Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies painostaa autonhakureissuun. En ole koskaan ajanut niin kaukaa.

Vierailija
08.09.2017 |

Olen arka kuski. Kärsin vuosia ajopelosta, mutta pystyn nykyään ajamaan. Pisimmillään olen ajanut 70 km päähän. Nyt pitäisi ajaa kolmen ja puolen tunnin matka. Ahdistaa ihan sikana. Kavereita sillä olis keltä kysyä, muttei halua. Autossakaan ei tahdo vitonen pysyä silmässä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukaa=eli sieltä vajaa 300km päästä pitäis ajaa kotiin.

Ap

Vierailija
2/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan meidän muiden tielläliikkujien puolesta pyytäisin, että älä tee sitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menisitte ensin yhdessä yhdellä autolla ja ajaisitte peräkkäin takaisin?

Erittelisitkö vähän tarkemmin, mikä siinä ahdistaa? 

Vierailija
4/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet ja ajat, niin sitten olet senkin tehnyt. Ei niitä kokemuksia saa muuten kuin tekemällä.

Vierailija
5/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää musaa ja hyvät eväät, usein taukoja. Ihanaa omaa aikaa nuo pitkän matkan ajot. Ryhdistäytykää naiset!!

Vierailija
6/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on ihan mahdotonta, mies menee julkisilla ja tulee autolla yksin kotiin. Mutta olisihan tuo ihan hyvä tilaisuus päästä vähän laajentamaan kokemusmaailmaansa. 

Vierailija
7/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matka-ajo on helppoa, ei muuta kuin ajaa vain.

Vierailija
8/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et uskalla ajaa, niin älä suostu, jos miehellä on muitakin joita kysyä.

Tosin maantieajo on aika helppoa.

Vierailija
9/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää musaa ja hyvät eväät, usein taukoja. Ihanaa omaa aikaa nuo pitkän matkan ajot. Ryhdistäytykää naiset!!

Taukoja 3,5 tunnin matkalla?

Tietysti jos kyseessä on katiska jossa ei vaihde pysy silmässä, voidaan olettaa olevan muitakin ajamista raskauttavia ominaisuuksia?

Vierailija
10/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ajaminen siitä muuttuu kuinka pitkään ajaa putkeen?

Toki, jos kerran olet noin kauhean epävarma liikenteessä suosittelen luopumaan koko ajokortista. Taitamaton ja epävarma kuski liikenteessä on hengenvaarallinen myös muille.

Vierailija
11/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Itselläni ihan sama vaiva. Lähes 20 vuoteen kortin saamisesta en ajanut. Nyt muutaman vuoden olen ajanut, mutta muistan hyvin nämä pidemmät ajomatkat. Onhan se hyvä olo jälkeenpäin, kun on siihen kyennyt. Tiedän, että se tuntuu täysin ylitse pääsemättömältä, mutta tulet onnistumaan siinä. Älä käytä sitä vitosta.

Vierailija
12/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen juttu sinun on pohtia, että haluatko oppia uskaltamaan ajamaan pidempiä matkoja vai et. Jos haluat, mutta et vain uskalla, niin ehdottomasti lähdet. Jos taas et  halua tai halua ylipäänsä halua ajaa autoa lainkaan, niin sitten et mene. 

Vierailija
13/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Uuvuttavia nuo reissut. Minä olin vielä se, joka ajoi erään kakkosauton (vanhan mutta siis, minulle uusi) pois sieltä ja kyllä hermostutti siinä matkalla. Sopikaa pysähdyspaikat valmiiksi. Eikä ole pakko lähteä suinkaan, jos oikein ahdistaa, mihinkään liikenteeseen, kenenkään.

Vierailija
14/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskan, koska itsekin jännitin alussa ajamista todella paljon. Mutta maantieajo on helppoa! Nyt mulla on ollut kortti lähes 20 vuotta ja hyvin jo sujuu. En edelleenkään ole mikään paras kuski, en esim. edes yritä taskuparkkeerausta. Mutta maantieajo on tosiaan helppoa, siitä on hyvä aloittaa!

Vierailija
15/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ajaminen on helppoa! Liikennettäkin niin vähän. Toista se on täällä Saksassa. Motarilla meinaa pelottaa, vaikka kortti ollut jo yli 20 vuotta....

Vierailija
16/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkällä matkalla ajo sujuu. Kun pääsee rytmiin niin rekat ja niiden perässä nysväävät tulee ohitettua ilman mitään ongelmia välittömästi ja musiikki kovalla pitää hereillä.

Vierailija
17/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama mies, joka raivosi kun veit sen röntgenkuvat sille julkisilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan