Mies, miksi et halua enää naistasi?
Täällä oli joku mies omaan parisuhteeseensa liittynen kysellyt naisilta syitä miksi nainen ei halua omaa miestään enää. Siitä tuli mieleeni tehdä vastaava kysely,mutta toisinpäin. Eli mies,mistä syistä et enää lämpeä puolisostasi? Mikä on etäännyttänyt sinut hänestä? Kyselen myös koska oma puolisoni on etääntynyt minusta rajusti,joten kaipailen näkökulmia mistä tällainen voi miehen silmin johtua.
Kommentit (549)
Jotkut miehet on sairaita, vanhemmat ukot haluavat teini ikäisiä tai teinin näköisiä naisia,sairasta:/ ja itse eivät kuitenkaan ulkonäöllisesti ole mitään taivaan lahjoja kenellekään naiselle....
Vierailija kirjoitti:
vaimo halua seksiä ehkä kerran kuussa,minä kerran päivässä.
tietysti menisimme hänen tahdissa, mutta koska käytännössä masturboin päivittäin, on helpompaa olla täysin ilman yhdyntöjä kuin saada armopala kerran kuussa.
kieltäydyin viimeksi äsken, olen runkannut tänään kahdesti vaikka arvasin että tänään olisi se päivä kuukaudesta.
Sama homma. Se kuukausittainen, tai täällä pikemminkin kvartaalittainen armopala vain lisää tuskaa. Varsinkin kun se seksikään ei hääviä ole. Parempi olla kokonaan ilman ja keskittää energiansa ihan muihin juttuihin.
Vaimolla on ollut "päänsärkyä" ja "mieluummin huomenna"-mielipiteitä jo pari vuotta. Kun 99 kertaa on sanottu "ei" niin miksi se 100. kerta olisi sitten yhtäkkiä "kyllä"? Eli olen lopettanut ehdottelemasta kokonaan ja vaimoa se ei tunnu haittaavan yhtään. No kohta se onkin ex-vaimo, sillä en aio elää seksittömässä liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vaimolla on ollut "päänsärkyä" ja "mieluummin huomenna"-mielipiteitä jo pari vuotta. Kun 99 kertaa on sanottu "ei" niin miksi se 100. kerta olisi sitten yhtäkkiä "kyllä"? Eli olen lopettanut ehdottelemasta kokonaan ja vaimoa se ei tunnu haittaavan yhtään. No kohta se onkin ex-vaimo, sillä en aio elää seksittömässä liitossa.
Jatkoa ajatelleen, elä muuta edes naisen kanssa yksiin, sillä tollaseks se seksielämä monen kanssa menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietysti menisimme hänen tahdissa, mutta koska käytännössä masturboin päivittäin, on helpompaa olla täysin ilman yhdyntöjä kuin saada armopala kerran kuussa.
kieltäydyin viimeksi äsken, olen runkannut tänään kahdesti vaikka arvasin että tänään olisi se päivä kuukaudesta.
Sama homma. Se kuukausittainen, tai täällä pikemminkin kvartaalittainen armopala vain lisää tuskaa. Varsinkin kun se seksikään ei hääviä ole. Parempi olla kokonaan ilman ja keskittää energiansa ihan muihin juttuihin.
Sama täällä. Periaatteessa neljä asiaa pitäisi toteutua, että peitto heiluisi:
1. pari päivää ennen vaimon kuukautisia
2. on viikonloppu
3. vaimo on juonut viiniä
4. menemme samaan aikaan sänkyyn
Yleensä se kosahtaa jo siihen, että kohta 1. on joku keskiviikko ja silloin ollaan keskellä työviikkoa, jolloin vaimon mielestä ei kukaan mitään seksiä muutenkaan harrasta. Vain viikonloppuisin.
En jaksa enää odotella, että kaikki kohdat täyttyisivät samaan aikaan ja vedän käteen melkein päivittäin. Jos kerran puolessa vuodessa sattuu olemaan seksiä niin aina sitä toivoo, että sitä olisi myös seuraavana viikonloppuna, mutta sitten sitä taas pettyy, joten parempi olla toivomatta yhtään mitään.
Ei ole mitään ikuista rakkautta, on vain hetken huumaa.
Naiset ovat kuin tietokoneet. Juuri kun olet saanut omasi, ilmestyy markkinoille parempi malli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. on viikonloppu
Yleensä se kosahtaa jo siihen, että kohta 1. on joku keskiviikko ja silloin ollaan keskellä työviikkoa, jolloin vaimon mielestä ei kukaan mitään seksiä muutenkaan harrasta. Vain viikonloppuisin.
En jaksa enää odotella, että kaikki kohdat täyttyisivät samaan aikaan ja vedän käteen melkein päivittäin. Jos kerran puolessa vuodessa sattuu olemaan seksiä niin aina sitä toivoo, että sitä olisi myös seuraavana viikonloppuna, mutta sitten sitä taas pettyy, joten parempi olla toivomatta yhtään mitään.
Suomalainen parisuhdeseksi on sitä että kerran viikossa. Vain lähetyssaarnaaja-asennossa, saunan ja lottoarvonnan jälkeen.
Uutuudenviehätys on mennyt. Siis ei niinkään naiseni, vaan koko seksin. Elämässä on niin paljon muutakin. Ja aina voi vetää käteen, se on helppoa, kun ei tarvitse huolehtia toisen tyydyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Teet silleen sen eukkos kanssa, että seuraavan kerran kun se valittaa päänsärkyä, niin sanot näin: No, ei hätää. Äsken mä tuolla kylppärissä laitoin mortteliin monta vahvaa särkylääketablettia ja jauhoin ne huolellisesti. Sitten mä laitoin oikein kunnolla sitä jauhetta mulkkuni päällä, joten nyt saat kerrankin valita, että otatko särkylääkkeesi suun kautta vai suppona.
Totta se on, että hääkakku on se ruoka, joka vähentää naisen seksihaluja vähintään 95 prosentilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. on viikonloppu
Jep. Lisäksi vaimon on todella hankala saada orgasmia, on sellaista stressaajatyyppiä että ei saa kytkettyä itsekontrollia pois päältä edes seksin ajaksi. Seksi menee sitten sellaiseksi suorittamiseksi että kai teen kaiken oikein ettei toisen muudi vain lässähdä kesken. Sitten jos ei ole vaikka viikkoon runkannut niin kuti saattaa olla vähän herkässä, tai sitten jos on runkannut niin menee lopulta itseltäkin fiilis kesken panemisen. Lopputuloksena kuitenkin aina järeä morkkis. Mieluummin vedän hyvillä mielin hanskaan kuin alan tuohon hommaan.
Vaimo on vanhentunut ja rapistunut ja lihonut. Yököttää, niin en pysty koskemaan häntä. En vaan pysty seksiinkään. Nuorten naisten kanssa ei seksi tuota minkään valtakunnan vaikeutta. Aina seisoo. Nyt on päässy yhden ihanan naisen kanssa suhde niin pitkälle että oon jättäny avioerohakemuksen ja muutetaan yhteen asumaan. Ihan kun vapautus vankilasta. En tajua miks ikinä menin sen kammotuksen kans naimisiin ja vielä perustin perheen ja tuhlasin parhaat vuoteni.
Vierailija kirjoitti:
jos ei seksi vaimon kanssa kelpaa niin runkatkaa apinat
No niinhän me kyllä teemmekin, älä siitä huoli.
Miksi mies ei saisi runkata?
Jos nainen tosiaan on "sillä tuulella" kerran kuussa, on parempi hoitaa tarpeet ihan kokonaan itsekseen, eikä odotella vesi kielellä sitä yhtä päivää kuukaudessa, jolloin nainen saattaisi olla kiinnostunut?
Moni nainen on tälläkin palstalla kertonut, että haluaa seksiä juuri tasan sen kerran kuussa, ovulaation aikaan.
Suurin osa miehistä pitää kuitenkin tälläistä suhdettä totaaliseksittömänä, eikä viitsi vaivautua ollenkaan, jos parempaa ei ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. on viikonloppu
Potkaise pihalle tommonen akka!
Aktiivinen iloinen,energinen,utelias ihminen muuttu parissa vuodessa sohavalla makaavaksi nalkuttajaksi jonka harrastuksena kännykkä ja napostelu.Ikä kuulemma tekee sen kaikille...
Ennen käytiin ja tehtiin asioita,liikuntaa, vaeltamista ,tutkittiin mielenkiintosia asioita ja juteltiin paljon .
Ex siis siitä tuli .
Täällä huomaa palstamiesten tason,pitäisi olla ikuisesti nuori,kaunis ja hoikka nainen,pelkällä mulkulla ajattelijoita 90 % miehiä, sit vaihdetaan taas nuorempaan,sit taas nuorempaan....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos ei seksi vaimon kanssa kelpaa niin runkatkaa apinat
No niinhän me kyllä teemmekin, älä siitä huoli.
Miksi mies ei saisi runkata?
Jos nainen tosiaan on "sillä tuulella" kerran kuussa, on parempi hoitaa tarpeet ihan kokonaan itsekseen, eikä odotella vesi kielellä sitä yhtä päivää kuukaudessa, jolloin nainen saattaisi olla kiinnostunut?
Moni nainen on tälläkin palstalla kertonut, että haluaa seksiä juuri tasan sen kerran kuussa, ovulaation aikaan.
Suurin osa miehistä pitää kuitenkin tälläistä suhdettä totaaliseksittömänä, eikä viitsi vaivautua ollenkaan, jos parempaa ei ole tarjolla.
Ahaa, sen takia pitää olla 5 vaimoa että saap kerran viikkoon.
Kätevää.
Miehisyys kirjoitti:
Naiseni lihoi. Anteeksi kun sanon rehellisesti , mutta hän ei enää näytä viehättävältä, seksiä ei tee yhtään mieli. Miehille ulkonäkö on kuitenkin aika tärkeä osa seksiä ja kiihottumista.
Pahin mikä voi naiselle käydä, niin juurikin lihominen. Silloin loppuu seksi kotona, kun miestä ei enää haluta.
Pahin mikä miehelle voi käydä, on rahojen loppuminen. Silloin lähtee muija nostelee ja ottaa paremman ja haluttavamman tilalle.
Köyhät miehet ja läskit naiset saavat seksiä vain satunnaisesti jonkun helvetin pitkään puutteessa olleen kanssa. Kun on tarpeeksi kauan ollut ilman, alkaa kelvata ihan millainen vaan.
Kyllä pistää vihaksi että vanhemmat äijät on jotenkin vajaita että metsästetään nuoria naisia,luullaan jopa että kaupan kassa flirttailee jos on ystävällinen, kohtelias ja hymyilee asiakaspalvelu töissään 😡, vielä paha on että näistä tulee stalkkereita ja kyylääjiä ja joittenkin kassojen kohdalla odottavat työajan loputtua ulkopuolella ja lähtevät sitten seuraamaan tyttö raasua että tietävät sitten missä asuu... Tuli vaan mieleen tuosta 47 vuotiaasta äijästä joka kiinnostunut tyttäriensä ikäisistä nippa nappa teini iän ohittaneista 18-20 vuotiaista....
Kamala nalkuttaja nykyään. Ei tee mieli olla sen lähellä
nainen kokoajan negatiivinen ja valittaa kaikesta. Kilojakin tullut järkky määrä, mut läskit kestäis mut ei tota negatiivisuutta. Onneks ei tarvi enää kauan kattella, uus 15v nuorempi muija koht tulossa tilalle.