Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit ostaa, mutta et raaski?

Vierailija
02.09.2017 |

Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?

Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D

Kommentit (243)

Vierailija
221/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omanarvontunnon, toiveikkuuden, tasapainon...

Vierailija
222/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän polkupyörän

Ostin kesällä pitkään haaveilemani polkupyörän. Kirpaisi kyllä maksaa siitä yli tonni, mutta olen pyöräillyt tänä kesänä enemmän kuin koskaan! Kevyesti rullaava ja kaunis fillari tekee pyöräilystä nautintoa. Ei kaduta yhtään.

Tuhat euroa onkin ihan perus hinta edullisesta fillarista. Harrastajat ajavat pääasiassa 2000-4000 euroa maksavilla fillreilla. Mutta tosiaan kunnollinen väline tekee pyöräilystä nautinnollista eikä joku muutaman sadan romu huonoimmilla mahdollisilla osilla.

Joo mulla on ollut aiemmin joku markettinopsa ja uuden ero siihen on huomattava. Nyt siis Pelago.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin päivittäin manteleita ja saksanpähkinöitä. Realistinen haave, vaikka toistaiseksi ei ole mistä säästää. Pitää siis hankkia lisätuloja. Jotta tämä tapahtuu, pitää listata se missä olen hyvä :)

Vierailija
224/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykinpesukone, tiskikone, mikro... Asutaan yhdessä maailman köyhimmistä maista ja kaikki länsimainen luksus on tosi kallista.

Vierailija
225/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödä joka päivä ulkona. Ei raaski kun ei muuhun rahaa sitten jäisikään.

Vierailija
226/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
227/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
228/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kuntoon.

Vierailija
229/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty auto. Mutta koen ostamisen liian vaikeaksi kun en tiedä autoista paljoa. Naisena on ikävä mennä autokauppaan. Enkä tosiaan halua tehdä autolle itse mitään. En tiedä hyvää korjaamoakaan.

Käytin kerran aiemmin kaverin neuvoja ostossa ja sain sitten sen kaverin maun mukaisen auton, joka oli minulle liian iso ja kuluttava. Luovuin siitä pian.

Vierailija
230/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihasuunnittelun ja urakoinnin. Hehtaarin kokoinen tontti ja olen aivan onneton kasvien kanssa. Minulla ei ole silmää, eikä taitoa näissä asioissa. Haluaisin tasapainoisen, kauniin, viihtyisän pihan jossa olisi mukava oleskella. Sen sijaan minulla on kummallinen rönsyilevä ryteikkö, jota yritän rääpiä ojennukseen. Toivotonta.

Vierailija
231/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Korsin laukusta nyt haaveilen ... itselleni en oo raskinu ostaa, tyttärelleni oon ostanu 2 tai 3.....

Vierailija
232/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja opiskelijana haaveilin, että voisin ostaa tuoremehua niin että joka aamiaisella ois tuoremehua 😊Nyt voisin sen haaveen toteuttaa , mut juodaan tuoremehua muutaman kerran vuodessa 😂

Vierailija
233/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen talon.

Vierailija
234/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörä. Työmatka on sen verran pitkä, ettei mun kunto ja takamus kestä pyöräilyn aloittamista kylmiltään. Autolla se tulee sitten kuljettua ja kehätien ruuhkat ei ole mitään herkkua. Rahaa ehkä pyörään olisi, vaikka se maksaisi suunnilleen saman verran mikä on auton nykyarvo... Mutta se olisi pois niin monesta asiasta. Enkä mä nyt talvea vasten sitä osta.

Keittiön monitoimikone. Sellainen tonnin Kitchen aid. Sama juttu kuin pyörässä, ehkä sen rahan saisi jostain kaavittua, mutta... Hetkonen, sittenhän säästäisin sen hinnan takaisin kun tekisin sillä kaiken ruuan! Hah. Jatkan säästämistä. Ehkä sitten, kun lapset on muuttaneet pois kotoa - mutta mitä mä sitten enää yksinäni sillä laitteella teen?

Vierailija
235/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivausrummun

Naapurilla oli käytettynä ostettu Mielen kuivausrumpu, jonka hän myi minulle muuttaessaan vuosia sitten 50 eurolla. Hyvälaatuinen rumpu toimii edelleen . 

Ehkä sinullakin käy tuuri ja joku tuttusi vaihtaa uudempaan malliin ja luopuu vanhasta edullisesti. :)

Vierailija
236/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robotti-imurin, rikkaimurin, ehjän auton, ehjän polkupyörän, auton pojalle, kunnon maiharit, uudet muovikuoret etuhampaisiin, tehosekoittimen, uusia mattoja, uuden patjan selkäkipujen takia, uuden talvitakin, kunnon käsilaukun, uuden värin hiuksiin.

Mutta ostankin 4 talvirengasta, maksan autonkorjausvelan 1200e, käyn katsomassa äitimuoria pohjoisessa eka kertaa tänä vuonna ja avustan poikaa opiskeluasunnon sisustuksessa.

Kaikkea ei voi saada...

Vierailija
237/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusöljyn, meikin kiinnitys suihkeen, uuden meikkivoiteen, hiusten leikkuun, hiusten värjäyksen. Ei ole varaa juuri nyt

Vierailija
238/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tuli mieleen uudet kengät ja takki.. Jännä kun saa lapsen ei raaski lähes mitään ostaa itselleen :D

Vierailija
239/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

800e äänikortti himottaisi. Ei vaan raaski vaikka rahaa olisi

Vierailija
240/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Lainasin aikoinaan hyvän mielen vaatekaapin ja pikkasen muuttui mielipide...."

????

Se on kirja. Rinna Saramäen kirjoittama "Hyvän mielen vaatekaappi", jossa puhutaan vaatteiden laadusta, hinnoista, eettisyydestä, yhdisteltävyydestä jne. Suosittelen lämpimästi! Loistava opus :) Ja lähtee ihan maksutta lainaan kirjastosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän