Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et halua enää naistasi?

Ihmettelijä
08.09.2017 |

Täällä oli joku mies omaan parisuhteeseensa liittynen kysellyt naisilta syitä miksi nainen ei halua omaa miestään enää. Siitä tuli mieleeni tehdä vastaava kysely,mutta toisinpäin. Eli mies,mistä syistä et enää lämpeä puolisostasi? Mikä on etäännyttänyt sinut hänestä? Kyselen myös koska oma puolisoni on etääntynyt minusta rajusti,joten kaipailen näkökulmia mistä tällainen voi miehen silmin johtua.

Kommentit (549)

Vierailija
381/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itsellä ainakin on syynä yli kymmenen vuoden torjunnat ja jatkuva mäkätys. Turha puhua passiivisesta aggressiosta, kyllä tuo on ihan aktiivista. Eroa pukkaa

Vierailija
382/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa. Missä vaiheessa seksistä on tullut pelkkää omien himojen ja halujen tyydytystä niin kuin eläimillä?

Voi kunpa ihmiset ymmärtäisivät, että se on paljon enemmän. Mutta eipä ihminen ymmärräkkään, jos on Jumalan kirkkautta vailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista luettavaa. Missä vaiheessa seksistä on tullut pelkkää omien himojen ja halujen tyydytystä niin kuin eläimillä?

Voi kunpa ihmiset ymmärtäisivät, että se on paljon enemmän. Mutta eipä ihminen ymmärräkkään, jos on Jumalan kirkkautta vailla.

Niin, kerropa tämä naisille.

Sitten kun ne himot ja halut ovat ehtyneet, ei siihen aviomieheen viitsitä edes koskea.

Vierailija
384/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nalkutusta. Oon oppinut, että kannattaa lähteä heti kun nalkutus alkaa, koska se ei lopu ikinä. Ja kukaan tervejärkinen ei sitä kestä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä asioista naiset aina sulle nalkuttaa?

Sehän se, nalkuttaa nainen ei tarvii syytä, vaan nalkuttaa nalkuttamisen ilosta. Esim Jos vessapaperirulla on väärin päin telineessä. Ei ole niin pientä asiaa etteikö siitä voisi nalkuttaa.

Niin sinäkö et sitten aikuisena ihnisenä voi vaimosi mieliksi edes "noin pieneen" asiaan käyttää aikaasi, vaan mieluummin jätät pyynnön huomioimatta.

Sinulla ei selvästikään ole kokemusta nalkuttavasta puolisosta. Jos se olisikin vain se vessapaperirulla, niin totta kai sen voisi kääntää. Mutta kun vastaavanlaisia asioita tulee valehtelematta kymmeniä päivittäin, niin ei siinä riitä kenenkään kärsivällisyys. 

Eikä se nalkutus lopu, vaikka kaikki pikkuasiat tekisikin nalkuttajan mieliksi. Koska kuten tuossa todettiin, nalkuttaja nalkuttaa vain nalkuttamisen ilosta. 

-eri-

Joo, tuttu juttu. Kaikki on aina väärin sammutettu eli niin pientä asiaa ei voi tehdä etteikö siitä aina löydy jotain huomautettavaa. Ihan sama tekeekö remonttia vai vai leikkiikö lasten kanssa.

Vierailija
385/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme yhteen aika nopeasti. Vaimoni oli aika persoonallisesti kaunis silloin mielestäni, vähän erilainen kuin muut, tumma ja erilainen, kuin muut joihin olin ihastunut aikaisemmin. Opiskeltiin samalla paikkakunnalla ja oltiin molemmat täytetty just n 30, joten kait se pariutuminen oli molemmilla mielessä. Hän alkoi aika pian puhumaan perheen perustamisesta ja tulikin raskaaksi, kun olimme olleet 2- vuotta yhdessä. Tulihan se vähän äkkiä, mutta olin kuitenkin onnellinen. Poika syntyi. Vaimo jäi kotiin hoitovapaalle. Minulle oli ura nousussa ja tein aika paljon töitä. Kun poika oli vähän yli 2, oltiin uudelleen raskaana. Syntyi tyttö-. Ihana prinsessa. En tiedä, mitä tässä kohtaa jossain tapahtui, mutta tuntui, ettei ollut enää mitään yhteistä muuta kuin lapset. Seksi loppui jossain kohtaa, kun oltiin toisen kerran raskaana. Mutta kävi vielä niin, että tultiin kolmannenkin kerran raskaaksi, vaikka siitä ei oltu sovittu. Kolmannen jälkeen en enää muista seksiä. Vaimo oli kotona yhteensä 6-vuotta. Sillä aikaa oma urani eteni hurjaa vauhtia. Minulla oli yksi syrjähyppy työ-jutuissa- työkaveri kanssa. Meillä vaan ei ollut enää mitään yhteistä puhuttavaa vaimon kanssa. Vaimo katsoo ja pitää penkki-urheilusta, häntä ei kiinnosta kirjat, taide, eikä mikään sellainen mikä minua kiinnostaa. Täytyy nyt myös sanoa, että on päästänyt ulkonäön vähän rupsahtamaan, koska häntä ei kiinnosta esim lenkkeily tai muu liikunta, enemmänkin Netflix ja irtokarkit. Minäkään en kiinnosta, sillä aloitetta seksiin en enää muista. Minä olen se meillä joka tuo rahat kotiin ja vaimo ajaa meidän mersulla, koska kuskaa lapsia harrastuksiin. Kuskaan minäkin silloin kun vaan töiltäni ehdin ja remontoinnilta. Olen remontoinut meille kaksi kotia. Vaimoa kiinnostaa lähinnä sisustaminen ja vissiin mun remonttitaidot. Meillä ei siis ole mitään yhteistä, muuta kuin lapset, talo ja muu materiaali. Emme halua toisiamme, emmekä oikeastaan välitä toistemme seurasta, mutta lasten takia tämä on toiminut näinkin pitkään. En tiedä, miten muuten toimisi tai miten toimisi erotessa. Näinkö eletään lopun elämää. Minulla on tällä hetkellä tuore sivusuhde ja täytyy sanoa, että olen kyllä todella ihastunut. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. Meillä on nykyisin myös riitoja, melkein viikottain. Vaimo syyttää minua ihan kaikesta, mikään ei ole hyvin, en tee mitään oikein ja tuntuu, että ainoa asia miksi hän on minun kanssani ovat rahani, talo ja kulissit. Olo on pettynyt ja tyhjä. Miksi meille kävi näin. 

Vierailija
386/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivo kirjoitti:

Menimme yhteen aika nopeasti. Vaimoni oli aika persoonallisesti kaunis silloin mielestäni, vähän erilainen kuin muut, tumma ja erilainen, kuin muut joihin olin ihastunut aikaisemmin. Opiskeltiin samalla paikkakunnalla ja oltiin molemmat täytetty just n 30, joten kait se pariutuminen oli molemmilla mielessä. Hän alkoi aika pian puhumaan perheen perustamisesta ja tulikin raskaaksi, kun olimme olleet 2- vuotta yhdessä. Tulihan se vähän äkkiä, mutta olin kuitenkin onnellinen. Poika syntyi. Vaimo jäi kotiin hoitovapaalle. Minulle oli ura nousussa ja tein aika paljon töitä. Kun poika oli vähän yli 2, oltiin uudelleen raskaana. Syntyi tyttö-. Ihana prinsessa. En tiedä, mitä tässä kohtaa jossain tapahtui, mutta tuntui, ettei ollut enää mitään yhteistä muuta kuin lapset. Seksi loppui jossain kohtaa, kun oltiin toisen kerran raskaana. Mutta kävi vielä niin, että tultiin kolmannenkin kerran raskaaksi, vaikka siitä ei oltu sovittu. Kolmannen jälkeen en enää muista seksiä. Vaimo oli kotona yhteensä 6-vuotta. Sillä aikaa oma urani eteni hurjaa vauhtia. Minulla oli yksi syrjähyppy työ-jutuissa- työkaveri kanssa. Meillä vaan ei ollut enää mitään yhteistä puhuttavaa vaimon kanssa. Vaimo katsoo ja pitää penkki-urheilusta, häntä ei kiinnosta kirjat, taide, eikä mikään sellainen mikä minua kiinnostaa. Täytyy nyt myös sanoa, että on päästänyt ulkonäön vähän rupsahtamaan, koska häntä ei kiinnosta esim lenkkeily tai muu liikunta, enemmänkin Netflix ja irtokarkit. Minäkään en kiinnosta, sillä aloitetta seksiin en enää muista. Minä olen se meillä joka tuo rahat kotiin ja vaimo ajaa meidän mersulla, koska kuskaa lapsia harrastuksiin. Kuskaan minäkin silloin kun vaan töiltäni ehdin ja remontoinnilta. Olen remontoinut meille kaksi kotia. Vaimoa kiinnostaa lähinnä sisustaminen ja vissiin mun remonttitaidot. Meillä ei siis ole mitään yhteistä, muuta kuin lapset, talo ja muu materiaali. Emme halua toisiamme, emmekä oikeastaan välitä toistemme seurasta, mutta lasten takia tämä on toiminut näinkin pitkään. En tiedä, miten muuten toimisi tai miten toimisi erotessa. Näinkö eletään lopun elämää. Minulla on tällä hetkellä tuore sivusuhde ja täytyy sanoa, että olen kyllä todella ihastunut. En tiedä, mitä pitäisi tehdä. Meillä on nykyisin myös riitoja, melkein viikottain. Vaimo syyttää minua ihan kaikesta, mikään ei ole hyvin, en tee mitään oikein ja tuntuu, että ainoa asia miksi hän on minun kanssani ovat rahani, talo ja kulissit. Olo on pettynyt ja tyhjä. Miksi meille kävi näin. 

