Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun aina puhutaan, ettei hyvään liittoon pääse tunkeutumaan kukaan kolmas osapuoli

Vierailija
07.09.2017 |

Kun avioliitto on kunnossa, ei vieras houkuttele, eikä jonkun toisen naisen viekoitteluyritykset tehoa jne. eikä siksi siinä kolmannessa osapuolessa ole eron syy, vaan syy löytyy aina siitä liitosta ja sen osapuolista. Ok, olen samaa mieltä periaatteessa. Mutta siitä olen eri mieltä, että vaikka itae olisikin sinkku, toisen parisuhteeseen ei mennä sorkkimaan, oli se parisuhteen tila nyt vaikka vähän huonompikin.

Mitä mieltä olette? Onko kolmannelle osapuolelle mitään sääntöjä ja rajoja?

Kommentit (138)

Vierailija
121/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietää, että toinen on varattu, ei silloin ole enää itsellä puhtaat jauhot pussissa. Silloin menee toisten ihmisten suhteeseen väliin. Ja mahdollisesti perheen lasten elämään sörkkimään. 

Samaa mieltä. On olemassa sellainen asia kuin moraali.

Vierailija
122/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomattoman ahdasmielistä ja typerää porukkaa taas täällä..se ei todellakaan ole mikään maailmanloppu, jos joskus käy muualla. Se ei ole keneltäkään millään muotoa pois vaan päinvastoin kyllä usein piristää suhdetta. 

Tunnen lukuisia "kunnon miehiä" eli näitä Espoon perheenisiä, joista olen todistanut todella monen käyneen vieraissa. Ei siihen ole mitään ihmeempää syytä kuin se, että on tilaisuus ja kun se ei oikeasti ole keneltäkään pois. Kotona ei voi kertoa, kun mamma repii turhasta pelihousut. Eipä näistäkään mitenkään ulkoapäin uskoisi. IT -alalla kun olen niin olen ystävystynyt ja juttelen todella monen työkaverin kanssa ja kaikkea on tullut ilmi. Toisaalta ehkä minulle uskoudutaankin seikkailuista, kun en tuomitse enkä saa mitään kohtauksia. Mutta voisin kyllä lyödä vetoa, että suurimman osan miehet ainakin ovat joskus käyneet muualla, mutta eivät viitsi siitä sanoa, kun se ei todellakaan mitään muuta. Toivon todella, että Suomessakin asenteet voisivat ajan kanssa hieman muuttua. 

Näissä kunnollisissa Espoon miehissä on se paha puoli, että repivät pelihousunsa, jos oma vaimo käy vieraissa. Espoon miehet voisi aloittaa sen asenteenmuutoksen itsestään jättämällä kaksinaismoraali taakseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryksiä taas liikkeellä sankoin joukoin. Ei ihme, että miehet kaipaavat vähän vaihtelua naisseuraansa. 

Vierailija
124/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun näiden otsikoiden alla aina toinen nainen on se, joka metsästää, rikkoo, tunkeutuu väliin ja vaanii viatonta miestä. Kyllä se kuitenkin tosiasiassa on mies, joka ne aloitteet yleensä tekee. Siitä riippumatta, onko  varattu vai vapaa. Tätä eivät avioliittovalastaan vaahtoavat vatipäät koskaan suostu myöntämään. 

Vierailija
125/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei ole korrektia eikä hyvän käytöksen mukaista mennä tieten tahtoen kenenkään parisuhteeseen sekoilemaan. Mautonta, moukkamaista ja moraalitonta.

Mutta, vastuu on kyllä ihan täysin ja kokonaan sillä suhteessa olevalla!

Yleensähän kai parisuhteeseen alkaa kaksi aikuista joilla aikuisen arviointikyky ja vastuu? Kyseessähän ei kai ole 10-vuotiaat joilla mieli muuttuu monta kertaa minutissa.

Nämä, ja tämä aikuinen on vastuussa omista valinnoistaan. Jos valitsee lähteä houkutuksen perään, se ON omalla vastuulla! Kyllähän voin levitellä laihduttajan eteen vaikka minkälaisen herkkupöydän, hänen omalla vastuullaan on sitten ottaako siitä jotain!

Jokainen puhumaan oppinut osaa varmasti sanan EI ja osaa käyttää sitä?

Jos menet ja levität laihduttajan eteen herkkupöydän, sut "kivitetään" pahan tahtoisena ihmisenä.

Vierailija
126/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun näiden otsikoiden alla aina toinen nainen on se, joka metsästää, rikkoo, tunkeutuu väliin ja vaanii viatonta miestä. Kyllä se kuitenkin tosiasiassa on mies, joka ne aloitteet yleensä tekee. Siitä riippumatta, onko  varattu vai vapaa. Tätä eivät avioliittovalastaan vaahtoavat vatipäät koskaan suostu myöntämään. 

Mä en ainakaan vaahtoa mistään asiasta. Itseasiassa en edes ymmärrä miksi avasin koko ketjun.

Vierailija
127/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun olin nuorempi, toisen naisen kanssa avoliitossa oleva mies rakastui minuun. Hän ja hänen tyttöystävänsä olivat exäni kavereita, josta olin hiljattain eronnut. Harrastin tämän varatun miehen aloitteesta hänen kanssaan seksiä. Myöhemmin tyttöystävä sai ilmeisesti jotain kautta tietää ja hakkasi tämän uskottoman herran ihan kunnolla. Olin aika sekaisin silloin ja olisi pitänyt kieltäytyä. En kyllä ikinä sekaantuisi mieheen, jolla on lapsia. Vastuu on kuitenkin aina sillä, joka päättää pettää kumppaniaan.

