Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jonka mies laittaa ruokaa ja siivoaa...

Vierailija
07.09.2017 |

Ole onnellinen että löysit tuollaisen aarteen ja muista kertoa se myös hälle. :)
Oon kade.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mun kotitöitä tekevä "aarre" jäi juuri kiinni työkaverinsa panemisesta. Että tule vaan hakemaan pois, saat pitää.

Vierailija
62/68 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko kyllä kiitellä miestä esim imuroinnista koska en itse imuroi juuri koskaan. Minusta hän ansaitsee siitä kyllä kiitosta .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa tietämissäni suhteissa, joissa kotityöt on pelkästään naisen vastuulla, tilanne on ihan itse aiheutettu. Naiset ovat joskus aikoinaan tuon roolin ottaneet ja tehneet kaiken kotona ja sitten vaikuttavat kovin yllättyneiltä kun roolista tuleekin pysyvä.

Kyllä se menee enemmän sinne miehen äidin ja perheen syyksi. Joskus mies on kasvatettu jopa reilusti yli parikymppiseksi asti siihen että äiti hoitaa kaiken ruuanlaitosta siivoamiseen, niin on se yksi helvetin työmaa sitten uuden tyttöystävän ryhtyä aikuista miestä kouluttamaan päinvastaiseen toimintaa, josta se ei vielä kaiken hyvän lisäksi pidä yhtään ja saa tosissaan taistella että käytös muuttuu.

Nimim. keskusteltu,huudettu,sovittu, mökötetty, erottu, yritetty ratkaista, kaikkeni oon saatana tehny-tyttöystävä

Minusta taas tuo on miehen isän syytä. Ja miehen itsensä. Kun saa kotoa mallin patalaiskana oleskeluun ja sitten eivät omat aivotkaan ala toimia kun on oma huusholli, niin enpä osaa sitä miehen äidin syyksi pistää.

Vierailija
64/68 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-äidin kasvattama mies. Opin jo varhain että ei ole miesten töitä eikä naisten töitä, varsinkaan kotona. No minä olen aina siivonnut, laittanut ruokaa tehnyt kaikkia kotitöitä. Eräs ammattini on kokki. Mutta mitä tehdään kun vaimosta on vuosien saatossa tullut narsisti, tulee neuvomaan mm ruuanlaitossa ja hän on tehnyt ruuan n 20 krt melkein 30 v aikana. Työttämänä ollessani siivosin eräs keskiviikko koko talon, matot ulos mm. Vaimo kantoi perjantaina matot ulos ja siivosi uudestaan, väitti ettei ollut huomannut minun siivonneen. Lista tuollaisista töistä jotka teen niin vaimo tekee uusiksi, mm ripustaa pyykin eri tavalla. Lopputulos kuitenkin sama. No lopetin tekemisen koska ei kelpaa minun tekemä. En viitsi oikein enää edes panostaa ruuanlaittoa mitään extraa, perusmössöä teen. Sitten kun vaimo reissussa lasten kanssa leivotaan, tehdään vaikka minkälaisia ruokia.. Koskaan ei ole kiitosta tullut häneltä. Nyt olen valmistellut eroa kun en enää jaksa olla se osaamaton.. Kodin ulkopuolella kaikki kiittelevät tekemääni ruokaa, jos jossain juhlissa teen. Nykyinen ammatti on ihan toinen

Vierailija
65/68 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on laiska eukko heitetty pihalle, täytyy alkaa valkkaamaan uusi kenellä pysyy aika ajon myös moppi kädessä, täytynee ottaa koeajalle joku kiva tytön tyllerö.

Vierailija
66/68 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on loistava kokki, siivoaa myös. On lahjakas, komea, älykäs ja korkeassa asemassa oleva ihanus. Olen kiitollinen, kiitos kuin muistutit!

Vierailija
67/68 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kotityöasioissa edesauttaa luja periaatepäätös ja toimimattomuus. Lakkaat siivoamasta. Peset vain omat pyykkisi. Ostat vuoropäivin sapuskaksi makaronilodjua ja maksalaatikkoa.

Tällä tavalla saadaan reippautta aikaan useimmissa yksilöissä noin 6 kuukauden aikana.

Vierailija
68/68 |
10.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämä on pielessä! Jos nainen kokkaa ja siivoaa ei se ole mitään mutta auta armias jos mies sen tekee! Pitää naisen itkeä onnesta. Varmaan myös omaa jälkikasvuaan kerran viikossa ulkona käyttävä mies on sankari joka ansaitsee mitallin? Voisko vaan ajatella, että normaalit ihmiset nyt hoitavat tasapuolisesti näitä asioita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä