Miksi Hobby Hall ja Anttila ei kolahda?
Olen ennakkoluuloton vaatteiden ja tavaroiden ostaja ja ostan lähes kaikkialta missä on kivannäköistä tavaraa myynnissä tavaratalot mukaanlukien. Kuitenkin Hobby Hallista ja Anttilasta (siis tavallisesta, ei Kodin Ykkösestä) ei tee koskaan mieli ostaa mitään. Jotenkin ihmeellisen näköistä tavaraa myynnissä, huonosti istuvia vaatteita, rumanvärisiä vaatteita, halvan oloista tavaraa. Citymarketkin on siinä rajalla löytääkö sieltä mitään, sen sijaan jostakin Prismasta olen ostanut vaikka mitä.
Jotenkin vain kiinnostavaa, että toisissa ketjuissa ei tunnu oikein koskaan olevan myynnissä mitään mitä tekisi mieli ostaa ja toisissa on vaikka mitä. Suosikkejani on ruotsalaisketjut (ruotsalaiset vaate/sisustusketjut + Ikea)
Kommentit (3)
Anttila on taas halvanoloinen, vaikka ei olisi edes niin halpa.
urheiluvaatteita on tullut tilattua hobby hallista mut muuten ei.