Onko ihan normaalia että 20v nainen syö kokonaisen rullakebabin yhdellä istumalla?
Olin treffeillä elokuvissa tämän naisen kanssa ja päätimme käydä kebabilla sen jälkeen. Ehdotin että hän ottaisi jonkin pienemmän annoksen, mutta tilasi kuin tilasikin rullakebabin. Olin aika yllättynyt kun hän söi sen kokonaan, minulla näin 185 senttisenä, 80-kiloisena miehenäkin tekee välillä tiukkaa kokonaisen rulliksen syönti. Epäilenkin, että hänellä saattaa olla jotain syömishäiriöitä taustalla. :/
Vai onko kovin yleistäkin että hoikka nuori nainen syö kokonaisen kebabin kerralla? Ei se ainakaan kovin naiselliselta näyttänyt kun hän hotki sitä hevosen lailla.
M25
Kommentit (35)
Ehdotit, että ottaisi pienemmän annoksen?!!! Herranenaika. Kyllä nyt järkytti kun nainen ei syönytkään mieliksesi vain salaattia. Mikä sinä olet sitä paitsi puuttumaan deittisi annoksen kokoon. Menikö nyt seksihalut kun toinen söikin kunnon ruokaa? Ihan naurettavaa edes ehdottaa toiselle pientä annosta. Ja jos on hoikka niin eipä ole siis painon kanssa ongelmia, niin miksei voi syödä välillä kunnon mätön???! Ja te menitti kebabille. Miksi siellä pitää syödä salaattia tai vähän? Älkää menkö roskaruokapaikkaan jos ahdistaa, että nainenkin tykkää syödä. Kyllä hoikka voi välillä syödä ihan ison kebabin täysin hyvällä omallatunnolla jos tahtoo. Ja jos on epäseksikästä ja naisellista, niin miksi mennä kebabille? Ei se miehen kebabib syöntikään mitään sensuelleinta ole. Jestas mitä urpoja. Toivottavasti ei lähde kanssasi enää ulos. Kasva aikuiseksi ja ymmärrä, että naisen syöminen ei ole sinua varten tai tapahdu vain sinua miellyttävällä tavalla. T: 24 v hoikka nainen.
Jotenkin et itse tunnu normaalilta. Pelottavia tuollaiset ruokanatsit jo tuossa vaiheessa.
Entisellä työpaikallani oli useita ylipainoisia naisia, jotka söivät työpaikan ruokatauolla aivan mielettömiä määriä ruokaa. Ensin iso kukkuralautasellinen ruokaa ja sitten samanlainen santsiannos päälle. Tuollaisista määristä tulisi 2-metrinen raavas, raskasta fyysistä työtä tekevä mieskin kylläiseksi, niin ihmettelen, että miten ihmeessä ne naiset pystyivät syömään sellaisia määriä.
hienon naisen ei ole soveliasta julkisella paikalla syötä mitään pitkulaista elintarviketta. tuollaisesta voi tulaa muille syöjille vääränlaisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä työpaikkaruokalassa ja hämmästyin alkuun kuinka paljon pienet hoikat naiset voivatkaan syödä. Isot muehet jäävät kakkoseksi annoskoossa.
Ihanaahan se on, kun ruoka maistuu.
Pienet, hoikat bulimikkonaiset.
Eiku kerro nyt, ap, miksi ehdotit naiselle, että ottaisi pienemmän annoksen?
Miksi? Miksi?
Oletko kontrollifriikki? Meneekö sun maine, kun nainen syö kunnolla?
Miksi määräilet toisia? Se, että sun mielestä ei kuule ole mun mielestä.
Natsi ja fasisti.
Veikkaan, että nainen teki sen tahallaan tuommoiselle typerykselle.
"Kulta, sinähän otat sitten pienen annoksen, etkös otakin, otathan?"
"HV. Otan isointa mitä listalta löytyy, vaikka isoin, oikein hevosen se istuukin vastapäätä."
Selvinpäin epänormaalia, kännissä ja/tai pilvessä normaalia.
On normaalia.
Syön joskus itsekin, samoin ystäväni.
On ihan normaalia. Itse ja kaikki tuttuni syövät lautasen tyhjäksi. Eikä kenelläkään ole syömishäiriötä. Tai voi olla ertä sun ehdotus ketutti niin paljon että periaatteesta oli pakko syödä koko annos. Toivon kyllä ettei nainen enää lähde kanssasi treffeille jos pääset yli tästä suuresta shokista. Mies joka ehdottaa että otan pienen annoksen laitetaan kyllä samointein kiertoon.
Ei minulla ole mitään ongelmaa syödä kokonaista rullakebapia kerralla. Ei nyt kolmekymppisenä, eikä ollut parikymppisenäkään.
Jos joku alkaa ehdottelemaan pienempiä annoksia, syön varmasti uhallanikin sen rullakebapin.
T. 160 cm/48 kg (myönnän, kilo tullut kymmenessä vuodessa painoa lisää, liekkö rullakebapit vaikuttaneet...)
Ps. Ei mitään syömishäiriötäkään...
Täysin normaalia. Syön laiheliinina aina koko pizzan, Mäkki aterian jne ja työpaikkaruokalassakin kanankoipia/kalafileitä/pihvejä aina 2 + risiä ja salaattia. Että kyllä se rullis menisi minullakin (170/56) ihan kevyesti.
Nainen saa syödä mitä haluaa. Joskus kyllä ihmettelen minne se ruoka oikeen mahtuu kun pienikokoinen nainen kyseessä :D No itse olen pieniruokainen mies ja varmaan monikin nainen söisi minut pöydän alle :D
Riippuu naisen koosta. Varsinkin nuorissa naisissa on muutamia todella isokokoisia yksilöitä, siis niin pituudeltaan kuin painoltaankin. Niin isokokoisia, että miehenäkin pelottaa, jos sellaisia tulee kadulla vastaan. Kyllä niin iso nainen voi nälkäisenä syödä helposti paljonkin.
No, onhan siinä sellainen kiva juttu, että sellaisen naisen kanssa olisi turvallista liikkua pimeään aikaan ulkona.