Et ole mikään yksittäistapaus, valitettavasti. Kun on menty naimisiin, rakennettu okt soramontun laidalle, ostettu 2 farmari-Volvoa ja tehty 2 lasta niin mihin nainen siinä enää seksiä tarvitsee? Mies on jo nalkissa ja jos se himoissaan tökkää lemmenmiekallaan jotain tytsyä firman pikkujouluissa niin sitten voi huutaa pettäjäsikaa, vaikka itse on liimannut reidet kiinni jo vuosia sitten.

Vierailija
387/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni lihoi.

Kiihko lähti muutaman vuoden päästä.

Seksistä tuli teennäistä teknistä suorittamista.

Vierailija
388/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei edes yritä taistella avioliiton eteen,näistä kommenteista suurin osa on naisia syyllistäviä ja mies ajattelee että oikeuttaa pettämisen,ihan kuin olis normaalia pettää sen takia kun ei ole seksiä.

Seksi sitä ja seksi tätä,kysymys ei ole rakkaudesta vaan pelkästä omista itsekkäistä himoista. Harva enää seksiä harrastaa rakkaudesta, pelkästään omista himoista.

Toki ymmärrän jos nainen ei halua tai lopettaa seksuaalisen puolen niin miestä,mutta monesti kukaan ei edes yritä jutella ongelmistaan,ei ole parisuhde terapiaa, eivätkä puolisot juttele enää kasvotusten et mikä mättää,sen sijaan mies ottaa helposti jonkun irtosuhteen nuorempaan....

Vierailija
389/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni ei edes yritä taistella avioliiton eteen,näistä kommenteista suurin osa on naisia syyllistäviä ja mies ajattelee että oikeuttaa pettämisen,ihan kuin olis normaalia pettää sen takia kun ei ole seksiä.

Seksi sitä ja seksi tätä,kysymys ei ole rakkaudesta vaan pelkästä omista itsekkäistä himoista. Harva enää seksiä harrastaa rakkaudesta, pelkästään omista himoista.

Toki ymmärrän jos nainen ei halua tai lopettaa seksuaalisen puolen niin miestä,mutta monesti kukaan ei edes yritä jutella ongelmistaan,ei ole parisuhde terapiaa, eivätkä puolisot juttele enää kasvotusten et mikä mättää,sen sijaan mies ottaa helposti jonkun irtosuhteen nuorempaan....

Koetappa siinä virittää jotain keskustelua kun vastineeksi tulee vaan tiuskimista tai vittuilua. Vähän ajan päästä ei viitsi edes yrittää.

Vierailija
390/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa riittää kirjoitti:

Naiseni puhuu minusta nykyään tosi rumasti. Kaikki mitä teen, on väärin tehty, ja sitten kun en tee jotain olen hetk laiska paska vätys. Hänen kavereitaan käy meillä välillä istumassa iltaa ja joskus ollessani kotona, olen kuullut heidän puheitaan. Parisuhteita on ruodittu todella raakasti, eniten kolahti kun kuulin naiseni kertovan yksityiskohtaisesti erektio-ongelmistani laumalle ystäviään, siitäkös riitti naurua ja hämmästelyä ja spekulointia. Ja nämä erektio-ongelmat johtuvat juurikin siitä, että itsetunto on aika nollilla, kun joka päivä vaan haukutaan, mollataan ja mikään ei riitä. On myös vaikea syttyä naisestani, kun hän on tuollainen akka nykyään. Olen kuitenkin mielestäni ihan tavallinen mies, kiltti, hellä, asiani hoitava, kuunteleva ja osaan antaa huomiotani naiselle,hoidan kotitöitä jne. En tunne että naiseni arvostaa minua, tuntuu että olen vain enää joku jota voi haukkua päin naamaa ja tutuille. Olen yrittänyt hänelle puhuakin,mutta tuloksena vain riitaa ja lisää syyttelyä. Että ei hän haukkuisi ja puhuisi niin, jos en olisi niin tyhmä ja tekisi aina kaikkia asioita väärin ja itse aiheuttaisi ärsytystä hänessä. En kuitenkaan aio enää kauaa katsella tätä touhua, haluan vierelleni jonkun joku puhuu mulle arvostavasti ja rakastavasti, eikä halveksien, syyttäen ja haukkuen. Saa sitten etsiä toisen johon purkaa akkamaisuuttaan, purkakoon vaihteeksi vaikka ystäviinsä niin katotaan kuinka kauan ystävät ovat ystäviä samanlaisen kohtelun jälkeen.

Voin todella hyvin samaistua tähän, tosin meillä se on mies joka keksii arvosteltavaa ja valittamista joka asiasta. Ja sitten kun toivon että kohtelisi ja puhuisi mulle nätimmin, niin ei voi kun itse aiheutan sen ja toimin aina väärin. Minusta tuntuu että mies ei vaan tykkää minusta kovin paljoa, ja siksi suuttuu mulle aivan tyhmistä asioista sen sijaan että olisi noussut tilanteen herraksi ja eronnut minusta. Hän kohteli mua niin huonosti että päätin itse lähteä, toivottavasti sinäkin löydät voimia samaan. Harva ansaitsee elää näin.

Vierailija
391/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 46v aikana on jotain oppinut itsestään.

Minä vain kyllästyn kuten olen kyllästynyt moneen muuhunkin asiaan mitkä olen lopettanut tai vaihtanut.

Luulen että muilla ihmisillä on aivan sama ja se on normaalia. Ihminen ei ole yksiavioinen.

Vierailija
392/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetappa siinä virittää jotain keskustelua kun vastineeksi tulee vaan tiuskimista tai vittuilua. Vähän ajan päästä ei viitsi edes yrittää.

Mitenkäs itse puhut vaimollesi? Niinpä....

Vierailija
393/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miestä ole luotu olemaan yhden naisen kanssa koko ikäänsä. Miehellä pitää olla paljon naisia. Se pitää mielen nuorena ja sielun elossa.

Vierailija
394/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs itse puhut vaimollesi? Niinpä....

Hyvinkin asiallisesti. Mielestäni keskustelu ei etene mihinkään jos sitä ei pidä asialinjalla.

Vierailija
395/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin suurinpiirtein siinä vaiheessa, kun ensimmäinen homo sapiens harrasti seksiä

Vierailija
396/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin vahvistuu mielikuva siitä, että miehet ovat se pinnallisempi sukupuoli. Itse rupsahtavat siinä missä naisetkin, mutta vaativat kumppanilta teinin kasvoja ja vartaloa. Henkisellä yhteydellä kumppaniin ei ole melkein viisikymppisillekään miehille mitään väliä, kunhan vaan teiniin pääsisi sekaantumaan. Sairasta sakkia.

Lähestymissuunta on vain toinen.

Jotta voisi olla henkinen yhteys, ensin pitää olla hyvää seksiä.

Sinulla ilmeisesti asioiden mahdollistumisjärjestys päinvastainen.

PÖH.

JA SEN TEININKÖ KANSSA VANHALLA UKOLLA MUKA HENKISET TAAJUUDET KOHTAA.

KYLLÄ PITÄÄ PIRUN EPÄKYPSÄ 40-50VUOTIAS MIES OLLA ETTÄ ON SAMALLA HENKISELLÄ TASOLLA 18-VUOTIAAN KANSSA. P**LU SE VAAN KIEHTOO, EIMUU.

Vierailija
397/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin vahvistuu mielikuva siitä, että miehet ovat se pinnallisempi sukupuoli. Itse rupsahtavat siinä missä naisetkin, mutta vaativat kumppanilta teinin kasvoja ja vartaloa. Henkisellä yhteydellä kumppaniin ei ole melkein viisikymppisillekään miehille mitään väliä, kunhan vaan teiniin pääsisi sekaantumaan. Sairasta sakkia.

Lähestymissuunta on vain toinen.

Jotta voisi olla henkinen yhteys, ensin pitää olla hyvää seksiä.

Sinulla ilmeisesti asioiden mahdollistumisjärjestys päinvastainen.

PÖH.

JA SEN TEININKÖ KANSSA VANHALLA UKOLLA MUKA HENKISET TAAJUUDET KOHTAA.

KYLLÄ PITÄÄ PIRUN EPÄKYPSÄ 40-50VUOTIAS MIES OLLA ETTÄ ON SAMALLA HENKISELLÄ TASOLLA 18-VUOTIAAN KANSSA. P**LU SE VAAN KIEHTOO, EIMUU.

Sä olet ainakin niin valoisan oloinen tapaus, että yhteys sinuun tuntuu luontevalta vaikka äsken tekstisi vasta luin. 

Mitä sä halusit miehessäsi ja miten sen sille näytit? 

Vierailija
398/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus kuolee siinä vaiheessa kun seksi loppuu. Kertaalleen olin tyhmä ja elätin hyväksikäyttävää pihtaavaa naista vuosikymmenen ajan, tuli muuten kalliiksi. Seuraavalla kerralla lähden heti seuraavalla viikolla kun ei enää heru.

Vierailija
399/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet sentään useimmiten yrittävät ratkaista parisuhteen ongelmia edes puhumalla, mutta aika harvalla naisella on henkistä kanttia edes keskustella seksiin liittyvistä asioista.

Edes sitä on vaikeaa myöntää, että parisuhteesta on tullut seksitön. Miksei nainen uskalla sitä edes MYÖNTÄÄ? Miksi? Jos edellisestä seksikerrasta on vuosi, miksi ei voi keskustella asiasta, myöntää, että ongelma on olemassa?

Moni nainen ilmeisesti on vain tyytyväinen siihen, että voi elää valheessa, kulississa. Valhetta valheen perään.

Vierailija
400/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehisyys kirjoitti:

Naiseni lihoi. Anteeksi kun sanon rehellisesti , mutta hän ei enää näytä viehättävältä, seksiä ei tee yhtään mieli. Miehille ulkonäkö on kuitenkin aika tärkeä osa seksiä ja kiihottumista.

Pahin mikä voi naiselle käydä, niin juurikin lihominen. Silloin loppuu seksi kotona, kun miestä ei enää haluta.

Pahin mikä miehelle voi käydä, on rahojen loppuminen. Silloin lähtee muija nostelee ja ottaa paremman ja haluttavamman tilalle.

Köyhät miehet ja läskit naiset saavat seksiä vain satunnaisesti jonkun helvetin pitkään puutteessa olleen kanssa. Kun on tarpeeksi kauan ollut ilman, alkaa kelvata ihan millainen vaan.

Höpö höpö. Ongelmahan on miesten laskevat testosteronitasot, joiden vuoksi tarvitsevat enemmän stimulaatiota pystyäkseen seksiin. Nuorille miehille  tunnetusti kelpaa vaikka se reikä patjassa. Ja tämä on miesten mielestä naisten vika, mitäs vanhenevat, lihovat ja rypistyvät.

Tässä onnellinen nainen, jonka parisuhde ja seksielämä on kestänyt monenlaiset painonvaihtelut, myös kymmenien kilojen lihomisen. Mieheni ei menettänyt missään vaihessa seksihalujaan, vaan se puoli on toiminut aina. Olemme viisikymppisiä ja edelleen vireä seksi-elämä, intohimo itseasaiassa vienyt monen karikon yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi