Millainen nainen iskee varatun miehen ja hajottaa perheen?
Ilman omaatuntoa ajatellen ettei ole tehnyt mitään väärää?
Mitä se kertoo ihmisestä ja hänen ajatustasostaan?
Itse en pystyisi.
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
^
Ai, minä taas en nöyrtyisi jonkun sivusuhteen naisen mielihalujen mukaan miehestäni eroamaan. Minä en ole katkera, mutta jostain syystä sinä olet. Mistähän se johtuu?
Siis eli annat miehesi pitää itseäsi narrina ja nöyränä vaan katselet pettämistä? Jäi omanarvon tunne sulta näköjään hankkimatta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään väkisin viedä.
Minkälainen mies jättää vaimon ja lapset ja löhtee vieraan matkaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään väkisin viedä.
Ja millaiselle naiselle tällainen mies kelpaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään väkisin viedä.
Itsekäs ja elukan aivoilla varustettu, eli perusmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Ai, minä taas en nöyrtyisi jonkun sivusuhteen naisen mielihalujen mukaan miehestäni eroamaan. Minä en ole katkera, mutta jostain syystä sinä olet. Mistähän se johtuu?Siis eli annat miehesi pitää itseäsi narrina ja nöyränä vaan katselet pettämistä? Jäi omanarvon tunne sulta näköjään hankkimatta.
En minä mitään katsellut. Mies päätti sen suhteen, minä otin rakastajan. Mies näki, että osaan minäkin. Näin opimme tuntemaan uusia puolia itsestämme ja toisistamme. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Jolene?
Onko tuo joku ehkäisyvalmiste, vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^
Ai, minä taas en nöyrtyisi jonkun sivusuhteen naisen mielihalujen mukaan miehestäni eroamaan. Minä en ole katkera, mutta jostain syystä sinä olet. Mistähän se johtuu?Siis eli annat miehesi pitää itseäsi narrina ja nöyränä vaan katselet pettämistä? Jäi omanarvon tunne sulta näköjään hankkimatta.
En minä mitään katsellut. Mies päätti sen suhteen, minä otin rakastajan. Mies näki, että osaan minäkin. Näin opimme tuntemaan uusia puolia itsestämme ja toisistamme. Problem solved.
Eli huomasitte olevanne samanlaisia pettureita? Ette kykene pitämään housuja jalassa? No, kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolene?
Onko tuo joku ehkäisyvalmiste, vai mikä?
Dolly Partonin biisi.
eri
^
No ei pystytä siinä mielessä, että hankimme 3 lasta. Mies heidät ja kodin pääosin hoitaa, minä keskityn omiin juttuihini.
Yritä sinäkin vapautua tuosta katkeruudestasi. Oleyko löytänyt paremman miehen?
Vierailija kirjoitti:
Itsekäs narttu.
Missä ja kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolene?
Onko tuo joku ehkäisyvalmiste, vai mikä?Dolly Partonin biisi.
eri
Onko täällä kaikki muut keskustelijat jotain 70v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään väkisin viedä.
Sellainen jonka vaimo ei ole kunnioittanut ja rakastanut miestään vuosiin vaan elää vain lapsilleen.
Mun ns. äitipuoli teki noin, kertoi rakastuminen ja rakkauden olleen niin huima asia, että oli pakko katsoa, miten kaikki päättyy.
No ei se hyvin päättynyt, isän ja äidin ero oli riitaisa ja siihen liittyi äidin vanhempien antamat lahjat (mökki tontteineen) ja lisälaina talonhankintaan. Loppupelissä isä menetti kaiken sen, mistä oli ollut niin kovin ylpeä, koska vaikka avioehtoa ei ollut, niin äiti sai autoa lukuunottamatta yhteiseksi koetun omaisuuden.
Isä on nyt seitsemänkymppinen ja katkera elämälle, äitipuoli yli 10 vuotta nuorempi ja yhtä katkera meille. Hän luuli saavansa talon ja perheen, saikin pienen rivitalokaksion ja sairastelevan miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolene?
eri
Mikä se Beyoncen levy oli jossa käsitteli Jay Z:n uskottomuutta? Lemonade? t. 40v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jolene?
eri
Kuka ei muka Dolly Partonia tiedä? Jotkut mumina räppiä kuuntelevat teinit ehkä.
Näinhän se on, mutta sitä ei tässä nyt kysytty.