Vierailija
128/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin tarjoaminen varatulle, vähän sama juttu kun jos antaisi tunnetulle alkoholistille lahjaksi viinapullon?

Vierailija
129/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin tarjoaminen varatulle, vähän sama juttu kun jos antaisi tunnetulle alkoholistille lahjaksi viinapullon?

Vain jos varattu on seksiaddikti.

Vierailija
130/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan ok kolmannelle osapuolelle mennä varatun matkaan. Asioiden selvittely on sitten varattujen osapuolien välien asia. Lapsikorttien vetäminen osoittaa, että jotkut tuntevat parisuhteensa olevan heikoissa kantimissa, ehkä kannattaisi sitten miettiä, onko osannut arvostaa sitä kumpaaniaan tarpeeksi, ja osoittanut sen myös.  Jos kodista tulee ihmiselle vankila, josta haluaa paeta suhteeseen, niin ei ole silloin asiat kotona kunnossa. Kyllä varsinkin monet aviovaimot kohtelevat miehiään aika alentuvasti ja törkeästi. Ei ihme, että alkaa vieraat kiinnostaa.

Vierailija
131/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tietää, että toinen on varattu, ei silloin ole enää itsellä puhtaat jauhot pussissa. Silloin menee toisten ihmisten suhteeseen väliin. Ja mahdollisesti perheen lasten elämään sörkkimään. 

Samaa mieltä. On olemassa sellainen asia kuin moraali.

Mitään yleismaailmallista ja kaikille yhteistä moraalia ei ole olemassa. Jokaisella ihmisellä on oma moraalinsa.

Vierailija
132/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä harmaammaksi elämä menee eikä pysty olla mustavalkoinen kaikissa asioissa. 

Vierailija
133/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa, että kolmas osapuoli voi saada näkemään puutteita parisuhteessa, joita ei ole ennen edes tajunnut kaivata.  

Vierailija
134/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vanhemmaksi tulee, sitä harmaammaksi elämä menee eikä pysty olla mustavalkoinen kaikissa asioissa. 

Olen 40, pettämisen suhteen täysin ehdoton. Enkä todellakaan ole itse pettänyt ketään, missään vaiheessa.

Vierailija
135/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä miksi minulle kelpaisi jonkun muun mies:) Siis koskaan en ole ollut kiinnostunut kenenkään miehestä. Mitä mun ja oman mieheni suhteeseen tulee niin minulla itselläni ei ole halua pettää edes silloin kun menee vähän huonommin mutta miehestä en tiedä. Sanotaan että tilaisuus tekee varkaan. Olen pitänyt mieheni  huomion kiireisenä ja kotiin ja perheeseen kiinnitettynä alusta asti. Niin että hän on luonnollinen osa meidän "kiireistä" perhe-elämää koko ajan. Lapset ovat niin kiintyneitä isäänsä myös kuin minuunkin ja toisinpäin. 

Yleensä ne kadotetut miehet ovat niitä joille on annettu aikaa tehdä omia juttuja ja vaimokin tarvitsee omaa aikaa ja kivaa. Kumpikin tekee niitä kivoja juttuja sitten muiden kuin toistensa kanssa. Ei ihme jos kiintymyksen kohde vaihtuu.

Vierailija
136/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on petetty ex-mieheni toimesta eli tiedän tasan tarkkaan kuinka pahalta se tuntuu. Annoin kuitenkin anteeksi koska mies halusi jatkaa, mutta ei se mielestä lähtenyt koskaan ja söi jatkuvasti suhdettamme sisältäpäin. Lopulta päädyimme eroon.

Nyt on kuitenkin käynyt niin, että olen sinkku ja tuhottoman ihastunut varattuun mieheen vaikka uskoin etten siihen koskaan kykenisi.

Ei tässä kohtaa enää järki tai empaattisuus riitä vaimoa miettimään, kun tuntuu että kyseessä oleva mies on luotu minulle ja vetovoima välillämme on jotain ihan uskomatonta, vaikka emme ole vielä mitään tehneetkään....

Vierailija
137/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä miksi minulle kelpaisi jonkun muun mies:) Siis koskaan en ole ollut kiinnostunut kenenkään miehestä. Mitä mun ja oman mieheni suhteeseen tulee niin minulla itselläni ei ole halua pettää edes silloin kun menee vähän huonommin mutta miehestä en tiedä. Sanotaan että tilaisuus tekee varkaan. Olen pitänyt mieheni  huomion kiireisenä ja kotiin ja perheeseen kiinnitettynä alusta asti. Niin että hän on luonnollinen osa meidän "kiireistä" perhe-elämää koko ajan. Lapset ovat niin kiintyneitä isäänsä myös kuin minuunkin ja toisinpäin. 

Yleensä ne kadotetut miehet ovat niitä joille on annettu aikaa tehdä omia juttuja ja vaimokin tarvitsee omaa aikaa ja kivaa. Kumpikin tekee niitä kivoja juttuja sitten muiden kuin toistensa kanssa. Ei ihme jos kiintymyksen kohde vaihtuu.

Kadotetut miehet, joille on ANNETTU omaa aikaa... No huhhuh. Kuulostaapa melkoiselta kurinpidolta. Ei taida ihan kaikille sopia tuollainen systeemi. En voisi ajatellakaan tuollaista omassa suhteessani/perheessäni. 

Vierailija
138/138 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka voit tiedä kuka mies tai nainen on pettänyt ja kuka ei? En minä ainakaan tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän