Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi et halua enää naistasi?

Ihmettelijä
08.09.2017 |

Täällä oli joku mies omaan parisuhteeseensa liittynen kysellyt naisilta syitä miksi nainen ei halua omaa miestään enää. Siitä tuli mieleeni tehdä vastaava kysely,mutta toisinpäin. Eli mies,mistä syistä et enää lämpeä puolisostasi? Mikä on etäännyttänyt sinut hänestä? Kyselen myös koska oma puolisoni on etääntynyt minusta rajusti,joten kaipailen näkökulmia mistä tällainen voi miehen silmin johtua.

Kommentit (549)

Vierailija
341/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin pikkulapsivaiheen aikana vaimon puhetyyli muuttui epäkunnioittavaksi ja syyllistäväksi.

En oikein tiedä minkä vuoksi, koska kun asian toi esiin niin kävi ilmi ettei hän ollut tarkoittanut puhua sillä tavalla. No, sitä kuitenkin jatkui vuositolkulla.

Aluksi aloin vältellä vastakkainasettelua, sitten kuvioon tuli mukaan omiin oloihin vetäytyminen ja aiemmin hyvät, kiinnostavat keskustelut jäivät historiaan.

Tässä rinnalla intiimi kanssakäyminen on hiipunut pikkuhiljaa. 

Ajankäytöstäni työ ja lapset alkoivat viemään yhä suuremman siivun vaimon kustannuksella ja syystä.

Arvelen että tästä syystä olen vielä jotakuinkin järjissäni ja naimisissakin.

Koen että lapsien saamisen aiheuttamat muutokset vaimon ulkonäössä eivät ole se olennainen syy, vaan nimenomaan tuo henkinen puoli.

Toisen tuomitseminen ja vähättely on myrkkyä parisuhteessa, eritoten kun se on perusteetonta.

Jos en olisi mielessäni päättänyt olla uskollinen ja katsoa tämän loppuun asti, olisin varmasti jo käynyt hakemassa sen "toisen mielipiteen" markkinoilta, ihan vain tarkistaakseni että olenko tosiaan sellainen vätys kuin vaimoni puheista voisi ymmärtää.

Kaipaan kovasti hauskaa ja älykästä keskustelua, ja kanssakäymistilanteita joissa voit olla varma että toisen mieli tai kiinnostus ei yhtäkkiä muutu kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Nyt kun lapset ovat jo teini-ikäisiä vaimon käyttäytyminen on hiljalleen parantumassa. Etanavauhtia tosin.

Vieläkin on kausia että mieluummin vietän aikani eri kerroksessa, mutta väliin mahtuu parempiakin aikoja. Ei vieläkään niin hyviä kuin ennen lapsia, mutta sinne päin kuitenkin ollaan menossa. 

En tosiaan tiedä minkä vuoksi tämän laakson läpi on pitänyt kulkea, päällisin puolin kaiken pitäisi olla hyvin. Ehkä lasten saamiseen liittyvät hormonaaliset muutokset ovat jotenkin olleet tähän vaikuttamassa.

Nyt kun vaihdevuosien ensimmäiset merkit on nähtävissä, myös käyttäytyinen on muuttumassa normaalimpaan suuntaan. 

Kyllähän lapset vähän pilaa parisuhdetta. Tutkitustikin onnellisimpia ovat lapsettomat pariskunnat. Mutta jos siitä myllerryksestä päästään yli ilman pettämisiä ja eroamista, suhde voi alkaa taas kukoistaa ja moni sanoo, että silloin on ne parhaat vuodet vasta edessä. Naiset varmaan stressaa niitä lasten asioita enemmän kuin miehet. Vaikka mies olisikin hyvä mies ja tekee osansa lasten hoidossa. 

Tämä pätee oikeastaan kaikkeen muuhunkin, että hyvät asiat ei tule helpolla.

Vierailija
342/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehisyys kirjoitti:

Naiseni lihoi. Anteeksi kun sanon rehellisesti , mutta hän ei enää näytä viehättävältä, seksiä ei tee yhtään mieli. Miehille ulkonäkö on kuitenkin aika tärkeä osa seksiä ja kiihottumista.

Jotkut taas tykkää lihavista tai pyylevistä naisista. Mutta makunsa kullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossakin pikkulapsivaiheen aikana vaimon puhetyyli muuttui epäkunnioittavaksi ja syyllistäväksi.

En oikein tiedä minkä vuoksi, koska kun asian toi esiin niin kävi ilmi ettei hän ollut tarkoittanut puhua sillä tavalla. No, sitä kuitenkin jatkui vuositolkulla.

Aluksi aloin vältellä vastakkainasettelua, sitten kuvioon tuli mukaan omiin oloihin vetäytyminen ja aiemmin hyvät, kiinnostavat keskustelut jäivät historiaan.

