Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?
Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?
Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?
Itse en pystyisi.
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään väkisin viedä.
Minkälainen mies jättää vaimon ja lapset ja löhtee vieraan matkaan..
Sellainen jonka vaimo ei ole kunnioittanut ja rakastanut miestään vuosiin vaan elää vain lapsilleen.
Miksi vaimon pitäisi kunnioittaa miestä sen enempää kuin miehen vaimoa? Joko molemmat kunnioittavat toisiaan, tainsittem kumpikaan ei kunnioita.
Vierailija kirjoitti:
^
No ei pystytä siinä mielessä, että hankimme 3 lasta. Mies heidät ja kodin pääosin hoitaa, minä keskityn omiin juttuihini.
Yritä sinäkin vapautua tuosta katkeruudestasi. Oleyko löytänyt paremman miehen?
En ole mistään katkera vaikka kuinka niin toivoisitkin, en nimittäin ottanut petturia riesakseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
No ei pystytä siinä mielessä, että hankimme 3 lasta. Mies heidät ja kodin pääosin hoitaa, minä keskityn omiin juttuihini.
Yritä sinäkin vapautua tuosta katkeruudestasi. Oleyko löytänyt paremman miehen?En ole mistään katkera vaikka kuinka niin toivoisitkin, en nimittäin ottanut petturia riesakseni.
No ole sitten onnellinen puolestani, äläkä vänkää että kaikkien pitäisi alistua jonkun kolmannen osapuolen tahtoon, niin kuin itse olet tehnyt. Minä en pidä häviämisestä ja siitä johtuu, että voitan aina.
Mun mielestä koko termi "varattu" viittaa siihen, että kumppani mielletään jonkinlaiseksi tavaraksi jonka voi vaan "varata" itselleen eikä siitä sen jälkeen sitten tarvitsekaan huolehtia. Siellä se kaapin perällä kiltisti odottaa, kun ei sitä kukaan enemmän arvostavakaan voi ottaa kun sehän on mulle "varattu".
En mä taas näe sitä ihan niin. Ihminen on aina vapaa lähtemään, jos tapaa jonkun jonka kanssa uskoo sopivansa paremmin yksiin. En mä tajua, miksi kukaan edes haluaisi roikkua ihmisessä joka haluaa itse mennä. Eikö sellainen takertuminen syö ihan omanarvontuntoakin?
Mutta jokainen tietty tyylillään.
"Mikä pettämällä alkaa, pettämiseen päättyy"
Hmh. Koskahan se hetki on odotettavissa että kuin salama kirkkaalta taivaalta iskee tarve pettää tuota rakastettuani? 11 vuotta tässä on kulunut eikä ole käynyt mielessäkään pettää.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin kerran varatun miehen sanovan, että välillä mukava pökkiä omaa vaimoa kun kakkosen takamus on niin iso.
Oliko Porvoosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en antanut hajottaa ja nainen sai pitkän nenän. En kyllä antanut anteeksikin. Otin myöhemmin rakastajan. Tähän mennessä rakastajia ollut kolme.
Dont get mad, get even.Onko kivaa seistä voittajana pa*skatunkion (jota kutsut avioliitoksesi) päällä?
Itse istut tunkiosi päällä
Kateellisia nardisteja, usein maine mammona ja iso körmy saa vastuuttomat lumpakot hamuilemaan varattua
Pettäminen ei ole puolison rakastamista.
No ei silloin ole parisuhteessa kaikki ok jos toinen pettää ja miksi ainoastaan "ulkopuolinen" nähdään aina rikkojana?
Jaa , että millainen nainen varatun ottaa.....no olen tälläinen ihan tavallinen 55v sinkku,joka ei parisuhdetta halua,mutta sex kyllä. Varattu on kiva,kun ei jää nurkkiin pyöriin.
Kaikillahan on luurankoja kaapissa,jopa sinulla normalisoivalla henkilöllä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa , että millainen nainen varatun ottaa.....no olen tälläinen ihan tavallinen 55v sinkku,joka ei parisuhdetta halua,mutta sex kyllä. Varattu on kiva,kun ei jää nurkkiin pyöriin.
Kaikillahan on luurankoja kaapissa,jopa sinulla normalisoivalla henkilöllä.
Varattu torvelo takertuu sinuun kuin takiainen. Katsele sitten sen älytöntä soidinmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Yritä sinäkin vapautua tuosta katkeruudestasi. Oleyko löytänyt paremman miehen?En ole mistään katkera vaikka kuinka niin toivoisitkin, en nimittäin ottanut petturia riesakseni.
No ole sitten onnellinen puolestani, äläkä vänkää että kaikkien pitäisi alistua jonkun kolmannen osapuolen tahtoon, niin kuin itse olet tehnyt. Minä en pidä häviämisestä ja siitä johtuu, että voitan aina.
Olen eri, mutta herää. Sinä leuhkit sillä, että olet voittanut itsellesi pettävän limanuljaskan. Joskus kannattaisi miettiä, mitkä "voitot" ovat tavoittelemisen arvoisia. Nyt kuulostat siltä, että heilutat voitonriemuisena p*skakikkaretta ilmassa ja hihkuisit "mää voitin mää voitin".
No, joskus elämä ei anna meille mitä me halutaan ja joskus se on siunaus. Ja joskus me ihan itse tilataan kasa p*skaa ja joudutaan elämään sen kanssa (ja uskotellaan itsellemme sen olevan kultakimpale).
Toivon, että sinäkin opit joskus arvostamaan itseäsi enemmän.
ap sinulla on ongelma..naisilla on tissit ja pimppi, avasiko tämä yhtään asiaa, jos ei, kysy äipältä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Tarkoitin kylläkin sitä että mieheni on uskollinen, en petturia kelpuuttaisi. Kun lyötiin hynttyyt yhteen sovittiin että se on puolin ja toisin lupaus siitä että ei vieraissa juosta. Vähän itsellesi joudut ilmeisesti valehtelemaan kun noin kiimassa puolustelet ukkosi pettämistä? Mitään muuta et ole voittanut kuin rupusakkia olevan ukon, nauti!
Herran jestas miten kauhea tarina! Muistuttaa hiukan isästäni, joka piti monia naisia kunnes äiti kyllästyi. Oli taloa ja kaikkea, antoi äidille kaiken omantunnotuskissaan. Äiti perusti uuden perheen ja on edelleen naimisissa, varakkaamman miehen kanssa, isä on sairas, köyhä, edelleen ilmeisesti on off suhteessa pitkäaikaisen on off suhteensa kanssa eikä nainen ole auttanut häntä sairauden kanssa yhtään.
Sydämestä oikein ottaa kun ei ihminen koskaan tiedä miten se elämä menee kun nuorena tai aikuisenakaan tekee päätöksiä.