Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Petri ja Mari kyllä tosi erityylisiä. Toinen pumppaa rautaa minkä ehtii, toinen ei tyyliin liiku ollenkaan. Toisaalta Petri oli Marin mielestä hyvännäköinen. Petrin mielipidettä ei kuultu ollenkaan. Tulee paljon mieleen se aiemmin ollut pari, jossa nainen hifisteli ruokaa ja mies ajoi motocrossia.
En kyllä ymmärrä täysin täällä vallitsevaa Esa-ihastumista ja Markus ja Johanna-hehkutusta. Musta Esa on tossa suhteessa saamapuolella, erityisesti ulkonäöllisesti. markuksesta taas uskon että tulee paljastumaan ikäviä piirteitä, vaikuttaa itsepäiseltä ja on ottanut johtajan roolin, koko ajan puhumassa ja vetämässä roolia. Istuivat sängyllä kiusaantuneina ilman puhuttavaa, eivät tosiaankaan huumaantuneina toisiinsa odottaen kiihkeää yötä...
En ymmärrä tuota Esa hehkutusta, tavallinen perus maalais amis. Hehkuttajat varmaan jotain lähihoitajia korkeintaan ja siis samalla tasolla Esan kanssa.
Hauska verrata miten luonteet muuttuivat kun joutuivat ns. haastavaan tilanteeseen. Markus otti selvästi tilanteen haltuun, vaikka esittelyjaksosta en saanut yhtään sellaista kuvaa hänestä, tosi kiva juttu! Johanna oli samanlainen juhlissa kuin esittelyjaksossa, sellainen "cool,calm and collected", tyylikäs nainen.
Petri ja Mari olivat aika samanlaisia, eivät olleet esittelyjaksossakaan mitenkään räiskyviä ja räväkköjä persoonia, joten tutustuminenkin tapahtui heille ominaiseen tyyliin eli rauhallisesti ja aika varovaisesti. Tämä pari tulee muuttumaan vielä kovasti jatkossa, uskoisin.
Ja Esa ja Aliisa. Aliisa oli kyllä pettymys, vaikutti esittelyjaksossa iloiselta ja positiivisen ajattelun omaavalta tyypiltä, mutta juhlissa oli kyllä kurjaa käytöstä. Uskon että pinta hämäsi tässä tapauksessa, se mitä ulkoapäin näkee, ei vastaa mitä todella on. Esa oli oma itsensä, kuten esittelyjaksossakin. Yritti parhaansa siinä tilanteessa. Antoi silti oman persoonansa näkyä, vaikka tulikin torjutuksi.
Esa vaikuttaa ihan joltain amisjätkältä. Vetää tupakkaa ja kaljaa ja rassaa autoja.
Oon niin iloinen Johannan ja Markuksen puolesta! Täälläkin mollattiin, että Johanna pettyy, mutta ihan päin vastoin! Mun mielestä heidän vuorovaikutus toimi ja Markus sai Johannan rentoutumaan ja olemaan oma itsensä. Hieno pari ja toivon, että meininki jatkuu samana!
Alisa on liian "kilttityttö" Esalle. Esalle sopisi joku hieman rokahtavampi, jolla persoonaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Meucka kirjoitti:
No minä PIDÄN Esasta!!ESA on .Esa ja siten paras. Ihana. Kainalo. Hymy.Mies. Kumppani. Paras ystävä. Kaikki.
Hyi helvata, puistatus. Sulla on rima näköjään aika matalalla?[/quote
Teillä on vain erilainen miesmaku. Ei se sinun rimasi välttämättä ole yhtään sen korkeammalla, kuin tuolla edellisellä kommentoijallakaan joka Esasta tykkäsi. Eikä Esa todellakaan edustä mitään huonoa miestä. Aika normaali niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä täysin täällä vallitsevaa Esa-ihastumista ja Markus ja Johanna-hehkutusta. Musta Esa on tossa suhteessa saamapuolella, erityisesti ulkonäöllisesti. markuksesta taas uskon että tulee paljastumaan ikäviä piirteitä, vaikuttaa itsepäiseltä ja on ottanut johtajan roolin, koko ajan puhumassa ja vetämässä roolia. Istuivat sängyllä kiusaantuneina ilman puhuttavaa, eivät tosiaankaan huumaantuneina toisiinsa odottaen kiihkeää yötä...
Mun mielestä Aliisa ja Esa taas on ulkoisilta ominaisuuksiltaan tosi hyvä match. Luonteeltaan taas Esa on voitolla paljon. Siis tämän hyvin pienen materiaaliotoksen perusteella, mitä olemme nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Mikä toi Aliisan "ei uskalla ottaa kuvia, jos ei sit ollakaa yhdessä" tossa tulevan jakson klipissä :D ööö, on joo tosi iso askel otta KUVIA yhdessä. Toivon silti edelleen että Aliisakin lämpenis, koska musta mielenkiinnon kohteet ja luonteet tuntu hyvin natsaavan heillä, ainakin ekan jakson perusteella :/
Johanna ja Markus oli kyllä ihanan luonnolliset yhdessä <3
Jep, samaa nauroin. Varsinkin kun koko komeus kuvataan telkkuun.
Mikä tuo Johannan veli oli, jotain ristejä rinnassa?
Onkohan näillä pareilla instagram tilejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna ja Markus miettivät selvästi tuossa sängyn laidalla: "Koittakaas nyt häipyä niiden kameroiden kanssa niin saadan olla kahden"
"Yhdeksänkymmentä hiirtä myös!!!"😆😆😆
????
Käännetty suomeksi eglannin kielestä...
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tuota Esa hehkutusta, tavallinen perus maalais amis. Hehkuttajat varmaan jotain lähihoitajia korkeintaan ja siis samalla tasolla Esan kanssa.
Itse olen akateemisesti kouluttautunut, yli kolmekymppinen espoolainen ja fanitan Esaa! Tässä iässä sitä osaa jo erottaa hyvät miehet!
Esa vaikutti symppikseltä, mutta minkäs sille voi, jos Aliisa ei tunne kemiaa yhtään. Se on kuitenkin tärkeää.
Markus ja Johanna vaikuttavat hyvältä parilta.
Se kolmas nainen (Mari?) oli tyylikäs ja hillitty, mutta Petri vähän tylyn oloinen
Tuli tunne, että Petri ehkä arvioi oman tadonsa paremmaksi ja odotti nuprta missiä, vaikka näin ulkopuolisen silmään olivat tosi samantasoisia ja samanoloisia.
Vierailija kirjoitti:
Alisa on liian "kilttityttö" Esalle. Esalle sopisi joku hieman rokahtavampi, jolla persoonaa enemmän.
Aliisa ei vaikuttanut ollenkaan kiltiltä tytöltä. Tuli aika itsekäs kuva minulle. Ennemmin kuvailisin Maria kiltiksi tytöksi, vaikka ei ikänsä puolesta enää ihan tyttö olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Aliisa vaikuttaa rasittavalta ja osin jopa kylmältä. Ei varmaan ole mikään kiltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aliisa ei vaikuttanut ollenkaan kiltiltä tytöltä. Tuli aika itsekäs kuva minulle. Ennemmin kuvailisin Maria kiltiksi tytöksi, vaikka ei ikänsä puolesta enää ihan tyttö olekaan.
Aliisa näyttää sellaiselta "kiltiltä tytöltä", mutta onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.
Johanna & Markus vaikutti parhaalta parilta.
Mari & Petri ei antanu ulospäin oikein mitään.
Esa & Aliisa.. joko tai.En eka edes ajatellut tuota mainosasiaa mut nyt mustakin tuntuu että jonku rautakaupan tai rakennusfirman tms. mainoksessa ehkä ollut?
Voiks olla, että se on ollut eliittikumppaneiden mainoksessa?
Team Esa!!!!