Tässä rinnalla intiimi kanssakäyminen on hiipunut pikkuhiljaa. 

Ajankäytöstäni työ ja lapset alkoivat viemään yhä suuremman siivun vaimon kustannuksella ja syystä.

Arvelen että tästä syystä olen vielä jotakuinkin järjissäni ja naimisissakin.

Koen että lapsien saamisen aiheuttamat muutokset vaimon ulkonäössä eivät ole se olennainen syy, vaan nimenomaan tuo henkinen puoli.

Toisen tuomitseminen ja vähättely on myrkkyä parisuhteessa, eritoten kun se on perusteetonta.

Jos en olisi mielessäni päättänyt olla uskollinen ja katsoa tämän loppuun asti, olisin varmasti jo käynyt hakemassa sen "toisen mielipiteen" markkinoilta, ihan vain tarkistaakseni että olenko tosiaan sellainen vätys kuin vaimoni puheista voisi ymmärtää.

Kaipaan kovasti hauskaa ja älykästä keskustelua, ja kanssakäymistilanteita joissa voit olla varma että toisen mieli tai kiinnostus ei yhtäkkiä muutu kuin salama kirkkaalta taivaalta.

Nyt kun lapset ovat jo teini-ikäisiä vaimon käyttäytyminen on hiljalleen parantumassa. Etanavauhtia tosin.

Vieläkin on kausia että mieluummin vietän aikani eri kerroksessa, mutta väliin mahtuu parempiakin aikoja. Ei vieläkään niin hyviä kuin ennen lapsia, mutta sinne päin kuitenkin ollaan menossa. 

En tosiaan tiedä minkä vuoksi tämän laakson läpi on pitänyt kulkea, päällisin puolin kaiken pitäisi olla hyvin. Ehkä lasten saamiseen liittyvät hormonaaliset muutokset ovat jotenkin olleet tähän vaikuttamassa.

Nyt kun vaihdevuosien ensimmäiset merkit on nähtävissä, myös käyttäytyinen on muuttumassa normaalimpaan suuntaan. 

Kyllähän lapset vähän pilaa parisuhdetta. Tutkitustikin onnellisimpia ovat lapsettomat pariskunnat. Mutta jos siitä myllerryksestä päästään yli ilman pettämisiä ja eroamista, suhde voi alkaa taas kukoistaa ja moni sanoo, että silloin on ne parhaat vuodet vasta edessä. Naiset varmaan stressaa niitä lasten asioita enemmän kuin miehet. Vaikka mies olisikin hyvä mies ja tekee osansa lasten hoidossa. 

No se ei ole sinänsä mikään ihme, että naiset stressaa enemmän. Koska jos kasvatuksessa menee jokin pieleen, aina kaikkien sormi osoittaa ensimmäisenä äitejä. Ei edes kysytä isästä mitään. Tytöiltä ja naisilta odotetaan aina enemmän ja parempaa suoritusta elämässä. Mutta tuo on kyllä ihan totta, että kannattaa parhaansa mukaan yrittää jaksaa puskea ne ikävät "ruuhkavuodet" läpi, koska varmasti kivempi on sitten vanhoilla päivillään nauttia pariskuntana toistensa seurassa ja muistella sitä mennyttä elämää. Kun ei ole ne "sun lapset ja mun lapset" vaan yhteiset lapset. Ja mahdollisesti heidän lapset, elikä yhteiset lapsenlapset. 

Vierailija
344/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalkutusta. Oon oppinut, että kannattaa lähteä heti kun nalkutus alkaa, koska se ei lopu ikinä. Ja kukaan tervejärkinen ei sitä kestä.

Vierailija
345/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkutusta. Oon oppinut, että kannattaa lähteä heti kun nalkutus alkaa, koska se ei lopu ikinä. Ja kukaan tervejärkinen ei sitä kestä.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä asioista naiset aina sulle nalkuttaa?

Vierailija
346/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se, nalkuttaa nainen ei tarvii syytä, vaan nalkuttaa nalkuttamisen ilosta. Esim Jos vessapaperirulla on väärin päin telineessä. Ei ole niin pientä asiaa etteikö siitä voisi nalkuttaa.

Vierailija
347/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän se, nalkuttaa nainen ei tarvii syytä, vaan nalkuttaa nalkuttamisen ilosta. Esim Jos vessapaperirulla on väärin päin telineessä. Ei ole niin pientä asiaa etteikö siitä voisi nalkuttaa.

Niin sinäkö et sitten aikuisena ihnisenä voi vaimosi mieliksi edes "noin pieneen" asiaan käyttää aikaasi, vaan mieluummin jätät pyynnön huomioimatta.

Vierailija
348/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei panosta ulkonäköön yhtään. Ei vaatisi kuin sen, että vaikka kerran kuussa tai kahdessa laittaisi minua varten jotain parempaa päälle, mutta ei niin ei. Eli vaikka vähän seksikkäämpää alusvaatetta. Ei niitä tarvisi edes koko päivää pitää, vaan illalla puolituntia - tunnin.

Jassåå. Mä olen monesti mennyt sänkyyn miehen viereen pelkkä naru persvaossa, eikä mitään muuta päällä. Ja ulkoisestikin olen ihan samaa tasoa kuin ne onlyfansin naiset. Mutta ei se mun miestä ole yhtään sen enempää sytyttänyt.

Siis itse olen ymmärtänyt että siellä onlyfansissa on ihan kaiken näköisiä naisia laidasta laitaan? Jos sanoo olevansa samaa tasoa kuin onlyfansin naiset, niin ei se kerro mitään muuta kuin että näyttää mahdollisesti ihmiseltä, eläimiä siellä ei ainakaan toivottavasti ole. Olihan se temppari-Annakin siellä...

Vierailija
349/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sinäkö et sitten aikuisena ihnisenä voi vaimosi mieliksi edes "noin pieneen" asiaan käyttää aikaasi, vaan mieluummin jätät pyynnön huomioimatta.

Sinulla ei selvästikään ole kokemusta nalkuttavasta puolisosta. Jos se olisikin vain se vessapaperirulla, niin totta kai sen voisi kääntää. Mutta kun vastaavanlaisia asioita tulee valehtelematta kymmeniä päivittäin, niin ei siinä riitä kenenkään kärsivällisyys. 

Eikä se nalkutus lopu, vaikka kaikki pikkuasiat tekisikin nalkuttajan mieliksi. Koska kuten tuossa todettiin, nalkuttaja nalkuttaa vain nalkuttamisen ilosta. 

-eri-

Vierailija
350/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen puhui usein negatiiviseen sävyyn seksistä, esim. "Et musta muuta haluu ku sitä", "Tarviiks meidän aina tehä sitä?", "Voitasko vaa nukkua?".

Pyytämällä kumppania tekemään jotain, mistä tykkää paljon ja vastaus on jyrkkä ei, joka kerta, sama mitä pyysi. Niin se into katoaa jokaisella negatiivisella/kyseenalaistavalla lauseella.

Niin se into tehdä aloitteita koko touhulle katoaa, ja pidemmällä tähtäimellä koko toiminta.

Jos haluat varmistaa miehen mielenkiinnon, älä koskaan sano ei sängyssä, jos olet jostain joskus kieltäytynyt, esitä toiveesi kokeilla sitä. Aina voi pyytää aloittaa rauhallisemmin, tai tavalla mikä toiselle sopisi.

Ja mitä moni mies toivoisi naiseltaan: Aloitteita naiselta, intohimoa. En tunne ainoatakaan miestä joka kieltäytyisi bj:stä. Intohimo, ei se vyötä kauempana ole, hands free vinkki toimii parhaiten aloittelijoille.

Totta hitossa pitää uskaltaa sanoa ei, jos joku asia tuntuu aidosti pahalta. Noilla neuvoilla rikkoo vain itsensä, seksuaalisuutensa ja parisuhteensa.

Vierailija
351/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei selvästikään ole kokemusta nalkuttavasta puolisosta. Jos se olisikin vain se vessapaperirulla, niin totta kai sen voisi kääntää. Mutta kun vastaavanlaisia asioita tulee valehtelematta kymmeniä päivittäin, niin ei siinä riitä kenenkään kärsivällisyys. 

Eikä se nalkutus lopu, vaikka kaikki pikkuasiat tekisikin nalkuttajan mieliksi. Koska kuten tuossa todettiin, nalkuttaja nalkuttaa vain nalkuttamisen ilosta. 

-eri-

Kokemusta on kyllä miehistä, jotka eivät osaa lajitella roskia, eivät tyhjentää roska-astioita, eivät osaa pyykinpesun alkeita, eivät jaksa lukea käyttöohjeita, eivät laittaa ruokia jääkaappiin.. Eivät huomioi kuin oman mukavuuden ja tosiaankin syö myös lapsen vanukkaat. Jne jne jne tämmöinen ainakin itsessäni herättää tarpeen sanoa asiasta.

Vierailija
352/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsiaika tappaa seksin.

Ei ole aikaa eikä jaksamista.

Tyydytän mieluummin itseni kun yritän miettiä, milloin ehkä olisi mahdollisuus, aikaa ja energiaa molemmilla. En viitsi enää ehdotella juuri koskaan, vaimo ehdottaa ehkä pari kertaa kuussa, joskus innostun, joskus en. En ole varma mitä mieltä vaimo on, onko pettynyt vai pelkästään helpottunut.

