Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, jolla on luonnostaan todella pitkät silmäripset

Vierailija
02.09.2017 |

Miten käytät ripsiväriä ja eyelineriä / kajaalia, jotta ripsesi eivät näytä tekoripsiltä? En halua lokeroitua tiettyyn ihmistyyppiin, mutta haluan silti meikata.
Mulla on siis todella pitkät, tuuheat ja luonnostaan kaartuvat silmäripset. Alaripsetkin ovat huomattavan pitkät.
Jos laitan runsaasti ripsiväriä, ripseni näyttävät juuri näiltä tekoripsiltä. En halua näyttää siltä, että olisi tekoripset, mutta varsinkin jos käytän eyelineriä, saan kysymyksiä, onko nuo tekoripset. Olen jättäny eyelinerin siis pois. Mites muut? Täytyykö vain laittaa hyvin vähäisesti ripsiväriä? Miten "kevyet aidon näköiset" tekoripset erottaa aidoista ripsistä ylipäätään?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun mielestä tekoripset erottaa aidoista ripsistä. Jos pistät yhden kevyen kerroksen ripsaria, tuskin luullaan tekoripsiksi. Itsellä on ihan tosi pitkät ripset ja nykyään en enää käytä ripsaria, ehkä joskus juhlissa. Näytän mielestäni nätimmältä ilman

Vierailija
2/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, itse kyllä käytän eyelineriä ja ripsaria ihan surutta, enkä välitä vaikka varmaan monet luulevat tekoripsiksi. Jos teen luonnollisen meikin niin vain sipaisen hieman ripsiväriä tummentamaan ripsiä. Ei todellakaan kannata alkaa muokkaamaan ulkonäköään siksi että jotkut ihmiset kuvittelee susta jotain... Eikös se ole ihan sama?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on ihan sama, mitä muut ajattelevat. Mutta näin 42-vuotiaana voi näyttää aika epätoivoiselta, jos ripset ovat kuin tekoripset. Eli pitää varmaan kevyemmin sutia ripsiväriä silmiin, jos en halua, että näyttää tekoripsiltä. Yläripseni ovat siis 11-12 milliä pitkät. Alaripsetkin 0,7 milliä pitkät. Nykyään jätän alaripsistä värin, ku näyttää tän ikäsen naamassa jo tosi törkeiltä hämähäkinjaloilta.

Vierailija
4/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, paitsi joskus juhliin. Ja silloin ripset totta tosiaan näyttää aika keinotekoisilta.

Vierailija
5/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omat kaarevat ja pitkät ripset ovat sen verran harvat, ettei tätä ongelmaa ole. 😂 Pari vuotta sitten asiakaspalvelutilanteessa eräs asiakas jopa kehui "upeita aitoja" ripsiäni. Kun olin nuorempi, minulta kyllä kysyttiin usein, millä laitteella ja miten olin ripseni taivuttanut. Tämähän oli se juttu vuosituhannen vaihteessa. Oli hämmentävää, koska en ole koskaan ripsentaivuttimia käyttänyt.

Vierailija
6/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkät ripset (sellaiset, jotka osuu normaalikohdalla nenällä oleviin silmälasinlinsseihin ikävästi, joten joudun pitämään laseja eri kohdalla kuin mihin optikko ne laittaisi). Mutta koska ne ei ole normaalia tuuheammat, enkä käytä tuuhentavia ripsareita, ei kenelläkään ole kyllä mitään vaikeuksia erottaa niitä keinotavarasta. Käytän siis niitä "luonnollin tulos" ripsareita, jos edes käytän, ja niitäkin ruskeana, en mustana.

Vierailija
7/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ripsiväriä ollenkaan, koska ripset on luonnostaan tummat. Joskus harvoin kun tulee laitettua niin ne näyttävät kieltämättä keinotekoisilta, koska laskeutuvat viuhkamaisesti ja ovat tuuheat.

Vierailija
8/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien kestovärjäys, kajaalina käytän tummaa harmaata tai sitten pelkästään kevyttä varjoa jollain harmaanruskealla. Vaalea kajaali alanurkkaan.

Vierailija
9/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kovinkaan tuuheat ripset, mutta ne on pitkät. Taivutettuna osuu kulmakarvojen alareunaan. Aiemmin nypin ripsarit pois ripsien päistä, enkä laittanut alaripsiin yhtään ripsiväriä, mutta nykyisen feikkiripsitrendin myötä silmä tottuu niin, että nykyään vedän surutta vielä jotain volume2000-väriä like a boss.

Vierailija
10/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskaraa vain yläripsiin,valitsen tuuheuttavan, koska pituutta lisäävä ripsari tekee ripsistä jo naurettavan näköiset. Alaripsiin en voi laittaa ripsasia samasta syystä,vaan joudun lyhentämään yhtä alaripsikarvoista,joka pyrkii kasvamaan itsepintaisesti kohtaan aina yli 10 mm:n pituiseksi. Ei kiva.

Lapsena sain kuulla,että käytän selvästi salaa äitini ripsaria. No,äitini ei käyttänyt ripsivärejä lainkaan. Hiukseni ovat luonnonkiharat ja myös tosi tuuheat, samoin kulmakarvat, joita saan nyppiä, leikata ja haravoida päivittäin.

Sukujuuret vievät sukututkimuksissa viikinkeihin.

Vierailija
11/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan muuten, mutta jätän mascaran pois. Käytän satunnaisesti silmälaseja ja mascaraa ei voi käyttää niiden kanssa, sillä se jäykistää ripsiä ja siten tuntuu epämiellyttävälle kun ripset osuvat linssiin. Linsseihin m,uodostuu myös mustia raitoja ja sotkevat linssin. Jätä mascara ja meikkaa itsesi muuten kauniiksi. Jos ripset ovat vaaleat, niin käy värjäyttää ne.

Vierailija
12/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ripsiväriä. Välillä kokeilen, mutta en edes osaa enää, tulee kamalat klönttiripset. En käy sellaisissa paikoissa, missä ripsiväri olisi pakollista.

Vierailija
13/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näitä tekoripsiksi luule vaikka miten meikkaisin. Meikki vaihtelee mutta jos laitan vaikka vaan kaksi kerrosta ripsaria taivutettuhin ripsiin ja katson itseäni vaikka kampaajan peilistä niin en näytä miltään. Ne tekoripset näkyisi kunnolla.

Vierailija
14/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi välität mitä muut ajattelevat? Tee niinkuin itse tykkäät. Ei aina voi eikä todellakaan tarvitse muita miellyttää

Vierailija
15/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä ollenkaan ripsiväriä.

Vierailija
16/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja pelästynyt pahasti luettuaan tuota "Ripsienpidennys on Hellwetistä"-ketjua.

Älkää ihmiset miettikö koko ajan mitä muut teistä ajattelevat, avain onnellisuuteen löytyy kun hyväksyt itses sellasena kun itse tykkäät olla!!!

Vaikka sitten ois kahden sentin tekoripset tai ihan peräti kaksi kerrosta ripsiväriä :D

Vierailija
17/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 45 ja pitkät ripset - alaripset ihan todella ptkät (no, myös yläripset osuu yloskatsoessa kulmakarvoihin). Todellakin käytän myös alaripsissä pyyhkäisyn ripsaria (en aina tosin käytä koko ripsaria). Ainakin minulla ripset ovat oikein nätit ja niitä kehutaan usein. Tärkeintä on, että itse tykkään.

Älä käytä ripsaria ollenkaan. Tai kestovärjäytä ripset, niin ne korostuvat vain vähän

Vierailija
18/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä tekoripsibuumia sain todella usein ihailevia kommentteja pitkistä ripsistäni. Nyt kun kaikilla on megasupertekoripset, kukaan ei enää kiinnitä huomiota niihin, pituudestaan huolimatta ne eivät ole kovin tuuheat joten niitä ei voi erehtyä luulemaan feikeiksi.

Käytän surutta paljon ripsaria, se on lempiosioni meikkaamisessa. Arkimeikisssä en yleensä laita väriä alaripsiini, koska niihin tulee heti hämisefekti.

Vierailija
19/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin kerran intialaisen miehen (asiakkaan) käymässä Suomessa, jolla oli valehtelematta monta senttiä pitkät ripset. Oli todella erikoisen näköiset.

Oli ruska-aika syksyllä ja pahoitteli kun on täällä Suomessa niin saastunutta, että puiden lehdetkin ovat keltaiset.

Kertoi häissäään olleen 2.500 vierasta. Isä ja norsiamen isä joidenkin vierekkäisten paikallisrautateiden johtajia.

Vierailija
20/21 |
02.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näitä tekoripsiksi luule vaikka miten meikkaisin. Meikki vaihtelee mutta jos laitan vaikka vaan kaksi kerrosta ripsaria taivutettuhin ripsiin ja katson itseäni vaikka kampaajan peilistä niin en näytä miltään. Ne tekoripset näkyisi kunnolla.

Miksi täytyy koko ajan miettiä mitä muut ajattelee? MITÄ SITTEN. Tee niinkuin itse haluat. Itse laitan vaikka 10 kerrosta ripsiväriä ripsiini ajatelkoot muut mit lystää:D Tämä on oma elämäni enkä uhraa sitä siihen ajatukseen mitä muut ajattelevat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi