Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin Espanjassa lomalla ja en voi kuin ihmetellä miten espanjalaiset osaa pukeutua, jopa mummot.

Vierailija
04.09.2017 |

Olin itse liikkeellä useina päivinä lenkkareissa, koska kävelimme pitkiä matkoja päivän aikana. Minua hävetti lenkkareiden pito, koska jopa paikallisilla mummoilla oli korkokengät, mekot, kynnet laitettu ja hiukset kauniisti.
Palatessani Suomeen tajusin miten kulttuurierot on niin valtavat Suomessa ja Espanjassa. En tässä ketjussa syytä ketään, vaan syyllistyn asiaan itsekin etten pukeudu niin näyttävästi kuin haluaisin pukeutua. Jos pukeutuu paremmin, niin suomalaisille yleistä on kysyä, että "oletko menossa jonnekin juhliin?"

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ei kyllä ikinä kehu toisiaan

.jos kehuu se on kaikkien mielest falskia ja mielistelyä. Silloin kehutaan veispuukissa kun joku on leikannut kouvolatukan. Mitä tää kertoo meistä?

Vierailija
62/63 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ei kyllä ikinä kehu toisiaan

.jos kehuu se on kaikkien mielest falskia ja mielistelyä. Silloin kehutaan veispuukissa kun joku on leikannut kouvolatukan. Mitä tää kertoo meistä?

Niinpä. Totta on, että pitäisi kehua onnistuneita tyylejä ja jos jostain ei pidä, olla vain hiljaa. Itse kyllä kehuin viimeksi eilen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä tykkään pukeutua kivasti. Korkkareita en pysty enää käyttämään, kun olen pilannut jalkani niitä käyttämälla, heh. Espanjasta löytynee myös vähän kivempia vaatteita, ainakin lyhyelle. Täällä Suomessa on vaikea löytää mitään kivaa kun kaikki vaatteet tehdään 180cm pitkille ja valikoimat on mitä kn, musta, beige jne.

Ilmasto-olot vaikuttavat myös, samoin työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän