Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin alkottomat häät?

Vierailija
03.09.2017 |

Olemme molemmat absolutisteja, koska molemmat ollaan alkoholistiperheistä ja voisipa sanoa että vihataan kännäämistä. Emme siis tarjoaisi edes lasillista alkoa sisältävää kuohuviiniä häissämme, vaan jotain promilletonta versiota / optio halukkaille pommaciin. Tuleeko sellaisista häistä ihan huonot häät? Vihaako vieraat meitä sen jälkeen?

Kommentit (254)

Vierailija
1/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne siat ja eläkää omaa elämäänne! T: raitistunut alkoholisti

Vierailija
2/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ja eivät vihaa. Teillä on täysi oikeus viettää juuri sellaiset häät kuin haluatte. Lisäksi läheisenne varmasti tietävät, että olette absolutisteja, joten osaavat ehkä jo olettaakin tuollaista ratkaisua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli alkoholittomat häät, vaikka emme ole absolutisteja. Paljon mukavampaa sellainen kuin känniörvellys. Kaikki vieraat kun eivät kuitenkaan osaa nauttia alkoholia kohtuudella.

Vierailija
4/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut useissakin alkoholittomissa häissä. Aina on ollut hauskaa ja olen viihtynyt hyvin. Olisi todella lapselllista suuttua, jos ei juhlissa tarjota alkoholia.

Vierailija
5/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, holittomat häät on myös erittäin jees! Jos asia on jonkun kohdalla niin, että viinan litkiminen tekee vasta tapahtumasta "juhlallisen", jättäisin koko kekkerit väliin. Onnea teille!

Vierailija
6/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin jopa mieluummin alkoholittomiin kuin alkoholillisiin juhliin. En voi sietää kännisiä ihmisiä.

Vierailija
7/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikuinen ihminen ei osaa juhlia ilman viinaa, on hänessä jotain pahasti vialla. Pitäkää siis vain huoletta alkoholittomat juhlat. Jos joku asiasta mielensä pahoittaa, se on vain ja ainoastaan hänen päänsärkynsä. Kovinkaan moni ei moisesta onneksi mieltään pahoita. Ihanaa hääpäivää teille!

8/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin häissä jossa tarjoiltiin alkoholia mutta kukaan ei örveltänyt kännissä vaan iloisia, tanssivia ja naurava ihmisiä olivat. Mitäs olis tämmöset häät?

Vierailija
9/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa tuo sitten jo kutsuun.

Vierailija
10/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli alkoholittomat häät, koska suuri osa molempien sukua on alkoholisteja. Fiksu ratkaisu, ei ollut tylsää.

Vierailija
11/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholittomat häät on todellakin ihan ok. Kaksissa olen ollut, tarjolla oli tosi hyviä alkoholittomia juomia esim. kuusenkerkkä -alkumalja, ja lapsille jälkkäripöydässä kotitekoista simaa (sitä näytti tosin moni aikuinenkin innolla juovan, onneksi olivat tehneet reilun satsin).

Vierailija
12/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6805 kirjoitti:

Minä olin häissä jossa tarjoiltiin alkoholia mutta kukaan ei örveltänyt kännissä vaan iloisia, tanssivia ja naurava ihmisiä olivat. Mitäs olis tämmöset häät?

Itsekin alkoholistiperheessä kasvaneena en pitäisi alkoholitarjoilusta, vaikka kaikki osaisivatkin nauttia kohtuudella. Iloisia, tanssivia ja nauravia ihmisiä ihan selvinpäin, kiitos.

Vierailija
13/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat häät saa olla juuri sellaiset kuin itse haluaa. Ehkä asia kuitenkin kannattaa mainita kutsussa.

Itse olin alkoholittomissa häissä ja jäin kyllä kaipaamaan kuoharia sekä ruoan kanssa viiniä. Ei sentään mitään baarimeiminkiä.

Vierailija
14/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä6805 kirjoitti:

Miksi ihmiset eivät voisi olla iloisia, tanssivia ja nauravia ilman alkoholia? Onnistui ainakin niissä holittomissa häissä, joissa minä olen ollut vieraana.

Vierailija
15/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sitten jos saa käyttää jotain muuta alkon tilalla.

Vierailija
16/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ne spuget pilaamaan omaa elämäänsä.

Vierailija
17/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran alkottomissa häissä ja näin myöhempään niitä muistellen en muista että alkottomuudesta olisi ollut mitään haittaa. Oli kivat häät.

Ei häät ole mikään juodaan viinaa-juhla. Kaikki pitää sellaiset häät kuin katsoo parhaaksi ja tekee morsiusparin onnelliseksi.

Vierailija
18/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistui minun hääni ilman alkoa. Alko on aika huono kauppa häiden pitämiseen eli ihan järkevä ideä toi on.

Vierailija
19/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten jos saa käyttää jotain muuta alkon tilalla.

Saahan sitä. Ap mainitsi esimerkiksi Pommacin. Sitä voi käyttää kuohuviinin tilalla alkumaljoissa. 

Vierailija
20/254 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on ihmisessä ei alkoholissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän