Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo söi mulle ja lapsille tarkoitettuja tortilloita iltapalaksi vaikka..

Vierailija
05.09.2017 |

Ne olivat tarkoitettu vain minulle ja lapsille. Sanoin ennen kuin aloin niitä tekemään, että vietämme lasten kanssa yhdessä herkkuiltaa leffan kera.
Mitä ajattelette tällaisesta ihmisestä ?

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajutkaa jo ääliöt, että sama/samat naiset tehtailevat jatkuvalla syötöllä näitä surkeita vaimosatuja. Yrittävät epätoivoisesti saada aikaan jonkin kamalan naiset vastaan

miehet -sodan kommenteissa, mikä ei tosin ole edes vaikeaa kun yleisönä on noin tolloa porukkaa kuin te. Kaikki paskanjauhanta uppoaa kuin veitsi sulaan voihin.

Mistä voit täysin varmasti tietää, että trollaaja on nainen? Käyhän täällä miehiäkin.

Siitä että osaan käyttää järkeäni. Aspergerit eivät tietenkään ymmärrä, että joillain on todella terävä järki päässä. Minulle ei myöskään tarvitse selittää jokaista asiaa rautalangasta vääntäen, vaan ymmärrän piilomerkityksiä ja sen sellaista automaattisesti.

Onko sulla noin paha olla, että pitää toisia ruveta haukkumaan? Niin, kukas se fiksu ihminen nyt olikaan.. :)

Vierailija
42/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä se sama nainen, joka muutama päivä sitten ei lähtenytkään ulos, meno peruuntui ja jäi sitten syömään miehen ja lasten elokuvamässyjä ja muutenkin kuokkimaan leffailtaan? Nämä lapset oli vissiin etäisän luona käymässä? Että samako vaiko onko suloisessa Suomessamme toinen samanmoinen?

Joo, on ihme nainen. Miten ehtiikin järjestää näitä peruuntuvia menoja näin usein....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kosto siitä että ap söi kaikki vanukkaat.

Vierailija
44/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MUN VANUKKAAT!

Vierailija
45/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina riittävästi ruokaa koko perheelle. Jos joku ei syö niin ylimenevä menee koiralle.

Vierailija
46/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 / 5

Vierailija
47/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä tehdään ruokaa kaikille ja riittävästi. Ihme kuvioita perheen sisällä, jos joku on rajattu sen ulkopuolelle. Joskus voi käydä niin, että joku syö viimeisen vanukkaan tai jugurtin, mutta jokuhan sen viimeisen syö jokatapauksessa, mutta että tarkoituksella sitten sanotaan, ett hei, tää ei oo sit sulle. Omituista.

Vierailija
48/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ruokaa voi muka tehdä niin naftisti, ettei sitä yhtäkkiä riitäkään vielä yhdelle? Mä ainakin teen ruokaa aina sen verran reilusti että voi ottaa lisääkin. Ja jos tuleekin vaikka joku ekstrasyöjä, niin hänellekin riittää. Ylimääräiset syön itse lounaaksi seuraavana päivänä tai pakastan.

Vierailija
49/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta teki typerästi kun söi. Ei varmaan kumminkaan ole kuolemassa nälkään.

Mutta muistan myös, että lapsellisuudessani ole loukkaantunut kun joku on sanonut, että osti karkit vain itselleen...

Vierailija
50/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että vaimo on xxxxl ja ehkä alitajuntaisesti toimii näin rahoittaakseen vaimon syömistä

Vierailija
51/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kiinnostaa miten ne tortillat oli tehty? Paistoit jauhelihan/kanasuikaleet?

Vierailija
52/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä, jotka tekevät ruokaa niin vähän, että se voi loppua kesken. Itse teen reilusti ja heitän loput roskiin jos ei tule syötyä. 

Vierailija
53/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha ☺, tämä aika hyvä aloitus.

Onhan täällä niitä aloituksia ollut paljon, että mies syö kaikki vanukkaat ja muutkin ruoat jääkaapista.

Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia. Ja olen itse nainen.

Niin no, mielestäni on eri asia tehdä ruokaa koko perheelle PAITSI yhdelle, kun se että joku syö "salaa" seuraavaksi päiväksi varatut ruuat.

Kuten jo mainitsin, niin vaimon ei ollut tarkoitus olla kotona tänä iltana.

Tätä et sitten voinut mainita avauksessa. Muuttaa kokonaan avausviestistä saadun kuvan.

Mutta joo, kaiken tiedon valossa vaimosi teki väärin. Miten hän selitti tekonsa?

Vierailija
54/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö? Yleensä kaikki paikalla olevat saavat syödä mitä kokataan. Miksi halusit jättää vaimon nälkäiseksi, jos kuitenkin kokkasit?

Siksi koska ne olivat vain minulle ja lapsille iltaa varten..tein sen selväksi ennen ruuan tekoa.

Tämähän on tietenkin miespuolinen kosto ketjulle" Mies söi lasten vanukkaat" tmv, mutta sittenkin kysyn, miksi tekeisit  iltapalaa vain itsellesi ja lapsille? Vihaatko vaimoasi? Vai haluatko muuten vain nöyryyttää?

Vierailija
55/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET ole kouluttanut naistasi kunnolla! Meillä minä teen aina KAIKKI ruuat vain itselleni ja lapsille. Mainitsen tästä miehelle aina ennen ruuan tekemistä. Mies ei uskalla koskea tekemiini ruokiin. Raippoja jos yrittää ottaa.  Onhan se nyt ihan normaalia, että aviopuolisolle ei ruokaa tehdä, eikä anneta, vaikka muut perheenjäsenet sitä saavatkin.

nimimerkki: sarkasmia.

Vierailija
56/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollasi on harhainen käsitys siitä, että kotona ruoka kuuluu myös hänelle. Hänellä on varmaan lapsuudenkodissaan ollut outo käytäntö siinä, että äitikin on saanut syödä samaa ruokaa kuin lapset ja isäkin. Teet vain nyt jäkäkästi selväksi, että kun sinä teet iltapalaa, ei siihen ole vaimolla mitään oikeutta koskea!! Oppii olemaan....

Vierailija
57/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä et nyt sitten pääse näköjään yli tästä mitenkään. Eikö se ollut jo viime viikonloppuna, kun vaimosi iltameno peruuntui ja jäikin kotiin vaikka sinä halusit viettää laatuaikaa omien lapsiesi kanssa? Silloin marisit muistaakseni jostain karkeista tai muista herkuista, joita vaimo oli syönyt.

Palaa nyt vaan takaisin kimppaan lastesi äidin kanssa (vaikka ei se kyllä taida sua huolia, sen verran rasittavalta vaikutat) ja päästä nykyinen vaimosi elämään parempaa elämää.

Vierailija
58/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se lehmä

Ei kai se vaimo lehmä ollut? Käsitin, että ihan ihminen kuitenkin. Lehmän pitäminen aviopuolisona ei ehkä ole Suomessa kiellettyä (eläimeen saa yhtyä, eikä se ole rikollista, niin sairasta kun se oikeasti onkin) mutta aika outoa kuitenkin. 

Vierailija
59/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tehnyt vaimollekin yhtä?

Miksi halusit korostaa ettei hän nyt kuulu teidän jengiin.

Olet kyllä pelle. Mitä jos sua kotikiusattaisiin samalla tavalla lapsellisesti.

Minun ja lasten yhteinen aika oli tarkoitettu tälle päivälle ja ruokaa oli varattu vain pieni määrä, koska vaimo ilmoitti eilen, että ei ole illalla kotona.

Pieni määrä, vaikka on aikuinen mies syömässä? Tortillat juuri on sellaista ruokaa, jota on helppo jatkaa, jos syöjiä onkin yksi enemmän, kuin alunperin on luultu. Ja vaikka vaimo olisi ilmoittanutkin, että ei ole kotona ja sitten onkin, niin aika outoa, ettei hänelle riittäisi vähän iltapalaa. Ei meillä edes lapset katsoisi vierestä, kun äiti jätetään ilman ruokaa, vaan antavat vaikka omasta annoksestaan. Ja mies samoin, jakaisi omastaan  minullekin. Täytyy olla aika pervo, joka jättää yhden perheenjäsenen ilman, kun muut mässää. Aina sille yhdellekin tuollaista ruokaa riittää, jonka määrä ei ole tehdessä niin tarkka. Meillä jo lapsikin ymmärtää, että aina annetaan kaikille ruokaa. On jo pienestä opetettu jakamaan ja nyt joka iikka osaa automaattisesti kysyä, että ottaako vielä joku, että kaikille riittää.

Vierailija
60/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en kyllä ymmärrä näitä kommentteja..

Siis jos vaimo on ilmoittanut, ettei ole illalla kotona, niin miksi AP:n olisi pitänyt varata hänellekin ruokaa? Minusta on outoa, että oletetaan, että se on OK, että ruoka on lapsilta pois!? Miksi oletetaan, että lasten kanssa vietetty koti-ilta on perheillallinen , johon poissaollut vaimokin pitää laskea? Vaimo olisi voinut ilmoittaa ajoissa, että tulee syömään kuitenkin.

:DDDDDDDDDDDD Minkälaista perhe-elämää viettää perhe, jossa ruokakin on niin tarkkaan osattu ostaa gramman tarkkuudella, ettei siitä riitä vielä yhdelle  perheenjäsenelle, joka jääkin kotiin, vaikka alunperin on muuta ajatellut. Jos kyse  olisi jostain muusta ruuasta, voisi vielä olla tottakin, mutta että tortillat. Niitähän nyt on niiiiin helppo jatkaa tekemällä enemmän täytteitä  tai sitten vain pienennellään annoksia yhdelle vähän ja kaikille riittää. Muutenkin ihmetyttää, jos jonkun mielestä on normaalia, jättää yksi perheenjäsen ruuatta. Ihmisille tulee muutoksia aikatauluihin ja voi olla , että sitä ollaankin kotona, kun meno on peruuntunut, mutta se, että kotona onkin niin tarkkaan laskettu ruoka, ettei sitä sitten edes vähän riitä yhdelle raukalle, niin on jo ihmeellistä. Minä vaikka jakaisin oman annokseni avoipuolisoni kanssa jos tälläinen tilanne olisi. Täytyy kyllä vihata puolisoaan, jos ei pysty edes vaivaista tortillaa hänen kanssaan jakamaan. Mutta  TROLLIHAN TÄMÄ ALOITUS OLI JA KAIKKI SEN TIETENKIN TIETÄÄKIN, mutta kiva lukea vastauksia.