Vierailija
353/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoi liikaa. Ei huvittanut enää käydä saunassakaan yhdessä.

Vierailija
354/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin minäkin joskus olevani vahvatahoinen ja ihan hirveän seksuaalinen nainen, joka pelotan itseäni heikommat miehet pois. Että murskaan ihmisiä pelkällä läsnäolollani. Typerää. Kaikessa on kyse vain erilaisten ihmisten ymmärtämisestä ja heidän näkemisestään yksilöina. Aina menee pieleen, jos alkaa luokitella ihmisiä vahvoihin ja heikkoihin. Silloin ei voi ymmärtää itseään eikä muita.[/quote]

Silloin tällöin joku maitovalas itkee kahdeksannen suhteen päättymisen jälkeen: Miehet eivät kestä vahvoja naisia.

Ja kuitenkin kysymys on siitä, että ko. persoona on koskaan päättymätön inttäjä ja jankuttaja, totaalinen sekopää ja varsinainen riivinrauta.

Siis näitä karaokeruusuja, joiden parasta ennen päivämäärä on mennyt vanhaksi joskus 80-luvun puolella.

"Ei ole muuta antaa,kuin tämä nuoruutein."

Vierailija
355/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas opin suodattamaan. Valikoiva kuulo.

mies53v

Vierailija
356/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo halua seksiä ehkä kerran kuussa,minä kerran päivässä.

tietysti menisimme hänen tahdissa, mutta koska käytännössä masturboin päivittäin, on helpompaa olla täysin ilman yhdyntöjä kuin saada armopala kerran kuussa.

kieltäydyin viimeksi äsken, olen runkannut tänään kahdesti vaikka arvasin että tänään olisi se päivä kuukaudesta.

Vierailija
357/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua harrastaa seksiä koska mulla iso ja löysä vagina, lisäksi polttelee ja kirvelee yhdynnän jälkeen, enkä saa nautintoa:/ eikai se mieskään kun on aikamoinen luola mulla,nyt sitten erottiin 2 vuoden seurustelun jälkeen,en edes yritä saada tiukempaan enkä edes laihduttaa pyörästä kropasta timmiksi....

Vierailija
358/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Helppoa varmaan, mutta eikö ollenkaan vituta se, että ilman rahaa eivät edes vilkaisisi sinuun päin? Näkevät sinussa pelkän lompsan, muu ei kiinnosta.

Joillakin naisilla on etukäteen maksu. Suurimmalla osalla jatkuva maksu.

Vierailija
359/549 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua harrastaa seksiä koska mulla iso ja löysä vagina, lisäksi polttelee ja kirvelee yhdynnän jälkeen, enkä saa nautintoa:/ eikai se mieskään kun on aikamoinen luola mulla,nyt sitten erottiin 2 vuoden seurustelun jälkeen,en edes yritä saada tiukempaan enkä edes laihduttaa pyörästä kropasta timmiksi....

Ihan vaan pikku vihjeenä: Kun olet saanut jonkun pukille niin purista huomaamattomasti häpyhuulet alakautta yhteen ja avot tiukka kuin melkein ensikertalainen. Älä kuitenkaan päästä irti, ettei päälläolija niksauta selkäänsä.

Vierailija
360/549 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhakyynikko kirjoitti:

Kuvittelin minäkin joskus olevani vahvatahoinen ja ihan hirveän seksuaalinen nainen, joka pelotan itseäni heikommat miehet pois. Että murskaan ihmisiä pelkällä läsnäolollani. Typerää. Kaikessa on kyse vain erilaisten ihmisten ymmärtämisestä ja heidän näkemisestään yksilöina. Aina menee pieleen, jos alkaa luokitella ihmisiä vahvoihin ja heikkoihin. Silloin ei voi ymmärtää itseään eikä muita.

Silloin tällöin joku maitovalas itkee kahdeksannen suhteen päättymisen jälkeen: Miehet eivät kestä vahvoja naisia.

Ja kuitenkin kysymys on siitä, että ko. persoona on koskaan päättymätön inttäjä ja jankuttaja, totaalinen sekopää ja varsinainen riivinrauta.

Siis näitä karaokeruusuja, joiden parasta ennen päivämäärä on mennyt vanhaksi joskus 80-luvun puolella.

"Ei ole muuta antaa,kuin tämä nuoruutein."

Kieltämättä ainoa tuntemani "vahva nainen" on pahasti päihdeongelmainen, vanhempi nainen, jonka päihdesairaus näkyy jo vahvasti ulkoisessa olemuksessakin eli ei tosiaan mikään maitovalas.

Vahva nainen on vähän samanlainen juttu kuin Irwinin rehvastelut omalla sekoiluillaan. Samanlaisesta pubirenttujen ja -ruusujen maailmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi