Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo söi mulle ja lapsille tarkoitettuja tortilloita iltapalaksi vaikka..

Vierailija
05.09.2017 |

Ne olivat tarkoitettu vain minulle ja lapsille. Sanoin ennen kuin aloin niitä tekemään, että vietämme lasten kanssa yhdessä herkkuiltaa leffan kera.
Mitä ajattelette tällaisesta ihmisestä ?

Kommentit (107)

Vierailija
21/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha ☺, tämä aika hyvä aloitus.

Onhan täällä niitä aloituksia ollut paljon, että mies syö kaikki vanukkaat ja muutkin ruoat jääkaapista.

Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia. Ja olen itse nainen.

Niin no, mielestäni on eri asia tehdä ruokaa koko perheelle PAITSI yhdelle, kun se että joku syö "salaa" seuraavaksi päiväksi varatut ruuat.

Kuten jo mainitsin, niin vaimon ei ollut tarkoitus olla kotona tänä iltana.

Jaa, mielestäni silloin sitten jaetaan ja kaikki syövät vähän vähemmän.[/quote

Jaetaan? Jos ihminen ilmoittaa,että ei ole kotona illalla, niin miksi meidän täytyy luopua ruuista toisen takia,joka ei edes ilmoita mitään. Ei todellakaan. Silloin ostaa omat eväät.

Vierailija
22/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän tortillojen tekemiseen kuuluu?

Jos teki meksikolaisia tortilloja niin ensin leipataikinan teko ja kauliminen pyoreiksi "letuiksi" jotka paistetaan pannulla. Espanjalainen tortilla on taytetty munakas.

Salsa tuoreista tomaateista, cuaqamole avokadosta. Salaatti. Fajitas tms.

Kyllä siitä aina riittää yhdelle tlimääräiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tähän tortillojen tekemiseen kuuluu?

Jos teki meksikolaisia tortilloja niin ensin leipataikinan teko ja kauliminen pyoreiksi "letuiksi" jotka paistetaan pannulla. Espanjalainen tortilla on taytetty munakas.

Salsa tuoreista tomaateista, cuaqamole avokadosta. Salaatti. Fajitas tms.

Kyllä siitä aina riittää yhdelle tlimääräiselle

Guacamole.

Vierailija
24/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tekee tortillat valmiiksi iltaa varten? (useampi tunti ennen?)

Ja kun ruokaa tehdään perheelle, sitä tehdään niin paljon, että kaikille riittää.

Vierailija
25/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä niitä aloituksia ollut paljon, että mies syö kaikki vanukkaat ja muutkin ruoat jääkaapista.

Tämä vertautuisi vanukaskeskusteluun, jos vaimo olisi syönyt _kaikki_ tortillat ja mies ja lapset olisivat jääneet ilman.

Vierailija
26/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ääliö äijä, itse en tuollaista perhekiusaamista katselisi hetkeäkään. Meillä tehdään aina riittävästi ruokaa kaikille.

Vierailija
27/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tehnyt vaimollekin yhtä?

Miksi halusit korostaa ettei hän nyt kuulu teidän jengiin.

Olet kyllä pelle. Mitä jos sua kotikiusattaisiin samalla tavalla lapsellisesti.

Siks ku vaimo nimenomaan painottanut, että hänelle ei saa antaa mitään lihottavaa, ku on taas kerran niin hitonmoinen laihis päällä. Eli hän itse haluaa korostaa ettei nyt kuulu jengiin vaan jaksaa toitottaa mulle ja lapsille kuinka äiti nyt laittaa kropan kuntoon, niinku telkkariohjelmassa. Tuettehan te äitiä, pliis!?

Eli lopulta äiti sitten kiusaa ja syyllistää perhettä, kun he eivät olleet mukana äidin tavoitefarkuissa, vaikka äiti niin kovasti sitä teiltä toivoi. Nyt äidillä on kyllä tooooosi paha mieli. Äiti taitaakin teidän aiheuttaman yhteisen sopimuksen rikkomisen vuoksi tempaista nyt sen seittemän tortillaa. Ku te ette tue. Ni.

Vierailija
28/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ruokaa tehdään perheelle, sitä tehdään niin paljon, että kaikille riittää.

Ei ollut kysymys mistään perheillallisesta, vaan ihan laatuajasta lasten kanssa vaimon poissaollessa .Miksi tekisin ruokaa ihmiselle, jonka ei edes pitänyt olla kotona ja sitten tuleekin mitään ilmoittamatta ? Kerro toki?

Vierailija
29/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mielestäni on eri asia tehdä ruokaa koko perheelle PAITSI yhdelle, kun se että joku syö "salaa" seuraavaksi päiväksi varatut ruuat.

Rakastava puoliso jättäisi poissaolevallekin jotain syötävää. Tuskimpa vaimokaan kaikkea aian syö vaan jättää sulle jääkaappiin annoksen mitä sitten on kokannutkin.Sinä olet ällöttävä.Et näemmä edes rakasta vaimoasi.

Vierailija
30/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut kysymys mistään perheillallisesta, vaan ihan laatuajasta lasten kanssa vaimon poissaollessa .Miksi tekisin ruokaa ihmiselle, jonka ei edes pitänyt olla kotona ja sitten tuleekin mitään ilmoittamatta ? Kerro toki?

Siksi että hän on sinulle tärkeä, senkin puusilmä???

Vierailija
31/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt se resepti? Mitä teit?

Vierailija
32/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en kyllä ymmärrä näitä kommentteja..

Siis jos vaimo on ilmoittanut, ettei ole illalla kotona, niin miksi AP:n olisi pitänyt varata hänellekin ruokaa? Minusta on outoa, että oletetaan, että se on OK, että ruoka on lapsilta pois!? Miksi oletetaan, että lasten kanssa vietetty koti-ilta on perheillallinen , johon poissaollut vaimokin pitää laskea? Vaimo olisi voinut ilmoittaa ajoissa, että tulee syömään kuitenkin.

Vierailija
33/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö lapset nyt siis nälkäisiksi kun äitikin söi?

Vierailija
34/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, mielestäni silloin sitten jaetaan ja kaikki syövät vähän vähemmän.[/quote

Jaetaan? Jos ihminen ilmoittaa,että ei ole kotona illalla, niin miksi meidän täytyy luopua ruuista toisen takia,joka ei edes ilmoita mitään. Ei todellakaan. Silloin ostaa omat eväät.

Vaimo ei ole osa perhettä eikä sinua kiinnosta hänen hyvinvointinsa? Entä jos jonkun lapsen harrastus peruuntuisi viime hetkellä, hän saisi katsoa vierestä kun syötte vaimon kanssa suklaalevyn jonka varasitte illaksi? Mahdatte olla onnellinen perhe.

Vierailija
35/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se sama nainen, joka muutama päivä sitten ei lähtenytkään ulos, meno peruuntui ja jäi sitten syömään miehen ja lasten elokuvamässyjä ja muutenkin kuokkimaan leffailtaan? Nämä lapset oli vissiin etäisän luona käymässä? Että samako vaiko onko suloisessa Suomessamme toinen samanmoinen?

Vierailija
36/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajutkaa jo ääliöt, että sama/samat naiset tehtailevat jatkuvalla syötöllä näitä surkeita vaimosatuja. Yrittävät epätoivoisesti saada aikaan jonkin kamalan naiset vastaan

miehet -sodan kommenteissa, mikä ei tosin ole edes vaikeaa kun yleisönä on noin tolloa porukkaa kuin te. Kaikki paskanjauhanta uppoaa kuin veitsi sulaan voihin.

Vierailija
37/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajutkaa jo ääliöt, että sama/samat naiset tehtailevat jatkuvalla syötöllä näitä surkeita vaimosatuja. Yrittävät epätoivoisesti saada aikaan jonkin kamalan naiset vastaan

miehet -sodan kommenteissa, mikä ei tosin ole edes vaikeaa kun yleisönä on noin tolloa porukkaa kuin te. Kaikki paskanjauhanta uppoaa kuin veitsi sulaan voihin.

Mistä voit täysin varmasti tietää, että trollaaja on nainen? Käyhän täällä miehiäkin.

Vierailija
38/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä voit täysin varmasti tietää, että trollaaja on nainen? Käyhän täällä miehiäkin.

Siitä että osaan käyttää järkeäni. Aspergerit eivät tietenkään ymmärrä, että joillain on todella terävä järki päässä. Minulle ei myöskään tarvitse selittää jokaista asiaa rautalangasta vääntäen, vaan ymmärrän piilomerkityksiä ja sen sellaista automaattisesti.

39/107 |
05.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tehnyt vaimollekin yhtä?

Miksi halusit korostaa ettei hän nyt kuulu teidän jengiin.

Olet kyllä pelle. Mitä jos sua kotikiusattaisiin samalla tavalla lapsellisesti.

Minun ja lasten yhteinen aika oli tarkoitettu tälle päivälle ja ruokaa oli varattu vain pieni määrä, koska vaimo ilmoitti eilen, että ei ole illalla kotona.

Aah, halusit pottuilla kun vaimonilmoitti olevansa poissa.

Vierailija
40/107 |
06.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että osaan käyttää järkeäni. Aspergerit eivät tietenkään ymmärrä, että joillain on todella terävä järki päässä. Minulle ei myöskään tarvitse selittää jokaista asiaa rautalangasta vääntäen, vaan ymmärrän piilomerkityksiä ja sen sellaista automaattisesti.

Mikä oikeen kuvittelet olevasi ? Luulet olevasi jokin maailmanomistaja, vaan kun et ole. Et ole yhtään sen parempi ihminen kuin kukaan mukaan, vaikka niin kuvittelet omassa mielessäsi.

Olet väärässä, vaikka kuvittelet tietäväsi asiat paremmin täällä kuin muut. Nyt ei mennyt oikein nappiin.

Tämä ei ole mikään provo edelleenkään. Fiksut ihmiset eivät huutele provoja, varsinkaan , kun eivät tiedä asioista mitään. Katsos kun kaikilla ei ole elämä niin samanlaista kuin muilla.

Jos sinä teet ruokaa ihmiselle , jonka ei ole omien sanojen mukaan tarkoitus viettää iltaa muiden perheenjäseniesi kanssa, niin OK, mutta sen tekemättä jättäminen aiheellisesta syystä ei tee tästä provoa kuitenkaan. Maalaisjärjen käyttö sallittua! Et antanut itsestäsi kovin fiksua kuvaa.

Ap