Vaimo söi mulle ja lapsille tarkoitettuja tortilloita iltapalaksi vaikka..
Ne olivat tarkoitettu vain minulle ja lapsille. Sanoin ennen kuin aloin niitä tekemään, että vietämme lasten kanssa yhdessä herkkuiltaa leffan kera.
Mitä ajattelette tällaisesta ihmisestä ?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ois nainen, jonka mies söi hänen ja lasten tortillat niin aloitus saisi yläpeukutuksia. Tämän palstan miesviha on ällöttävää.
N29
Sä olet ällöttävä, kun trollia puolustat.
Trollit on tietysti toinen asia, mitä ihmiset täällä eivät ymmärrä. Mutta jos totta puhut, niin tuliko vaimosi vaan sisään ovesta ja söi kaiken mitä kaapissa oli? Tortillat ovat niin monimutkaista ruokaa, että niitähän pitää valmistaa paljon etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ap ois nainen, jonka mies söi hänen ja lasten tortillat niin aloitus saisi yläpeukutuksia. Tämän palstan miesviha on ällöttävää.
N29
Sä olet ällöttävä, kun trollia puolustat.
Nämä "tää on trolli!!!111/Porvoo 0/5" -huutelut pilaavat minusta palstan. Mielestäni keskustelua tapauksesta voi käydä ryhtymättä spekuloimaan, onko anonyymin henkilön X kirjoittama juttu tosi vai ei, en koe sitä edes kauhean relevanttina anonyymisti käydyssä nettikeskustelussa, jossa tapauksen todenperäisyyttä ei voida periaatteessa ikinä varmistua.
No tässäpä on avioliitossa kaikki kohdillaan jos tulee ongelma siitä kun vaimo onki kotona vaikka ensin ei pitäny olla...huh huh! Meillä olis isäntä ollu hyvinki onnellinen jos olisin ollu yllättäen kotona ja hakenu mulle vaikka grilliltä jotain syötävää tai sitte antanu omastaan puolet. Ja minkälaisen kuvan antaa lapsille tilanteesta...
Hohhoijaa... Jo on pienet murheet. Perheessä yleensä kaikki jaetaan, ja kun ruokaa tehdään, kaikki saa syödä .
N29