Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et halua enää naistasi?

Ihmettelijä
08.09.2017 |

Täällä oli joku mies omaan parisuhteeseensa liittynen kysellyt naisilta syitä miksi nainen ei halua omaa miestään enää. Siitä tuli mieleeni tehdä vastaava kysely,mutta toisinpäin. Eli mies,mistä syistä et enää lämpeä puolisostasi? Mikä on etäännyttänyt sinut hänestä? Kyselen myös koska oma puolisoni on etääntynyt minusta rajusti,joten kaipailen näkökulmia mistä tällainen voi miehen silmin johtua.

Kommentit (549)

Vierailija
401/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin vähän mömmöjä ja musta tuli eunukki. Kaverit anto.

Vierailija
402/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa ei kiinnosta kuin raha. Aikanaan aloitettiin tyhjistä ja vaimo oli köyhistä oloista. Nyt 35 vuotta myöhemmin ollaan saatu hyvin omaisuutta yrittämisellä. Vaimolle kaikki pitää olla luxusta ja vaatimukset kasvaa ja vaimosta on tullut ahne ja pahansuopa. Jatkuvia riitoja ihmissuhteissa kun käytös on ylimielistä. Aika raskasta seuraa ja viihdynkin yksin tai kaverien kanssa. Kaveritkin on tosin vähissä kun tiedän että toiset välttelee minua vaimon takia. Kaikki lämpö on kadonnut. En himoitse, enkä halua. Ero voisi olla sotkuinen joten tää on ny tämmästä eikä mulla paljon vaihtoehtoja ole. Tässä mitään ruusuja olla kumpikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin vahvistuu mielikuva siitä, että miehet ovat se pinnallisempi sukupuoli. Itse rupsahtavat siinä missä naisetkin, mutta vaativat kumppanilta teinin kasvoja ja vartaloa. Henkisellä yhteydellä kumppaniin ei ole melkein viisikymppisillekään miehille mitään väliä, kunhan vaan teiniin pääsisi sekaantumaan. Sairasta sakkia.

Lähestymissuunta on vain toinen.

Jotta voisi olla henkinen yhteys, ensin pitää olla hyvää seksiä.

Sinulla ilmeisesti asioiden mahdollistumisjärjestys päinvastainen.

PÖH.

JA SEN TEININKÖ KANSSA VANHALLA UKOLLA MUKA HENKISET TAAJUUDET KOHTAA.

KYLLÄ PITÄÄ PIRUN EPÄKYPSÄ 40-50VUOTIAS MIES OLLA ETTÄ ON SAMALLA HENKISELLÄ TASOLLA 18-VUOTIAAN KANSSA. P**LU SE VAAN KIEHTOO, EIMUU.

Nimenomaan näinhän se on. Kun miehelle tulee andropaussi, se haluaa kokea vielä olevansa jotenkin isosti elossa. Kun seksin suorittaminen takkuaa jo muutenkin niin ei siinä silloin viisikymppinen oma vaimo enää kovin haluttava ole kun niillä on paikatkin kuivat kuin Saharan erämaa. Nuori nainen on aina kaunis ja haluttava ja omaa luokkaansa seksikumppanina.

Vierailija
404/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse seurannut vanhempieni avioliittoa,ovat olleet naimisissa, valitettavasti yli 30 vuotta, isäni on tyypillinen narsisti, eikä nyt puhuta siitä että "ei anna viikkorahaa tai komentaa et pitää siivota omat jäljet " tyyppiä: on ilkeä,häijy , alistaa ja mitätöi, äiti niin alistunut, että vaikka mitä tekisi niin aina on väärin tehty,jos äiti uskaltaa sanoa vastaan niin isä heittäytyy marttyyriksi,paiskoo tavaroita, huutaa,karjuu kurkku suorana. On pelottava ja sairas mies henkisestikin, enkä ymmärrä miksi äiti ei lähtenyt lätkimään kun me oltiin sisarusteni kanssa pieniä. Äiti kerran humalassa kertoi ettei halua isää enää ollenkaan seksuaalisesti,koko ajan mitätöi ja haukkuu. Monesti olen kysynyt mikset ota avioeroa,ei mitään vastausta, ilmeisesti rakastaa isää,vaikka isä on maailman hankalin,ilkein ja häijyin koko Suomessa.

Mekin tytöt oltiin sellaisia että vaikka mitä teki niin aina oli väärin tehty,oli tavarat väärässä paikassa, hukassa (itse hukkasi ja jopa tahallaan piilotti että sai syyn karjua), ja oikeasti,huuti ja kiroili kurkku suorana. Harvoin mitään kannustavaa tai mukavaa sanoi,ellei sitten itse hyötynyt jotakin siitä.

Nyt on välit poikki molempiin vanhempiin. Itse tämä lapsuuden kokemat jutut aiheutti mussa jonkinlaista miesvihaa. Yritin kerran myöhemmällä aikuisiällä seurustella,mutta suhde kariutui siihen kun kumpikaan ei ollut onnellinen. Minä myönnän että olin tälläinen motkottaja,osasi mieskin olla,mutta minä olin se ns "kivireki", olenkin päättänyt että seurustelu ei ole minun juttuni,en harrasta irtosuhteita enkä halua olla edes se toinen nainen kenellekään miehelle. En ole kuitenkaan lesbo,vaan a seksuaali hetero, joka kyllä katsoi miehiä sillä silmällä mutta jos joku haluaisi seurustella kanssani en haluaisi edetä kuin ystävyys suhteeseen.

Vierailija
405/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin vahvistuu mielikuva siitä, että miehet ovat se pinnallisempi sukupuoli. Itse rupsahtavat siinä missä naisetkin, mutta vaativat kumppanilta teinin kasvoja ja vartaloa. Henkisellä yhteydellä kumppaniin ei ole melkein viisikymppisillekään miehille mitään väliä, kunhan vaan teiniin pääsisi sekaantumaan. Sairasta sakkia.

Lähestymissuunta on vain toinen.

Jotta voisi olla henkinen yhteys, ensin pitää olla hyvää seksiä.

Sinulla ilmeisesti asioiden mahdollistumisjärjestys päinvastainen.

PÖH.

JA SEN TEININKÖ KANSSA VANHALLA UKOLLA MUKA HENKISET TAAJUUDET KOHTAA.

KYLLÄ PITÄÄ PIRUN EPÄKYPSÄ 40-50VUOTIAS MIES OLLA ETTÄ ON SAMALLA HENKISELLÄ TASOLLA 18-VUOTIAAN KANSSA. P**LU SE VAAN KIEHTOO, EIMUU.

Nimenomaan näinhän se on. Kun miehelle tulee andropaussi, se haluaa kokea vielä olevansa jotenkin isosti elossa. Kun seksin suorittaminen takkuaa jo muutenkin niin ei siinä silloin viisikymppinen oma vaimo enää kovin haluttava ole kun niillä on paikatkin kuivat kuin Saharan erämaa. Nuori nainen on aina kaunis ja haluttava ja omaa luokkaansa seksikumppanina.

Pakko tähän väliin todeta että nuoruus ei tarkoita samaa kuin kauneus ja hoikkuus,moni nuori on lihava ja kärsii seksuaalisista ongelmista, jopa nuori nainen voi kärsiä kuivuudesta,ei pelkästään vanhempien naisten juttu,samoten kun nuori mies voi kärsiä erektio ongelmista. Mutta se on jo aika paha että vanhempi mies kuvittelee että 40-50 vuotiaana että on jotain yhteistä 20 vuotiaan kanssa, pelkällä mulkulla ajatteleva vaan,mies on silloin ihan vinksahtanut.

Vierailija
406/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut olemaan haluamatta ja tarpeen vaatiessa olemaan ilman. Myös nykyään ihan periaatteesta pidän linjani.

Tyhjän saa tekemättäkin.

Vierailija
407/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ei osoita hellyyttä. Ei kosketuksia, ei kauniita puheita, eikä mitään yllätyksiä. Joka päivä samaa, töissä käymistä, television katselua, harrastuksissa käymistä. Sitten pari kertaa viikossa sängyssä alkaa kiehnaamaan ja haluaa vain tyydyttää tarpeensa.

Vierailija
408/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kannattaa vaihtaa nuorempaan noin kymmenen vuoden välein. Pysyy vire yllä. Ei kukaan jaksa samaa naista koko elämänsä ajan.

Vierailija
409/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miestä ole luotu olemaan yhden naisen kanssa koko ikäänsä. Miehellä pitää olla paljon naisia. Se pitää mielen nuorena ja sielun elossa.

Samahan tuo naisilla. Sille on syynsä, miksi naisten mielenkiinto mieheen loppuu lasten saamisen myötä.

Vierailija
410/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei haluta? Noh, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todeta seuraavaa:

1. Kyllästyminen. Seksi on aina sitä samaa. Mies päällä, nainen peiton alla piilossa. Ei uskalleta puhua tarpeista, intohimoista, mieltymyksistä jne. Molemmat osapuolet syyllistyvät tylsään seksiin. Ei haluta enää kun mikään ei muutu.

2. Stressi. Työ, ihmisssuhteet, ruuhkavuodet, harrastukset / niiden puute rassaa. Kun mielialat heiluu, niin seksikään ei suju. Läheisyys lähinnä ahdistaa. 

3. Välinpitämättömyys. Ajaudutaan seksuaalisesti erilleen. Oma puoliso ei enää sytytä. Naapurin emäntä / isäntä alkaa houkuttelemaan. Halutaan testata omaa markkina-arvoa.

4. Kolmas pyörä suhteen ulkopuolella. Puoliso hakee lämmön ja huuman muualta. Peli tässä vaiheessa menetetty. Yllättävän moni pettää. Hyväksyisitkö avoimen suhteen?

5. Puoliso harkitsee eroa. Haaveilee eroavansa. Ei ole vielä valmis irtautumaan. Asuntolaina, lapset, jopa yhteiset perhetutut saattavat hidastaa lähtöä.

Siinäpä karu yhteenveto. Ole hyvä.

Vierailija
411/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoa ei kiinnosta kuin raha. Aikanaan aloitettiin tyhjistä ja vaimo oli köyhistä oloista. Nyt 35 vuotta myöhemmin ollaan saatu hyvin omaisuutta yrittämisellä. Vaimolle kaikki pitää olla luxusta ja vaatimukset kasvaa ja vaimosta on tullut ahne ja pahansuopa. Jatkuvia riitoja ihmissuhteissa kun käytös on ylimielistä. Aika raskasta seuraa ja viihdynkin yksin tai kaverien kanssa. Kaveritkin on tosin vähissä kun tiedän että toiset välttelee minua vaimon takia. Kaikki lämpö on kadonnut. En himoitse, enkä halua. Ero voisi olla sotkuinen joten tää on ny tämmästä eikä mulla paljon vaihtoehtoja ole. Tässä mitään ruusuja olla kumpikaan.

Mitä jos annat suosiolla puolet pois, muutat pieneen, kivaan asuntoon ja alat olemaan onnellinen. Voit löytää vielä tosi mukavan naisen, jonka kanssa viihdyt ja nautit elämästä. 

Vierailija
412/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tulee pakit, korsun käyttö, yksinyrittäminen. Helpommalla pääsee kun vetää tumppuun.

Vierailija
413/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei edes yritä taistella avioliiton eteen,näistä kommenteista suurin osa on naisia syyllistäviä ja mies ajattelee että oikeuttaa pettämisen,ihan kuin olis normaalia pettää sen takia kun ei ole seksiä.

Seksi sitä ja seksi tätä,kysymys ei ole rakkaudesta vaan pelkästä omista itsekkäistä himoista. Harva enää seksiä harrastaa rakkaudesta, pelkästään omista himoista.

Toki ymmärrän jos nainen ei halua tai lopettaa seksuaalisen puolen niin miestä,mutta monesti kukaan ei edes yritä jutella ongelmistaan,ei ole parisuhde terapiaa, eivätkä puolisot juttele enää kasvotusten et mikä mättää,sen sijaan mies ottaa helposti jonkun irtosuhteen nuorempaan....

Miehet sentään useimmiten yrittävät ratkaista parisuhteen ongelmia edes puhumalla, mutta aika harvalla naisella on henkistä kanttia edes keskustella seksiin liittyvistä asioista.

Edes sitä on vaikeaa myöntää, että parisuhteesta on tullut seksitön. Miksei nainen uskalla sitä edes MYÖNTÄÄ? Miksi? Jos edellisestä seksikerrasta on vuosi, miksi ei voi keskustella asiasta, myöntää, että ongelma on olemassa?

Moni nainen ilmeisesti on vain tyytyväinen siihen, että voi elää valheessa, kulississa. Valhetta valheen perään.

Turha yleistää, koska asia ei ole sukupuolisidonnainen. Esimerkkinä oma avopuolisoni, mies, jota ei ole seksi koskaan kiinnostanut. Alussa puoliväkisin ja selityksiä riitti. Lopetin tekemästä aloitteita kun tajusin, että olen niitä yksin tehnyt viimeisen puoli vuotta.

No, sittemmin olemme olleet ilman seksiä 5 vuotta. Mies ei kykene asiasta puhumaan, ei hae apua, ei halua eikä osoita mitään seksuaalisuuden merkkiäkään. Hän ilmeisesti myös asuu täällä kotona vain asumismukavuuksien vuoksi ja yrittää ummistaa silmänsä totuudelta ja peittää sen muiltakin.

Minä en enää jaksa, en peitellä, yrittää, riidellä, keskustella yksin asiasta enkä selitellä. Kun saan miehen myymään talon, en katsele päivääkään päänsärystä kärsiviä ukkoja enää ikinä.

Vierailija
414/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisyys kirjoitti:

Naiseni lihoi. Anteeksi kun sanon rehellisesti , mutta hän ei enää näytä viehättävältä, seksiä ei tee yhtään mieli. Miehille ulkonäkö on kuitenkin aika tärkeä osa seksiä ja kiihottumista.

Mulle kävi samoin mieheni kanssa: hän lihoi. Olen aina pitänyt kapeista lanteista, raskaat leveät  lanteet miehellä on mulle turn off.  Voin olla bodypositiivinen, mutta en voi pakottaa itseäni haluamaan häntä.

Vierailija
415/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivinen iloinen,energinen,utelias ihminen muuttu parissa vuodessa sohavalla makaavaksi nalkuttajaksi jonka harrastuksena  kännykkä ja napostelu.Ikä kuulemma tekee sen kaikille...

Ennen käytiin ja tehtiin  asioita,liikuntaa, vaeltamista ,tutkittiin mielenkiintosia asioita ja juteltiin paljon .

Ex siis siitä tuli .

mun mies on myös tollainen sohvalla makaava tylsimys. Ei juurikaan nalkuta, mutta ei sitä kiinnosta mikään. En tiedä kuinka kauan jaksan katsella.

Vierailija
416/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran meluajaja kirjoitti:

Miksi ei haluta? Noh, kokemuksen syvällä rintaäänellä voin todeta seuraavaa:

1. Kyllästyminen. Seksi on aina sitä samaa. Mies päällä, nainen peiton alla piilossa. Ei uskalleta puhua tarpeista, intohimoista, mieltymyksistä jne. Molemmat osapuolet syyllistyvät tylsään seksiin. Ei haluta enää kun mikään ei muutu.

2. Stressi. Työ, ihmisssuhteet, ruuhkavuodet, harrastukset / niiden puute rassaa. Kun mielialat heiluu, niin seksikään ei suju. Läheisyys lähinnä ahdistaa. 

3. Välinpitämättömyys. Ajaudutaan seksuaalisesti erilleen. Oma puoliso ei enää sytytä. Naapurin emäntä / isäntä alkaa houkuttelemaan. Halutaan testata omaa markkina-arvoa.

4. Kolmas pyörä suhteen ulkopuolella. Puoliso hakee lämmön ja huuman muualta. Peli tässä vaiheessa menetetty. Yllättävän moni pettää. Hyväksyisitkö avoimen suhteen?

5. Puoliso harkitsee eroa. Haaveilee eroavansa. Ei ole vielä valmis irtautumaan. Asuntolaina, lapset, jopa yhteiset perhetutut saattavat hidastaa lähtöä.

Siinäpä karu yhteenveto. Ole hyvä.

Tuo aina samanlainen estoinen seksi, "mies päällä, nainen peiton alla" onkin jännä juttu. Ketjussa miehet kyllä vähän tekopyhästi osoittelevat nalkuttavaa ja ilkeää vaimoa sormella, kuitenkin kautta ketjun puhe naisen ulkonäöstä, lihomisesta, vanhenemisesta jne. on varsin rumaa ja ilkeää. Estottomaan seksiin tarvitsee partnerin, jonka katse, sanat ja kosketus on ehdottoman hyväksyvää. Vai miltä tuntuisi vaikkapa olla päällä tietäen, että alapuolella räknäillään nyt joka ryppyä ja makkaraa. Ei paljon kiihota.

Vierailija
417/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää miesten jutut täällä on ihan hirveitä. :(((

Vierailija
418/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaimo halua seksiä ehkä kerran kuussa,minä kerran päivässä.

tietysti menisimme hänen tahdissa, mutta koska käytännössä masturboin päivittäin, on helpompaa olla täysin ilman yhdyntöjä kuin saada armopala kerran kuussa.

kieltäydyin viimeksi äsken, olen runkannut tänään kahdesti vaikka arvasin että tänään olisi se päivä kuukaudesta.

Sama homma. Se kuukausittainen, tai täällä pikemminkin kvartaalittainen armopala vain lisää tuskaa. Varsinkin kun se seksikään ei hääviä ole. Parempi olla kokonaan ilman ja keskittää energiansa ihan muihin juttuihin.

Sama täällä. Periaatteessa neljä asiaa pitäisi toteutua, että peitto heiluisi:

1. pari päivää ennen vaimon kuukautisia

2. on viikonloppu

3. vaimo on juonut viiniä

4. menemme samaan aikaan sänkyyn

Yleensä se kosahtaa jo siihen, että kohta 1. on joku keskiviikko ja silloin ollaan keskellä työviikkoa, jolloin vaimon mielestä ei kukaan mitään seksiä muutenkaan harrasta. Vain viikonloppuisin.

En jaksa enää odotella, että kaikki kohdat täyttyisivät samaan aikaan ja vedän käteen melkein päivittäin. Jos kerran puolessa vuodessa sattuu olemaan seksiä niin aina sitä toivoo, että sitä olisi myös seuraavana viikonloppuna, mutta sitten sitä taas pettyy, joten parempi olla toivomatta yhtään mitään.

Taidankin olla joku onnen kultapoika, koska meillä on samat 1-4 kuin yllä, sillä erotuksella että kuukaudessa on:

1a ovulaatiopäivä

1b menkkojenaluspäivä

Mahdollisuuteni ovat 100% paremmat kuin edellisella! Kyllä nyt tuntuu hyvältä.

Vierailija
419/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää miesten jutut täällä on ihan hirveitä. :(((

Muista, että osa palstan miehistä eivät ole parisuhteessa välttämättä koskaan olleetkaan. He pitävät viihteenään kirjoittaa naisista mahdollisimman satuttavasti ja ilkeästi aina kun se vain on mahdollista. He siirtävät sillä muihin omaa pahaa oloaan ja toivovat satuttavansa naisia niin paljon, että nämä eivät uskaltaisi parisuhteeseen kenenkään muunkaan kanssa.

Vierailija
420/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin kun tapasin nykyisen avopuolisoni, niin hän sentään harrasti urheilua. Puoli vuotta tapailun huumaa ja yhdessä puuhastelua, aina vain ulkona syömistä, elokuvia, liikaa pikaruokaa yms. Joka paikkaan mentiin taksilla tai julkisilla, jopa tavallinen kävely oli minimissä. Puoli vuotta meni, minä lihoin 20 kiloa, hän 25. Olin ollut todella urheilullinen, joten palasin vanhaan, urheilulliseen elämäntapaani. Koetin vetää avokkini mukaan, olimmehan aina harrastaneet yhdessä. Kunto oli romahtanut, sadan metrin jälkeen hän oli kuin kuoleman kielissä ja sydän hakkasi hulluna. Se siitä ideasta.

Seksi on aina ollut sellaista, että minä tein kaikki työt ja hän vain nautti alla. Toki siinä oli etunsakin, kun kiloja tuli, rinnat kasvoivat muhkeammiksi (olen aina pitänyt uhkeammista). Vieläkin haluaisi panna suunnilleen joka päivä ja aikaa on, kun saikuttelee jatkuvasti töistä kehnon kuntonsa vuoksi. Ja minä teen etätöitä kotona, mutta käyn ulkona kävelemässä 1-2 kertaa päivässä.

Ja ikää hänellä ei ole vielä edes 40 vuotta täynnä. Ihan uskomaton tapaus, miten ei välitä omasta terveydestään yhtään. Miten voi olla noin mukavuudenhaluinen ihminen. Haluaisin häntä paljon enemmän jos pitäisi itsestään huolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme