Desigual vaatteet
Tietääkö kukaan, onko Suomessa Desigual vaatteita myyviä myymälöitä, vai pitääkö ko. tuotteet aina tilata netistä. ?
Kommentit (16)
Sokoksella mielestäni on jonkin verran.
Olen muistaakseni nähnyt, äitini käyttää ko. merkin vaatteita enkä usko, että olisi kaikkia ostanut ulkomailta. Harmi etten muista missä olen niitä nähnyt! Googlettamalla saattaisi löytyä Desigualia myyviä kauppoja.
Mieluummin älä osta. Paljon kivempiakin vaatteita löytyy.
Sokos ja stokka myyvät ja olen kyllä nähnyt muuallakin.
Stockalta, Aleksi 13 ja Sokoksesta ainakin saa.
Muistelen nähneeni Aleksi 13:ssa ja ehkä Stockalla
Ja ruotsinlaivalta (ei tietoa oliko Silja vai Viking) on mutsini niitä kärrännyt, kuulemma ovat hyvinkin edullisia.
Tyypillistä, kysytään 'missä' ja vastaus on 'karseita'!
Vierailija kirjoitti:
Oletko sä saanut kulttuurisihteerin paikan vai täyttänyt just 50? Onnea joka tapauksessa! Pysy jatkossakin rempseänä!
En ole lainkaan rempseä vaan tyttömäinen ja ujohko 40-vuotias.
Pidän A-linjaisista pitkistä (hihattomista) tunikoista joissa on sellainen keijukaismainen helma. Tiedättehän, sellainen epätasainen, sivuilta pidempi kuin edestä. Sopii päärynävartalolle. Olen huomannut että Desigualin vaatteissa on paljon tuollaista mallia. Toki kukat ja värikkäät väritkin ovat kivoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja ruotsinlaivalta (ei tietoa oliko Silja vai Viking) on mutsini niitä kärrännyt, kuulemma ovat hyvinkin edullisia.
Silja. Joko serenade tai symphony, en muista kumpi. Voi olla molemmissakin myymälä. Ja te jotka kommentoitte että ei kannata ostaa koska TEIDÄN mielestä ovat karseita niin kysykää sitten itse lupaa täältä onko sopivaa ostaa sellaisia merkkejä joita itse käytätte. On se nyt ihme jos ei saa ostaa mistä itse tykkää vaan pitäis tuntemattomien mielipiteiden mukaan vaatteensa valita!
Kiitos vastauksista! Juu, pitääpä käväistä Sokoksella, löytyy omasta pikkukaupungistanikin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö kukaan, onko Suomessa Desigual vaatteita myyviä myymälöitä, vai pitääkö ko. tuotteet aina tilata netistä. ?
Jos joskus menet Tallinnaan, niin Virukeskuksesta, Kaubmajasta löytyy.
Raision Myllyssä on myös joku merkkivaateliike, jossa on pieni hylly myös desigualia.
Oletko sä saanut kulttuurisihteerin paikan vai täyttänyt just 50? Onnea joka tapauksessa! Pysy jatkossakin rempseänä!