Ensitreffit alttarilla Suomi 2017
Kommentit (9874)
Voih, on kyllä romanttista! Jos olisin vapaa, takuulla hakisin tuohon ohjelmaan :)!
Hyi ällö tuota Esaa. Mun oli pakko katsoa tuo jakso Katsomosta viiveellä ja kelata pahimpien Esa-kohtien yli. Tulee ihan eksä mieleen kaikista ilmeilyistä ja naiivista puustapudonneen perusilmeestä. Siksipä eksä onkin eksä.
En ihmettele ettå morsian halusi heittää sormuksen mereen, ällötysäijä.
Aliisa olisi halunnut Esan komean bestmanin ja kysyi voiko vielä vaihtaa
Vierailija kirjoitti:
Johanna ja Markus miettivät selvästi tuossa sängyn laidalla: "Koittakaas nyt häipyä niiden kameroiden kanssa niin saadan olla kahden"
"Yhdeksänkymmentä hiirtä myös!!!"😆😆😆
No minä PIDÄN Esasta!!ESA on .Esa ja siten paras. Ihana. Kainalo. Hymy.Mies. Kumppani. Paras ystävä. Kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Johanna ja Markus kiehnää tosi paljon toisissaan. :)
Niillä varmaan toimii makuukammarissa; huulet vasten huulia 😉😂 jokainen päätelköön mitkä huulet
Mallorca, Rooma ja Berliini häämatkakohteina.
Mikä toi Aliisan "ei uskalla ottaa kuvia, jos ei sit ollakaa yhdessä" tossa tulevan jakson klipissä :D ööö, on joo tosi iso askel otta KUVIA yhdessä. Toivon silti edelleen että Aliisakin lämpenis, koska musta mielenkiinnon kohteet ja luonteet tuntu hyvin natsaavan heillä, ainakin ekan jakson perusteella :/
Johanna ja Markus oli kyllä ihanan luonnolliset yhdessä <3
Hgcc kirjoitti:
Mihin yhdet lähti häämatkalle - Mallorca, Rooma ja ?
Berliini
Vierailija kirjoitti:
Aliisan kaasot tais ihastua Esaan enenpi ku Aliisa ite!
Sehän on ihan loogista! He eivät ole sitoutuneet tuntemattomaan mieheen, heidän on helppo nähdä tässä kaikki positiiviset puolet, ihastella ulkokohtaisesti herttaisen oloista luonnetta jne. Aliisalla on käsiteltävänä myös kolikon toinen puoli: tietoisuus siitä, että tämä kesä vähintään menee näissä merkeissä, tuo ihminen on nyt osa arkeani halusin tai en, ja hänen kanssaan ollaan tiiviisti yhdessä, joten viime kädessä tilanteessa on vain selvittävä.
Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.
Johanna & Markus vaikutti parhaalta parilta.
Mari & Petri ei antanu ulospäin oikein mitään.
Esa & Aliisa.. joko tai.
Minusta Petri ja Mari vaikuttivat oikein sopivilta toisilleen, vaikka olivatkin vähän pidättyväisiä. Ei se pidättyväisyys välttämättä johtunut siitä, että vastapuoli ei olisi innostanut, vaan jotkut nyt vaan ovat hillitympiä ja pidättyväisempiä. Ja kaksi pidättyväistä sopii oikein hyvin yhteen, kun on samanlainen tapa olla uuden ihmisen kanssa. Pidättyväinen ihminen saattaisi ekstrovertista hössöttäjästä tuntua kylmältä, ja ekstrovertti hössöttäjä saattaisi pidättyväisen mielestä tuntua tungettelevalta. Sarjassa on enemmän nähty sosiaalista ja avointa heittäytyjätyyppiä, olisi mielenkiintoista joskus nähdä kahden oikein kunnolla ujon rakkaustarina. :)
Vierailija kirjoitti:
Markus ja Johanna Roomaan häämatkalle ja Mari ja Petri Berliiniin. Aliisan ja Esan kohteesta en ole varma, ehkä Kroatia?
Oli Mallorca
Meucka kirjoitti:
No minä PIDÄN Esasta!!ESA on .Esa ja siten paras. Ihana. Kainalo. Hymy.Mies. Kumppani. Paras ystävä. Kaikki.
Hyi helvata, puistatus. Sulla on rima näköjään aika matalalla?
...sori, mutta vielä esasta se että esa on avoimen ja vilpittömän oloinen ja se että tekee ja tuunaa kaikkea omin käsin...Esa on ...HÄN
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna kaikki parit eri hotelleihin?
Katoin kanssa samaa. Olikohan häät samana päivänä, kun olivat Suokissa eri juhlatiloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanna ja Markus miettivät selvästi tuossa sängyn laidalla: "Koittakaas nyt häipyä niiden kameroiden kanssa niin saadan olla kahden"
"Yhdeksänkymmentä hiirtä myös!!!"😆😆😆
????
Vierailija kirjoitti:
Auttakkee, oon entistä varmempi, että tuo Petri on jossain mainoksessa. Puhetyylikin. 😀 Ei sillä että asialla merkitystä olisi, jäi vuan vaivaamaan.
Johanna & Markus vaikutti parhaalta parilta.
Mari & Petri ei antanu ulospäin oikein mitään.
Esa & Aliisa.. joko tai.
En eka edes ajatellut tuota mainosasiaa mut nyt mustakin tuntuu että jonku rautakaupan tai rakennusfirman tms. mainoksessa ehkä ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Aliisalta outoa ja epäkunnioittavaa heti mennä avautumaan, kun ei välittömästi "saanut sellaista tunnetta Esasta".
Täällä on ymmärretty/haluttu ymmärtää Aliisan ahdistus väärin. Mielestäni hän nimenomaan ahdistui koko naimisiinmenoasiaa kun tajusi, mitä oli tullut tehtyä. Ekstroverttina koki, että haluaa puhua tunteesta (ehkä aiempi elämänkokemus on opettanut, että mitä vaikeampi tunne, sen suurempi helpotus kun sen saa jaettua), ja kertoi ahdistuksesta Esalle. Esa näytti ottavan asian ihan hienosti, niin en tajua miksi täällä loukkaannutaan miehen puolesta.
Itse en osaa pitää Esaakaan minään prinssi uljaana, tavallisen mukavan oloinen mies. Mutta ei Aliisalla ole tietenkään mitään velvollisuutta ihastua tähän heti silmittömästi.
No entäs toi klipin itku "yhyyy, pelottaa ottaa kuvia jos tää ei kestäkään"
No ei varmaan tule tuolla asenteella kestämään. Mitä tuo oikein kuvitteli?!
Markus ja Johanna Roomaan häämatkalle ja Mari ja Petri Berliiniin. Aliisan ja Esan kohteesta en ole varma, ehkä Kroatia?