Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yksi idioottiäiti liikenteessä!!!

Vierailija
04.04.2006 |

Voi helevtetti mitä köyhäpäitä!! Olin justiin lähdössä hakemassa lasta päiväkodista kun naapuritalosta nuorehko eukko lastasi lapsia farmari autoon!

Luulin ensin, että lapset jostain kumman syystä leikkii takakontissa, mutta ei, luukku kiinni ja menoksi!!

Takakonttiin jäi kolme alle kouluikäistä lasta, joista nuorin oli arviolta 3v.!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten farmareissahan on aika monissa takana penkit, siis siellä takakontissa. jos heillä vaika sellanen auto?

Vierailija
2/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto oli parkkeeratttu perä tielle päin ja siellä istuivat sikin sokin lattialla!

Olisi pitänyt älytä katsoa rekkari, mutta en ehtinyt/ tajunnut kun pyörällä ajoin ohi. Olin jo n. 10 metrin päässä kun auto lähti parkista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti epäilen :(



Olen myös nähnyt näitä tapauksia.... Ikävää katsottavaa!!

Vierailija
4/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on yleensä täynnä kaltaistesi ihmisten kirjoituksia.

Vierailija
5/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SofterSin:

Vierailija
6/6 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voi tapahtua vain ja ainoastaan av: lla!

Tiesittekö muuten, että äkkijarrutus 50km tuntinopeudesta vastaa samaa liike- energiaa kun hyppäisi viidennestä kerroksesta katuun...ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi