Mitä haluaisit ostaa, mutta et raaski?
Mistä haaveilet esimerkiksi helpottamaan arkea?
Itse aloitan. Haluaisin ostaa todella tehokkaan tehosekoittimen, jonka hinta olisi kylläkin valitettavasti useita satasia, enkä millään raaski sellaista ostaa. Oi että olisi mukava sillä hurauttaa smoothiet, joita syön joka aamu, eikä halpisvehkeellä, jonka tehot riittää juuri ja juuri surauttamaan jäiset mansikat :D
Kommentit (243)
Uudet silmälasit aina, kun vanhoilla ei enää näe kunnolla. Tällä hetkellä se olis melkein pari kertaa vuodessa. Mutta näillä vahvuuksilla ja näillä hinnoilla... anti olla, kun en kerran ole autokuski tms. eli näön heikkeneminen haittaa vain omaa elämääni.
Iso sarpaneva pata
Viinikaappi
Täydellinen sininen taika-astiasto
Vierailija kirjoitti:
Höyrypesurin jolla pesisin kylppärin kaakelit harjalla jynssäämisen sijasta.
Kannattaako, onko kokemusta?
Minustakin kiva ketju.
Minä olen ollut todella tyytyväinen omaani, perinteistä moppia en enää käytäkään, kun pesen tuolla koko huoneiston lattiat. Matotkin saa kätevästi raikastettua, verhot ja osan vaatteista höyrytän silittämisen sijaan, jne.
Siltikään en raaski maksaa samaa hintaa hyvästä tehosekoittimesta, jota käyttäisin lähes päivittäin, kun taas tuota höyrypesuria tulee käytettyä kerran viikossa tai harvemmin...
Myyntiin tulleen hienon 115 neliöisen omakotitalon. Ottaisin siihen henkilökohtaisen avustajan asumaan kanssani. Varaa olisi mutta en taida sietää ketään samassa asunnossa kovin kauaa.
Uudet korvakorut ja kaulakorun.
Menisin laserleikkaukseen. Ei se n.3000e ole oikeesti paha,kun miettii vuosien silmälasi-ja piilarikulut +kaiken sen hankaluuden esim.uimahallissa käydessä. Mut silti ei raaski..
Artik-aterimet. Olen himoinnut niitä pitkään ja päätin juuri, että ostan ne itselleni vielä tänä vuonna syntymäpäivälahjaksi. Noin.
Uusi ruokapöytä, lipasto, pari merkkilaukkua, maalauttaisin seiniä, uusi polkupyörä, uudet keittiön tasot, keinutuoli, uudet nojatuolit, merkkihuivi.
Pikkuhiljaa :)
Pallotuolin. Valkoinen päälipinta ja punainen sisustus.
Pari kertaa viikossa tuoreita kukkia, alkoholitonta viintä ja kasvohoito, vyöhyketerapia tai hieronta.
Matkan maailman ympäri. Tavaroita en tarvitse - paitsi ehkä kehon mukaan räätälöidyn sängyn voisin hommata.
Hyvä maastopyörä, jolla pystyisi ajamaan melkein minkälaisissa maastoissa tahansa. Kunnon ammattilaistason keyboard ja vähän laadukkaampi stratocaster olisivat myös sellaiset joilla haluaisin korvata olemassa olevat soittimeni. Eipä nämäkään mitenkään arkea helpota, harrastamisen laatua lähinnä parantaisivat. Ehkä sitä jonain päivänä raaskii investoida.
Pari ihanaa hajuvettä. Ovat äärettömän hyvän tuoksuisia, mutta varani eivät kestä kummankaan hintaa.
Haluaisin ostaa naapurin Kakelle uudet hampaat, että puheestaan saisi mahdollisesti jotain selvää.
Isoista ostoksista: Oman auton. Meillä on vain yksi auto ja olisi hitsin kätevää olla kummallakin oma. Liian kallista vain.
Pienemmistä ostoksista: Tehosekoitin ois kiva (jos se mahtuisi jonnekin, tuppaavat olemaan niin isoja rohjakkeita). Uusi, tehokkaampi imuri, uusia mattoja ja verhot. Inhoan sisustamista, olen siinä huono, mutta erityisesti ärsyttää se, että jos haluan sisustaa, joudun ostamaan kaiken itse. Miehen mielestä me ei tarvita mitään. (Sanomattakin selvää, että uuteen, isompaan telkkariin tai johonkin hifikuulokkeisiin löytyisi aina rahaa.)
Nenäleikkauksen ja leukaimplantin
Nyt on tullut itse asiassa laitettua monta ikuisuuskohdetta kuntoon! Esim. uusi petauspatja ja kunnollisen kokoinen televisio, parhaillaan on käynnissä silmälasiprojekti. SUOSITTELEN lämpimästi panostamaan asioihin, jotka oikeasti ilahduttavat ja/tai helpottavat arkea, jos vain mitenkään on taloudellisesti mahdollista!! Kunnon sänky esimerkiksi on investointi, jota ei varmasti kadu vaan joka piristää päivittäin.
Listallani on enää arjen kannalta epärelevantteja hankintoja, kuten Minna Parikan korkokenkiä, akvaario ja pari uutta suosikkitaiteilijan työtä. Lisäksi mittatilausvaatteiden teettäminen on täälläkin harkinnan alla. Nyt ei raaski, kun silmälaseihinkin menee ilmeisesti lähemmäs 600 e, mutta katsotaan sitten myöhemmin.
Fillarin liikkumiseen. Ei mitään hipsteripaskaa, vaan kunnon perusfillari tukevalla "pakkarilla"/mahd. satulalalaukuilla. Hyvät, helppokäytteiset vaihteet - max. 7. "Prisma" - versio käytettynä kelpaisi vallan hyvin, kunhan olisi riittävän paksut renkaat: käyn usein myös hiekkateillä/maastossa.
Hyvin, hyvin pinnallinen halu jostain syystä olisi saada uuden sukupolven konsoli ( 1. maailman ongelmia ).
Vr. nyt: rikkinäinen vaihteeton ( osaan kyllä korjata. toim. huom. ) fillari ja rikkinäinen ( en osaa korjata toim. huom. ) PS3.
Tofua 2 kertaa viikossa nykyisen 1-2 x kuussa sijaan.
Näillä muutoksilla saisin tyydytettyä materian himoni. Toki se smoothie/tehosekoitin - hässäkkä olisi mukava.. ja ja ja ...hymiö.