Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummalla meistä on itsekkäät ajatukset?

Vierailija
06.09.2017 |

Olemme aviopari, jolla seksielämän on muuten sujunut hyvin, mutta pieni ero meissä on.
Minä (nainen) kiihotun paljon siitä tunteesta että minut omistetaan ja/tai minä saan omistaa sängyssä toisen.
Mieheni taas on erilainen. Hän kiihottuisi todella paljon ajatuksesta kimpasta.

Olemme nyt puhuneet mahdollisuudesta kimppaan ja leikkeihin jonkun muun kanssa, mutta olen kertonut miehelleni että tekisin sen ainoastaan hänen vuokseen ja todennäköisesti en itse muuta hommasta saisi, sillä minulla ei koskaan ole ollut fantasiaa esim kahdesta miehestä yhtä aikaa...

Olen myös kertonut että minua ajatus todennäköisesti satuttaisi paljon jos näkisin hänen touhuavan toisen kanssa ja yrittänyt kertoa että jos hän haluaisi olla muiden kanssa toivoisin että hän tekisi sen sitten luvallani, mutta niin että minun ei tarvitsisi katsoa.

Nyt kuitenkin kun keskustelimme säännöistä kimpassa, sanoin että toivoisin ettei hän sen kummemmin sitten miestä koskisi, ottaisi suihin vaan kimpassa olisi enemmän kyse minusta ja miehestäni ja toinen mies voisi esim sitten työntyä minuun.

Mieheni mielestä olen tässä itsekäs, olenko tosiaan, vaikken alunperinkään saa koko ajatuksesta mitään vaan olisin valmis joustamaan että mieheni saisi edes jotakin kimppafantasiastaan?

Itse koen että olen valmis aika isoonkin uhrauksen ja olen kertonut miehelleni että tuokin saattaisi minua jo loukata mutta siitä pitäisi vain puhua sitten yhdessä.

Mitä ajatuksia tällainen herättää ja juu, tiedämme molemmat ettemme näillä ajatuksilla voida kimppaan oikeasti lähteä, mutta kiinnostaa silti tietää, että olenko huomaamattani todella itsekäs, vaikka tunnen itse toisin?

Koen myös että mieheni hieman painostaa minua asialla ja syyllistää minua myös siitä etten oikein osaisi suhtautua siihen että hän olisi toisen kanssa. Valitettavasti pelkään että tämä tulee vaikuttamaan omaan halukkuuteen, vaikka olen onnistunut sen vielä välttämään.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi haluaisi touhuta myös sen toisen miehen kanssa joka teille kimppaan mukaan tulisi?

Vierailija
2/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin niin, hänkin haluaisi touhuta ja itse koen että en osaisi kiihottua siitä. Ajatuksena se ei vain toimi minulle, vaikka kuinka haluaisin ja tulen jopa vihaiseksi ja surulliseksi siitä ajatuksesta.

Ja niin kun sanoin jopa.se että joku toinen työntyisi minuun, saisi mieleni surulliseksi, sillä koen että sekin rikkoisi sitä minun käsitystä parisuhteesta, mutta kuitenkin en.myöskään haluaisi olla täysin tunteeton toisen fantasiaa kohtaan.

Kyllä minä ymmärrän hänen ajatuksen tuosta itsekkyydestä, mutta en ymmärrä miksi hän ei taas näe etten alunperinkään halua sitä, vaan suostuisin johonkin kompromissiin, hänen.vuokseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekästä olisi lähteä toisen fantasiaan rajauksin, jossa ei kuitenkaan fantasiaansa saisi toteuttaa

Vierailija
4/17 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kohtuuton. Sinun ei tarvitse hyväksyä tai olla ok sellaisten asioiden kanssa jotka sinusta ovat ikäviä.

Vierailija
5/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni seksissä melkein kaikkea voi kokeilla, mutta kimppa on kyllä ehdottomalla kieltolistalla, jos jompi kumpi ei sitä halua.

Kyse ei ole itsekkyydestä vaan itsekunnioituksesta.

Vierailija
6/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni seksissä melkein kaikkea voi kokeilla, mutta kimppa on kyllä ehdottomalla kieltolistalla, jos jompi kumpi ei sitä halua.

Kyse ei ole itsekkyydestä vaan itsekunnioituksesta.

Samaa mieltä.

Eikä ole mitään järkeä pohtia kumpi on itsekkäämpi. Jos sallit hänelle toisten kanssa touhuamisen, ilman että itse touhuaisit ulkopuolisten kanssa, olet vähemmän itsekäs kuin hän. Toisaalta ehkä hän tekee sinun eduksesi jotain muuta epäitsekästä, josta emme tiedä. Oli niin tai näin, entä sitten?

