Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli ihastuksesta?

Vierailija
03.09.2017 |

Olen ollut noin 15 vuotta masentunut. Nyt pari viime vuotta olen ollut auttamattoman ihastunut työkaveriini. Minulla ei ole tänä 15v aikana ollut oikein mitään muuta kuin työ. Ei kavereita tai vapaa-ajan harrastuksia. Tiedän ettei meistä voi tulla mitään koska olen tosiaan vaan maannut kotona pidemmän aikaa.

Pitäisikö minun aloittaa masennuslääkitys? Kun aikoinaan vedin niitä olin täysi zombi. Toisaalta en haluaisi luopua tästä fiiliksestäkään, pitäisi vain päästä tästä irti tästä ihastuksesta ja löytää joku toinen. Miten onnistun?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/48 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh eikö kukaan lue tätä :< Ei mulla ole mitään kontakteja joiden kanssa jutella tästä..   ... 

Vierailija
4/48 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tää ihastuksesi on?

Vierailija
5/48 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen tää ihastuksesi on?

Tosi mukava ja puhelias jne mutta 10v nuorempi... on nyt lopettamassa työtkin ja muuttamassa eri paikkakunnalle. Ehkä se ajan myötä sitten unohtuu? Pelottaa vaan ettei löydä ketään toista ja olen sitten yksin loppuelämän.

Hänellä on myös sisko samassa työpaikassa joka näyttääkin aika samalta.. koita siinä sitten unohtaa :<

Vierailija
6/48 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jollain nyt joku vinkki on.. onhan tää vähän erikoinen tilanne kun ollut niin pitkään ilman mitään tunteita. Eikä tässä ole ketään muuta kiinnostuksen kohdetta ollut. 

Pitäiskö piinata hänen siskoaan ja kysellä jotain salaisuuksia siskosta? Ei kai kukaan niin täydellinen voi olla.

Vierailija
7/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa neuvoa. Itse olen roikkunut eräässä miehessä nyt 2,5 vuotta. On tehnyt selväksi ettei halua musta mitään. En edes ole nähnyt häntä 2,5 vuoteen mutta stalkkaan häntä instagramissa päivittäin. En vaan pysty unohtamaan häntä.

Vierailija
9/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa neuvoa. Itse olen roikkunut eräässä miehessä nyt 2,5 vuotta. On tehnyt selväksi ettei halua musta mitään. En edes ole nähnyt häntä 2,5 vuoteen mutta stalkkaan häntä instagramissa päivittäin. En vaan pysty unohtamaan häntä.

Huh noh mulla varmaan sama tilanne edessä. Kerro jos pääset yli.

Vierailija
10/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hakea muita ihmisiä, joita ajatella. Tuo on kuitenkin vain yksi ihminen, maailma on täynnä muita.

Vierailija
11/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä hakea muita ihmisiä, joita ajatella. Tuo on kuitenkin vain yksi ihminen, maailma on täynnä muita.

En mä nyt vaan kotona olen maannut. Käyn kyllä kaupassa jne päivittäin. Baareissakin ehkä pari kertaa vuodessa. Ei vaan ole tullut ketään toista vastaan.

Toisaalta ehkä tämä ihastus tarkoittaa sitä etten ole enää masentunut. Nyt vaan kun unohtaisin hänet ja löytäisin jonkun joka pitää musta.

Vierailija
12/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein ihmiset ihastuu kunnolla? Onko se jotain 10 kertaa elämän aikana? Vähän pelottaa että tämä jää mun viimeiseksi, ikääkin on yli 30v.

Vierailija
13/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä masennuksesi on alkanut hellittää, kun pystyt ihastumaan? En tiedä, kannattaako tehdä mitään. Pakkien saaminen voisi tilanteessasi olla aika raskasta. Yleensä kehotan ihmisiä toimimaan, koska terve ihminen kuitenkin kestää pettymyksiä. Minä antaisin ihastuksen olla ja yrittäisin parantua ensin itse. Käytkö terapiassa? Olen itse syönyt masennuslääkkeitä ja sain niistä paljon apua. Ehkä sinäkin voisit kokeilla jotain eri merkkiä tai eri annostusta? Jotain sosiaalista kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa olisi myös hyvä kehittää. Nyt elämäsi pyörii vain yhden ihmisen, ihastuksesi, ympärillä. Se ei ole sinulle hyväksi, elämää ei voi rakentaa vain yhden ihmisen varaan. Aloita jokin harrastus, jossa tapaa uusia ihmisiä. Mene juoksukouluun, tanssikurssille, vapaaehtoistyöhön, kokeile geokätköilyä tms. Tärkeintä että tekisit jotain.

Vierailija
15/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä masennuksesi on alkanut hellittää, kun pystyt ihastumaan? En tiedä, kannattaako tehdä mitään. Pakkien saaminen voisi tilanteessasi olla aika raskasta. Yleensä kehotan ihmisiä toimimaan, koska terve ihminen kuitenkin kestää pettymyksiä. Minä antaisin ihastuksen olla ja yrittäisin parantua ensin itse. Käytkö terapiassa? Olen itse syönyt masennuslääkkeitä ja sain niistä paljon apua. Ehkä sinäkin voisit kokeilla jotain eri merkkiä tai eri annostusta? Jotain sosiaalista kanssakäymistä muiden ihmisten kanssa olisi myös hyvä kehittää. Nyt elämäsi pyörii vain yhden ihmisen, ihastuksesi, ympärillä. Se ei ole sinulle hyväksi, elämää ei voi rakentaa vain yhden ihmisen varaan. Aloita jokin harrastus, jossa tapaa uusia ihmisiä. Mene juoksukouluun, tanssikurssille, vapaaehtoistyöhön, kokeile geokätköilyä tms. Tärkeintä että tekisit jotain.

Olen yrittänyt jotain harrastuksia, mutta en vaan jaksa. Olen kaksivuorotyössä varastolla eikä paukkuja ole töiden jälkeen. Töissä on kyllä kavereita enkä vapaalla oikein edes jaksa hengailla. En ole terapiassa enää ja koitin kyllä vaikka mitä masennuslääkkeitä, mutta kaikki vain passivoivat entisestään.

Nyt ihastus sitten lähtee pois enkä tule häneen törmäämään. Kai hän sitten lopulta unohtuu. Mutta joo, esim viime kesänä olin todella hyvässä kunnossa ja meni muutenkin hyvin. Tsemppasin ihastukseni takia. Nyt on lähes päinvastainen tilanne ja olen ehkä paskimmassa kunnossa fyysisesti koskaan. Mieliala on maassa, mutta tunnen sentään jotain. Toivotaan etten palaa samaan tilaan kuin ennen ihastusta.

Vierailija
16/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten usein ihmiset ihastuu kunnolla? Onko se jotain 10 kertaa elämän aikana? Vähän pelottaa että tämä jää mun viimeiseksi, ikääkin on yli 30v.

Kerran, sitten sitä oppii varomaan.

Vierailija
17/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt jotain harrastuksia, mutta en vaan jaksa. Olen kaksivuorotyössä varastolla eikä paukkuja ole töiden jälkeen. Töissä on kyllä kavereita enkä vapaalla oikein edes jaksa hengailla. En ole terapiassa enää ja koitin kyllä vaikka mitä masennuslääkkeitä, mutta kaikki vain passivoivat entisestään.

Nyt ihastus sitten lähtee pois enkä tule häneen törmäämään. Kai hän sitten lopulta unohtuu. Mutta joo, esim viime kesänä olin todella hyvässä kunnossa ja meni muutenkin hyvin. Tsemppasin ihastukseni takia. Nyt on lähes päinvastainen tilanne ja olen ehkä paskimmassa kunnossa fyysisesti koskaan. Mieliala on maassa, mutta tunnen sentään jotain. Toivotaan etten palaa samaan tilaan kuin ennen ihastusta.

Tuntuu, että toi ihastuksesi on sulle nyt joku lääkkeen korvike tai yritys ratkaista henk.koht. ongelmiasi. Kannattaisko miettiä muita apuja?

Vierailija
18/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että toi ihastuksesi on sulle nyt joku lääkkeen korvike tai yritys ratkaista henk.koht. ongelmiasi. Kannattaisko miettiä muita apuja?

Mitä muita apuja? Olen kuitenkin työkykyinen, ei mulle tarjota ainakaan työterveyden kautta kun lääkkeitä. En ole niin pahasti masentunut. Mikään ei vaan kiinnosta pahemmin. Lääkkeet lopetin n 10v sitten ja olo on parempi kuin niitä syödessä. Ja tämä ihastus kestänyt siis n 2v, eli 8 vuotta oli ihan tyhjää.

Vierailija
19/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o ehkä mulla on joku muukin vaiva kuin masennus. Harmi vaan ettei työterveys tunnu ottavan mua tosissaan vaan varmaankin luulevat että kalastelen vain sairaslomaa...

Ei kai tässä muu auta kuin inttää enemmän. Olen liian loppu tämän ihastuksen takia, ei ole enää tervettä.

Vierailija
20/48 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään aloita masennuslääkistystä, vaan hanki harrastuksia ja ystäviä!! Miksi noin pienestä syystä pitäisi aloittaa masennuslääkitys, joka ensinnäkin vie sinulta tunteet, kyvyn rakastua, ja lopulta myös seksuaalisuus voi mennä sekaisin? En aina tajua näitä aloituksia. Ja ihastuksesta puheen ollen; eikö se ole ihanaa että olet ihastunut? Ainakin tiedät että voit vielä ihastua. Nauti ihastuksen tunteesta, mutta älä jää roikkumaan tyyppiin joka muuttaa muualle. Elä hetkessä ja toivo että ihastut kohta johonkin muuhun. Ja unohda nyt ne mielialalääkkeet. Sä tarviit aktiivisuutta elämään (=uusi harrastus, uusi karderoobi, uusi ilme tai kampaus tms. ystäviä, sosiaalista elämää), et mitään lääkkeitä jotka tosiaan tekee susta zombin.