Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen vihaa raskaana olevia naisia

Vierailija
03.09.2017 |

Lapsia esimerkiksi hoidoilla hankkivia naisia sekä äitejä? Täällä on kommenteista päätellen todella moni nainen joka vihaa naisen raskautumista ja lasten hankintaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vihaan, tuu kattomaan minkälainen oon.

Vierailija
2/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vihaa ketään vain siksi, että on raskaana.

Hedelmöityshoitoja en kyllä hyväksy kenellekään (mm. liikakansoituksen vuoksi, mieluummin voisi adoptoida), mutta en minä tiedä kuka on hankkinut lapsensa luomuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt varsinaisesti vihaa mutta mun mielestä raskaana olevat naiset on oksettavia.

Vierailija
4/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään ihminen, joka aktiivisesti "vihaa" jotain toista henkilöä tai ihmisryhmää, on omassa elämässään jollain tavalla onneton ja epäonnistunut. Niistä tunteista se vihakin sitten kumpuaa, eli on kivempi kääntää se aggressio jotain muuta kohtaan kuin kohdata se oma surkeus.

Vierailija
5/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää aina että on ihmisiä jotka terapian sijasta trollaa vauva palstalla. Siinä on ihan uusi pohja löydetty.

Vierailija
6/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan.

Älä kysele häiriintyneiltä palstaprovoilta, nämähän on ihan laitospotilaita.

Ei holhouksenalaisten vauhkoamisista tarvitse välittää, he ovat elämässä täysin ulkopuolisia.

Vierailija
7/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt varsinaisesti vihaa mutta mun mielestä raskaana olevat naiset on oksettavia.

Ajattelepa asiaa siltä kannalta, että aika monen ihmisen mielestä sinä puolestaan olet oksettava, vaikka et voi edes käyttää raskautta tilapäisenä tekosyynä sille, että olet niin vastenmielinen, koska rumuutesi tulee sisältäpäin.

Vierailija
8/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on ok. Raskaana oleminen, pienet vauvat ja kaikki siihen liittyvä on ollut minulle pakollinen paha. Nopein ja halvin tapa saada lapsia oli tehdä itse.

Nyt kun nuorempikin on reilut 3v elämä on mahtavaa. Nyt voin sanoa oikeasti nauttivani. Vauva-aika on itselleni aina ollut pakollinen paha, eikä ole mikään salaisuus, että en etenkään toisten vauvoista tai vauvamahoista välitä; minä en kenenkään toisten vauvoja esim. koskaan suostu perään katsomaan tai syliin ottamaan. Saati kenenkään isoa mahaa ihastelemaan. Ennemmin kohteliaasti koitan olla vain noteeraamatta asian. Omat vauvat menetteli toki, mutta ei mitään kaihoa niihin aikoihin enää ja onneksi raskauteni+synnytykseni olivat helpot.

Minusta etenkin raskaana olevat ylipainoiset naiset on oikeasti aika kamala näky. Samoin maha pystyssä olevat reippaasti neljääkymppiä lähestyvät. Onneksi jokaisen oma valinta.

Vierailija
9/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikansoittuminen on jo muutenkin ongelma ja ap kyselee täällä tyhmiä...

Vierailija
10/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa, en välitä, kuten en toisten lapsistakaan. Oma on 16, joten en lämpene raskaus-, vauva- tai lapsijutuille yleensäkään, ovat menneen talven lumia. Aikansa kutakin.

Vierailija
11/11 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestäni raskaana olevat keski-ikäiset näyttää aika vastenmielisiltä. Tiedän kyllä että isovanhempani saivat isäni yli 40-vuotiaina, mutta aikaisemmin ei vain tärpännyt. En ymmärrä sitä, että tahallaan pitää lykätä lastensaantia niin vanhalle iälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi