Mies, miksi et halua enää naistasi?
Täällä oli joku mies omaan parisuhteeseensa liittynen kysellyt naisilta syitä miksi nainen ei halua omaa miestään enää. Siitä tuli mieleeni tehdä vastaava kysely,mutta toisinpäin. Eli mies,mistä syistä et enää lämpeä puolisostasi? Mikä on etäännyttänyt sinut hänestä? Kyselen myös koska oma puolisoni on etääntynyt minusta rajusti,joten kaipailen näkökulmia mistä tällainen voi miehen silmin johtua.
Kommentit (549)
Kyllähän suurin syy halujen hiipumiseen on ollut muutaman vuoden sisällä vähentynyt seksielämä. Aluksi olin todella ärsyyntynyt kun tahti alkoi olemaan joka toinen kuukausi ja olin se aktiivisesti seksiä haluava puolisko. Enää ei edes kiinnosta haluaako toinen, itsellä halut kuolivat jatkuvan torjunnan takia ja en tiedä korjaantuuko haluni puolisoa kohtaan enää koskaan.
Negatiivinen elämänasenne, passiivisuus joka asiassa, näköalattomuus, ja pakko sanoa myös lopuksi vielä se 30 kg lihoaminen. Nykyään ex. Kaikista noista edellämainituista johtuen. Painon nousu ei ollut se viimeinen niitti vaan kaikki noi em. yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiö piti olla joka päivä ja sain uhkailua että jos ei kelpaa , naisia on jonossa. Pelkäsin että menetän miehen ja annoin vaikka en olisi halunnut. Puolen vuoden päästä mies lopetti haluamisen kokonaan ja sillon riitti. Aloin halveksumaan miestä. Eli joka päivä pitäisi antaa vaikka sanon että ahdistaa, sitten kun alan itse nauttimaan siitä niin se loppuukin kokonaan.
Tässä ketjussa kysyttiin miesten vastauksia, ei naisten selityksiä. Kiitos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysytään naisilta tähän vastausta, kyseessä on yleensä lähes aina joku muu syy kuin miehen ulkonäkö. Miesten vastaukset koostuvat lähinnä yhdestä ainoasta asiasta: naisen ulkonäöstä ja tarkemmin sanoen painosta. Useimmille miehille rakkaus = naisen paino. Tätä on naisena hankala hyväksyä kyllä, mutta totuus on kestettävä. :(
seksi != rakkaus.
Mutta ilman seksiä ei ole rakkauttakaan. Ei naisen ja miehen välistä.
Ei vitsi! Kuka jaksaa aina vääntää..ilman seksiä ei ole rakkautta..
Seksiä ilman rakkautta siihen miehet pystyy .Nainen taas tarvitsee rakkautta ja tunteita,että pystyy seksiin miehen kanssa.
Tuo onkin se iso ero että miehet pystyy periaatteessa harrastaa seksiä kenen tahansa kanssa jos kovasti sen tarpeessa naiset ei.
Siis jonkun random miehen kanssa nou nou. Kyllä siinä miehessä pitää olla kaikki kohdallaan ja ennen kaikkea se rakkaus tai tunne että juuri tämä mies saa sen tunteen aikaan ja sitteen vielä ehdottomasti molemmin puolinen.
Luulen, että miehillä joilla tuo seksi puolison kanssa kuolleessa vaiheessa johtuu sieltä miehen tunnepuolelta. Naiset on tässä tarkkoja huomaamaan kun mies ei ehkä enää rakasta niin kovin kuin ennen ja naiselle se tarkoittaa ettei seksikään maistu miehen kanssa jolla ei ole enää tunteita.
Tämä onkin mielenkiintoinen kompo ja miten se ratkaistaan? Kannattaisko miehen panostaa siihen tunnepuoleen eli että näyttää rakastavansa niin alkaa seksiäkin saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen petti. Annoin anteeksi, mutta suhde ei enää toiminut. Petti muuten sitten vielä uudestaan. Nykyään ex.
Samantyyppistä kokemusta minullakin. Olen huomannut, että tuo pettämisen anteeksiantaminen tarkoittaa käytännössä samaa kuin lupaa pettämisen jatkamiseen. Eron jälkeen kuulin että tuo exäni (nainen) oli tuonut muita miehiä kotiini sillä välin kun olin töissä (tuo nainen ei harrastanut työelämää). Hyi hel*etti.
Mutta oliko kuitenkin hoikka ja kaunis kun jaksoit noinkin kauan katsoa ennen kuin erosit. Nainen oli siis tällainen rahalla ostettu kaunotar ei itse halunnut töihin kun helpommallakin pääsee ja mies maksaa. Toki tämä koskee vain noita kauniita naisia ja se kauneushan oli se tärkein asia miehille.
Naisestani tuli ilkeä ,ja todellinen riitapussi ,mikään ei sopinut ja keskustelut päätyi naiseni raivokohtauksiin joten otin ja lähdin .🏃
Akka o niin iso että en edes uskalla yrittää mittää, kertakaikkijjaaa levinä perse ja naama,jalat kaikki melkein,ei tuu mittää. Haiseekin pahalle ei helevetti,´kehtoo ruveta, lahna käypi pesulla varsin kerran viikossa ja ahmii noita valamisruokia koko ajan ja yölläki. Kuorsaaki ku mikäki. Kylä se o otettava ero, en ruppee ennää,haettava akka thaimaasta mistäs muualtakkaan.
Biologia.