Koululaiset ja ruokahuolto
Vanhemmat, panostatteko koululaisten ruokaan kotona? Koulussahan lapset saavat aika ravinnotonta ruokaa.
Kommentit (28)
Minulla on onneksi niin ihana tilanne, ettÀ voin olla pÀivÀllÀ kotona laittamassa perheelle hyvÀn, maistuvan, ravinteikkaan aterian. Lapset saavat heti koulun jÀlkeen ravintoa, jolla jaksavat iltapÀivÀn ja illan iltapalaan asti. Aamiainen on myös suunniteltu niin, ettÀ sillÀ jaksaa iltapÀivÀÀn koulun lounaasta huolimatta.
MitÀhÀn ihmeruokaa nÀmÀ nurisiat kotona valmistavat? Toki laitoskeittiöissÀ on sitÀ valmisruokaakin. Mahdottomuus valmistaa tuhansia lihapullia yhtÀ lounasta varten. Ei ole mitÀÀn vÀliÀ mitÀ yhdellÀ aterialla syödÀÀn, vaan kokonaisuus ratkaisee. NÀmÀ nurisiat tietysti sitten raahaa lapsiaan viikonloppna mÀkkÀriin.
Sanon suoraan, ettÀ 80-90 -luvulla minun kouluaikana oli pahaa ruokaa. Usein jÀtin ottamatta. Omien lasteni ruoka on ihan erilaista.
Vierailija kirjoitti:
MitÀhÀn ihmeruokaa nÀmÀ nurisiat kotona valmistavat? Toki laitoskeittiöissÀ on sitÀ valmisruokaakin. Mahdottomuus valmistaa tuhansia lihapullia yhtÀ lounasta varten. Ei ole mitÀÀn vÀliÀ mitÀ yhdellÀ aterialla syödÀÀn, vaan kokonaisuus ratkaisee. NÀmÀ nurisiat tietysti sitten raahaa lapsiaan viikonloppna mÀkkÀriin.
Sanon suoraan, ettÀ 80-90 -luvulla minun kouluaikana oli pahaa ruokaa. Usein jÀtin ottamatta. Omien lasteni ruoka on ihan erilaista.
Luitko lainkaan aloitusta??
Vierailija kirjoitti:
Nurisiađđđđđ
Itse esim en arvosta sÀilöntÀaineita. Esim perunat on kumiperunoita, jotka on tuotu Virosta viime vuosikymmenellÀ ja sÀilötty ikuisiksi. Kaalisalattiin lisÀtÀÀn myös jotain happoa, jolla se muuttuu ikuiseksi.
Olen itse ollut opekoulutuksessa ja sain vatsakatarrin harjoittelukoulun ruoasta. Just noista sÀilöntÀaineista.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ sÀ oikeen keuhkoot?? Etkö ymmÀrtÀnyt aloitusta lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
huooh kirjoitti:
Turha valittaa kouluruoasta. Se on ihan perusravitsevaa.
Ei siitÀ valitetakaan (tosin se ei ole mitenkÀÀn ravitsevaa) vaan kyse tÀssÀ ketjussa on siitÀ, mitÀ vanhemmat syöttÀvÀt lapsille kotona.
Ap kirjoitti "Koulussahan lapset saavat aika ravinnotonta ruokaa." Onko tuo sitten kiittelyÀ? ohis
Vierailija kirjoitti:
Aivan eriÀ! JÀrkyttÀvÀÀ kieltÀ.
đđđ Ei kai se nyt saatana sentÀÀn tahallaan tota kirjottannu? Kai se on virheđđ Miks mĂ€ oikeasti nauran ÀÀneen tÀÀllĂ€.
Ei se ole ilmaista.