Mitä haluaisit ostaa, mutta et raaski?
Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?
Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D
Kommentit (243)
Kunnon iso musta kaksipäinen dildo. Tämä helpottaisi.
Hyvän maastopyörän saa jo noin 700 sadalla, ei ole paha hinta. Minäkin olen pystynyt ostamaan vaikka olen pitkäaikaistyötön.
Olisi ihana ostaa joku kallis merkkilaukku, sellainen kaunis ja klassinen, joka kestäisi pitkään. En ole vielä raaskinut rahaa laittaa, kun samalla rahalla saa niin paljon muuta..
Vierailija kirjoitti:
Hyvän maastopyörän saa jo noin 700 sadalla, ei ole paha hinta. Minäkin olen pystynyt ostamaan vaikka olen pitkäaikaistyötön.
Eli 70 tuhannella. No on varmasti hyvä maastopyörä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon sänky olisi aika jees. Nukun edelleen vuosia vanhalla suht rähjäisellä runkopatjalla. Siihen laadukas petari. Olisi varmasti mukavampi nukkua.
Minä en sun tapauksessas miettisi yhtään raaskiiko vai ei. Kunnon sänky on sijoitus omaan hyvään oloon ja terveyteen. nyt Ikeaan, Askoon, Iskuun, tai vaikka Jyskiin viissatanen handussa : )
En ole tuo kelle vastasit mutta ei mulla ainakaan ole viissatasta mitä pistää mihinkään. Yli 20v vanha jenkkisänky olisi pitänyt uusia jo vuosia sitten, mutta minkäs teet kun ei ole varaa. Vuosien pätkätyöt matalapalkka alalla takaa sen että säästötkin on jo syöty, tänään haaveilin kingis-puikosta mutta talous ei jousta herkku- ja/tai heräteostoksiin.
vaatteita. odotan, että saan uudet vaatteet lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon iso musta kaksipäinen dildo. Tämä helpottaisi.
Onko noita monessakin värissä?
Mama-nuudeleita. Nyt syödään Pirkkaa.
Haluaisin pakettiauton, josta rakentaisin asuttavan. Ehkä vielä joskus <3
Minulta voisit saada 4S:n jotakuinkin kaikilla herkuilla. Tosin tililtä pitäisi löytyä 70k€.
Haluaisin ostaa uuden sängyn tai ainakin petauspatjan, silmäpussien leikkauksen ja sijoitusasunnon.
Kahta ensimmäistä en saa sillä säästän viimeiseen.
Vierailija kirjoitti:
Artisokka-valaisin, hinta n. 7000 €
Meillä on se pienin, valkoinen. Maksoi 4000 e. Jos jotain esinettä voi rakastaa, rakastaisin juuri sitä.
Kaunein lamppu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehosekoittimesta haaveileville. Haaveilin itse monta vuotta kunnon blenderistä, en raaskinut ostaa ja sitkuttelin menemään halpiksella, joka jätti aina kökköjä smoothieen. Kunnes veronpalautusten myötä sekosin ja ostin lopulta Vitamixin. Ja jeesus halleluja - vielä 3 vuoden jälkeenkin jokaikisellä käyttökerralla ajattelen, että rakastan tuota laitetta.
Minä haaveilen juuri Vitamixista :D Mutta hinta on niin suolainen, niin suolainen. Käyttöä kyllä olisi, kun tapana on lähes päivittäin tehdä smoothieita ja tykkään myös tehdä erilaisia soseita ja sosekeittoja usein. Todennäköisimmin tosin päädyn ostamaan halvemman, mutta kumminkin nykyistä ikivanhaa tehosekoitintani reilusti laadukkaamman laitteen. Ideoita?
Minä ostin itselleni rawmixin ja olen ollut Supertyytyväinen! Moottorilla on kymmenen vuoden takuu, joten laatu on kohdillaan. Sillä voi myös tehdä sosekeittoja, terän pyörimisnopeus on niin suuri että se kuumentaa keiton hetkessä. Voin suositella niille, jotka ei tuota vitamixia halua ostaa. Paras ostokseni pitkiin aikoihin!
Seuraavaksi haaveilen automaattikahvikoneesta, mutta hinnat liikkuu useissa sadoissa euroissa joten haaveilen vielä varmaan aika pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Tehosekoittimesta haaveileville. Haaveilin itse monta vuotta kunnon blenderistä, en raaskinut ostaa ja sitkuttelin menemään halpiksella, joka jätti aina kökköjä smoothieen. Kunnes veronpalautusten myötä sekosin ja ostin lopulta Vitamixin. Ja jeesus halleluja - vielä 3 vuoden jälkeenkin jokaikisellä käyttökerralla ajattelen, että rakastan tuota laitetta.
Mäkin haluan. Ei ole tässä elämässä vara ostaa. Ehkä jos lotossa voitan.
Kasvoharja ihonpuhdistukseen.. clarisonic tms
Julienneraastin, että voisi tehdä spagettia kesäkurpitsasta, porkkanasta ja bataatista. Perusmarketissa tuo ei maksa kuin n. 8 euroa, mutta en vaan ikinä raaski ostaa, kun en ole varma käytänkö sitä sitten enempää kuin kerran. Tiedän, aika pieni summa tuo kyllä on :D
Kunnolliset kiikarit, reilu 2000e.