Vaimo söi mulle ja lapsille tarkoitettuja tortilloita iltapalaksi vaikka..
Ne olivat tarkoitettu vain minulle ja lapsille. Sanoin ennen kuin aloin niitä tekemään, että vietämme lasten kanssa yhdessä herkkuiltaa leffan kera.
Mitä ajattelette tällaisesta ihmisestä ?
Kommentit (107)
Ööö? Yleensä kaikki paikalla olevat saavat syödä mitä kokataan. Miksi halusit jättää vaimon nälkäiseksi, jos kuitenkin kokkasit?
Meilläkään ei pitää mitään herkkuja. Vaimo syö kaikki mitä näkee..
Vierailija kirjoitti:
Ööö? Yleensä kaikki paikalla olevat saavat syödä mitä kokataan. Miksi halusit jättää vaimon nälkäiseksi, jos kuitenkin kokkasit?
Siksi koska ne olivat vain minulle ja lapsille iltaa varten..tein sen selväksi ennen ruuan tekoa.
Miksi et tehnyt vaimollekin yhtä?
Miksi halusit korostaa ettei hän nyt kuulu teidän jengiin.
Olet kyllä pelle. Mitä jos sua kotikiusattaisiin samalla tavalla lapsellisesti.
Olet itsekäs pelle. Eikä muuta sanottavaa.
Paitsi että tätä tortillailtaa vietetään oletettavasti Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Ne olivat tarkoitettu vain minulle ja lapsille. Sanoin ennen kuin aloin niitä tekemään, että vietämme lasten kanssa yhdessä herkkuiltaa leffan kera.
Aika kuiva iltapala. Teitko tortillat maissijauhoista vai vehnajauhoista?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo kysymys "tällaisesta" ihmisestä tarkoitettu, että pohtisimme millainen sinä ihmisenä olet?
Aika todella typerä ja inhottava nolouden lisäksi.
Haha ☺, tämä aika hyvä aloitus.
Onhan täällä niitä aloituksia ollut paljon, että mies syö kaikki vanukkaat ja muutkin ruoat jääkaapista.
Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia. Ja olen itse nainen.
Ai teillä vaimo tekee omat ruoat ja sä lastesi kanssa omat? Uusioperhe?
Ööö...
Mitä tähän tortillojen tekemiseen kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Miksi et tehnyt vaimollekin yhtä?
Miksi halusit korostaa ettei hän nyt kuulu teidän jengiin.
Olet kyllä pelle. Mitä jos sua kotikiusattaisiin samalla tavalla lapsellisesti.
Minun ja lasten yhteinen aika oli tarkoitettu tälle päivälle ja ruokaa oli varattu vain pieni määrä, koska vaimo ilmoitti eilen, että ei ole illalla kotona.
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä niitä aloituksia ollut paljon, että mies syö kaikki vanukkaat ja muutkin ruoat jääkaapista.
Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia. Ja olen itse nainen.
Niin no, mielestäni on eri asia tehdä ruokaa koko perheelle PAITSI yhdelle, kun se että joku syö "salaa" seuraavaksi päiväksi varatut ruuat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia. Ja olen itse nainen.Niin no, mielestäni on eri asia tehdä ruokaa koko perheelle PAITSI yhdelle, kun se että joku syö "salaa" seuraavaksi päiväksi varatut ruuat.
Kuten jo mainitsin, niin vaimon ei ollut tarkoitus olla kotona tänä iltana.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tähän tortillojen tekemiseen kuuluu?
Jos teki meksikolaisia tortilloja niin ensin leipataikinan teko ja kauliminen pyoreiksi "letuiksi" jotka paistetaan pannulla. Espanjalainen tortilla on taytetty munakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jään mielenkiinnolla odottamaan vastauksia. Ja olen itse nainen.Niin no, mielestäni on eri asia tehdä ruokaa koko perheelle PAITSI yhdelle, kun se että joku syö "salaa" seuraavaksi päiväksi varatut ruuat.
Kuten jo mainitsin, niin vaimon ei ollut tarkoitus olla kotona tänä iltana.
Jaa, mielestäni silloin sitten jaetaan ja kaikki syövät vähän vähemmän.
Johan on törppö akka. Nyt vaan kiskalle ostaa mässyy ja otat akalta ne rahat...ihme vaimo sulla.
Tarkoittaako ap-naikkonen nyt tätä mielikuvituslesbokumppaniaan vai itseään? Jälkimmäisestä ajattelen, että huono provo ja tosi mielikuvitukseton.
Mulkku jos sanoit suoraan ettei niitä saa syödä. Jos et sanonut niin oma vikas.