Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit ostaa, mutta et raaski?

Vierailija
02.09.2017 |

Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?

Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D

Kommentit (243)

Vierailija
201/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehosekoittimesta haaveileville. Haaveilin itse monta vuotta kunnon blenderistä, en raaskinut ostaa ja sitkuttelin menemään halpiksella, joka jätti aina kökköjä smoothieen. Kunnes veronpalautusten myötä sekosin ja ostin lopulta Vitamixin. Ja jeesus halleluja - vielä 3 vuoden jälkeenkin jokaikisellä käyttökerralla ajattelen, että rakastan tuota laitetta.

Minä haaveilen juuri Vitamixista :D Mutta hinta on niin suolainen, niin suolainen. Käyttöä kyllä olisi, kun tapana on lähes päivittäin tehdä smoothieita ja tykkään myös tehdä erilaisia soseita ja sosekeittoja usein. Todennäköisimmin tosin päädyn ostamaan halvemman, mutta kumminkin nykyistä ikivanhaa tehosekoitintani reilusti laadukkaamman laitteen. Ideoita?

Minä ostin itselleni rawmixin ja olen ollut Supertyytyväinen! Moottorilla on kymmenen vuoden takuu, joten laatu on kohdillaan. Sillä voi myös tehdä sosekeittoja, terän pyörimisnopeus on niin suuri että se kuumentaa keiton hetkessä. Voin suositella niille, jotka ei tuota vitamixia halua ostaa. Paras ostokseni pitkiin aikoihin!

Seuraavaksi haaveilen automaattikahvikoneesta, mutta hinnat liikkuu useissa sadoissa euroissa joten haaveilen vielä varmaan aika pitkään.

Tarkoitin siis Wilman rawfuel mikseriä, pahoittelut sekaannuksesta.

Vierailija
202/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean Stockholm -sarjan huonekaluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon sängyn minulle "räätälöidyllä" patjalla.

Tuollaista hankintaa ei kyllä kannata jättää tekemättä sen takia, että vain pihistelee rahojaan (eri asia tietenkin, jos rahaa ei yksinkertaisesti ole lainkaan käytettävissä!). Ihminen viettää noin kolmasosan elämästään nukkuen, joten kunnollisella sängyllä on merkittävä rooli terveyteen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin. Itse ostin reilu 10v. sitten juuri tuollaisen kehoni mukaan räätälöidyn vuoteen, sen pysyi maksamaan osamaksulla joten ei edes tuntunut ylivoimaisen kalliilta normaalille alle kolmikymppiselle palkansaajalle, ja se on kyllä ollut paras ostokseni ikinä, suosittelen lämpimästi.

Vierailija
204/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaisen isteilyvarustamon osakkeita. Nyt en raaski, ovat sen verran kalliita etten saisi sitä määrää jonka haluaisin.

Vierailija
205/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaisen risteilyvarustamon osakkeita. Nyt en raaski, ovat sen verran kalliita etten saisi sitä määrää jonka haluaisin.

*korjattu puuttuva kirjain

Vierailija
206/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden hajuveden

Isomman television (nykyinen 22 tuumaa)

Vierailija
207/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme viime talvena erään valokuvataiteilijan näyttelyssä, ja sekä minä että puolisoni ihastuimme molemmat erääseen meidän mielestämme hyvin puhuttelevaan kuvaan. Pyysin jo taitelijalta ko. teoksen hinnankin, mutta valitettavasti elämäntilanne on sellainen, ettei meidän ole nyt tai ihan lähivuosina järkevää sijoittaa perheemme tuloihin verrattuna isohkoa summaa taidehankintaan vaikka teos kodissamme toisikin meille mielihyvää. Mutta toivottavasti jossain vaiheessa tulevaisuudessa... 

Vierailija
208/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vuosia halunnut ostaa avo-auton, mutta jotenkin en ole raaskinut.

Vierailija
209/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin aikoinaan hyvän mielen vaatekaapin ja pikkasen muuttui mielipide.

Meillä on nykyään excel taulukossa tulot ja menot, budjetit jne.

Meillä on mm sisustusbudjetti 100 e kk, 1200 e vuodessa.

Koti täynnä perintöhuonekaluja, joista ei luovuta.

Eniten plussaa tekee siskoni.

Hän asuu Amerikassa, on rikkaissa naimisissa ja töissä isossa ostoskeskuksessa, toimistossa.

Tekee tosi paljon yhteistyötä kaikkien liikkeiden kanssa ja saa paljon lahjuksia. Yleensä ne on aika edullisia , n 10 usd mutta kerran vuodessa tulee Korssilta paketti jne.

Hänellä on 3 lasta, kuten minulla ja hänen ovat vanhemmat. Koska äiti on töissä ostoskeskuksessa, heillä on paljon vaatteita. Ja kaikkea muuta.

Kerran vuodessa käymme siellä, vietämme aikaa n 3 vkoa.

Ennen tätä vierailua siskoni lapsineen käyvät kaapit läpi ja käytännössä meidän laukut painavat sallitun 23 kg.

Siskoni tilaa kaikkea suomaaista ja meillä on vain 1 iso laatikko, mikä painaa sallitun 23 kg.

Kun tulemme takaisin, meidän matkatavarat ovat 5.ssä pahvilaatikossa a 23 kg.

Kotona sitten lapset käyvät vaatteet läpi ja myyn tarpeettomat.

Jos ilmat ja kalenteri sallii, menen Hietsuun.

Väh tonni tulee, parhaimpina hetkinä on saldo ollut yli 3. Kyllä siihen määrään myydään ja paljon.

Itse ennen näitä paketteja , hoitovapaalla, myin meidän lasten romppeita.

Vierailija
210/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivausrummun

Vierailija
211/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haaveilen oikein kunnollisesta sängystä. Olisi juuri sopiva minun kokoiselleni selkävaivaiselle. Luultavasti sellaisen jossain vaiheessa ostankin kunhan saan säästettyä. Olen Hästensejä katsellut mutta tiedättekö tekeekö mikään suonalainen yritys vastaavia ja onko kellään kokemusta niistä?

Unikulma, siellä mitataan ihan tietokoneella, että millaisen sängyn kunkin asiakkaan kroppa tarvitsee. Minulla ollu yli 10 vuotta, olen ollut tyytyväinen ja mielestäni hinta-laatu suhde hyvä eli maksanut itsensä takaisin käyttömukavuudessa ja unen laadussa.

Vierailija
212/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terassimaton 25 neliölle. Mutta sitten kun selvisi, että siihen pitäisi laittaa 300€, niin josko vaan jättäisin ne rahat odottamaan talvirenkaiden hankkimista.

Luulin että max 100€ olisi tuohon mennyt, ja kuitenkin kyseessä olisi vain mukavuushanke.

Vierailija
213/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lainasin aikoinaan hyvän mielen vaatekaapin ja pikkasen muuttui mielipide...."

????

Vierailija
214/243 |
03.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin teettää sijoitusasuntoon kylppäriremontin. Kosteusvaurioita ei ole, vesieristeet on nykyaikaiset mutta se valkoinen on niin kliininen. Teetettiin omaan kylppäriin kiviseinä tehosteseinäksi ja kaikki viimeisen päälle ni haluisin että sijoitusasunnon kylppäri ois myös laadukkaampi kuin normivuokra-asunnot, mutta en tosiaan raaski. Olen muutoin laittanut sen asunnon tosi nätiksi kun mulla sellanen höhlä ajatus että maltillinen vuokra plus kaunis koti ois ihana vuokralaisillekin ja he pysyis (on kyl pysyneetkin pitkään) ja mulla semmonen typeränkin elitistinen ajatus että se tylsä vanhanaikainen kylppäri on "alle mun tason" mitä haluan asukkaalle tarjota. Haaveilen tosta remontista mutta en vaan raaski 😞

Vierailija
215/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin ostaa haulikon, jolla ampua lähialueen mopoilijasaatanoita.

Vierailija
216/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hyvin nopea ostospäätöksissäni, aina. Lisäksi en panostanut laatuun vaan ostin markkinoiden halvimman.

Nyt vasta pari v heräsin todellisuuteen koti on täynnä tarpeetonta.

Aloin pikkuhiljaa myymään, mm torissa, mutta se oli liian hidasta minun tahdilleni.

Ystävälleni puhuin aiheesta ja hän vinkkasi yhteisestä tuttavastamme.

Hän myy kirppiksellä muiden ihmisten tavaroita ja tilittää puolet.

On ollut työttömänä jo vuosia ja tienaa tällä vähäsen,

Kesällä on Hietsussa ja talvisin jäähallissa, myy paljon huutiksessa, torilla jne.

Hakee kotoani aina tarvittaessa autolastillisen ja tilittää rahat aikanaan.

Nämä ovat minun tuhlausrahojani. Jos haluan ostaa tonnin laukun, on motivaatio kaivella kaappeja suurempi ja itse soittaa tutulle onko kuormassa tilaa.

Meiltä on muutamassa vuodessa hävinnyt n 10 autokuormallista. Rahoilla olen ostanut mm yhden korun, tapetoinut olohuoneen. Ostin juuri sitä tapettia , mitä halusin ja ammattilainen kävi laittamassa.

Se tonnin laukku on edelleen haaveena, mutta nyt ylimääräinen alkaa olemaan loppu.

Säästämällä voi saada mitä haluaa. Varsinkin kun olisin voinut esim lahjoittaa tarpeettomat hyväntekevöisyyskirpputorille.

Vierailija
217/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audin Q7 maasturin. Tiedän että kyllä mulla siihen säästöt juuri ja juuri riittäisivät, mutta siihen ne sitten menisi. En vaan siis raaski.

Vierailija
218/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaguar XF:n. Vain 65 000 uutena.

Hitto, aivan sama haave minullakin!

Kuinka perustella itselleen, että Jagge kannattaa ostaa, vaikka yhtä hyvin voisi ajella 20 000€ halemmallakin???

Vierailija
219/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän polkupyörän

Ostin kesällä pitkään haaveilemani polkupyörän. Kirpaisi kyllä maksaa siitä yli tonni, mutta olen pyöräillyt tänä kesänä enemmän kuin koskaan! Kevyesti rullaava ja kaunis fillari tekee pyöräilystä nautintoa. Ei kaduta yhtään.

Vierailija
220/243 |
04.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvän polkupyörän

Ostin kesällä pitkään haaveilemani polkupyörän. Kirpaisi kyllä maksaa siitä yli tonni, mutta olen pyöräillyt tänä kesänä enemmän kuin koskaan! Kevyesti rullaava ja kaunis fillari tekee pyöräilystä nautintoa. Ei kaduta yhtään.

Tuhat euroa onkin ihan perus hinta edullisesta fillarista. Harrastajat ajavat pääasiassa 2000-4000 euroa maksavilla fillreilla. Mutta tosiaan kunnollinen väline tekee pyöräilystä nautinnollista eikä joku muutaman sadan romu huonoimmilla mahdollisilla osilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi