Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli ihastuksesta?

Vierailija
03.09.2017 |

Olen ollut noin 15 vuotta masentunut. Nyt pari viime vuotta olen ollut auttamattoman ihastunut työkaveriini. Minulla ei ole tänä 15v aikana ollut oikein mitään muuta kuin työ. Ei kavereita tai vapaa-ajan harrastuksia. Tiedän ettei meistä voi tulla mitään koska olen tosiaan vaan maannut kotona pidemmän aikaa.

Pitäisikö minun aloittaa masennuslääkitys? Kun aikoinaan vedin niitä olin täysi zombi. Toisaalta en haluaisi luopua tästä fiiliksestäkään, pitäisi vain päästä tästä irti tästä ihastuksesta ja löytää joku toinen. Miten onnistun?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KÄÄNNE! Ihastukseni oli katsellut minua silloin pari kolme vuotta sitten kun oli itsekin masentunut ja varmaankin tunnisti saman mussa. Ei vain uskaltanut tulla juttelemaan. Nyt siis muutti pois toiselle paikkakunnalle eikä varmaankaan toivoa ole, on jo siirtynyt eteenpäin. 

Tämän kuulin ihastuksen siskolta joka on myös samassa duunipaikassa... ja hän pyysi minua kahville.. pitäisikö mennä? 

Sinne vaan niin saat ainakin jotain vyyhteä aikaan..

Vierailija
42/48 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KÄÄNNE! Ihastukseni oli katsellut minua silloin pari kolme vuotta sitten kun oli itsekin masentunut ja varmaankin tunnisti saman mussa. Ei vain uskaltanut tulla juttelemaan. Nyt siis muutti pois toiselle paikkakunnalle eikä varmaankaan toivoa ole, on jo siirtynyt eteenpäin. 

Tämän kuulin ihastuksen siskolta joka on myös samassa duunipaikassa... ja hän pyysi minua kahville.. pitäisikö mennä? 

Sinne vaan niin saat ainakin jotain vyyhteä aikaan..

Noh en ainakaan voi hänen siskonsa kanssa aloittaa mitään.. en ole edes kiinnostunut hänestä vaikka onkin kaunis jne. Olisiko vähän jäätävää kohdata jossain vaiheessa ihastus kun olen hänen siskonsa kanssa?:D Kaipa sitä voi silti kahville lähteä. Kyselen hänen siskostaan koko kahvittelun ajan.

Harmittaa kyllä että ajattelinkin ihastuksen olleen musta kiinnostunut kun oli huonommassa kunnossa. Lähetti vain siskonsa kautta terveisiä, että oli myös silloin kiinnostunut. Hän pääsi eteenpäin minä en. Enkä silloin tehnyt mitään alotetta kun oli molemminpuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä? Kahville ihastuksen siskon kanssa ja kysellä kaikki mahdollinen ihastuksesta? Ei kai kukaan niin täydellinen voi olla kun kuvittelen. Sitten pääsen yli ja elämä jatkuu?

Vierailija
44/48 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

u

Vierailija
45/48 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa vaan, enhän mä voi miltään alkoholisoituneelta varastomieheltä kysyä neuvoja. Voihan olla että ihastuksen sisko haluaisi muutakin kuin kahvittelua. En nyt halua ketään loukatakkaan.

Mitä skenaarioita tässä on? Sisko haluaisi antaa säälipillua? On ihastunut? Kertoa lisää siskonsa kuulumisia? En edes tiedä tiesikö ihastukseni mun tilanteesta mitään. Ilmoitti vain siskonsa välityksellä että oli jotain tunteita silloin, kun oli itsekin masentunut.

Vierailija
46/48 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ota suoraa kontaktia siihen ihastukseen ja puhu suoraan? Muuta en osaa noilla spekseillä neuvoa.

Vierailija
47/48 |
09.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ota suoraa kontaktia siihen ihastukseen ja puhu suoraan? Muuta en osaa noilla spekseillä neuvoa.

Hän jo muutti pois ihan toiselle paikkakunnalle melkein eripuolille Suomea. Ei hän enää minua halua. Ja jäädyn totaalisesti hänen seuraassaan, jouduin miettimään jutun aiheet etukäteen. Ehkä tämä on vain tekosyy... mutta joo. Se että muuttaa 600 km päähän ei juuri vala toivoa siihen että hän pitäisi minusta, ainakaan enää. Olen aika pahasti syrjäytynyt jo nyt, en tiedä miten selvitä ihan eri paikkakunnalla kaukana kaikista sukulaisista ja tutuista. Nyt vaan pitäisi itse päästä irti hänestä.

Ehkä pitäisi mennä tapaamaan ja tutustua, en kuitenkaan tunne häntä kuin aika pinnallisesti. Ehkä joku isompi vika löytyy. Ikäeroakin on 10v eli ei kai siitä arjesta mitään tulisi?

Vierailija
48/48 |
15.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up