Kimppaan tai ulkopuolisiin ei pidä panostaa toista, ellei halua vahingoittaa suhdetta. Näen, että se on aivan eri asia kun suhteen sisällä joustaminen toisen mieliksi. Se on oikeastaan suhteen ydin, molemminpuolinen jousto ja antaminen toisen eduksi.

M40

Vierailija
7/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo "yrittänyt sanoa" haiskahtaa pikkasen kyllä. Älä yritä sanoa, vaan sano selkeästi, niin että toinen ymmärtää. Tai ole sanomatta, jos et oikeasti halua tai katso sitä mahdolliseksi ratkaisuksi.

Vierailija
8/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vaimoni aloitus, jossa ei kerrota koko tarinaa ja sen kieroutta. 

Kolikolla on aina kaksi puolta ja jos katsoo vain toista, ei voi päätelmiä tehdä. 

Olemme avoimesti puhuneet omista fantasioista ja seksuaalisuudesta. Meillä on niissä jonkin verran eroja. Vaatinut en koskaa kimppaan ole, vaikka siitä fantasioin. Minusta kimpat ja parinvaihdot yhdessä tehtynä ovat seksileikkejä, siinä missä muutkin. Ja tässä meillä on näkemys ero. 

Vaimoni ymmärtää paremmin pettämistä, kuin kimppaa. Ja onhan hän itsekin jäänyt pari kertaa kiinni pettämisestä. En itse taas sitä sietänyt aikoinaan alkuunkaan, mutta rakkauteni vaimoani kohtaan näyttää olevan niin suurta, että olen kestänyt ne ja päättänyt jatkaa. 

Meillä on ollut yhteinen fantasia jo jonkin aikaa liittyen kimppaan, että sen tuloksena vaimoni tulisikin raskaaksi (itselleni tehty vasekstomia). Ja nyt olemme jopa päättäneet lähteä toteuttamaan sitä. Mutta samalla ollaan riidelty, lähinnä siitä, etten minä saisi siinä mitään tehdä sille toiselle. Vaikka käsitykseni kimpasta on nimenomaan, että siinä on kaikki mukana, ilman että toista rajoitetaan. Ja vaikka mitään ei toiselle tekisikään, se tunne rajoitteista sotkee jo kuviota.  

Eli varmasti kuulostaa sairaalta suhteelta ja joillain normeilla varmasti onkin, mutta olemme päättäneet kipuilla ongelmat läpi ja kasvaa vahvemmiksi. 

Vierailija
9/17 |
07.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vaimoni aloitus, jossa ei kerrota koko tarinaa ja sen kieroutta. 

Kolikolla on aina kaksi puolta ja jos katsoo vain toista, ei voi päätelmiä tehdä. 

Olemme avoimesti puhuneet omista fantasioista ja seksuaalisuudesta. Meillä on niissä jonkin verran eroja. Vaatinut en koskaa kimppaan ole, vaikka siitä fantasioin. Minusta kimpat ja parinvaihdot yhdessä tehtynä ovat seksileikkejä, siinä missä muutkin. Ja tässä meillä on näkemys ero. 

Vaimoni ymmärtää paremmin pettämistä, kuin kimppaa. Ja onhan hän itsekin jäänyt pari kertaa kiinni pettämisestä. En itse taas sitä sietänyt aikoinaan alkuunkaan, mutta rakkauteni vaimoani kohtaan näyttää olevan niin suurta, että olen kestänyt ne ja päättänyt jatkaa. 

Meillä on ollut yhteinen fantasia jo jonkin aikaa liittyen kimppaan, että sen tuloksena vaimoni tulisikin raskaaksi (itselleni tehty vasekstomia). Ja nyt olemme jopa päättäneet lähteä toteuttamaan sitä. Mutta samalla ollaan riidelty, lähinnä siitä, etten minä saisi siinä mitään tehdä sille toiselle. Vaikka käsitykseni kimpasta on nimenomaan, että siinä on kaikki mukana, ilman että toista rajoitetaan. Ja vaikka mitään ei toiselle tekisikään, se tunne rajoitteista sotkee jo kuviota.  

Eli varmasti kuulostaa sairaalta suhteelta ja joillain normeilla varmasti onkin, mutta olemme päättäneet kipuilla ongelmat läpi ja kasvaa vahvemmiksi. 

Mikäli tuo on totta, niin nainen on tehnyt sinusta aidon aisurin. Sinä fantasioit karkeista, hän nappaa ne ja jättää sinulle karkkipaperit :)

Sairaita olette molemmat

Vierailija
10/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä (nainen) kiihotun paljon siitä tunteesta että minut omistetaan ja/tai minä saan omistaa sängyssä toisen.

Ottamatta kantaa noihin kimppa juttuihin, oman kokekuksien mukaan liiallinen omistaminen tuhoaa parisuhteen kun parisuhteen. Oli se sitten seksissä tai jostain muusta. Se on alistamista, joka vain kasvaa ja kasvaa mitä pidempään parisuhde jatkuu. Se yleensä muuttuu sellaiseksi, että itselleen sallii sellaiset asiat mitä puolisoltaan ei. 

Vierailija
11/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuitenkin kun keskustelimme säännöistä kimpassa, sanoin että toivoisin ettei hän sen kummemmin sitten miestä koskisi, ottaisi suihin vaan kimpassa olisi enemmän kyse minusta ja miehestäni ja toinen mies voisi esim sitten työntyä minuun.

Mieheni mielestä olen tässä itsekäs, olenko tosiaan, vaikken alunperinkään saa koko ajatuksesta mitään vaan olisin valmis joustamaan että mieheni saisi edes jotakin kimppafantasiastaan?

Olisit valmis joustamaan kimpan suhteen, että itse saisit, mutta miehesi ei? Oletko varma että se on miehesi fantasia? Kuulostaa kieltämättä itsekkäältä ajattelulta, että "minä saan, mutta sinä et".

Ja sitten jos tuo myöhempi "miehen"? postaus pitää paikkaansa, että sen tarkoitusperät ovat nuo, niin kuulostaa kyllä hieman itsekkäältä sinun osalta. 

Vierailija
12/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäseksi. Housut on märät limasta kostuu  kun näen unta rymäsesistäM50+.

Vierailija
13/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin niin, hänkin haluaisi touhuta ja itse koen että en osaisi kiihottua siitä. Ajatuksena se ei vain toimi minulle, vaikka kuinka haluaisin ja tulen jopa vihaiseksi ja surulliseksi siitä ajatuksesta.

Ja niin kun sanoin jopa.se että joku toinen työntyisi minuun, saisi mieleni surulliseksi, sillä koen että sekin rikkoisi sitä minun käsitystä parisuhteesta, mutta kuitenkin en.myöskään haluaisi olla täysin tunteeton toisen fantasiaa kohtaan.

Kyllä minä ymmärrän hänen ajatuksen tuosta itsekkyydestä, mutta en ymmärrä miksi hän ei taas näe etten alunperinkään halua sitä, vaan suostuisin johonkin kompromissiin, hänen.vuokseen.

Sinun käsitys kompromissista kuulostaa minusta itsekkäältä. Lähinnä siksi, että sinä olisit valmis seksiin, mutta kieltäisit sen toiselta. Ja miehesi joutuisi vain katsomaan, kun sinä harrastat seksiä jonkun ulkopuolisen kanssa

Vierailija
14/17 |
08.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuttaa kaiken. Vaimosi on siis täysin itsekäs, ja sallisi sinulle "pettämisen", jotta häntä ei voisi enää paheksua siitä. Suostuisi näennäisesti kimppaan, mutta oikeasti olisi toisen miehen kanssa sinun silmiesi alla, mukamas sinun tahdosta. Melkeen suutun pelkästä foorumiviestistä.

Itse olisin heivannut mäkeen ajat sitten. Manipuoloiva valehtelija, pettäjä. Kimppaa en itse haluaisi ollenkaan, se ei vaikuta mielipiteeseeni asiasta.

Vierailija
15/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä muuttaa kaiken. Vaimosi on siis täysin itsekäs, ja sallisi sinulle "pettämisen", jotta häntä ei voisi enää paheksua siitä. Suostuisi näennäisesti kimppaan, mutta oikeasti olisi toisen miehen kanssa sinun silmiesi alla, mukamas sinun tahdosta. Melkeen suutun pelkästä foorumiviestistä.

Itse olisin heivannut mäkeen ajat sitten. Manipuoloiva valehtelija, pettäjä. Kimppaa en itse haluaisi ollenkaan, se ei vaikuta mielipiteeseeni asiasta.

Samaa mieltä, vaimosi osaa taivutella sinut sallimaan hänen oma pettämisensä. Sinuna pakenisin tuollaisesta suhteesta. 

Vierailija
16/17 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte ottaa opistosta maksullisen shemalen kolmanneksipyöräksi.

Vierailija
17/17 |
13.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi 50 v mies valmis täyttämään naisen joko ilman miestä tai miehen katsellessa. Kiinnostaako?