Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kysyä lupa suuteluun tappamatta romantiikkaa?

Vierailija
03.09.2017 |

?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi mutta sopisiko suutelo?

hei, vaihdetaanko limaa?

moi, saanko koskettaa törröttäviä huuliasi?

noista valitset jonkun.

Vierailija
2/37 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ei kysykään lupaa? Sanoo vaikka, että "haluaisin suudella sua". Kyllä se toinen sitten kieltäytyy jos ei halua, ja siinä vaiheessa romantiikka on jo kuollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun eksä vastasi ekan pusumme yhteydessä että " sopii, mutta vain jos saan suudella sinua ensin"

ja näillä mentiin

Vierailija
4/37 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anteeksi mutta sopisiko suutelo?

hei, vaihdetaanko limaa?

moi, saanko koskettaa törröttäviä huuliasi?

noista valitset jonkun.

olet ällö

Vierailija
5/37 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion suudella sinua....

Vierailija
6/37 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halailette poski poskea vasten, viet huuliasi hitaasti lähemmäs hänen huuliaan. Mikäli hän ei käänny kauemmas, voit suudella.

Vierailija
7/37 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain on vialla jos siihen pitää lupaa kysyä. Minulta ei ole koskaan kysytty ja aina suudelma silti on ollut tilanteeseen sopiva ja toivottu. Kyllä normaalin ihmisen pitäisi tietää, milloin on paikallaan pussata. Kysyminen todellakin latistaa tunnelmaa ja saa pohtimaan miehen sosiaalisia taitoja.

Vierailija
8/37 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halailette poski poskea vasten, viet huuliasi hitaasti lähemmäs hänen huuliaan. Mikäli hän ei käänny kauemmas, voit suudella.

Klassista tyyliä tämä. Poskelta huulille.

Vierailija
9/37 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihana kuulla mieheltä, että hän haluaisi suudella ja kohta aikoo niin tehdäkin..

Vierailija
10/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuimme ensi treffillä kahvilassa ja juttelimme. Hymyilimme ja nauroimme paljon, mies kosketti kättäni ja hymyilin ja annoin hänen koskettaa, ja hän antoi kätensä vähän viipyä kädelläni.

Hän kysyi kävelisimmekö vähän, lähdimme hämärään puistoon ja pidimme kädestä kiinni kun kävelimme. Lampun alla mies pysähtyi ja kääntyi minua kohti hymyillen, astui lähemmäs ja katsoi minua silmiin, minä nostin kasvoni häntä kohti ja hymyilin ja katsoin häntä silmiin.

Hän tuli vielä vähän lähemmäs niin että vartalomme koskettivat, ja minä sallin sen, hän kiersi kädet ympärilleni ja minä sallin sen, koko ajan katsoimme toisiamme hymyillen silmiin ja kasvomme olivat jo niin lähekkäin että tunsin hänen hengityksensä.

Ja sitten hän sulki silmänsä ja suuteli minua pehmein huulin.

Suljin silmäni ja suutelin häntä takaisin, ja nostin kädet hänen rinnalleen.

Translation: hän lähestyi minua monin tavoin ja annoin aina vihreää valoa. Ei tarvinnut kysyä. Hän olisi voinut kysyä siinä seistessämme jo lähes sylikkäin lampun alla, ja se olisi sekin ollut romanttista, mutta sanat eivät olleet tarpeen.

Vierailija
11/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa kysyä.

Vierailija
12/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kysyä.

Samaa mieltä. Kysyminen osoittaa, ettei ihminen osaa lainkaan lukea sanatonta viestintää.

Vierailija
13/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuulun siihen porukkaan kanssa jonka mielestä suutelemiseen ei lupaa kysytä vaan se tapahtuu hetkessä. Eli joku fyysinen tilanne: halaatte tai katselette toisianne kun siemailette kahvia ja "siirrät naisen tukkaa" pois hänen silmien edestä. Siihen sopii suutelut hyvin. 

Tai erotessa, mies kävelee kanssasi autolle tai pysäkille ja kun pysähdytte voit painautua autoa/pysäkkiä vasten selälläsi, mies nojaa yhdellä kädellä siihen autoon tai kahdella kädellä ja se tekee hetken jo vahvaksi suudelmalle.

Vierailija
14/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuot tietenkin papin paikalle ja annat papin kysyä niin pappi antaa sitten virallisen luvan.

Vierailija
15/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet kysyvät paremmin kuin sanat.

Vierailija
16/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kysyä.

Samaa mieltä. Kysyminen osoittaa, ettei ihminen osaa lainkaan lukea sanatonta viestintää.

Tai sitten miehellä on vain kiire ja yksi ainoa asia mielessä.

Vierailija
17/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en ole kysynyt lupaa. Olenkohan outo? :D

Vierailija
18/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että teininä tämä oli aika polttava kysymys. Miten suudellaan? Missä tietää että on lupa suudella?

Näitä miettii silloin kun se haaveiden kohde ei hahmotu todellisena ihmisenä, vaan on joku etäinen halujen kohde.

Kun tutustuu toiseen ja viettää yhdessä aikaa, kyllä sen alkaa aistia, että tykkääkö se olla sua lähellä ja koskettaa sua. Ennen suutelemista pitäisi jo tykätä pitää kädestä, istua lähekkäin, höpötellä hymyillen kasvot toisiaan kohden, sipaista toista poskesta tai hiuksista.

Jos jännität liikaa tehdäksesi mitään näistä, tai ette ole niin läheiset että toinen tekisi kanssasi mitään näistä, ette ole vielä suuteluasteella vaikka kuinka tekisi mieli.

Vierailija
19/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kysyä.

Tämä vaikutelmahan siitä tulee. Ei näe sua ihmisenä vaan jonain kohteena.

Vierailija
20/37 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa kysyä.

Tämä vaikutelmahan siitä tulee. Ei näe sua ihmisenä vaan jonain kohteena.

Ihania feminatseja <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan