tee virheitä ja luo rakkaudesta palavia katseita sinuun aamusta iltaa. Soittaa kännykästä Laulavat sadepisarat kun vettä sataa ja steppaa lyhtypylväiden ympäri. Taistelee Siwan pihalla lohikäärmeitä vastaan onnistuen samalla heittämään lemmekästä öögaa sun suuntaan. Se on varmaan se puunhakkaaja Punahilkasta, ota se.
Me muut naiset, jotka emme usko satuihin, joudumme käärimään hihat ihan itse ja rakentamaan sen parisuhteemme, elämämme. Että mieti nyt kaksi kertaa uskotko virheettömiin satuihin vai kipeän aitoon realismiin.
Onko miehellä ongelmia alkoholin suhteen? Hieman sellainen tuli mieleen tuosta selvänä pitkään, sitten monen päivän putki - jutusta.
Kerron vaan omasta puolestani, miehesi motiiveja en lähde arvailemaan.
Olen alkoholisti ja olen ollut samanlainen möläyttelijä kuin miehesi. Olen taatusti löytänyt ne kulloisenkin kumppanini heikoimmat kohdat ja suht älykkäänä ja verbaalisena ihmisenä olen syyllistynyt sellaisiin julmuuksiin, että niitä on ollut vaikea toisen unohtaa, jopa mahdotonta. Ja miksi näin olen toiminut? Vuosiin en tiennyt syytä, enkä ainakaan sitä itsestäni löytänyt, mutta nykyään näen asian aika selkeästi. En sen kummemmin ala avaamaan alkoholistin tunne-elämää, mutta itselläni se kaikki kumpusi itseinhosta, ajatuksesta, etten ansaitse mitään hyvää elämääni. Jos selvinä kausina olinkin onnistunut rakentamaan elämääni hyväksi, niin retkahdettuani ryyppäämään tuhosin sen kaiken. Mitä onnellisempi olin selvänä ollut, sitä tuhoisempaa kännikäyttäytymiseni oli. Vaikea sitä on selittää ja edes itse ymmärtää. Monta kertaa olen koonnut itse hajottamani elämäni sirpaleet ja kuvitellut ansaitsevani ainoastaan ne, en parempaa.
Toivottavasti teidän asia ratkeaa parhain päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu ap, vähentäkää alkoholin käyttöä, kyllä silloin voi tulla sanottua kaikenlaista, mitä ei oikeasti tarkoita. Mitään peruuttamatonta niinkuin oikeaa pettämistä ei ole tapahtunut, niin voit antaa anteeksi ja hanki itsellesi itseluottamaus ilman mitään leikkauksia.
Vain mies käyttää alkoholia. Harvoin, mutta silloin ihan kunnolla monta päivää putkeen.
Jos mies haluaa olla edelleen kanssasi ja itsekin rakastat häntä, niin laita ehtoja jatkamisen edellytykselle. Hänen on hyväksyttävä sinut sellaisena kuin olet, ja hänen on ruvettava hallitsemaan alkoholin käyttöänsä, tuurijuoposta voi tulla oikeasti alkoholiongelmainen, eikä sellaisen kanssa ole hyvä elää.
Mutta kyllä monessa liitossa on ollut pahempiakin kriisejä ja on mahdollista vielä pelastautua jos molemmat oikeasti sitä haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä ongelmia alkoholin suhteen? Hieman sellainen tuli mieleen tuosta selvänä pitkään, sitten monen päivän putki - jutusta.
Kerron vaan omasta puolestani, miehesi motiiveja en lähde arvailemaan.
Olen alkoholisti ja olen ollut samanlainen möläyttelijä kuin miehesi. Olen taatusti löytänyt ne kulloisenkin kumppanini heikoimmat kohdat ja suht älykkäänä ja verbaalisena ihmisenä olen syyllistynyt sellaisiin julmuuksiin, että niitä on ollut vaikea toisen unohtaa, jopa mahdotonta. Ja miksi näin olen toiminut? Vuosiin en tiennyt syytä, enkä ainakaan sitä itsestäni löytänyt, mutta nykyään näen asian aika selkeästi. En sen kummemmin ala avaamaan alkoholistin tunne-elämää, mutta itselläni se kaikki kumpusi itseinhosta, ajatuksesta, etten ansaitse mitään hyvää elämääni. Jos selvinä kausina olinkin onnistunut rakentamaan elämääni hyväksi, niin retkahdettuani ryyppäämään tuhosin sen kaiken. Mitä onnellisempi olin selvänä ollut, sitä tuhoisempaa kännikäyttäytymiseni oli. Vaikea sitä on selittää ja edes itse ymmärtää. Monta kertaa olen koonnut itse hajottamani elämäni sirpaleet ja kuvitellut ansaitsevani ainoastaan ne, en parempaa.
Toivottavasti teidän asia ratkeaa parhain päin.
Totta... On ollut todella pahoja ongelmia vuosikausia . Mun mies on samanlainen monella tapaa kuin miten kuvailet itseäsi joten tuo kertomasi auttaa mun pohdintoja.
Ehkä vaan pitää antaa itselleni aikaa seurata tilannetta ja lopettaa tämä ylianalysointi koska pohjimmiltaan mies on minulle tärkeä ja rakas. Olisin onneton ilman häntä, pakko myöntää.
Realistina tiedän kuitenkin mitä mies ajattelee ja tiedän myös että hän on oikeassa mun entisestä tai nykyisestä ulkonäöstä. Ainoa mikä vaivaa on sen entinen nainen, mutta kai minä olen tärkeämpi jos mies on minun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain mies käyttää alkoholia. Harvoin, mutta silloin ihan kunnolla monta päivää putkeen.
Jos mies haluaa olla edelleen kanssasi ja itsekin rakastat häntä, niin laita ehtoja jatkamisen edellytykselle. Hänen on hyväksyttävä sinut sellaisena kuin olet, ja hänen on ruvettava hallitsemaan alkoholin käyttöänsä, tuurijuoposta voi tulla oikeasti alkoholiongelmainen, eikä sellaisen kanssa ole hyvä elää.
Mutta kyllä monessa liitossa on ollut pahempiakin kriisejä ja on mahdollista vielä pelastautua jos molemmat oikeasti sitä haluatte.
Kiitos, tuo oli hyvä kommentti. Työstän asiaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Joo jossain on mies, joka arvostaa ja rakastaa sua sellaisena kun olet ja ei ikinä sano tuollaista edes kännissä. Ei ikinä tee virheitä ja luo rakkaudesta palavia katseita sinuun aamusta iltaa. Soittaa kännykästä Laulavat sadepisarat kun vettä sataa ja steppaa lyhtypylväiden ympäri. Taistelee Siwan pihalla lohikäärmeitä vastaan onnistuen samalla heittämään lemmekästä öögaa sun suuntaan. Se on varmaan se puunhakkaaja Punahilkasta, ota se.
Me muut naiset, jotka emme usko satuihin, joudumme käärimään hihat ihan itse ja rakentamaan sen parisuhteemme, elämämme. Että mieti nyt kaksi kertaa uskotko virheettömiin satuihin vai kipeän aitoon realismiin.
Kyllä aikuiselta ihmiseltä, myös parisuhteessa voi odottaa toiselta edes alkeellisempia käytöstapoja ja hienotunteisuutta, jotka ap. miehellä on täysin hukassa.
Vastaavaa käytöstä ei sallittaisi päiväkodissa edes 3-vuotiaalta, saati aikuiselta.
Fiksu ja sivistynyt ihminen olisi ollut heti pahoillaan ja katunut sanojaan, mutta mitä tekee ap. mies - naureskelee asialle, eikä pyydä anteeksi, joka osoittaa empatiakyvyn puutetta ja olevan lapsen tasolla.
En usko noilla eväillä muodustuvan onnellista ja tasapainoista suhdetta. Ikävä kyllä tai sitten ap. on tyydyttävä ja hyväksyttävä epävakaa parisuhde, jossa sanat sinkoilevat ja käytetään henkistä väkivaltaa ja lyödään sanoilla.
Ansaitset parempaa. Jätä se sika.
Ansaitset parempaa, tsemppiä!